Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Το disco χάλασε σε 8 μέρες!!!!!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 08 Μάιος 2007, 08:14

Σσσσσστ!!! Θα χαλάσετε την πιάτσα.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 08 Μάιος 2007, 10:02

Αμαν!!! Βαγγέλη κρύβε λόγια, σέρνονται Γιαπωνέζοι στην ενότητα. :-$
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Μάιος 2007, 11:30

Nαι......

λες και αυτά ΔΕΝ χαλάνε (οι κυλινδροκεφαλές και οι φλάντζες, τα ημιαξόνια και τα χερούλια των πίσω θυρών είναι αναλώσιμα στα Vitara. Ασ΄τε τα με τα φορα (όπως λέμε το φόρουμ πολλές φορές) έχουν "ξεβρακωθεί" όλοι οι κατασκευαστές. Ειτε είναι ευρωπαίοι, είτε Γιαπωνέζοι, είτε Κορεάτες. Αφού στην ουσία όλα είναι ίδια πιά....
Με ορισμένη ημερομηνία λήξης για να αντικαθίστανται υποχρεωτικά.

Ενώ τα παλαιά Landies (έως και τα μέσα της δεκαετίας του '90) επιδέχονται και επισκευής, αναβαθμίσεως κλπ.

Τι και αν τα φρένα του φίλου Βαγγέλη δεν λειτούργησαν εκείνη τη στιγμή?
Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που θα περάσει καν από το μυαλό του ότι δεν τα έχει φτιάξει ήδη (καλά ντε μη βαράτε, και στα γιαπωνεζοκορεάτικα μπορείς να επισκευάσεις τα φρένα.....)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό almak » 08 Μάιος 2007, 16:18

pantg έγραψε:Nαι......
......λες και αυτά ΔΕΝ χαλάνε ......έχουν "ξεβρακωθεί" όλοι οι κατασκευαστές. Ειτε είναι ευρωπαίοι, είτε Γιαπωνέζοι, είτε Κορεάτες............
Ένα όχημα με προορισμό να κάνει τον γύρω του κόσμου δεν μπορεί να σε αφήνει με το που μύρισε Αφρική 8)

Στον αντίποδα έχω να πω , πως ο κορεάτης που έχω αγοράστηκε Μάρτη του 2005 , μετά από 2 μήνες πήρα μέρος στον αγώνα αντοχής της πελοποννήσου και τερμάτισα 800χλμ , 2 μήνες μετά πήγα οδικός Ιρλανδία και μαζί με κάτι βόλτες δεξιά-αριστερά στην ευρώπη έγραψα10.000χλμ.
Μετά από αυτό έτρεξα τις Ακροπολικές ιχνηλασίες ( έκανα 700 από τα 1000χλμ) κουράστηκα :x και τέλος τον Δεκέμρη του 2005 τερμάτισα στο trail ride του Ταϋγέτου.
Έως σήμερα το σουβλάκι δεν έχει κάνει κιχ , εκτός από δυο τρεις φορές που νόμιζα πως ήταν χαλασμένο ....αλλά τελικά ήθελε μόνο πλύσιμο :lol: :lol: :lol:
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Μάιος 2007, 21:46

Aλέξανδρε υπάρχει κάτι που πολύς κόσμος έχει παρανοήσει.

Το LR3 ΔΕΝ έχει φτιαχτεί για να κάνει το γύρο του κόσμου.
Εχει φτιαχθεί για να κάνει κάποια σχετικά σοβαρά πράγματα αλλά ΠΑΝΤΑ μέσα στα όρια του πολιτισμού (με την έννοια που δίνουμε σε αυτή τη λέξη εμείς οι "ανεπτυγμένοι λαοί της Γης" <προσοχή στα ομοιοματικά, και καταλαβαίνεις σίγουρα τί εννοώ>)

Το αυτοκίνητο αυτό ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ για την δουλειά που το έχει διαλέξει ο Ακης. Αυτό όμως ήταν εκείνο που μπόρεσε να του εξασφαλίσει την υποστήριξη της LR καθώς αυτό πιστεύω ότι του έδωσαν.

