Φίλε ALOY τελικά για το θέμα με τα σκαλοπάτια, στην μεν μια αντιπροσωπεία μου ανέφεραν πως είναι στανταρ σε όλες τις εκδόσεις, στην κεντρική είπαν πως μάλλον είναι δώρο και δεν ειναι σε καμιά έκδοση στάνταρ!!!!
Και για να πω τις εντυπώσεις μου από το test drive...
(έκανα τα GV βενζίνη, Cherokee και Path diesel)
Το αυτοκίνητο ήταν όπως το περίμενα. Άνεση, χώροι, ποιότητα Nissan (όχι κάτι εξαιρετικό δηλαδή
). Από θόρυβο τώρα....έμεινα με το στόμα ανοιχτό!!! Λέω μήπως δεν είναι πετρελαιο?? Μήπως κάνω λάθος?? Τo cherokee έκανε σαν τρακτέρ.
Και τα δύο με θέση οδήγησης το ίδιο ψηλά, με το path ένιωθα πιο ασφαλής, πατούσε καλύτερα, ο πρώτος αεροδυναμικός θόρυβος ακουστηκε στα 120, στα 160 δεν μουγκριζε, ακόμα και σε εκείνη την ταχύτητα με 6η είχε απόθεμα τραβήγματος και γενικά εντύπωση πολυ καλή. Αντίθετα στον "ηγέτη" δεν ενιωσα ασφάλεια πάνω από τα 130(ίσως εδώ παίζει ρόλο και το λίγο μεγαλύτερο ύψος και σε σχέση με το μικρότερο μεταξόνιο), θόρυβος κινητήρα σε όλα τα επίπεδα(γνωστός τον μείωσε αισθητά με 1500€ σε μονώσεις!!!), τράβηγμα πολύ μέτριο (ήταν όμως αυτόματο και δικαιολογείται εν μέρη), ποιότητα η γνωστή χάλια ποιότητα της jeep
Μην αρχίσετε για τις ταχύτητες, αν και μου αρέσει να τρέχω έχω και ξαναπαίρνω τετρακίνητο για να μην ξεπερνάω κάποια όρια
Οι χώροι δεν συγκρίνονται σε καμιά περίπτωση. Δεν μου άρεσε το μικρό πίσω παράθυρο (και σε σύγκριση με αυτό του xtrail) που δεν σου αφήνει καλή ορατότητα στις γωνίες. Για το μέγεθος σαφώς πρέπει να συνηθίσεις στο 4.70 (πολύ κοντά στο 4.50 του xtrail-δεν μου φάνηκε καν η διαφορά),
σε αντίθεση με το cherokee (4.50)που έχεις καλύτερο έλεγχο όλου του αυτοκινήτου.
Σε διαδρομή εκτός (όσο επιτρέπει ένα test drive) πάνω κάτω η αίσθηση είναι η ίδια.
Στα 37000 το path είναι αρκετά γυμνό (σε πράγματα θεωρώ έστω βασικά) και οι ελλείψεις είναι οι ηλεκτρικοί καθρέφτες, το κάλυμα του χώρου αποσκευών και άντε και το ESP. Αλουμινένιες ζάντες, επιπλέον αερόσακοι, προβολείς ομίχλης,επιπλέον ηχεία, +2 θέσεις, χρώμια, φιμέ τζάμια και μερικά επιπλέον μικροπράγματα στα 44, δεν τα θεωρώ προσωπικά τόσο σημαντικά.
Αν θεωρήσουμε πως το αυτοκίνητο μπορεί κατά βάση να συγκριθεί με το sorento που βρίσκεται σε πολύ χαμηλότερη τιμή, κερδίζει μόνο λόγω ονόματος (συχνά βλέπουμε αυτό το: "μα καλά ΚΙΑ θα πάρεις?"
)