Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Εκθεση executive cars και Land Rover

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Μάιος 2008, 18:24

Mudnolis έγραψε:Ολα καλα ρε παιδια με το Defender αλλα ποτε δεν καταλαβα τον τρελλο ντορο που παντα γινεται. Προσωπικα πιστευω το Disco 1 (με το πετρελαιοκινητηρα 200) ειναι οτι καλυτερο χρειαζεται η ειδικη/ δικη μας κατηγορια. Απλο στην κατασκευη, χωρις ηλεκτονικα, χωρους για κυνηγητο-κρυφτο, επισκευασιμο πραγματικα παντου με ανταλλακτικα και αξεσουαρ σε λογικες τιμες. Τιμες αγορας λογικοτατες... Τι αλλο θελει κανεις? Πραγματικα ας μου πει καποιος σε τι υπερτερει ενα Defender 110 σε σχεση με ενα Disco 1 (λεω 1 λογω ελλειψης ηλεκτρονικων, ενεργων αντιστρεπτικων, ελλειψη κλειδωματος κλπ). Ισως η γωνια διαφυγης να ειναι λιγο καλυτερη.


Μανώλη ξαφνικά θέλω να σε φιλήσω (πλάκα κάνω μην το παίρνουμε και τοις μετρητοις, έχουμε και τον πορνοδιαστροφικό απαίσιο δικηγόρο να περιφέρεται στο φόρουμ)

Συμφωνώ απολύτως μαζί σου.

Από την άλλη μεριά, όπως γράφει και ο φίλος Landless το Defender είτε θέλουμε είτε όχι αποτελεί μοντέλο αναφοράς για την Land Rover.
Kαι όντως θα πρέπει να κατέχει τα πρωτεία αναφορικά με την μακροζωία του είτε σαν μοντέλο αυτό κατ' αυτό (σαν 90/110 που μετράει αισίως φέτος 25 χρόνια ζωής) είτε σαν εξέλιξη από κάποιο παλαιότερο μοντέλο (οπότε μετράει, όπως ήδη ανέφερε ο φίλος landless, 60 ολόκληρα χρόνια ζωής και αναβαθμίσεων)

Αλήθεια μέσα στον ενθουσιασμό για τα 60χρονα ξεχάσαμε τα 25χρονα του 90/110..........

Πείτε μου βρε γιαπωνεζοκορεατικοκινεζικογερμανοιταλογαλλόφιλοι πιό από τα δικά σας αυτοκίνητα παραγωγής μετράει 25 χρόνια με το ίδιο σουλούπι, ίδια μηχανικά μέρη σε πολλά του σημεία και τον ίδιο βασικό σχεδιασμό???

Μόνη τέτοια περίπτωση που μου έρχεται στο μυαλό οι Porsche της οικογένειας με καταγωγή στην μαμά της 911 και τα επόμενα μοντέλα στο ίδιο σουλούπι. Αλλά εκεί έχουν όλα αλλάξει με μόνη εξαίρεση το έχουν ακόμη το μοτέρ, περίπου, στην ίδια θέση.

Να μας ζήσουν οι δεινόσαυροί μας και ας του βρίζουν όλοι.....

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Μάιος 2008, 20:30

Φίλε 4x4sc,

συγγνώμη αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου βασισμένος στην συμβίωση με τα 110 και το Defender σε δοκιμασίες επιλογής των πληρωμάτων που στέλναμε στο CT.
(άρα άμεση δυνατότητα σύγκριση στον ίδιο χρόνο και τον ίδιο τόπο και για τα δύο οχήματα)

