Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

νεος!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

νεος!

Δημοσίευσηαπό disco » 11 Ιούλ 2005, 09:27

γεια σας φίλοι μου! είμαι νέος κάτοχος ενός discovery mpi 93 μοντέλο (με το σήμα στην μέση). παρακαλώ θα ήθελα να μου πείτε τι να κοιτάξω για ελαττώματα και αν παίζει κάτι για περισσότερη δύναμη στον υπάρχον κινητήρα. θα χαρώ να μου δώσετε τα φώτα σας. :roll:
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: νεος!

Δημοσίευσηαπό discoman » 11 Ιούλ 2005, 17:33

disco έγραψε:γεια σας φίλοι μου! είμαι νέος κάτοχος ενός discovery mpi 93 μοντέλο (με το σήμα στην μέση). παρακαλώ θα ήθελα να μου πείτε τι να κοιτάξω για ελαττώματα και αν παίζει κάτι για περισσότερη δύναμη στον υπάρχον κινητήρα. θα χαρώ να μου δώσετε τα φώτα σας. :roll:
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ για τηνωρα κρατα την ηρεμια σου και παρακολουθα την ενοτητα
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Re: νεος!

Δημοσίευσηαπό spartacus » 11 Ιούλ 2005, 18:16

Καλολασπωτο το οχημα Disco και καλως ορισες στην ασθενεια που ακουει εις το ονομα χρονια λαντροβεριτιδα (χρονια φλεγμονη βεεεεεβαια...) ...ολα τα ερωτηματα σου θα απαντηθουν, άλλα αμεσα και άλλα εν καιρω εις τοιαυτην ενοτηταν περι Land Rover υπαρχουν παρα πολλοι εδω μεσα που μπορουν οχι μονο φως μπορουν να ριξουν στις αποριες σου αλλα να σε ....τυφλωσουν.....;-) στειλε μας καμια φωτο απο το τετρακουνητο και επικοινωνησε και με τον Παντελη να γινεις και εσυ μελος του Ελληνικου Συλλογου Land Rover ...αντε να μαζευομαστε....

χαιρετω
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Re: νεος!

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 11 Ιούλ 2005, 20:01

spartacus έγραψε:Καλολασπωτο το οχημα Disco και καλως ορισες στην ασθενεια που ακουει εις το ονομα χρονια λαντροβεριτιδα (χρονια φλεγμονη βεεεεεβαια...) ...ολα τα ερωτηματα σου θα απαντηθουν, άλλα αμεσα και άλλα εν καιρω εις τοιαυτην ενοτηταν περι Land Rover υπαρχουν παρα πολλοι εδω μεσα που μπορουν οχι μονο φως μπορουν να ριξουν στις αποριες σου αλλα να σε ....τυφλωσουν.....;-) στειλε μας καμια φωτο απο το τετρακουνητο και επικοινωνησε και με τον Παντελη να γινεις και εσυ μελος του Ελληνικου Συλλογου Land Rover ...αντε να μαζευομαστε....

χαιρετω


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΗ!!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Re: νεος!

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιούλ 2005, 21:49

καλώς ήλθες στην παρέα μας φίλε. καλορίζικο και καλές χωμάτινες!

για τις ιδιαιτερότητες του Ντίσκο δες το άρθρο του superspy Το Καταπληκτικό Discovery

άλλως μείνε συντονισμένος

για περισσότερη δύναμη στον mpi...ρώτα τον pantg...ξέρει!

(αν και προσωπικά νομίζω οτι δεν χρειάζεται..)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό fatman » 12 Ιούλ 2005, 06:56

Με το καλημερα πουσαρισμα??
Εξαντλησε το πρωτα ,να το βαρεθεις και λιγο, μαθε τα κουσουρια του, κανε του και ενα καλο σερβις και εδω ειμαστε!!
Καλοριζικο παντως.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό disco » 12 Ιούλ 2005, 09:44

ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και για τα καλορίζικα, να στε καλά. το λάσπωσα το λάσπωσα και μου άρεσε! δεν το περίμενα παρα τους 2 τόνους. την καταβρήκα.καμια σχέση με το samurai, απλά δεν χώραγα σε μερικά μέρη και τα πέρασα από πάνω χα χα. μήπως μπορώ να κατεβάσω από κάπου ένα service manual? τι θα λέγατε για ένα 235 με λίγο ψηλότερο profile και 5 ποντάκια σήκωμα? για να μην κάνω καμια κουταμάρα. άντε βρε να βρεθούμε και σε καμια ορεινή ταβέρνα να κεράσω κανένα κρασάκι για τα καλορίζικα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 12 Ιούλ 2005, 10:40

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΜΕΓΑΛΕ!!

Δύναμη δεν χρειάζεται με τα κοντά που έχει. Στην εθνική μη το πάς πάνω απο 130 γιατί δεν είναι ΙΧ και κινδυνεύεις να δεις τα ραδίκια ανάποδα. Για χώμα ένα σέτ 225/75/16 λασπολάστιχα θα σε πάει πολύ πιο μακρύα απο εκεί που φαντάζεσαι (και θα σε φέρει πίσω!)

Αν είσαι πολύ μερακλής 4 αμορτισεράκια και ίσως ελατηριάκια για ψήλωμα βάλτα στο προυπολογισμό για το μέλλον. Επίσης δύο καλά και φτηνά καλύματα διαφορικών και είσαι σούπερ.
Μη ζητάς extreme φτιαξίματα γιατί κοστίζουν πιό πολύ απο το αμάξι και αν δεν πας σε αγώνες είναι υπερβολή.

Επειδή έχω ίδιο μοντέλο κοίτα τις διαρροές απο υδραυλικό τιμόνι (μαρκούτσια), και στα σωληνάκια των φρένων. Επίσης άν ακούσεις το ‘κλάνκ του θανάτου‘ όταν αποσυμπλέκεις ή όταν αφήνεις - πατάς γκάζι πες να σου δούν το βοηθητικό σαζμάν (κοντό-μακρυ)

Κατά τα άλλα μην ακούς για ψηλά κόστη και τέτοια. το αντίθετο. Και έχεις εργαλείο που θα σε πάει μακρυτερα απο HUMMER (γιατί χωράει να περάσει), και ακόμα και τώρα στα γεράματα χαίρει σεβασμού.

Αλήθεια που το λάσπωσες τέτοια εποχή;;;

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ

Discoverer
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Ιούλ 2005, 13:03

σωστός ο discoverer!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 13 Ιούλ 2005, 16:28

Μήπως ξέρετε από που να κατεβάσω ένα service manual & parts list για Discovery 93? Ευχαριστώ.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό discoman » 13 Ιούλ 2005, 19:10

DISCOVERER έγραψε:ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΜΕΓΑΛΕ!!

Δύναμη δεν χρειάζεται με τα κοντά που έχει. Στην εθνική μη το πάς πάνω απο 130 γιατί δεν είναι ΙΧ και κινδυνεύεις να δεις τα ραδίκια ανάποδα. Για χώμα ένα σέτ 225/75/16 λασπολάστιχα θα σε πάει πολύ πιο μακρύα απο εκεί που φαντάζεσαι (και θα σε φέρει πίσω! ) Δεν συμφωνω αν καταφερεις και εισαι πανω απο 140 το οχημα ειναιι τραινο ακομα και στις στροφες λογω της μονιμης τετρακινησης



Επειδή έχω ίδιο μοντέλο κοίτα τις διαρροές απο υδραυλικό τιμόνι (μαρκούτσια), και στα σωληνάκια των φρένων. Επίσης άν ακούσεις το ‘κλάνκ του θανάτου‘ όταν αποσυμπλέκεις ή όταν αφήνεις - πατάς γκάζι πες να σου δούν το βοηθητικό σαζμάν (κοντό-μακρυ)
η διαροη απο το υδραυλικο δεν ειναι προβλημα απλα συμπληρωνεις καθε 3 μηνες.Το κλανκτου θανατου δνε νομιζω οτι ειναι αυτο ειναι η μπιλια του πισω αξονα και δεν ειναι του θανατου απλα χτυπαει .το συνεχες βουητο απο το σασμαν ειναι προβλημα
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Ιούλ 2005, 07:21

