Καλημέρα και από τα xrepia.gr,
Καταρχήν συγχαρητήρια στους διοργανωτές για τον πολύ ωραίο αγώνα. Η τεχνική υποδομή ήταν, όσο είχα την ευκαιρία να κρίνω, άψογη,ο Ayrton τα λέει πολύ σωστά.
Το αχάραγο της εκκίνησης και το ψιλόβροχο δεν μας πτόησαν και η διαδρομή πήγε μέχρι την πετροανηφόρα πολύ στρωτά και σβέλτα. Εκεί μας ντούμπλαρε το Range Rover 101 προς μεγάλη μας έκπληξη μια και με βάση τους υπολογισμούς μας ήμαστε εντός ΜΩΤ. Ήταν το δεύτερο RR που συμμετείχα και όντας συνηθισμένος από τα TR που δεν τρέχουν 4Χ4 πραγματικά απόρησα με τον ριψοκίνδυνο τρόπο (δεδομένου του σημείου) που προσπέρασε κινούμενους και κολλημένους αναβάτες που βρίσκονταν κατά μήκος της ανηφόρας εκείνη τη στιγμή. Τεσπα, αφού σταυροκοπηθήκαμε συνεχίσαμε απρόσκοπτοι μέχρι το κομμάτι πάνω από το Βαρνάβα. Εκεί ο Τηλέμαχος αποσπάστηκε μπροστά και έχασα οπτική επαφή (BTW συγχαρητήρια για την τρίτη θέση
).
Και μετά ξεκίνησαν τα ωραία. Έπεσα στην παγίδα του 61-62ου χιλ όπου ακόμα δεν έχω καλοκαταλάβει τι έγινε. Υπήρχε ένα σημείο μέσα στο δασάκι με τις κουμαριές («κατηφορικό με θέα που χάνεται» έλεγε το RB) όπου αντί για αριστερά έφυγα στο (αδιέξοδο όπως οδυνηρά αποδείχτηκε) κομμάτι δεξιά. Όταν άρχισε όντως να ψιλοχάνεται ο δρόμος δεν ανησύχησα γιατί το έλεγε και το RB. Και ξαφνικά, σε ένα δύσκολο κατηφορικό σημείο, φρεσκοσκαμμένο και γεμάτο κλάρες και ρίζες που γλίστραγαν σα σαπούνι) αντικρύζω ξανά το Range Rover μούρη, με έξαλλο τον οδηγό να προσπαθεί να ανέβει το σύντομο αλλά κολασμένα δύσκολο λόγω πρόσφυσης σημείο (προφανώς ο NikOs εκεί αναφέρεται ). Παρόντες ήταν και άλλοι αναβάτες. Δε θα μπω σε λεπτομέρειες, απλά θα πω ότι η λύσσα του οδηγού (και δεν υπερβάλλω με τη λέξη-ο τύπος έβριζε θεούς και δαίμονες σε έξαλλη κατάσταση) να βγει το συντομότερο από το δύσκολο σημείο με/μας έβαλε σε μεγάλο κίνδυνο για άλλη μια φορά. Η έννοια του ευ αγωνίζεσθαι φαίνεται ότι είναι παντελώς άγνωστη στο συγκεκριμένο οδηγό και αν δεν έχει ήδη προκαλέσει ατύχημα σε παλαιότερο αγώνα και δεν το ξέρω, εκτιμώ ότι είναι θέμα χρόνου να προκαλέσει. Και πρέπει να καταλάβει ότι δεν υπάρχει κύπελλο που να αξίζει τέτοιο βαρύ τίμημα. Επιβεβαίωση των παραπάνω είναι ότι στη γραμματεία του τερματισμού πολλοί αναβάτες είχαν παραπονεθεί για το συγκεκριμένο άτομο πριν από εμένα. Το μπαλάκι στους διοργανωτές πλέον…Ας κάνουν κάτι πριν γίνει τίποτα που δε θα μαζεύεται, είναι πλέον ενήμεροι για το θέμα.
Ξέπνοος για αρκετή ώρα από την υπερπροσπάθεια, κατάφερα με τα πολλά να ανεβάσω το μηχανάκι από το δύσκολο σημείο για να ανακαλύψω ότι παραπάνω είχε πακεταριστεί άγνωστος αριθμός τζιπ (άλλος με μούρη άλλος με κώλο) που επίσης είχαν στρίψει λάθος. Μέχρι να επανακινητοποιηθούν όλα αυτά το ρολόι έγραψε +1,30 ώρα!
Το υπόλοιπο της διαδρομής κύλησε μοναχικά και απροβλημάτιστα. Το κυριότερο τερμάτισα σώος.
Ομολογώ ότι γύρισα σπίτι πιο πολύ εκνευρισμένος παρά ευχαριστημένος (με το χάσιμο, με τον απίστευτο οδηγό κλπ) σήμερα όμως μπορώ με νηφαλιότητα να πω ότι ήταν άλλος ένας ωραίος αγώνας που κυρίως με έκανε καλύτερο αναβάτη.Και πάλι συγχαρητήρια σε διοργανωτές και αγωνιζόμενους
Να’ναι όλοι καλά.
Φώτης Δημητρακόπουλος
ΥΓ:
-Πολύ λυπηρός ο τραυματισμός του αναβάτη με το ΑΤ. Εύχομαι ολόψυχα ταχεία και τελεία ανάρρωση σε αυτόν και σε όσους άλλους τραυματίστηκαν.
-Προς NikO: να υποθέσω (πέραν του χασίματος παγίδας) ότι τα δύσκολα σημεία για τα «βαριά» ήταν ο αγωγός και η πετροανηφόρα ? (θαυμάζω το κουράγιο σας πάντως)
-Επιτέλους «πέρασα» από το σπιράλ RB στο χειροκίνητο της Touratech.Δούλεψε άψογα!
-Προς Ayrton: Ξέρω ότι είχες τις καλύτερες προθέσεις αλλά εφεξής ποτέ αλκοόλ σε τραυματία. Μπορεί να προκαλέσει επιδείνωση αιμορραγίας και επιδείνωση-εμφάνιση υποθερμίας. Πολύς κόσμος νομίζει ότι βοηθάει αλλά είναι μύθος!
-Προς Superspy: Όποτε είναι εύκολο δημοσίευσε και λοιπά στατιστικά από τον αγώνα, δηλ πόσοι πήραν εκκίνηση, πόσοι εγκατέλειψαν κλπ