Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NAVARA VS ALL-Διαξιφισμοί και άλλα...

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 26 Ιούλ 2007, 08:03

Ρέ παιδιά, μήν αρχίζετε πάλι τα ίδια.
Το βουνό δέν χρειάζεται, ούτε πολλά άλογα, ούτε πολύ ροπή, ούτε super select και εξελιγμένα συστήματα. Ένας πολύ έμπειρος οδηγός, με ένα 4Χ4 με "κοντά", και 4 λαστιχάκια mud, είναι πολύ πιό αποδοτικός απ'όλα αυτά μαζί.
SHADOW ( δέν ξέρω και το όνομά σου), δέν είναι όλες οι διαδρομές στο βουνό εύκολες, όπου πάντα θα βρίσκεις ένα πλάτωμα να πάρεις λίγα μέτρα φόρα, και μία ανηφόρα 30 μέτρα με κάποια κλίση, για να την ανέβεις "χάπι". Βρίσκεις και πολύ κλειστά κομμάτια, με πέτρα, με νεροφαγώματα, ανηφορικά,με τούμπια, με βράχια, και άλλες δυσκολίες, τα οποία το μόνο που σε σώζει είναι οι διαδρομές τών αναρτήσεων, το μεταξόνιο, οι σχέσεις τών διαφορικών,ένα μπλοκέ, και τελευταίο (κατα τη γνώμη μου πάντα) την μεγάλη ιπποδύναμη και τη ροπή .
Να σου θέσω ένα απλό παράδειγμα. Σ'ένα πολύ σφιχτό κομμάτι, τί θα ήθελες να έχεις, ένα navara με 200 άλογα, χωρίς ένα μπλοκέ και χωρίς καλές διαδρομές αναρτήσεων ή ένα wrangler ή defender με μπλοκέ και διαδρομές αναρτήσεων πάνω απο μισό μέτρο.
Το navara με τα 200 άλογα το πήρες για να κάνεις πρώτα τη δουλειά σου (για αυτό για το οποίο κατασκευάστηκε απο τη Nissan δηλαδή) και μέτά το "κομμάτι σου". Για αυτή τη δουλειά λοιπόν είναι πάρα πολύ καλό. Για το off road όμως, υπάρχουν καλύτερα.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό bull » 26 Ιούλ 2007, 09:53

Eσείς οι βάζελοι άμα είναι για οποιδήποτε θέμα καλά τα πάτε. Όταν αρχίζετε και μιλάτε για μπάλα τα χαλάτε... :D
Πάντως δεν διαφωνώ καθόλου με τα γραφόμενά σου. Ανέφερα για to super select πως θα το ήθελα γιατί απλώς μου έχει τύχει (αρκετές φορές) να είναι ανηφορική η διαδρομή με μικρή πρόσφυση πχ. πέτρες και με τα κοντά να στρίβεις και το αμάξι να θέλει να πάει ευθεία. Είναι μειονέκτημα της απλής τετρακίνησης. Εκεί θα το ήθελα, πως να το κάνουμε. Η mitsubishi δεν το έβγαλε για πλάκα. Επίσης άν το αμάξι σου σηκώνει χιλιόμετρα, πάλι είναι καλύτερα να πας με τη μόνιμη τετρακίνηση του super select παρά μόνο με πίσω κίνηση, έτσι δεν είναι? Το δικό μου πχ. δεν βγάζει τελικές αλλα μέχρι τα 120 τα παίρνει σε χρόνο dt. Είναι εύκολο μια μέρα που έχεις όρεξη να το πατήσεις παραπάνω σε χωματόδρομο , να κάνεις το λάθος και να μπείς με πίσω κίνηση στη στροφή με τη μαούνα... Μιλάμε για γέλιο...
Θα μου πείς τώρα ότι μπορείς και χωρίς αυτό. Ναι, αλλά απλώς αν το είχα θα ήταν καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 26 Ιούλ 2007, 10:02