Να υπενθυμίσω ότι τα αυτοκίνητα του CT ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ διαφορές στο σύστημα μετάδοσης, ανάρτησης, κινητήρα σε σχέση με τα κανονικά μοντέλα παραγωγής. Το μόνο που είχαν διαφορετικό ήταν στην περίπτωση των Discovery τα πίσω ενισχυτικά εσωτερικά ελατήρια τα οποία κρίθηκαν απαραίτητα καθώς τα αυτοκίνητα κουβαλούσαν στο πίσω μέρος τους μεγαλύτερο από το επιτρεπόμενο μικτό βάρος.
Από πλευράς σασσί, αμορτισέρ, προφυλακτήρων, γωνιών κλπ ήταν εξοπλισμένα με τα εξαρτήματα που φορούσαν από το εργοστάσιο και τα κανονικά αυτοκίνητα που μπορούσαμε να αγοράσουμε και εμείς.
Οι ποδιές εμπρός και στο τεπόζιτο ήταν ίσως το μόνο αξεσουάρ που είχε σημασία από πλευράς προστασίας και δυνατοτήτων εκτός δρόμου αλλά και αυτά ήταν διαθέσιμα σαν αξεσουάρ στην κανονική λίστα εγκεκριμένων ανταλλακτικών (κόστιζαν όμως μιά περιουσία)

Το μόνο μέρος που πραγματικά μειονεκτεί το Discovery σε σχέση με το 110 είναι ΟΡΙΑΚΑ στο θέμα των εμπρός και πίσω προβόλων.
Για τον εμπρός το θέμα λύνεται σε εξαιρετικά μεγάλο βαθμό εύκολα και γρήγορα με την αφαίρεση του πλαστικού σπόιλερ και το κόψιμο του κάτω μέρους στις πλαϊνές πλαστικές πούλιες του.
Οσο για το πίσω η τοποθέτηση ενός ενισχυμένου προφυλακτήρα στο πίσω μέρος του Discovery το κάνει πολύ πιό γερό και ανθεκτικό από το Defender 110 το οποίο μπορεί μεν να έχει το πίσω κάθετο στέλεχος του σασσί μόνο στο σημειο αυτό αλλά καταστρέφει πανεύκολα τα αλουμινένια πίσω μέρη των φτερών.
Ο ενισχυμένος πίσω προφυλακτήρας είναι το πλέον βολικό εξάρτημα για την τσέπη του ιδιοκτήτη Discovery που πάει σε ΣΟΒΑΡΟ χώμα με μεγάλες γωνίες διαφυγής.

Από την άλλη πλευρά το μειωμένο κατά 10 ίντσες (25.4 εκατοστά) μεταξόνιο του Discovery σε σχέση με το Defender 110 το κάνει πολύ πιό ικανό στην γωνία "ράμπας".

Το Disco ΔΕΝ είναι χαμηλότερο από το Defender. H oριακή διαφορά έγκειται στην χρήση των 7.5 Χ 16 ελαστικών στο Defender έναντι των 205 Χ 16 που φοράει το Discovery κανονικά από το εργοστάσιο.

Το σασσί είναι ίδιο και η μόνη διαφορά που υπάρχει είναι
Α. στο μήκος του μεταξονίου
Β στα εμπρός και πίσω κάθετα στελέχη (στο μέρος που τελειώνει το πλαίσιο)
Γ. στα σημεία στήριξης του αμαξώματος
Δ. στο σημείο στήριξης του πίσω τρίτου αμορτισέρ εξισορρόπησης ύψους που έμπαινε σαν έξτρα στα 110 με την heavy duty ανάρτηση ή σαν στανταρ στα 127/130.
Από πλευράς ενισχύσεων είναι ΙΔΙΑ. Το μόνο διαφορετικό σασσί είναι αυτό που χρησιμοποιούσαν τα στρατιωτικών προδιαγραφών γενιάς WOLF το οποίο είναι κατά τόπους παχύτερο και έχει και μία σειρά από ενισχυτικές πλάκες σε ορισμένα "κρίσιμα" σημεία που δέχεται φορτία από το βαρύτερο αμάξωμα, τα πράγματα που αποτελούν τον εξοπλισμό των στρατιωτικών αυτών οχημάτων και φυσικά τα μηχανικά μέρη.
Το ωραίο είναι όμως (και αυτό είναι που κάνει τα Landies να τα αγαπάμε) ότι μπορείς τόσο εσύ όσο και όλοι μας να αγοράσουμε τις ενισχυτικές πλάκες αυτές και να κάνουμε τα σασσί μας το ίδιο ισχυρά στα σημεία αυτά.

