Νίκο δεν συζητούσα για να γίνει εισαγωγή αυτοκινήτου αλλά για υβριδικό αυτοκίνητο το οποίο βασίζεται επάνω σε ήδη υπάρχον Land Rover και στο οποίο προσαρμόζεται εγχώρια προστιθέμενη αξία.
Eκεί είναι που υπάρχει το πρόβλημα καθώς το ελληνικό δημόσιο στην ουσία απαγορεύει άτυπα κάθε τέτοια προσπάθεια.
Η διαδικασία και τα απαιτούμενα κεφάλαια για να δοθεί έγκριση τύπου αλλά και να θεωρηθεί υβριδικό (άρα να έχει τις απαλλαγές που δικαιούται κανονικά) αυτό το όχημα το κάνουν να είναι ένα οικονομικά ασύμφορο εγχείρημα.
Και έτσι αναγκαζόμαστε να καταφεύγουμε στην λύση των έτοιμων υβριδικών οχημάτων από την ΤΟΥΟΤΑ.
Πάντως πάλι καλά που η διοίκηση της συγκεκριμένης εταιρείας κυνήγησε το θέμα και έπεισε τους χαρτογιακάδες/καρεκλοκένταυρους (με διαφόρους τρόπους, πιέσεις και μέσα) για να δοθούν οι απαλλαγές αυτές στα υβριδικά αυτοκίνητα και στην Ελλάδα.
Ειμαι σε θέση προσωπικά να ξέρω το τί χρειάστηκε καθώς οι σχέσεις μου με την συγκεκριμένη εταιρεία είναι παλαιές και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ στενές (η λιγότερο σημαντική ήταν ότι το γραφείο μου ήταν φοροτεχνικός της σύμβουλος, σχέση που συνεχίζει ακόμη να υπάρχει, μαζί με μία ακόμη γερμανική εταιρεία που μάλιστα χαντάκωσε και την Land Rover <ήμουν αρκετά σαφής?> και ας μην ασχολούμαι πλέον με αυτό). Οι επαφές και οι προτάσεις για τις απαλλαγές των υβριδικών οχημάτων είχαν αρχίσει να γίνονται όταν ακόμη το Prius ήταν πρωτότυπο και πρόταση για φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα και είχε γίνει σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ενώσεως και μετά Ελληνικής κυβερνήσεως (οι οποίες και αναγκαστικά πλέον στην ουσία το δέχθηκαν και το προσάρμοσαν στις ελληνικές ιδιαιτερότητες όπως ο δακτύλιος)
Πάντως η παλαιά τακτική των ελληνικών κυβερνήσεων ακόμη δημιουργεί ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΟ πρόβλημα στην ντόπια παραγωγή και σε κάθε σχέδιο ανάπτυξης της σε αυτόν τον τομέα δίνοντας έμφαση στην εισαγωγή ετοίμων λύσεων υβριδικών οχημάτων και πηγών ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές από το εξωτερικό αντί να τονώσει την εγχώρια κατασκευαστική δραστηριότητα.
Χαιρετώ