Ο φιλος skartos δεν ξρω και το ονομα σου ,το δικο μου Γιωργος , μιλησε πολυ ποιοτικα και ποιητικα , και συμφωνω απολυτα με αυτα , αλλα το NAVARA μπορει να ανταπεξελθει σε καποιες απο τις δυσκολες βουνισιες διαδρομες γιατι εχει και καποια off-road στοιχεια ,οπως πολυ καλες ρυθμισεις των εμπρος αναρτησεων και μπλοκε διαφορικο 100% πισω καθως και κλειδωμα τετρακινησης 50-50 και πιστευω οτι σε συνδιασμο με αρκετη ροπη που εχει στις πολυ χαμηλες στροφες ,μπορει να κανει καποια καλα πραγματα εκτος δρομου ! Τωρα (αντε παλι τα ιδια ) συμφωνω οτι το super select ειναι χρησιμο μονο στο δρομο και στα ταξιδια , τωρα εκτος δεν νομιζω οτι ειναι και αν ειναι ο ρολος του δεν ειναι ακομα τουλαχιστον ξεκαθαρος !
Διαφωνει κανεις με τα προηγουμενα , οχι τιποτα αλλο αλλα εσεις σε λιγο θα πειτε οτι βλεπω και Τσουκαλα !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 26 Ιούλ 2007, 10:15

Τέλικά τώρα κατάλαβα! Έχετε 2 τελείως διαφορετικές γωνίες απο τις οποίες βλέπετε το θέμα (σωστές και οι δύο). Τι σχέση μπορεί να έχει η άισθηση για το 4χ4 ενός ανθρώπου που ονειρεύεται wrangler (skartos) με τον Γιώργο ο οποίος τοβλέπει πιο πολύ επαγγελματική τη χρήση του αυτοκινήτου του? ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ! :lol: Ο ένας βλέπει διαδρομές στις αναρτήσεις και κρεμάσματα (κι εγώ μαζί σου αν και είσαι βάζελος :) ) και ο άλλος φορτώματα, τραβήγματα, ανηφόρες κλπ. Ξαναλέω, σωστές και οι δύο, αλλα δεν πρόκειται να τα βρούμε ποτέ...
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 26 Ιούλ 2007, 12:00

Κατι πας να πιασεις εσυ ..... αλλα εμενα μου αρεσουν αυτα που λες.... αλλα μου αρεσουν κι αλλα !!!!!!!χαχαχαχ
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 26 Ιούλ 2007, 12:08

Να σε λεμε καλυτερα RED BULL μια και εισαι και γαυρος ?? Τωρα αν εισαι ντεκαφεινε ,εξαρταται απο το τι θα δηλωνεις , αλλα σας προειδοποιω ολους ,οσο θα ανεβαινει η ζεστη , τοσο θα φουλαρω και γω τις μηχανες και τα κροταλισματα των διαξιφισμων θα ακουγονται σαν κεραυνοι μεσα σε αυτην την ΚΑΨΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μπας και με τα ξιφη μας σηκωσουμε αερακια .......
ΔΡΟΣΙΑ , ΔΡΟΣΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 26 Ιούλ 2007, 12:51

bull έγραψε:Τέλικά τώρα κατάλαβα! Έχετε 2 τελείως διαφορετικές γωνίες απο τις οποίες βλέπετε το θέμα (σωστές και οι δύο). Τι σχέση μπορεί να έχει η άισθηση για το 4χ4 ενός ανθρώπου που ονειρεύεται wrangler (skartos) με τον Γιώργο ο οποίος τοβλέπει πιο πολύ επαγγελματική τη χρήση του αυτοκινήτου του? ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ! :lol: Ο ένας βλέπει διαδρομές στις αναρτήσεις και κρεμάσματα (κι εγώ μαζί σου αν και είσαι βάζελος :) ) και ο άλλος φορτώματα, τραβήγματα, ανηφόρες κλπ. Ξαναλέω, σωστές και οι δύο, αλλα δεν πρόκειται να τα βρούμε ποτέ...