Γειά σου φίλε Disco,

Το να συγκρίνεις το Discovery με το Samurai είναι σαν να συγκρίνεις την τσιπούρα με το μαριδάκι. Αλλη γλύκα το ένα και άλλη γλύκα το άλλο. Και τα δύο ψάρια αλλά το καθένα έχει κάτι ξεχωριστό και μοναδικό να σου δώσει. (ή το παϊδάκι με την μπριζόλα μιά και συνήθως οι offroaders είναι της χοληστερίνης)

Πίσω στο θέμα μας τώρα.

Ακόμη είναι νωρίς για ψηλώματα. Ασε που για να γίνει σωστά το ψήλωμα χωρίς προβλήματα στο αυτοκίνητο και αλλαγές στην γεωμετρία της ανάρτησης χρειάζονται και άλλα πράγματα εκτός από τα αμορτισέρ και τα ελατήρια. Ενδεικτικά υπολόγισε +1200 Ευρώ περίπου εκτός από τα αμορτισέρ και τα ελατήρια (δύο εμπρός κόντρες, έναν εμπρός κεντρικό άξονα και 5 μαρκούτσια φρένων)
Το 235 λάστιχο είναι πολύ φαρδύ. Ιδίως για το Mpi.
Είναι νωρίς και για βελτιώσεις κινητήρα. Η πιό εύκολη είναι να το αφήσεις όπως είναι και να μάθεις να το οδηγείς όπως θέλει. Οι δύο ακριβότερες είναι να το κάνεις 3.9 (ή 3.5 για πιό χαμηλό κόστος) ή να το τουρμπίσεις/κομπρεσσάρεις. Η πιό εύκολη είναι να το τουρμπίσεις με εργοστασιακό κινητήρα. Κόστος από 2000 ευρώ (για τον 3.5) έως οσο θέλεις. Για εργοστασιακό τουρμπίσιο κινητήρα υπολόγισε γύρω στα 3000 Ευρώ συν τοποθέτηση για περίπου 180 με 200 άλογα.

-----------

Service manual ΔΕΝ υπάρχει σε ηλεκτρονική μορφή. Υπάρχει μόνο σε γνήσια Land Rover τυπωμένη περίπου σε 800 σελίδες και στοιχίζει 135 Ευρώ. Το να το βγάλεις φωτοτυπίες στοιχίζει περισσότερο.
Σε ηλεκτρονική μορφή υπάρχει για τα Disco από το 1995 και μετά.
Κατάλογος ανταλλακτικών επίσης υπάρχει τυπωμένος και κυκλοφορούν και εκδόσεις σε ηλεκτρονική μορφή αλλά δουλεύουν για περιορισμένο χρόνο (περίπου 2 μήνες) και μετά θέλει είτε ξαναστήσιμο όλος ο υπολογιστής (reformat τον σκληρό και επανεγκατάσταση του προγράμματος) είτε να αλλάζεις την ημερομηνία στο clock function του Η/Υ σου.
Για ότι θελήσεις από τέτοια πράγματα όμως μπορούμε να σε βοηθήσουμε όσοι έχουμε μετά από χρόνια μάθει τί και πώς γίνεται. Και θα χαρούμε αν όταν έχεις και εσύ κάτι να μας γνωρίσεις να μας το λες.