ΚΑΘΕ άνθρωπος που θα ήθελε να χρησιμοποιήσει ένα Land Rover και να κάνει μόνος του με ασφάλεια και ησυχία το ταξίδι του Aκη διαλέγει ένα 110 με κινητήρα 300Τdi με μηχανική αντλία. Αλλωστε το αυτοκίνητο αυτό ΕΙΝΑΙ διαθέσιμο από την LR για τις αγορές εκτός Ευρώπης.
Το πρόβλημα της μη δυνατότητας έκδοσης πινακίδων εντός Ευρώπης λύνεται με διαφόρους τρόπους αλλά ο Ακης ήθελε ένα αυτοκίνητο το οποίο θα μπορούσε να κρατήσει και μετά το ταξίδι.

ΠΡΟΣΕΞΕ !!!!

ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΤΗΝ LAND ROVER.
H ζημιά που έχει πάθει είναι ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ και ιδίως όταν συμβαίνει ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ.
Το πρόβλημα όμως είναι ότι το χειροκίνητο κιβώτιο έχει πουλήσει εξαιρετικά λιγότερα κομμάτια και ως εκ τούτου είναι σαφώς λιγότερο δοκιμασμένο. Και αυτό ακριβώς πληρώνει ο Ακης τώρα (ο οποίος δεν φταίει σε τίποτα και ταλαιπωρείται για απαράδεκτο λόγο.)

Προσωπικά θα είχα ΤΡΟΜΕΡΕΣ επιφυλάξεις πλέον για το αν είναι ασφαλής επιλογή πορείας το να περάσει κανείς την Σαχάρα με ένα αυτοκίνητο που έχει πρόβλημα επαναλαμβανόμενο στο σύστημα μετάδοσης σαν αυτό που έχει το LR3 του Ακη. Πρόβλημα το οποίο αν και έχει σχέση με την αντλία του συμπλέκτη (σύμφωνα με την διάγνωση του συνεργείου εδώ στην Ελλάδα) απαιτεί κατέβασμα του κιβωτίου (μεγάλη σχεδιαστική βλακεία αυτή αλλά παρατηρείται σε όλο και περισσότερα συστήματα συμπλέκτη).

Με τον Ακη δεν έχω μιλήσει επ΄ αυτού του θέματος αν και του έχω στείλει μήνυμα. Θέλω να ελπίζω ότι απλώς ήταν το τρίτωμα της γκαντεμιάς (μία το φορτηγό, δεύτερη η πρώτη ζημιά στην αντλία, τρίτωμα τώρα με την δεύτερη ζημιά).
Ομως ίσως να πρέπει να αναθεωρήσουν τα παιδιά το δρομολόγιο και να ξεκινήσουν αντίστροφα το ταξίδι τους για να δοκιμασθεί περισσότερο και το αυτοκίνητο σε κάτι που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ με LR3.

Oσο για τον Κορεάτη σου να σου ανταπαντήσω ότι και ο υπογράφων όταν διάλεξε να πάει στην Αφρική και να φτάσει μέχρι τα μισά της Σαχάρα το έκανε αυτό με ένα Daihatsu Feroza γιατί ήταν ελαφρύ, μικρό και γιαπωνέζικο.
Οι αγάπες σε κάτι (στα Landies) είναι αγάπες αλλά και η ψυχρή λογική είναι ψυχρή λογική ιδίως όταν έχει να κάνει με επιλογές που αφορούν θέματα ζωής και θανάτου στην χειρότερη περίπτωση ή εγκατάλειψης του οχήματος στην καλύτερη (και η Σαχάρα δεν αστειεύεται)
Για το λόγο αυτό και είχε γίνει η επιλογή ενός ελαφρού μικρού γιαπωνέζικου ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ οχήματος και για το λόγο αυτό και μεταφέρω σε ένα ΑΝΟΙΚΤΟ φόρουμ τις σκέψεις και για το κατα πόσο είναι ασφαλές να συνεχίσουν τα παιδιά το δρομολόγιό τους έτσι όπως θέλουν αυτή τη στιγμή να το κάνουν και με το επαναλαμβανόμενο πρόβλημα σε ένα αδοκίμαστο αυτοκίνητο για τέτοιες χρήσεις.

Ελπίζω ο Ακης κάποια στιγμή να επικοινωνήσει μαζί μου για το θέμα αυτό.
Αν θέλεις του το μεταφέρεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Μάιος 2007, 21:55

Αλεξ, δεν μου λεει τιποτα αυτο

το V8 το πηρα με 87Κ χλμ και τωρα εχει 152, σε δυο χρονια και υπο συνθηκας τραγικής ταλαιπωριας και μονο μια φορα εκ βλακειας και ηλιθιοτητος του τοτε μηχανικου μου μου δημιουργησε προβλημα

με τη δεουσα συντηρηση θα παραμεινει αξιομαχο για πολλα χρονια απο τωρα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Μάιος 2007, 22:11

Γιώργο δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης του Disco 1 με το Disco 3.

Eίναι σαν να συγκρίνεις ένα Spitfire με το YF22.

Και τα δύο πετάνε και ανήκουν στην κατηγορία των καταδιωκτικών αλλά το νεώτερο μοντέλο κάνει και άλλα πολλά πράγματα ταυτόχρονα.
Δεν μπορεί ομως να τροχοδρομήσει σε ένα χωράφι. Προσγειώνεται κάθετα αλλά αν προσπαθήσει να προσγειωθεί κανονικά στο χωράφι θα συντριβεί.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Μάιος 2007, 22:20

αμα εχεις τον μπαρμπαμητσακλα ή το μουσταφα για μαστορα καλυτερο το Σπιτφαιρ με ΡΡ Μερλιν
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό almak » 08 Μάιος 2007, 22:27

pantg έγραψε:Aλέξανδρε υπάρχει κάτι που πολύς κόσμος έχει παρανοήσει.

Το LR3 ΔΕΝ έχει φτιαχτεί για να κάνει το γύρο του κόσμου.
Εχει φτιαχθεί για να κάνει κάποια σχετικά σοβαρά πράγματα αλλά ΠΑΝΤΑ μέσα στα όρια του πολιτισμού ......
Και αυτό πιστεύω πως θα κάνουν.
Δεν νομίζω πως έχουν υπ' όψιν να διασχίσουν όλες τις ζούγκλες και τις ερήμους του κόσμου. Αντιθέτως τους "βλέπω" να κινούνται εκτός αυτοκινητοδρόμων και με την λογική να φτάσουν και όχι να κάνουν δύσκολα περάσματα.
Με αυτή την λογική κανένα όχημα δεν έπρεπε να τους αφήσει τόσο νωρίς.
Άλωστε στα πλαίσια αυτής της λογικής κινήθηκαν έως τώρα.

Δεν γνωρίζω τι είδους υποστήριξη έχουν από την land Rover και δεν μπαίνω σε αυτήν την διαδικασία.

Στα πλαίσια όμως του μαζοχισμού που σας δέρνει ( κάτοχοι land rover) με τις ζημιές σας , έθιξα το θέμα σε αυτήν την ενότητα γιατί ήξερα πως εδώ θα βρω "πελάτες"...................και βρήκα :)

Στα παιδιά δεν θα γράψω τίποτα για το συγκεκριμένο θέμα διότι δεν θέλω να τους στεναχωρήσω περισσότερο από όσο είναι ίδη. Εύχομαι να μην ανακαλύψουν καν την ενότητα αυτή.
Ο στόχος ήταν "εσείς" και όχι αυτοί.
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό almak » 08 Μάιος 2007, 22:30

firelord έγραψε:Αλεξ, δεν μου λεει τιποτα αυτο

το V8 το πηρα ....
Κι άλλος πελάτης :twisted: :twisted:
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό Freelander » 08 Μάιος 2007, 23:05

almak έγραψε:Έως σήμερα το σουβλάκι δεν έχει κάνει κιχ , εκτός από δυο τρεις φορές που νόμιζα πως ήταν χαλασμένο ....αλλά τελικά ήθελε μόνο πλύσιμο

τα ίδια κιεγώ.. με τη διαφορά οτι το δικό μου ήθελε.. όλο λύσιμο.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 09 Μάιος 2007, 00:15

Oσο για τον Κορεάτη σου να σου ανταπαντήσω ότι και ο υπογράφων όταν διάλεξε να πάει στην Αφρική και να φτάσει μέχρι τα μισά της Σαχάρα το έκανε αυτό με ένα Daihatsu Feroza γιατί ήταν ελαφρύ, μικρό και γιαπωνέζικο.