ΑΚΡΙΒΩΣ.....
Τώρα το πιάσατε το νόημα. Δέν μπορώ να συγκρίνω σε καμμία περίπτωση, το navara, το οποίο έχει κατασκευαστεί για επαγγελματίες, αλλά έχει και τις δυνατότητες να κινηθεί αξιοπρεπώς και με ελάχιστες παραχωρήσεις, στα εκτός δρόμου κομμάτια, με ένα άλλο τετρακίνητο (το οποίο έχει και super select άν θές :lol: ) το οποίο έχει κατασκευαστεί έτσι για καθαρά εκτός δρόμου κίνηση, με πολύ μεγάλες δυνατότητες.
Γρηγόρης.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 26 Ιούλ 2007, 14:10

ρε ολοι τρελοι ειναι εδω?ακου γαυρος?βαζελος?
απαπα. ΠΑΟΚ.ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΟΚ.
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 26 Ιούλ 2007, 14:28

Ρε φιλε το οτι εισαι ΠΑΟΚ φαινοτανε απο χιλιομετρα , δεν ξερρω αλλα μονο κοιτωντας το καρο σου το καταλαβα , τωρα καταλαβα γιατι το πηρες και ασπρο , και απο το λαστιχο ακομα , δεν εβαλες BFGOODRICH γιατι πηγες στον παρακμιακο λαστιχα της γειτονιας σου ,και σου ειπε τα GOODRICH ειναι στακοβουτυρο ,βαλε ρε τα GRABBER με τις τις τακουναρες τις μεγαλες που πιανει σαν τανξ , ασε που θα εντυπωσιαζεις και τα κοριτσακια , που τους αρεσουν τα τακουνια !!!
Και ετσι την επαθες εβαλες τα GRABBER πηγες μετα για σουβλακια με τον παρακμιακο λαστιχα να γιορτασετε την τοποθετηση ,και τωρα τσουπ σε καθε σου χιλιομετρο χανεις και απο ενα κομματι γομας !!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 26 Ιούλ 2007, 16:49

παρακμιακο λαστιχα


πωπωπω...!!! Φαίνεται ότι κάνει πολύ ζέστη στην Κρήτη...
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό bull » 27 Ιούλ 2007, 00:22

Toyotάκηδες ψηλά το κεφάλι!!! Μην αφήνετε τον SHADOW να σας ρίχνει το ηθικό με τα αμερικάνικα NISSAN αγροτικά... Ρίχτε μια ματία εδώ, δείτε τα βίντεο, τα χαρακτηριστικά και θα καταλάβετε ποιός είναι ο βασιλιάς... Μιλάμε για βρωμόγκαζο...
Επίσης αντιγράφω ακριβώς από το site "the truth about cars" που κάνει τεστ το Νισσαν Τitan
"When it comes to full size pickups, three words have dominated headlines over the last six months: Toyota, Toyota, Toyota"
χαχαχαχαααααααααααχα!!! :haha: :band:
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 27 Ιούλ 2007, 09:56

Καταρχην δε βλεπω κανενα βιντεο , ουτε στοιχεια ουτε τιποτα , αλλα αν εννοεις το TOYOTA TUNDRA τοτε ναι πρωσορινα ειναι καλυτερο απο το TITAN αλλα του χρονου ερχεται το TITAN SE DIESEL 5 ΛΙΤΡΟ !!! Τοτε και το tundra θα παει περιπατο και αν πανηγυριζεις με τους μικρους τυμπανιστες θα σου πω κατι για τοTUNDRA ΓΙΑ ΝΑ κλαψεις ! Το TUNDRA ειναι 381 αλογα βενζινα , με ροπη 55 κιλακια στισ 4500 στροφες που σημαινει οτι στις 2000 τα βγαζει δε τα βγαζει 45 κιλακια , ενω το NAVARAKI ειναι 50 κιλαρες στις 1800-2000 στροφες , δεν χρειαζεται το NISSAN TITAN , και απο μονο του το NAVARA το κανει μια χαψια !!!
Κλαψτε σαν συμφωνικη ορχηστρα τωρα ,και το ηθικο σας στα ταρταρα !!!!!!
αχαχαχαχαχαχαχα !!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 27 Ιούλ 2007, 12:46