-------

Το αυτοκίνητο σου πόσα χλμ έχει? Πόσο το αγόρασες? Του έκανες κάποιον έλεγχο πριν το πάρεις? Εχεις δεί κάτι περίεργο?
Στάζει από κάπου? αν ναι από πού (το περίεργο πάντως θα είναι να ΜΗΝ στάζει. Ισως να είναι άδειο)
-------

Αναφορικά με το "κλανκ του θανάτου" αυτό δεν περιορίζεται μόνο στο σιλεντμπλόκ (σινεμπλόκ στην ελληνομηχανική) της βάσης Α του πίσω άξονα ή στο κιβώτιο ταχυτήτων. Μπορεί να οφείλεται επίσης σε μπόσικα στο κεντρικό διαφορικό (υπάρχει τρόπος να το ελέγξεις αν σηκώσεις το αυτοκίνητο), σε μπόσικα στους σταυρούς ή στα πολύσφηνα στους κεντρικούς άξονες, σε μπόσικα στο διαφορικό ή στα κορωνοπήνια στον εμπρός ή στον πίσω άξονα καθώς και σε μπόσικα στα πλακάκια των κεντρικών αξόνων στην μεριά του εμπρός και/η του πίσω άξονα.

--------

Κάνε έναν γενικό έλεγχο στα σιλεντμπλόκς της ανάρτησης και της ράβδου Panhard εμπρός. Πολλές φορές τα αυτοκίνητα αυτά έχουν μία ασάφεια στην κατευθυντικότητά τους λόγω φθοράς ή μη σφιξίματος των "σινεμπλόκ".

Αν θέλεις επίσης δες την καταχώρηση για την ανάκληση των Discovery από το 1993 έως και το 1998 για αντικατάσταση του τεποζίτου καυσίμων.
Εχω γράψει τους αριθμούς σασσί (είναι οι τελευταίοι 6 αριθμοί που γράφονται στην άδεια του αυτοκινήτου σου σαν αριθμός πλαισίου και μπορείς επίσης να τους βρείς και στο μεταλλικό ταμπελάκι στο κέντρο του χώρου του κινητήρα εμπρός από το ψυγείο νερού) και μπορείς να το ελέγξεις και μόνος σου αν το αυτοκίνητό σου χρειάζεται την αλλαγή του τεποζίτου.
Η αλλαγή αυτή γίνεται με ραντεβού σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και ειναι ΔΩΡΕΑΝ τόσο στα ανταλλακτικά όσο και στην εργασία.
ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ και ΠΡΕΠΕΙ να το κάνεις.
Αν βαριέσαι ή δεν ξέρεις πώς να το κάνεις κάνε ένα τηλ στο 22950 37637 ή στο 6944 579911 και το βλέπουμε μαζί, μόνο έχε την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου κοντά σου.

Καλοτάξιδο και πάλι και καλώς ήλθες στην παρέα μας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Ιούλ 2005, 10:24

φιλε pandg ευχαριστώ για της πληροφορίες. το αμάξι έχει 138.000 χιλιόμετρα, το πήρα 10.000 χιλιάρικα από έναν από το Αίγιο, (Πατρα μενω) είναι μπλε μεταλλικό και τρέχουν λάδια από την φλάντζα της κεφαλής (ελάχιστα) , από την τσιμούχα του ταμπούρου του σαζμάν. είναι χρώμα μαμά και είναι με λίγες γρατζουνιές πταισματάκια. κάτω από το ταμπλό στην θέση του συνοδηγού κρέμεται από μια πλεξούδα ένα εξάρτημα σαν εγκέφαλος , μια φορα μου ανάψανε οι υαλοκαθαριστήρες μονοι τους! θα αλθα αλλάξω και βαλβολίνες παντούλ και τα λουριά και λάδια φίλτρα, από σύστημα διεύθυνσης και φρένα είναι καλο. όλα τα αλλα που μου ανέφερες είναι OK. μακάρι να μην έχω προβλήματα. θα τσεκάρω για το ντεπόζιτο. είναι ξεραμένες οι τσιμούχες από τα μικρά τζαμάκια τα πίσω απάνω. .. και πάλι ευχαριστώ να είσαι καλά εσύ και το αμάξι σου.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Ιούλ 2005, 13:51

Φίλε disco γειά,

Στην Πάτρα έχω μερικούς καλούς φίλους και μέλη του Συλλόγου καθώς και ένα συνάδελφο ατυχή ιδιοκτήτη Camel Trophy Discovery 200Tdi (σαν τα δυο δικά μου). (Το τέταρτο επί ελληνικού εδάφους είναι στο Αγρίνιο και ανήκει επίσης σε φίλους και μέλη)

Τα χιλιόμετρα είναι καλά για την ηλικία του αυτοκινήτου.
Την απώλεια βαλβολίνης από το κεντρικό διαφορικό στο ταμπούρο του χειροφρένου πρόσεξέ την γιατί υπάρχει πιθανότητα στο τέλος να μην σου πιάνει το χειρόφρενο.