K αν δεν κανω λαθος γυρισε με 3 αμορτισερ. :D
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Μάιος 2007, 06:11

Γειά σου Ηρωικέ Κένταυρε !!!!

φυσικά και γύρισε με 3 αμορτισέρια.
Και η μόνη στιγμή που έγινε αυτό αντιληπτό ήταν όταν πλέον είχε φτάσει στην Ελλάδα και έδωσε το αυτοκίνητο στον αδελφό του. Πηγαίνοντας από πίσω με μία μηχανή ΜΟΝΟ τότε διαπιστώθηκε ότι το ένα αμορτισέρ είχε ξεκολλήσει από την βάση του (είχε σπάσει η κόλληση της βάσης επάνω στο αμορτισέρ)
Το αυτοκίνητο όμως πήγαινε μια χαρά χωρίς το πισινό αμορτισέρ (να είναι καλά οι σούστες αντί για ελατήρια) και μάλιστα δεν γνωρίζω ΚΑΝ πότε έσπασε. (πιθανολογώ να έγινε σε μία απογείωση από αμμόλοφο μέσα στη Σαχάρα αλλά μετά το αυτοκίνητο έκανε το γύρο των 3/4 της Τυνησίας, διέσχισε την μισή Ιταλία και πήγε από την Πάτρα έως την Αθήνα με αυτό το σπασμένο αμορτισέρ χωρίς κανένα πρόβλημα)

Χαιρετώ και πολλές καλημέρες
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Μάιος 2007, 07:05

Αλέξανδρε καλημέρα,

το θέμα δεν είναι οι "στόχοι" και οι "πελάτες" αλλά ένα πρόβλημα υπαρκτό και το οποίο πρέπει να αντιμετωπισθεί.
Ειμαστε σοβαροί άνθρωποι και όταν η πλάκα και τα πειράγματα (που πάντα είναι ευπρόσδεκτα) εμπεριέχουν και θέματα που αφορούν την ασφάλεια όλοι μας πρέπει να βάζουμε τα πράγματα σε ρεαλιστική βάση.
Τα παιδιά (ο Ακης και η Βούλα) είναι άνθρωποι που αγαπούν τις προκλήσεις και ένα τέτοιο συμβάν δεν νομίζω ότι τους κάνει να στεναχωριούνται (μάλλον θα είναι πιό δυσάρεστα τα εντερικά που ΠΑΝΤΑ συμβαίνουν σε όσους επισκέφτονται την Αφρική).
Τα προγράμματα και τα δρομολόγια υπάρχουν ΜΟΝΟ για να μπορούν να αλλάζουν.
Και εν προκειμένω θα πρέπει ίσως να γίνει κάτι τέτοιο.

Τα παιδιά ήδη θα πρέπει να διαβάσουν την πρόταση αυτή στο φόρουμ τους.

Χαιρετώ και πολλές καλημέρες.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 09 Μάιος 2007, 11:04

Και εγώ συμφωνώ ότι έιναι τελείως ακατάλληλο όχημα για αυτήν την περιπέτεια.

Είναι σίγουρα κατάλληλο για γνωριμίες με τους τεχνικούς σε διάφορες χώρες, αλλά τι να κάνουν οι εφευρετικοί αφρικάνοι ή ιρανοί μπροστά στην νέα τρομερή τεχνολογία...

Για να δούμε θα καταφέρουν να τον υποστηρίξουν τουλάχιστον από την κεντρική αντιπροσωπεία για να υποστηρίξουν-διαφημίσουν το προιόν τους.

Απορία που είχα από την αρχή αλλά δεν την εξέφρασα.

Πετρέλαιο προδιαγραφών που θα βρίσκουν να βάζουν για να μην διαλυθεί το disco?

Υπάρχει εναλλακτική λύση (πρόσθετα καυσίμου) για αυτούς που θέλουν να γυρίσουν τον κόσμο με σύγχρονο πετρελαιοκίνητο?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες