Εδώ και μία καιρό το Disco μου έχει βαλθεί να με αποτελειώσει..... Ξεκίνησε ξαφνικά να ρετάρει. Όχι συνέχεια, αλλά κατά διαστήματα. Αποτέλεσμα αυτού να βγάζει απίστευτες ποσότητες άκαυστης βενζίνης από την απόληξή του και να μην μπορεί να σταθεί κανένας από πίσω του. Ξεκινήσαμε λοιπόν και αλλάξαμε, μπουζί, μπουζοκαλώδια, φίλτρο αέρα, φίλτρο βενζίνης, ποτενσιόμετρο γκαζιού, αλλαγή πρατηρίου βενζίνης, αλλά φευ! Στο ρελαντί όλα καλά, μόλις όμως έβαζες φορτίο στον κινητήρα ρετάριζε. Αλλά όχι πάντα! Το έκανες μία βόλτα και δούλευε κανονικά, το έκανες ξανά βόλτα μετά από 5 λεπτά και ρετάριζε! Άντε βγάλε άκρη!
Και δεν φτάνει αυτό, κάποια στιγμή έπαψαν να δουλεύουν τα βεντιλατέρ! Μετά από αρκετό ψάξιμο και πολλές ερωτήσεις βρήκαμε ότι η εντολή στα βεντιλατέρ πάει μέσω εγκεφάλου, ο οποίος ως νοήμων (την τύχη μου!) αποφάσισε ότι δεν θέλει πιά να ενεργοποιεί τα βεντιλατέρ! ΟΚ! Τον παρακάμψαμε και βάλαμε μία βαλβίδα στο κύκλωμα ψύξης, οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά (εκτός από τα νεύρα μου που έγιναν κουρέλια!)
Αλλά δεν τελειώνει εδώ η ιστορία! Μία εκ των ημερών αποφάσισε να μη δουλέψει και το στροφόμετρο (αλλαγμένο πριν 1 χρόνο....). η λύση απλή: το αγνόησα και ως εκ θαύματος την επομένη ξαναδούλεψε !.....
Και παράλληλα τώρα τελευταία μου κάνουν νάζια οι ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές από την 5η πόρτα και την πίσω αριστερή. Κλειδώνεις και δεν κλειδώνουν, ανοίγεις και δεν ανοίγουν. Αλλά φυσικά όχι πάντα, ανάλογα με την όρεξή τους!
Και ναι! Δεν τελειώσαμε! Κτυπάει το μπαλλάκι του «Α» στον πίσω άξονα, οπότε πρέπει να αντικατασταθεί! Και να μην το συντηρούσα! Και να μην το πρόσεχα! Πολύ κακομαθημένο το άτιμο!
Το ρετάρισμα πάει και έρχεται, όποτε εκείνο θέλει. Λέω να μην ασχοληθώ μαζί του για ένα διάστημα για να δω που θα πάει. Η τελευταία διάγνωση λέει ότι πιθανόν κάποιο ωστήριο να είναι κολλημένο και να μην αφήνει τη βαλβίδα να κλείσει. Πιθανά να είναι αυτό το ωστήριο που βαράει εδώ και καιρό....
Άντε καλημέρα σας!!!