Για την απώλεια από την κυλινδροκεφαλή μην σε νοιάζει πολύ εκτός και αν αρχίσουν τα προβλήματα με απώλειες νερών, αύξηση θερμοκρασίας όταν το ζορίζεις λίγο κλπ που τότε μάλλον πας για φλάντζα κεφαλής.
Πάντως αν χρειαστεί να αλλάξεις φλάντζα κεφαλής να αλλάξεις και τις βίδες της.

-----

Οι υαλοκαθαριστήρες πού και πού θα σου κάνουν μία βόλτα μόνοι τους. Ειναι θέμα του ρελέ και της γείωσής τους και συνήθως το κάνουν αυτό όταν ανοίγεις τον ανεμιστήρα στο σύστημα παροχής φρέσκου αέρα ή όταν έχεις ανοικτό το air condition.
Εγκέφαλος δεν υπάρχει εκεί που περιέγραψες αλλά υπάρχουν αν θυμάμαι καλά ένα ή δυο ρελέ σαν κουτάκια για το σύστημα του αιρ κοντίσιον.
Μην σε ανησυχεί. Απλώς στερέωσέ το καλά για να μην κτυπάει και σε ενοχλεί.

-------

Για λάδια να βάλεις συνθετική βαλβολίνη GL4 85/90 ή 80/90 στα διαφορικά (εμπρός, κεντρικό και πίσω) και ATF ή ΜΤF στο κιβώτιο ταχυτήτων. ΠΡΟΣΟΧΗ πολλοί μάστορες που δεν ξέρουν από Land Rover βάζουν 90άρα βαλβολίνη και θα στο χαλάσουν.

----

Τις τσιμούχες στα πίσω παράθυρα άλλαξέ τις καθώς βάζουν νερά κάτω από το χαλί στον χώρο φόρτωσης και το πάτωμα είναι σίδερο και σκουριάζει/τρυπάει.
Κοίταξε επίσης και τις επάνω γωνίες στο μπαρμπρίζ καθώς και τις τσιμούχες στα επάνω πλαϊνά παραθυράκια της οροφής. Καίγονται και αυτές και βάζουν επίσης νερά.

Για ότιδήποτε άλλο θέλεις πάρε με τηλέφωνο να τα πούμε
22950 37637 και 6944 579911, σήμερα μάλλον θα με βρείς και στα δυο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Ιούλ 2005, 20:10

Δεν ήξερα αλλα ρώτησα! Να σε καλά Παντελή. Θα σε ζαλίσω μερικές φορες ακόμα (ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ). Σε πρώτη φάση θα κόλλαγα το σαζμάν, σε δεύτερη θα ανατιναζόμουν (θέλει άλλαγμα το tank). Αν θέλετε όμως να κάνω μια παρατήρηση για όσους μπαίνουν σε ποταμια! Καλο θα ήταν με της ίδιες προδιαγραφές που μου συστήνεις να βάλουμε βαλβολίνες Marine στα διαφορικα. Αναμιγνύονται μερικές μέχρι και 60 % με νερό.! Αν ξέρεις να μου πεις αν ο εγκέφαλος έχει chip η αν επαναπρογραμματίζεται η αν θα καταφύγουμε σε κλασικό τρόπο ρύθμισης του μίγματος? Το τελευταίο το ρωτώ διότι θα του κάνω μια ροϊκή εξέλιξη (μια που είναι μια από της επαγγελματικές μου δραστηριότητες). Πρέπει γιατί είναι ψόφιο στην εθνική οδός.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 2 επισκέπτες