|
|
|
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ για τηνωρα κρατα την ηρεμια σου και παρακολουθα την ενοτηταdisco έγραψε:γεια σας φίλοι μου! είμαι νέος κάτοχος ενός discovery mpi 93 μοντέλο (με το σήμα στην μέση). παρακαλώ θα ήθελα να μου πείτε τι να κοιτάξω για ελαττώματα και αν παίζει κάτι για περισσότερη δύναμη στον υπάρχον κινητήρα. θα χαρώ να μου δώσετε τα φώτα σας.
spartacus έγραψε:Καλολασπωτο το οχημα Disco και καλως ορισες στην ασθενεια που ακουει εις το ονομα χρονια λαντροβεριτιδα (χρονια φλεγμονη βεεεεεβαια...) ...ολα τα ερωτηματα σου θα απαντηθουν, άλλα αμεσα και άλλα εν καιρω εις τοιαυτην ενοτηταν περι Land Rover υπαρχουν παρα πολλοι εδω μεσα που μπορουν οχι μονο φως μπορουν να ριξουν στις αποριες σου αλλα να σε ....τυφλωσουν..... στειλε μας καμια φωτο απο το τετρακουνητο και επικοινωνησε και με τον Παντελη να γινεις και εσυ μελος του Ελληνικου Συλλογου Land Rover ...αντε να μαζευομαστε....
χαιρετω
DISCOVERER έγραψε:ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΜΕΓΑΛΕ!!
Δύναμη δεν χρειάζεται με τα κοντά που έχει. Στην εθνική μη το πάς πάνω απο 130 γιατί δεν είναι ΙΧ και κινδυνεύεις να δεις τα ραδίκια ανάποδα. Για χώμα ένα σέτ 225/75/16 λασπολάστιχα θα σε πάει πολύ πιο μακρύα απο εκεί που φαντάζεσαι (και θα σε φέρει πίσω! ) Δεν συμφωνω αν καταφερεις και εισαι πανω απο 140 το οχημα ειναιι τραινο ακομα και στις στροφες λογω της μονιμης τετρακινησης
Επειδή έχω ίδιο μοντέλο κοίτα τις διαρροές απο υδραυλικό τιμόνι (μαρκούτσια), και στα σωληνάκια των φρένων. Επίσης άν ακούσεις το ‘κλάνκ του θανάτου‘ όταν αποσυμπλέκεις ή όταν αφήνεις - πατάς γκάζι πες να σου δούν το βοηθητικό σαζμάν (κοντό-μακρυ)
η διαροη απο το υδραυλικο δεν ειναι προβλημα απλα συμπληρωνεις καθε 3 μηνες.Το κλανκτου θανατου δνε νομιζω οτι ειναι αυτο ειναι η μπιλια του πισω αξονα και δεν ειναι του θανατου απλα χτυπαει .το συνεχες βουητο απο το σασμαν ειναι προβλημα
Επιστροφή στο Land Rover About
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες