Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Με τι θα αλλάζατε το τωρινό Land Rover σας ?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Φεβ 2007, 19:56

Νίκο δεν συζητούσα για να γίνει εισαγωγή αυτοκινήτου αλλά για υβριδικό αυτοκίνητο το οποίο βασίζεται επάνω σε ήδη υπάρχον Land Rover και στο οποίο προσαρμόζεται εγχώρια προστιθέμενη αξία.

Eκεί είναι που υπάρχει το πρόβλημα καθώς το ελληνικό δημόσιο στην ουσία απαγορεύει άτυπα κάθε τέτοια προσπάθεια.
Η διαδικασία και τα απαιτούμενα κεφάλαια για να δοθεί έγκριση τύπου αλλά και να θεωρηθεί υβριδικό (άρα να έχει τις απαλλαγές που δικαιούται κανονικά) αυτό το όχημα το κάνουν να είναι ένα οικονομικά ασύμφορο εγχείρημα.

Και έτσι αναγκαζόμαστε να καταφεύγουμε στην λύση των έτοιμων υβριδικών οχημάτων από την ΤΟΥΟΤΑ.

Πάντως πάλι καλά που η διοίκηση της συγκεκριμένης εταιρείας κυνήγησε το θέμα και έπεισε τους χαρτογιακάδες/καρεκλοκένταυρους (με διαφόρους τρόπους, πιέσεις και μέσα) για να δοθούν οι απαλλαγές αυτές στα υβριδικά αυτοκίνητα και στην Ελλάδα.
Ειμαι σε θέση προσωπικά να ξέρω το τί χρειάστηκε καθώς οι σχέσεις μου με την συγκεκριμένη εταιρεία είναι παλαιές και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ στενές (η λιγότερο σημαντική ήταν ότι το γραφείο μου ήταν φοροτεχνικός της σύμβουλος, σχέση που συνεχίζει ακόμη να υπάρχει, μαζί με μία ακόμη γερμανική εταιρεία που μάλιστα χαντάκωσε και την Land Rover <ήμουν αρκετά σαφής?> και ας μην ασχολούμαι πλέον με αυτό). Οι επαφές και οι προτάσεις για τις απαλλαγές των υβριδικών οχημάτων είχαν αρχίσει να γίνονται όταν ακόμη το Prius ήταν πρωτότυπο και πρόταση για φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα και είχε γίνει σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ενώσεως και μετά Ελληνικής κυβερνήσεως (οι οποίες και αναγκαστικά πλέον στην ουσία το δέχθηκαν και το προσάρμοσαν στις ελληνικές ιδιαιτερότητες όπως ο δακτύλιος)
Πάντως η παλαιά τακτική των ελληνικών κυβερνήσεων ακόμη δημιουργεί ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΟ πρόβλημα στην ντόπια παραγωγή και σε κάθε σχέδιο ανάπτυξης της σε αυτόν τον τομέα δίνοντας έμφαση στην εισαγωγή ετοίμων λύσεων υβριδικών οχημάτων και πηγών ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές από το εξωτερικό αντί να τονώσει την εγχώρια κατασκευαστική δραστηριότητα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 10 Φεβ 2007, 20:05

σωστος ο παντελης. ξεχασα το πετρελαιο. μπορεις να καις και θερμανσης. οικονομικη λυση!
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

Re: Με τι θα αλλάζατε το τωρινό Land Rover σας ?

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 10 Φεβ 2007, 21:31

disco έγραψε:Θα το άλλαζα, με ένα L.R. Δηφενδερ τδ 110 με 55,000 klm με πολλά πράγματα απάνω του, χωρίς σάπια


Με κάλυψες...
(Άγιε Βασίλη θα μπορούσε να είναι Camel ή έστω Tomb Raider Edition; )


=================================================

Βέβαια δε με χαλάει κι ένα WRANGLER τετράθυρο ή ένα PJ Cruiser ή (άντε κομμάτια να γίνει), ένα Land Cruiser (το προηγούμενο,μακρύ).

=================================================
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 10 Φεβ 2007, 22:06

Με ένα καλό δερμάτινο μπουφάν...
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Tomby » 11 Φεβ 2007, 02:39

pantg έγραψε:Αν ΕΠΡΕΠΕ να τα αλλάξω..............

Με ένα ΙΒΕΧ διπλοκάμπινο .... Και το ταμπλώ του νέου Defender (γιατί μπαίνει)


Παντελή εννοείς μπαίνει στο ΙΒΕΧ ή το νέο ταμπλό μπαίνει και στο υπάρχον μοντέλο ; Για να το ψάχνουμε σιγά σιγά....:)
Άβαταρ μέλους
Tomby
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 20 Φεβ 2006, 21:13

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 11 Φεβ 2007, 12:07

Tα τετρακούνητα που έχουμε όλοι μας, δεν νομίζω ότι τα έχουμε από πραγματική ανάγκη, γιατί ούτε στην Αφρική , ούτε στην Αλάσκα ζούμε. Τα έχουμε γιατί μας αρέσει η κάπως απόμακρη φύση και μιας ελαφράς μορφής αίσθηση περιπέτειας. Επομένως , η οδήγηση τους και η συμμετοχή μας παίζει μεγάλο ρόλο στην όλη διαδικασία. Αν βασικό μας κριτήριο ήταν η οικονομία καυσίμων, η αθόρυβη λειτουργία και η μη ρύπανση του περιβάλλοντος, θα παίρναμε ποδήλατα. Τα λέω αυτά γιατί έγινε κάποια αναφορά σε υβριδικά αυτοκίνητα. Μου φαίνεται εντελώς αδιανόητο, να ξεκινήσω για μια βόλτα στο βουνό, και να νοιώθω ότι οδηγάω το ψυγείο του σπιτιού μου.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 11 Φεβ 2007, 12:13

DRAKOS έγραψε:Tα τετρακούνητα που έχουμε όλοι μας, δεν νομίζω ότι τα έχουμε από πραγματική ανάγκη, γιατί ούτε στην Αφρική , ούτε στην Αλάσκα ζούμε. Τα έχουμε γιατί μας αρέσει η κάπως απόμακρη φύση και μιας ελαφράς μορφής αίσθηση περιπέτειας. Επομένως , η οδήγηση τους και η συμμετοχή μας παίζει μεγάλο ρόλο στην όλη διαδικασία. Αν βασικό μας κριτήριο ήταν η οικονομία καυσίμων, η αθόρυβη λειτουργία και η μη ρύπανση του περιβάλλοντος, θα παίρναμε ποδήλατα. Τα λέω αυτά γιατί έγινε κάποια αναφορά σε υβριδικά αυτοκίνητα. Μου φαίνεται εντελώς αδιανόητο, να ξεκινήσω για μια βόλτα στο βουνό, και να νοιώθω ότι οδηγάω το ψυγείο του σπιτιού μου.


Ναι, αλλά θα μπορείς να κουβαλάς και τα τρόφιμα σου. Αυτό που το βάζεις.

Κατά τα λοιπά συμφωνω. Ειναι παιχνίδι και όχι ανάγκη. Εχω συναντήσει κατά καιρους αγροτικά 4χ4 με ανθρώπους που πραγματικά τα έχουν ανάγκη για να πάνε στα ζώα τους .

Αυτοι οι ανθρώποι ήταν σκληροί off-roaders μόνο που δεν το ηξεραν.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό alekosf » 11 Φεβ 2007, 12:31

Θα το άλλαζα με αυτό!!!!!!!


Εικόνα
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό alekosf » 11 Φεβ 2007, 12:38

Το πριν....

Εικόνα

...κάπου ενδιάμεσα

Εικόνα


...κοντεύουμε

Εικόνα


...ταραάάάν!!!

Εικόνα
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 11 Φεβ 2007, 13:29

Πφφφ..σιγά την πλαστικούρα. :twisted:
Να...
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό alekosf » 11 Φεβ 2007, 13:52

dimitrios έγραψε:Πφφφ..σιγά την πλαστικούρα. :twisted:
Να...


Καλό αλλά δεν χωράει στο γκαράζ μου!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Φεβ 2007, 15:53

Tomby έγραψε:
pantg έγραψε:Αν ΕΠΡΕΠΕ να τα αλλάξω..............

Με ένα ΙΒΕΧ διπλοκάμπινο .... Και το ταμπλώ του νέου Defender (γιατί μπαίνει)


Παντελή εννοείς μπαίνει στο ΙΒΕΧ ή το νέο ταμπλό μπαίνει και στο υπάρχον μοντέλο ; Για να το ψάχνουμε σιγά σιγά....:)


Γιώργο γειά,

το νέο ταμπλώ είναι εξαιρετικά δύσκολο να μπει στα παλαιά Defenders, εκτός φυσικά και αν κάνεις ανακατασκευή και αντικαταστήσεις το bulkhead (μπουλμέ στην ελληνομαστορική, ιδίως των ναυτικών) με αυτό του νέου μοντέλου (το οποίο αναμένουμε στο Ελλαδιστάν κατά τον Μάρτιο με Απρίλιο υποτίθεται?)
Ομως πρέπει να αλλαχθούν και οι καλωδιώσεις, να αλλαχθεί το σύστημα εξαερισμού και μάλλον και η κολώνα του τιμονιού και ίσως και το πάτωμα και ο θόλος του κιβωτίου ταχυτήτων (θα τα ξέρουμε αναλυτικά με το που θα μπεί το νέο μοντέλο στο δίκτυο των ανταλλακτικών)

Στο IBEX όμως θα πρέπει να μπαίνει σαφώς ευκολότερα καθώς το αυτοκίνητο αυτό (δεν θεωρείται κιτ καρ καθώς έχει άδεια κανονικού κατασκευαστή) είναι δέκτης σχεδόν όλων των πραγμάτων που μπορούν να χωρέσουν σε ένα Defender.

