Ρέ παιδιά, μήν αρχίζετε πάλι τα ίδια.
Το βουνό δέν χρειάζεται, ούτε πολλά άλογα, ούτε πολύ ροπή, ούτε super select και εξελιγμένα συστήματα. Ένας πολύ έμπειρος οδηγός, με ένα 4Χ4 με "κοντά", και 4 λαστιχάκια mud, είναι πολύ πιό αποδοτικός απ'όλα αυτά μαζί.
SHADOW ( δέν ξέρω και το όνομά σου), δέν είναι όλες οι διαδρομές στο βουνό εύκολες, όπου πάντα θα βρίσκεις ένα πλάτωμα να πάρεις λίγα μέτρα φόρα, και μία ανηφόρα 30 μέτρα με κάποια κλίση, για να την ανέβεις "χάπι". Βρίσκεις και πολύ κλειστά κομμάτια, με πέτρα, με νεροφαγώματα, ανηφορικά,με τούμπια, με βράχια, και άλλες δυσκολίες, τα οποία το μόνο που σε σώζει είναι οι διαδρομές τών αναρτήσεων, το μεταξόνιο, οι σχέσεις τών διαφορικών,ένα μπλοκέ, και τελευταίο (κατα τη γνώμη μου πάντα) την μεγάλη ιπποδύναμη και τη ροπή .
Να σου θέσω ένα απλό παράδειγμα. Σ'ένα πολύ σφιχτό κομμάτι, τί θα ήθελες να έχεις, ένα navara με 200 άλογα, χωρίς ένα μπλοκέ και χωρίς καλές διαδρομές αναρτήσεων ή ένα wrangler ή defender με μπλοκέ και διαδρομές αναρτήσεων πάνω απο μισό μέτρο.
Το navara με τα 200 άλογα το πήρες για να κάνεις πρώτα τη δουλειά σου (για αυτό για το οποίο κατασκευάστηκε απο τη Nissan δηλαδή) και μέτά το "κομμάτι σου". Για αυτή τη δουλειά λοιπόν είναι πάρα πολύ καλό. Για το off road όμως, υπάρχουν καλύτερα.