Τρανταχτή απόδειξη για το ότι το Discovery είναι ίσως και καλύτερο εκτός δρόμου από το 110 είναι ότι τώρα πιά που οι τιμές τους έχουν κατέβει στα ίδια επίπεδα με αυτές των 110 βλέπεις κόσμο στο εξωτερικό να προτιμά το Disco από το 110 για τους λόγους που σου ανέφερα πιό πάνω και φυσικά για την πολύ πιό άνετη και πολιτισμένη θέση οδήγησης, το σαφώς καλύτερο σύστημα κλιματισμού/εξαερισμού, τα πιό αξιόπιστα ηλεκτρικά, το λιγότερο κλειστοφοβικό εσωτερικό κλπ.

Και φυσικά για το γεγονός ότι ΚΑΙ το Discovery (όπως και το Range) είναι φτιαγμένα και αυτά από αλουμίνιο στο εξωτερικό τους (τώρα κατά πόσον αυτό είναι πλεονέκτημα εκτός από το θετικού του μειωμένου βάρους είναι άλλη ιστορία....)

--------------

Το πιό πάνω αναφέρεται ΣΑΦΩΣ και συγκεκριμένα στο 110 και το Discovery.
To 90άρι είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση καθώς ούτε κατά προσέγγιση δεν παρέχει τους χώρους επιβατών και φόρτωσης που διαθέτει το Discovery. Aρα ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία.

--------------

(επιτέλους !!!!! Μετά από καιρό μία τεχνικής φύσεως συζήτηση !!!!!)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 20 Μάιος 2008, 21:05

pantg έγραψε:επιτέλους !!!!! Μετά από καιρό μία τεχνικής φύσεως συζήτηση !!!!!


Παντελή, επιτέλους ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ, μάλλον δεν πινούσες όταν το έγραψες!!! :lol:
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Μάιος 2008, 21:26

Χάρη γειά,

πεινούσα για αυτό και δεν έγραψα πολλά. Βιαζόμουν να τελειώσω το γράψιμο και να πάω να υποβάλω τα σέβη μου στο βραδινό που περιμενε σερβιρισμένο στο τραπέζι.

(φαντάσου δηλαδή να μην πεινούσα κιόλας.......)

Ακου εκεί να μας πούνε ότι το Defender είναι καλύτερο από το Discovery (αστειεύομαι φυσικά)

Το κάθε αυτοκίνητο έχει τις χάρες του και τα ελαττώματά του.
Και κυρίως το κάθε αυτοκίνητο "λειτουργεί" διαφορετικά στον κάθε άνθρωπο.

Οπως και οι γυναίκες για εμάς τους αρσενικούς.

Βλέπεις μία και τρελλαίνεσαι και την βλέπει και ο "κολλητός" σου και σε βρίζει για το "τί της βρίσκεις?". (υποθέτω ότι το ίδιο συμβαίνει από τότε που ο άνθρωπος άρχισε να χρησιμοποιεί οποιοδήποτε άλλο μέσο μετακίνησης εκτός από τα πόδια του.....)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 21 Μάιος 2008, 09:16

Παντελή δεν μπορώ παρά να υποκλιθώ μπροστά στην μεγάλη εμπειρία που έχεις για τα LR !!!!!!!!!!!
Δεν μπορώ όμως και να δεχτώ ότι το Discovery το όποιο κυκλοφόρησε στη αγορά παράλληλα με το Defender σχεδιαστηκε με σκοπό τις καλύτερες ή έστω ίδιες εκτός δρόμου δυνατότητες σε σχέση με το Defender. Μπορεί να κάνω λάθος αλλά ήταν το ενδιάμεσο μοντέλο μεταξύ του Range και του Defender. Αυτό σημαίνει σίγουρα πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής και πολυτέλεια εσωτερικού, σύχρονο design, ποιότητα κύλισης και καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο αλλά και ελαφρώς μειωμένες εκτός δρόμου δυνατότητες.
Σίγουρα βέβαια ωφείλω να παραδεκτώ ότι πρόκειτε για ένα πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, δεν μπορεί όμως παρά να απευθυνόταν σ΄ένα διαφορετικό κοινό που δεν είχε μεν τα χρήματα για το πολύ καλό Range αλλά ούτε και ήθελε το σκληρό χαρακτήρα του Defender.
Η εταιρία μπορεί να το έθεσε στη δοκιμασία του Camel Trophy αλλά φαντάζομαι πως αυτό έγινε για καθαρά εμπορικούς λόγους και λόγους διαφήμισης, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν απόδειξε την αξία του και την αντοχή του σε μια τέτοιου είδους περιπέτεια.
Τέλος οφείλω να παραδεκτώ ότι το Defender μπορεί να ήταν ίσως το καλύτερο 4Χ4 στην εποχή του πριν από 25 χρόνια, από τότε μέχρι τώρα βέβαια ο κόσμος της τετρακίνησης έχει αλλάξει πολύ.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μάιος 2008, 10:57