=======

Γιώργο το δικό σου αυτοκίνητο είδα στον ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑ πριν από δύο εβδομάδες περίπου με μία μικρή σημαιούλα της Αττικής Λέσχης 4Χ4?
Αν ναί έχεις βάλει συνεχή ποδιά από εμπρός έως πίσω για προστασία κάτω?
Αν κάνεις ταξίδια με σχετικά υψηλές ταχύτητες σε κανονικό δρόμο (που νομίζω ότι κάνεις) βάλε επειγόντως τουλάχιστον ένα ψυγείο λαδιού για το κιβώτιο ταχυτήτων σου.
Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες για το γιατί και το πώς πες μου εκτός και αν δεν βαριέσαι να ψάχνεις την σχετική καταχώρηση που είχα κάνει και εδώ προ καιρού.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Tomby » 11 Φεβ 2007, 22:48

Ναι αυτό ήταν για το τακτικό του σέρβις. Η αλήθεια είναι οτι η ποδιά ειναι ίδια με την "μαμά" πλαστική η οποία είχε και 3 πόντους ηχομονωτικό από πάνω. Αυτή είναι αλουμινιου, ισχυρότατη (έκατσε όλο το 110 πάνω της προχθές) και χωρίς την μόνωση (που μου λέιπει πολύ ειναι η αλήθεια).

Η "μαμά" με το δικό της μονωτικό δέν ήθελε ψύξη στο κιβώτιο....; Και το ψυγείο θα χωράει; :?
They go fast we go everywhere
Άβαταρ μέλους
Tomby
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 20 Φεβ 2006, 21:13

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Φεβ 2007, 07:42

Γιώργο καλημέρα,

έτσι όπως την είδα πολύ γρήγορα μου φάνηκε ότι κάλυπτε ΚΑΙ το κιβώτιο ταχυτήτων και όχι μόνο το κεντρικό διαφορικό σου.

Το πρόβλημα έχει διαπιστωθεί ότι υπάρχει με το κιβώτιο ταχυτήτων και στις συνθήκες που σου ανέφερα πιό πριν (κίνηση για παρατεταμένη χρονική διάρκεια σε συνθήκες υψηλών ταχυτήτων) και στην ουσία εμφανίστηκε σε αυτοκίνητα που είχαν και εμπρός ποδιά χωρίς τις στρογγυλές τρύπες.

Απλώς αν θέλεις να είσαι λίγο προσεκτικός στις αλλαγές λαδιών του κιβωτίου και του κεντρικού σου διαφορικού ΜΗΠΩΣ και σου δημιουργηθεί πρόβλημα από τον συνδιασμό των ποδιών που βάλατε.

Για το ψυγείο του κιβωτίου τα εξαρτήματα υπάρχουν έτοιμα από το ψυγείο του αυτομάτου και το κιβώτιο R380 (το οποίο και φοράς) έχει συνήθως την αναμονή για τις σωληνώσεις. Το μόνο που χρειάζεται είναι άνοιγμα των εσωτερικών αυλών και των σπειρωμάτων στην αναμονή αυτή, το ψυγείο και οι σωληνώσεις με τα κατάλληλα ρακόρ.
Αν το αυτοκίνητό σου έχει A/C τότε ίσως, όπως και σωστά σκέφτηκες, να ΜΗΝ χωράει το ψυγείο που υπάρχει διαθέσιμα σαν ανταλλακτικό από αυτά του εργοστασίου. Σίγουρα όμως θα χωράει κάποιο εναλλακτικό σε άλλο σημείο. Στα παλαιότερα Defenders χωρίς A/C (για την ακρίβεια στα CT specs αλλά και στα ιδίων προδιαγραφών Disco, όπου και διαπιστώθηκε το πρόβλημα της υπερθέρμανης λόγω των ποδιών) το ψυγείο αυτό έμπαινε χωρίς κανένα πρόβλημα χώρου εμπρός από το ψυγείο νερού και το ιντερκούλερ. Στο δικό σου όμως ΙΣΩΣ το ψυγείο του A/C να καταλαμβάνει τον χώρο που απαιτείται.

Αν θέλεις το συζητάς με τον Σπύρο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό BLLAND2 » 12 Φεβ 2007, 13:11

Με ένα F-22 RAPTOR..............!
Άβαταρ μέλους
BLLAND2
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 20:12

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες