Με ένα Hummer θα είχαμε λύσει το κυκλοφοριακό μας πρόβλημα. Γιατί? πολύ απλά: όλοι θα έκαναν χώρο να περάσουμε.....
Όχι παίζουμε....
Λοιπόν ας κοιτάξουμε συγκριτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο Αμερικάνικων μοντέλων... όσα μπόρεσα να βρώ ...
<b>Hummer H2</b>
Κάτω από το καπό του νέου Hummer H2, βρίσκονται πιο συμβατικές λύσεις, αφού το πλαίσιο προέρχεται από το Chevrolet Suburban. Στον τομέα του κινητήρα, κρίθηκε απαραίτητη η τοποθέτηση ενός συνόλου που θα ταιριάζει με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου και θα του προσφέρει την απαιτούμενη ισχύ για την κίνηση του αμαξώματος, αλλά και την απαιτούμενη δύναμη έλξης. Έτσι, εξοπλίζεται με έναν V8 κινητήρα, 6.000κ.εκ.(!), με απόδοση 325 ίππων (i) και θηριώδη ροπή, απαραίτητη για την εκτός δρόμου κίνηση.
Επίσης δίνουν δώρο και ένα ειδικό trailer ώστε να μπορείτε να βάλετε μερικά βαρέλια βενζίνης καλού κακού.
Standard equipment:
Mechanical
Engine: Vortec 6000 V8 6.0 liter with cast iron block, cast aluminum cylinder heads,
sepquential fuel injection
Drivetrain: front-engine, full-time 4WD
Transmission type: 4L65-E 4-speed auto
Displacement (cu. in./cc): 364/5967
Bore and stroke (in./mm): 4.00 x 3.62/101.6 x 92.0
Valvetrain: OHV
Compression ratio: 9.4:1
Horsepower (SAE hp): (est.) 316@5200
Torque (lb.-ft/Nm): (est.) 360@3600
Gear ratios (:1):
1st 3.06
2nd 1.62
3rd 1.00
4th 0.69
Rev. 2.29
Transfer Case with five mode selections (accessed on dash)
High range open: 4 HI Open (dry road surfaces)
High range lock: 4 HI Locked (semi-slippery surfaces)
Low range lock: 4 LO Locked (severe off-pavement use)
Eaton electronic rear differential lock: 4LO Locked + Rear Diff Locked (climbing and steep
grades)
Neutral: 4LO Locked and 4 High Open (flat towing)
Stall ratio: 1.90
Final drive (axle) ratio: 4.10
Low range lock gear reduction: 2.64
Crawl Ratio: 33.1
Trailering Capacity: 7000 lbs.
Chassis/Suspension
Frame: 3-piece fully welded ladder-type frame
Front Suspension: Independent w/ torsion bars; 46 mm monotube gas shocks; 35.9mm
front stabilizer bar
Rear Suspension: 5-link variable-rate coil spring; optional self-leveling air sprint (w/ RPO
ZM6); 46mm monotube shocks, 30mm stabilizer bar
Traction Control System (TCS): Brake controlled, single-wheel control capability with rear
axle locking differential
TC2 System: 2nd mode of TCS system with 3 additional operating modes
Steering type: Variable ration, integral power; recirculating ball type
Ratio: 15/13.1
Steering wheel turns, (lock-to-lock): 3.25
turning circle, curb-to-curb (ft./m): (est.) 44.3/13.5
Brakes: 4-wheel disc, 4-wheel/4 channel ABS, dual piston calipers with Dynamic Rear
Proportioning
Wheel size and type (in.): 17.0 x 8.5 cast aluminum
Tire size and type: Standard: LT315/70R17
Full size spare tire (located in left rear compartment)
GVWR Standard (lbs./kg): 8600/3901
Base Curb Weight (lbs./kg): (est.) 6400/2909
Trailer towing maximum (lbs./kg): (est.) 7000/3182
Fuel tank capacity (gal.): (est.) 33
Δείτε τις φωτό:
http://assets.in.gr/dgenesis/assets/con ... 679_02.jpg
http://assets.in.gr/dgenesis/assets/con ... 1_3331.jpg
Τιμή εκκίνησης στην Αμερική 48,800 δολλάρια.
<b>Maverick 2.0</b>
Κινητήρας
Κυβισμός (κ.εκ.): 1988 Κύλινδροι: 4
Διάταξη κυλίνδρων: Σ Βαλβίδες ανά κύλινδρο: 4
Ισχύς ECE (HP)/στροφές: 124/5300 Ροπή ECE (Kgm)/στροφές: 17,7/4500
Μηχανικά μέρη
Μετάδοση: Ε, 4x4 Φρένα (εμπρός/πίσω): ΑΔΔ
Διαστάσεις
Μήκος (χιλιοστά): 4415 Πλάτος (χιλιοστά): 1825
Υψος (χιλιοστά): 1755 Βάρος (κιλά): 1440
Χώρος αποσκευών (λίτρα): 490
Επιδόσεις
Επιτάχυνση 0-100 (δευτ.): 13,5 Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα): 166
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)
Πόλη: 13,1 Εκτός πόλης: 7,9
Μέση: 9,8
Τιμη εκκίνησης στην Ελλάδα 29,000 ευρω
Συγκριτικά με τα δικά μας Mav οι διαφορές που βλέπω είναι μόνο στο....χρώμα...