Γαύρε μου λυπάμαι αλλά για άλλη μια φορά αποδεικνύεις ότι δεν ξέρεις τι σου γίνεται -όπως τότε που χτυπιόσουνα ότι το Ναβάρα έχει 3 διαφορικά και τελικά έγινες ρόμπα. Πως καταφέρνεις και συνδυάζεις τα 2 αυτοκίνητα, πες μου ,πως??? Υπάρχει καμμια σύγκριση? Σε τι? Σε άλογα? Σε ροπή? Και οι γάτες ξέρουνε ότι τα βενζινοκίνητα έχουνε άλλο "άρπαγμα" στο γκάζι -ακούνε ακαριαία. Τα πετρέλαια είναι στάκα Τούρκο να γεμίσω... Θες να πείς οτι το Ναβάρα πάει πιο καλά απο αυτό το αμάξι? Μην τρελλαθούμε τώρα... Kαι τί σχέση έχουν οι ενδείξεις στο στροφόμετρο ενος ντίζελ με ένα βενζινοκίνητο. Κύριε ελέησον...
Υ.Γ. Και βίντεο έχει και στοιχεία κι απ΄όλα το site του Toyota. Ψάξε λίγο... Σου παραθέτω απο εκεί καποια για να δείς...

5.7L DOHC 32V i-FORCE V8 with Dual Independent Variable Valve Timing with Intelligence (VVT-i)
381 Horsepower @ 5600 rpm
401 Torque @ 3600 rpm (lb.-ft.)
Aluminum block with aluminum heads. Acoustically Controlled Induction System (ACIS) – dual stage intake manifold
Compression ratio: 10.2:1
Tow hitch receiver, 7-pin connector, trailer brake control prewire, supplemental transmission cooler, TOW/HAUL mode, transmission temperature gauge, 4.300 rear axle ratio
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 27 Ιούλ 2007, 19:09

Ρε αρχοντα δεν ειπα αν παει καλυτερα στο δρομο ,εκει σιγουρα παει καλυτερα , οσο ομως για τις ελκτικες δυνατοτητες που εχει αυτες δεν οφειλονται μονο στη ροπη που εχει αλλα στο μεγαλο του βαρος που πιανει τους 3 τονους , ελκει γιατι ειναι βαρυ οχημα , αν ομως το πεταξεις μεσα σε μια λασπουρια με αυτο το βαρος που εχει και με την τοσο λιγη ροπη ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΡΟΣ αυτο τοτε μην ελπιζεις οτι θα την βγαλει καθαρη απο εκει μεσα !!
Εγω σου επαναλαμβανω το ΤUNDRA εχει 55 κιλα και αυτα σε ψηλες στροφες , ενω το NAVARA 50 , δηλαδη αλλα μεγεθος το ενα και αλλο το αλλο ?? Η ροπη ειναι κοινο μεγεθος διανυσματικο που ισχυει το ιδιο σε ολες τις μηχανες , δεν λεω οτι δεν ειναι καλο οχημα αλλα υπαρχει οχημα της ιδιας κατηγοριας με το ιδιο βαρος σε πετρελαιο που εχει 660lbs-ft (100kg ροπης) στις 1500 στροφες , και αυτο το οχημα που ειναι το dodge ram σερνει φορτωτη caterpillar anω των 100 τονων , τωρα στα βιντεακια του TUNDRA αντε να δεις na σερνει καμια βαρκουλα ή κανα τροχοσπιτο κανενος ξεμωραμενου παρακμιακου γεροντακου στην ΑΛΑΜΠΑΜΑ !!!!!!!!!!!
Παιτρελαιο παντου ........ ακομα και στα vespakia ακομα και στα παπακια !!!!!!!! OLE !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 27 Ιούλ 2007, 19:10

Βενζινες και μπουζακια θα γινεται σουβλακια !!!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες