Επειδή λόγω επαγγέλματος διάβασα το σχέδιο για την αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος αλλά και το νέο σχέδιο νόμου για την παιδεία,τολμώ να πώ ότι και τα δύο είναι ΑΤΟΛΜΑ και θα έπρεπε να προχωρήσουν σε ακόμη μεγαλύτερες τομές.Τελικά ρε παιδιά,ποιοί φωνάζουν,έχετε πάρει χαμπάρι;ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ,αυτοί που ποτέ δεν πάτησαν στις σχολές για να διδάξουν (ενώ πληρώνονται κανονικά) είτε τα κομματικά γκρουπούσκουλα που χάνουν την "πελατεία" (οι ίδιοι ποτέ δεν διαβάζουν,δεν δίνουν εξετάσεις,παίρνουν καλούς βαθμούς και αργότερα βολεύονται επαγγελματικά-ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΩ ΚΟΥΒΕΝΤΑ,ΕΧΩ ΙΔΙΑΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ).Τον έρμο τον γονιό που ξεπαραδιάζεται,τον ρώτησε κανένας;Τελικά τι θέλουμε;Να μας στέλνουν πτυχίο σπίτικαι μετά να μας βρίσκουν και καμμιά δουλίτσα (είπαμε,το Δημόσιο προτιμητέο);Σε ποιά χώρα του κόσμου γίνονται αυτά;ΠΟΥΘΕΝΑ
Εχετε δεί τόσο καιρό κανένα σοβαρό πνευματικό άνθρωπο να ταυτίζεται με τους διαφωνούντες;ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ. Φωνασκούν και ασχημονούν αυτοί που δεν έχουν να επιδείξουν το παραμικρό (οι πλουσιοπάροχα απομυζούντες τα κονδύλια για έρευνα που φυσικά εκμεταλλεύονται τους φοιτητές τους),μια ολιγαρχία μετρίων και αποτυχημένων-αυτοί κουμαντάρουν την παιδεία για μια τριακονταετία τώρα.Αλήθεια,γιατί φεύγουν στο εξωτερικό πλείστοι όσοι διαπρεπείς έλληνες επιστήμονες;
Γιατί κάποιοι πολέμησαν λυσσαλέα τα προγράμματα ανταλλαγής φοιτητών;Είμαι 44,δουλεύω από τα 19,ένα κατάλαβα:ο ανταγωνισμός βελτιώνει τα είδη σε όλα τα επίπεδα και σε όλους τους τομείς.Με την πρακτική και την νοοτροπία του "πέσε πίττα να σε φάω" δεν κάνουμε τίποτα.