από Mike_on_mpi » 22 Μαρ 2007, 10:26
ekapod, έκλεισα το σωλινάκι πρίν τον ρυθμιστή, αμέσως μετά το όργανο μέτρησης πιέσεως καυσίμου, και δέν ανέβασε πάνω απο 2,5 ενώ θα έπρεπε να μου δώσει πίεση πάνω απο 4 με 5 (για να μήν πώ 6), εφ΄όσων έκλεισα στην ουσία κατέυθείαν την εξαγωγή της τρόμπας... Φιλτράκι βενζίνης έχω αλλάξει πρόσφατα, το παλιό είχε μερικά τούβλα μέσα, γιατί ήταν μουσιακό κομάτι. Θέλω να σας ανεβάσω ένα .pdf , αλλα δέν τα κατάφερα εχθές. Θα ξαναπροσπαθήσω και σήμερα... Είνα περίπου 1000 σελίδες, με όλες τις εκδόσεις Disco '95 - '98 (mpi, V8, 200 & 300 tdi) κινητήρας και σασί.
Θα ήθελα να έβρησκα για το δικό μου ('94) ένα pdf για τα ηλεκτρικά... Μήπος ξέρεις πού θα το βρώ?
Με τις ηλεκτρομαγνητικές σου, τί γίνεται? όλα καλά? εμένα μου βραχυκύκλωσε ένα rele και κάηκαν και οι 5...
άν έχει κανείς πρόβλημα με τις κλειδαριές, έχω πάρει master, ας με ρωτήσει ότι θέλει. Επίσεις, κάπου διάβασα στο forum οτι σε κάποιο Disco, δέν δούλευε το ventilater, τα disco απο 95 και μετά εκτός απο τον εγγέφαλο του κινητήρα, έχουν και ένα δεύτερο για τα ηλεκτρικά, που στην ουσία είναι όλοι οι ρελέδες εκεί. Το δικό μου τους εχει ψιλοχύμα στα πλαϊνά, Μήν διστάσετε να τον ανοίξετε και να του περάσετε τις κολλήσεις ένα χεράκι, για φρεσκάρισμα... καλό κάνει. Συχνό πρόβλημα αυτού είναι να μήν λειτουργούν τα πίσω (άν θυμάμαι καλά) παράθυρα και γάυτό ευθύνεται μία κόλληση στον εγγέφαλο.
Με τα φώτα μου, τί να κάνω? χαλάω τόσα λεφτά σε μπαταρίες για φακούς κάθα βράδυ....(!)
Έχω αλλάξει διάφορες λάμπες, οι καλλύτερες μέχρι τώρα είναι της osram.
Στο παλιό μου αμάξι, (samurai) είχα άλει με έξτρα καλοδίωση και rele λάμπες 90/110 W
Μόλις τις άνοιγα, έπεφτε το relanti του κινητήρα...(!)
Κάτι τέτοιο σκεφτόμουν και για ΄δώ...
Πάντος, χαίρομαι που το Land Rover μου έχει μερικές παραξενιές, γιατί κάθομαι και ασχούμαι περισσότερο μαζί του!
I LOVE CAMELS!