Αχ γιατί με κουράζεις????? (αστειεύομαι)


Στα αθάνατα λόγια του Σωκράτη μπορούμε να βρούμε το γνωστό και σωστό:
"Εν' οίδα ό'τι ουδέν οίδα"
Δηλαδή "το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν ξέρω τίποτα"
Σε ευχαριστώ λοιπόν για τα καλά σου λόγια αλλά τα λίγα που τυχαίνει να διαβάσουμε, ζήσουμε, μάθουμε από άλλους φίλους και συναδέλφους είναι τίποτα μπροστά στον ωκεανό τον πραγμάτων που υπάρχουν και δεν γνωρίζουμε ή ξέρουμε κατά ένα μικρό τους ποσοστό ή και γνωρίζουμε λάθος πιστεύοντας ότι το έχουμε όχι μόνο μάθει αλλά και εμπεδώσει.
Υποκλίσεις λοιπόν δεν χρειάζονται μεταξύ μας. Ολοι μας μοιραζόμαστε αυτά που θέλουμε να δώσουμε ο ένας στον άλλον και πιστεύω ότι αντλούμε κοινή και αμφίδρομη χαρά από αυτό.



ΓΡΑΦΕΙΣ:
Δεν μπορώ όμως και να δεχτώ ότι το Discovery το όποιο κυκλοφόρησε στη αγορά παράλληλα με το Defender σχεδιαστηκε με σκοπό τις καλύτερες ή έστω ίδιες εκτός δρόμου δυνατότητες σε σχέση με το Defender.

Ολα τα αυτοκίνητα της Land Rover είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΑ να μπορούν να περάσουν απο το Jungle Track στο πάρκο του Eastnor Castle όπου και είναι το εργοστασιακό πεδίο δοκιμών της εταιρείας (να είναι καλά ο μακαρίτης ο Συνταγματάρχης Ben που τους το έδωσε για την χρήση αυτή)
Αν κάποιο αυτοκίνητο δεν μπορέσει να περάσει βελτιώνεται μέχρι να μπορεί να το κάνει. (μένει να δούμε το LRX πώς θα τα πάει......). Από εκεί λοιπόν που περνάει ένα Defender 110 μπορεί να περάσει και ένα Discovery, ιδίως αν του βγάλεις το εμπρός σπόιλερ. Μαλιστα σε ορισμένες καταστάσεις το Discovery 1 λόγω του πιό μικρού μεταξονίου πάει καλύτερα.



ΓΡΑΦΕΙΣ
Μπορεί να κάνω λάθος αλλά ήταν το ενδιάμεσο μοντέλο μεταξύ του Range και του Defender. Αυτό σημαίνει σίγουρα πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής και πολυτέλεια εσωτερικού, σύχρονο design, ποιότητα κύλισης και καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο αλλά και ελαφρώς μειωμένες εκτός δρόμου δυνατότητες.

Η καλύτερη ποιότητα κατασκευής ήταν φυσικά αστείο ε????? (χιχιχιχιχιχι)
Σε ορισμένες ΟΡΙΑΚΕΣ καταστάσεις όντως το Disco έχει μειωμένες ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ δυνατότητες. Ολα όμως εξαρτώνται κυρίως από την ψυχή και τις γνώσεις/ικανότητες του οδηγού όταν φτάνουμε σε τέτοια σημεία.
Σε άλλες όμως καταστάσεις το Disco 1 είναι καλύτερο.
Προσωπικά θεωρώ ότι δεν υπάρχει κάποιος νικητής στο θέμα των ικανοτήτων εκτός δρόμου.




ΓΡΑΦΕΙΣ
Σίγουρα βέβαια ωφείλω να παραδεκτώ ότι πρόκειται για ένα πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, δεν μπορεί όμως παρά να απευθυνόταν σ΄ένα διαφορετικό κοινό που δεν είχε μεν τα χρήματα για το πολύ καλό Range αλλά ούτε και ήθελε το σκληρό χαρακτήρα του Defender.

Ο βασικός λόγος που δημιουργήθηκε το Discovery έτσι όπως το έφτιαξαν ήταν γιατί χρειάζονταν ένα φθηνότερο όχημα με πιό πολλούς χώρους από το Range, τις ικανότητες του Defender και του Range, φθηνότερο από το Range και λίγο πιό ακριβό από τo Defender (ανάλογα με την έκδοση), χρηστικό εσωτερικό αλλά με αποδεκτά επίπεδα άνεσης έως και πολυτέλειας (ανάλογα με την έκδοση). Οπως τα είπες δηλαδή.


ΓΡΑΦΕΙΣ:
Η εταιρία μπορεί να το έθεσε στη δοκιμασία του Camel Trophy αλλά φαντάζομαι πως αυτό έγινε για καθαρά εμπορικούς λόγους και λόγους διαφήμισης, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν απόδειξε την αξία του και την αντοχή του σε μια τέτοιου είδους περιπέτεια.

Σαφώς και ΠΑΝΤΟΤΕ η τακτική των εταιρειών είναι να προωθούν διαφημιστικά τα νέα του μοντέλα. Για το λόγο αυτό και είδαμε το Range Rover να παίρνει ΔΥΟ χρονιές μέρος στο Camel Trophy.
Oμως το Discovery κατέχει ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ τα πρωτεία καθώς είναι το αυτοκίνητο με τις περισσότερες συμμετοχές στις διοργανώσεις αυτές. Και αυτό έγινε γιατί όντως απέδειξε ότι ήταν το ίδιο καλό (γράφω και καλύτερο αλλά ας μην φτάσουμε εκεί) με το Defender σε πραγματικά ΣΚΛΗΡΕΣ συνθήκες εκτός δρόμου οδήγησης προσφέροντας όμως πολλά πράγματα που το Defender δεν μπορούσε να δώσει στους επιβάτες του.


ΓΡΑΦΕΙΣ:
Τέλος οφείλω να παραδεκτώ ότι το Defender μπορεί να ήταν ίσως το καλύτερο 4Χ4 στην εποχή του πριν από 25 χρόνια, από τότε μέχρι τώρα βέβαια ο κόσμος της τετρακίνησης έχει αλλάξει πολύ.

Ομως το Defender δεν απευθύνεται στο γενικό αγοραστικό κοινό των οδηγών που τους ενδιαφέρει ένα τετρακίνητο. Εχει δικό του αγοραστικό κοινό και θα σου έλεγα ότι εκεί είναι και το πρόβλημά του. Ιδίως στα παλαιά 90/110 που τα αγοράζουν άνθρωποι που τους αρέσει η ΙΔΕΑ του να έχουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο αλλά δεν κάνουν συνειδητοποιημένη αγορά γνωρίζοντας το τί αγοράζουν, τί μπορεί να τους δώσει και κυρίως το τί θα τους ζητάει.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Landless » 21 Μάιος 2008, 12:49

4X4sc έγραψε:Τέλος οφείλω να παραδεκτώ ότι το Defender μπορεί να ήταν ίσως το καλύτερο 4Χ4 στην εποχή του πριν από 25 χρόνια, από τότε μέχρι τώρα βέβαια ο κόσμος της τετρακίνησης έχει αλλάξει πολύ.


Ε, βέβαια, κι εγώ πριν από 10 - 15 δεν θα μπορούσα να διανοηθώ ότι θα διαφημίζονταν "καθαρόαιμα" 4Χ4 με κύριο προσόν τους το ... multimedia cyber station!!!
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μάιος 2008, 12:23

ΑΧΧΧΧΧ

πότε θα ξαναδούμε ένα απλό, χωρίς ηλεκτρονικά αμάξι που θα το διαλύεις και ξαναδένεις εύκολα στο σπίτι σου με ένα μικρό γερανάκι και βασικά εργαλεία????

Μάλλον ποτέ..........
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 22 Μάιος 2008, 13:07

pantg έγραψε:ΑΧΧΧΧΧ

πότε θα ξαναδούμε ένα απλό, χωρίς ηλεκτρονικά αμάξι που θα το διαλύεις και ξαναδένεις εύκολα στο σπίτι σου με ένα μικρό γερανάκι και βασικά εργαλεία????

Μάλλον ποτέ..........

IVECO MASSIF αγορι μου,ερχεται για να αντικαταστησει τα χρεπια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μάιος 2008, 13:48

Βαγγέλη μακάρι,

το μοτέρ του δηλαδή ΔΕΝ θα έχει τρανζιστοράκια?????

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 22 Μάιος 2008, 14:21

Σιγουρα κατι θα εχει αλλα αν κρινω απο τη τιμη πολυ λιγοτερα απο καποια που το μονο που τους λειπει ειναι ο αυτοματος πιλοτος.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μάιος 2008, 15:23

Βαγγέλη γειά και πάλι,

ο αυτόματος πιλότος πλάκα στην πλάκα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ βολικό πράγμα ιδίως όταν κινείσαι με λογική ταχύτητα σε ανοικτό δρόμο.

Ειχα βάλει στο Μpi που είχα από το 1993 έως το 1998 και ομολογουμένως με είχε καταβολέψει.

Και ένα πρόσθετό του πλεονέκτημα είναι ότι μειώνει ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ την κατανάλωση. Ναι, όσο και αν φαίνεται περίεργο.
Ακριβώς και μόνο επειδή δεν πατάς εσύ το πεντάλ του γκαζιού αλλά το "πατάει" η μονάδα ελέγχου η κίνηση του οχήματος γίνεται σταθερά και το σταθερό και γλυκό πάτημα του πεντάλ ισοδυναμεί με σταθερό και προοδευτική αύξηση της ροής, ή μείωσή της στις κατηφόρες.

Ετσι είχα δει μέχρι και 10% μείωση στην κατανάλωση σε ταξίδι σε ανοικτό δρόμο με σταθερή ταχύτητα 110 - 120 χλμ.

Και σαν μηχανισμός είναι επίσης εξαιρετικά απλός στην τοποθέτηση και την λειτουργία του.

Τώρα που μου το θύμησες ίσως να αποφασίσω να βάλω και στον "μπέμπη" πάλι cruise control.... (Μου βάζεις ιδέες......)

O οδηγός του παλαιού μου Disco είναι γνωστός του λόρδου της φωτιάς και αν τον ρωτήσει θα πρέπει να μπορεί να του δώσει εντυπώσεις (εκτός και αν μ@L@καC που το οδηγούσε μετά από εμένα και πριν από εκείνον το χάλασε)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pskoul » 23 Μάιος 2008, 09:12

Παντελή καλημέρα

Για δώσε περισσότερες πληροφορίες

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μάιος 2008, 16:13

Παναγιώτη άσε το καλύτερα.

Το σωστό κιτ είναι ακριβό. Ισως τώρα με την μειωμένη τιμή της Λίρας να είναι λίγο λογικότερο αλλά δεν νομίζω ότι θα σε ενδιαφέρει.

Γράφω για το "σωστό" κιτ γιατί υπάρχει και η "φθηνή" έκδοση αλλά καθώς πιστεύω ότι ΔΕΝ είναι ασφαλής δεν θέλω καν να την αναφέρω. (μηχανικός έλεγχος της ντίζας και απεμπλοκή μόνο με το πάτημα του φρένου ή του αντιστοίχου διακόπτη)

Και όχι δεν υπάρχουν δυστυχώς εναλλακτικές φθηνές λύσεις από Κίνα, Τaiwan κλπ.

Είναι άλλωστε αξεσουάρ πολυτελείας και κοστίζει αντιστοίχως.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Μάιος 2008, 08:59

αν δεν εχει αεραναρτηση, τι το θετε το κρουζκονδρολ?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες