Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

Δημοσίευσηαπό ALOY » 01 Απρ 2007, 11:28

ALOY έγραψε:
ALOY έγραψε:
xtrail έγραψε:Κι εγώ νομίζω πως δεν συγκρίνονται. Το LC πουλάει ως 4Χ4 με πολυτέλειες και μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου. Αρα θέλει να καλύψει και κάποιους που ψάχνουν το στάτους (αντιστοιχης κατηγορίας X5, DiscoIII)
Η Νισσαν το εφτιαξε για να καλύψει τις ανάγκες κάποιου για μεγάλο 4Χ4 με μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου από του xtrail αλλά και άνεση εντος και ίσως και για ανάγκη κάποιου για 7 θέσεις(μεγάλη οικογένεια με θέληση για εκδρομές με διαδρομές εκτός δρόμου). Ένα κλικ δηλαδή πιο κάτω από την προηγούμενη κατηγορία. Παιζει στην κατηγορία του Sorento θα έλεγα. Η τιμή του πάντως για Ελλάδα καθώς και οι μεγάλες του διαστάσεις νομίζω πως δεν το αφήνουν να κάνει μεγάλες πωλήσεις.

Αν σκεφτεί κανείς πως το νέο xtrail θα μεγαλώσει σε διαστάσεις, τότε φαίνεται ξεκάθαρα ότι qashai απευθείνεται σε αυτούς που θέλουν εντελώς SUV και μάλιστα συμμαζεμένο, το xtrail για αυτούς που θέλουν κάτι μεγαλύτερο και ίσως στην λογική σχεδίασης τον πιο καθαρόαιμων, το path για αυτούς που θέλουν μεγάλο και με δυνατότητες και patrol για καθαρόαιμο.
Το terrano βέβαια ειναι σε τιμή ελκυστικό και με δυνατότητες, αλλά τεχνολογικά και αισθητικά έχει μείνει πίσω.Υπάρχει για να υπάρχει




φιλε μου διαβασα καπου
ΤΕΡΡΑΝΟ=ΕΥΡΩΠΗ= ΠΑΘΦΑΙΝΤΕΡ=ΑΜΕΡΙΚΑ!
ΤΕΡΡΑΝΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕΤΕ ΤΟ ΠΑΘΦΑΙΝΤΕΡ ΕΔΩ ΜΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΨΑΧΝΑ ΝΑ ΠΑΡΩ! ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΟ ΠΑΘ!!



ΑΚΥΡΟ ΒΛΕΠΩ Κ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ 3.0 ΚΙΝΗΤΗΡΑ?????? ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ???
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 01 Απρ 2007, 11:37

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ!!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 04 Απρ 2007, 01:15

EAGLE2 έγραψε:Αγαπητοι φιλοι το ενγχειριδιο του navara γραφει στη ακριβως τα παρακατω:

" για να εξασφαλισετε την παρατεταμενη ζωη και αποδοση του turbo ειναι λογικο να συμμορφωθειτε με τις παρακατω διαδικασιες συντηρησης:

Εαν εχετε οδηγησει το αυτοκινητο με συνεχη υψηλη υψηλη ταχυτητα αφηστε τη μηχανη να δουλεψει για λιγο στο ρελαντι πριν τη σβησετε.

Μην δουλευετε την μηχανη σε υψηλες στροφες αμεσως μολις βαλετε μπροστα το αυτοκινητο ".

ΣΥΝΤΕΚΝΕ ΗΝΤΑ ΚΑΝΕΙΣ Κ ΕΧΑΘΗΚΕΣ? ΣΦΑΖΕΤΕ?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 05 Απρ 2007, 07:44

ALOY έγραψε:ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ!!


Φίλε μου, μου φαίνεται απο τίς φωτό, πώς τα σκαλοπάτια το χαμηλώνουν πολύ το αμάξι. Για προσεξέ το λίγο εκτός δρόμου!!!
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 06 Απρ 2007, 03:23

SKARTOS έγραψε:
ALOY έγραψε:ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ!!


Φίλε μου, μου φαίνεται απο τίς φωτό, πώς τα σκαλοπάτια το χαμηλώνουν πολύ το αμάξι. Για προσεξέ το λίγο εκτός δρόμου!!!

ΤΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΕΙΘΕΤΕ ΔΩΡΟ...
ΠΟΥ ΝΑ ΝΑΙ ΤΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ Ο ΧΑΤΟΥ ΠΝΩ..
ΜΟΥ ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΩΣΑΝ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ..
ΚΡΙΜΑ. ΝΑΙ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΝΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ! ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
ΚΑΛΟ? ΣΑΡΕΣΕΙ?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 06 Απρ 2007, 17:55

Σήμερα το είδα παρκαρισμένο σ'ένα δρόμο, ίδιο χρώμα με το δικό σου, αλλά δεν είχε σκαλοπάτια. Είναι πολύ επιβλητικό σάν αυτοκίνητο. Δέν σου κρύβω ότι μου άρεσε αρκετά. Και όλα αυτά που λένε ότι μοιάζει με το navara, πιστεύω ότι είναι μ......ίες. Το αμάξι είναι ξεχωριστό. Απλώς έτυχε,η εταιρεία να δώσει περισσότερο βάρος και διαφήμιση στο navara. Γνώμη μου!
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 07 Απρ 2007, 00:33

SKARTOS έγραψε:Σήμερα το είδα παρκαρισμένο σ'ένα δρόμο, ίδιο χρώμα με το δικό σου, αλλά δεν είχε σκαλοπάτια. Είναι πολύ επιβλητικό σάν αυτοκίνητο. Δέν σου κρύβω ότι μου άρεσε αρκετά. Και όλα αυτά που λένε ότι μοιάζει με το navara, πιστεύω ότι είναι μ......ίες. Το αμάξι είναι ξεχωριστό. Απλώς έτυχε,η εταιρεία να δώσει περισσότερο βάρος και διαφήμιση στο navara. Γνώμη μου!


Οτι ειναι επιβλητικο ειναι! πιστευω πωσ ειναι και αρκετα ψηλο! σαν μαμα (λαστιχα και υψοσ) γιατι σταθηκα διπλα σε ενα γκραντ τσεροκι και εβαλα το χερι μου πανω στην οροφη ενω για να πλυνω το δικο μου πανω πρεπει και αναγκαζομε να καβαλαω σκλια και λαστιχα καθε φορα . ξεχωριζει το ατιμο και εχω βαρεθει να με ρωτανε στο δρομο τι και πωσ οι αγνωστοι ειναι πολυ εκνευριστηκο. αλλα τι να κανουμε.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 18 Απρ 2007, 11:56

Φίλε ALOY τελικά για το θέμα με τα σκαλοπάτια, στην μεν μια αντιπροσωπεία μου ανέφεραν πως είναι στανταρ σε όλες τις εκδόσεις, στην κεντρική είπαν πως μάλλον είναι δώρο και δεν ειναι σε καμιά έκδοση στάνταρ!!!!
Και για να πω τις εντυπώσεις μου από το test drive...
(έκανα τα GV βενζίνη, Cherokee και Path diesel)
Το αυτοκίνητο ήταν όπως το περίμενα. Άνεση, χώροι, ποιότητα Nissan (όχι κάτι εξαιρετικό δηλαδή :D ). Από θόρυβο τώρα....έμεινα με το στόμα ανοιχτό!!! Λέω μήπως δεν είναι πετρελαιο?? Μήπως κάνω λάθος?? Τo cherokee έκανε σαν τρακτέρ.
Και τα δύο με θέση οδήγησης το ίδιο ψηλά, με το path ένιωθα πιο ασφαλής, πατούσε καλύτερα, ο πρώτος αεροδυναμικός θόρυβος ακουστηκε στα 120, στα 160 δεν μουγκριζε, ακόμα και σε εκείνη την ταχύτητα με 6η είχε απόθεμα τραβήγματος και γενικά εντύπωση πολυ καλή. Αντίθετα στον "ηγέτη" δεν ενιωσα ασφάλεια πάνω από τα 130(ίσως εδώ παίζει ρόλο και το λίγο μεγαλύτερο ύψος και σε σχέση με το μικρότερο μεταξόνιο), θόρυβος κινητήρα σε όλα τα επίπεδα(γνωστός τον μείωσε αισθητά με 1500€ σε μονώσεις!!!), τράβηγμα πολύ μέτριο (ήταν όμως αυτόματο και δικαιολογείται εν μέρη), ποιότητα η γνωστή χάλια ποιότητα της jeep :D
Μην αρχίσετε για τις ταχύτητες, αν και μου αρέσει να τρέχω έχω και ξαναπαίρνω τετρακίνητο για να μην ξεπερνάω κάποια όρια :D
Οι χώροι δεν συγκρίνονται σε καμιά περίπτωση. Δεν μου άρεσε το μικρό πίσω παράθυρο (και σε σύγκριση με αυτό του xtrail) που δεν σου αφήνει καλή ορατότητα στις γωνίες. Για το μέγεθος σαφώς πρέπει να συνηθίσεις στο 4.70 (πολύ κοντά στο 4.50 του xtrail-δεν μου φάνηκε καν η διαφορά),
σε αντίθεση με το cherokee (4.50)που έχεις καλύτερο έλεγχο όλου του αυτοκινήτου.
Σε διαδρομή εκτός (όσο επιτρέπει ένα test drive) πάνω κάτω η αίσθηση είναι η ίδια.
Στα 37000 το path είναι αρκετά γυμνό (σε πράγματα θεωρώ έστω βασικά) και οι ελλείψεις είναι οι ηλεκτρικοί καθρέφτες, το κάλυμα του χώρου αποσκευών και άντε και το ESP. Αλουμινένιες ζάντες, επιπλέον αερόσακοι, προβολείς ομίχλης,επιπλέον ηχεία, +2 θέσεις, χρώμια, φιμέ τζάμια και μερικά επιπλέον μικροπράγματα στα 44, δεν τα θεωρώ προσωπικά τόσο σημαντικά.
Αν θεωρήσουμε πως το αυτοκίνητο μπορεί κατά βάση να συγκριθεί με το sorento που βρίσκεται σε πολύ χαμηλότερη τιμή, κερδίζει μόνο λόγω ονόματος (συχνά βλέπουμε αυτό το: "μα καλά ΚΙΑ θα πάρεις?" :D )
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 18 Απρ 2007, 23:03

xtrail έγραψε:Φίλε ALOY τελικά για το θέμα με τα σκαλοπάτια, στην μεν μια αντιπροσωπεία μου ανέφεραν πως είναι στανταρ σε όλες τις εκδόσεις, στην κεντρική είπαν πως μάλλον είναι δώρο και δεν ειναι σε καμιά έκδοση στάνταρ!!!!
Και για να πω τις εντυπώσεις μου από το test drive...
(έκανα τα GV βενζίνη, Cherokee και Path diesel)
Το αυτοκίνητο ήταν όπως το περίμενα. Άνεση, χώροι, ποιότητα Nissan (όχι κάτι εξαιρετικό δηλαδή :D ). Από θόρυβο τώρα....έμεινα με το στόμα ανοιχτό!!! Λέω μήπως δεν είναι πετρελαιο?? Μήπως κάνω λάθος?? Τo cherokee έκανε σαν τρακτέρ.
Και τα δύο με θέση οδήγησης το ίδιο ψηλά, με το path ένιωθα πιο ασφαλής, πατούσε καλύτερα, ο πρώτος αεροδυναμικός θόρυβος ακουστηκε στα 120, στα 160 δεν μουγκριζε, ακόμα και σε εκείνη την ταχύτητα με 6η είχε απόθεμα τραβήγματος και γενικά εντύπωση πολυ καλή. Αντίθετα στον "ηγέτη" δεν ενιωσα ασφάλεια πάνω από τα 130(ίσως εδώ παίζει ρόλο και το λίγο μεγαλύτερο ύψος και σε σχέση με το μικρότερο μεταξόνιο), θόρυβος κινητήρα σε όλα τα επίπεδα(γνωστός τον μείωσε αισθητά με 1500€ σε μονώσεις!!!), τράβηγμα πολύ μέτριο (ήταν όμως αυτόματο και δικαιολογείται εν μέρη), ποιότητα η γνωστή χάλια ποιότητα της jeep :D
Μην αρχίσετε για τις ταχύτητες, αν και μου αρέσει να τρέχω έχω και ξαναπαίρνω τετρακίνητο για να μην ξεπερνάω κάποια όρια :D
Οι χώροι δεν συγκρίνονται σε καμιά περίπτωση. Δεν μου άρεσε το μικρό πίσω παράθυρο (και σε σύγκριση με αυτό του xtrail) που δεν σου αφήνει καλή ορατότητα στις γωνίες. Για το μέγεθος σαφώς πρέπει να συνηθίσεις στο 4.70 (πολύ κοντά στο 4.50 του xtrail-δεν μου φάνηκε καν η διαφορά),
σε αντίθεση με το cherokee (4.50)που έχεις καλύτερο έλεγχο όλου του αυτοκινήτου.
Σε διαδρομή εκτός (όσο επιτρέπει ένα test drive) πάνω κάτω η αίσθηση είναι η ίδια.
Στα 37000 το path είναι αρκετά γυμνό (σε πράγματα θεωρώ έστω βασικά) και οι ελλείψεις είναι οι ηλεκτρικοί καθρέφτες, το κάλυμα του χώρου αποσκευών και άντε και το ESP. Αλουμινένιες ζάντες, επιπλέον αερόσακοι, προβολείς ομίχλης,επιπλέον ηχεία, +2 θέσεις, χρώμια, φιμέ τζάμια και μερικά επιπλέον μικροπράγματα στα 44, δεν τα θεωρώ προσωπικά τόσο σημαντικά.
Αν θεωρήσουμε πως το αυτοκίνητο μπορεί κατά βάση να συγκριθεί με το sorento που βρίσκεται σε πολύ χαμηλότερη τιμή, κερδίζει μόνο λόγω ονόματος (συχνά βλέπουμε αυτό το: "μα καλά ΚΙΑ θα πάρεις?" :D )


ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΚΗΝΗΤΗΡΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΧΩΡΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΦΟΒΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΑ 36000 ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΥΜΝΟ!!!
ΣΤΑ 44000 ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΕΧΕΙ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΨΗΛΟΥΔΙΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΕΣΤ ΝΤΡΑΙΒ! ΕΣΠ ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ ΤΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΠΙΣΩΚΟΥΝΑΣ! ΕΠΙΠΛΕΟΝ 2 ΚΑΘΗΣΜΑΤΑ ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ! ΖΑΝΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΡΑΓΕΣ ΠΑΝΩ ΧΡΩΜΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΨΗΛΟΤΕΡΟ(?) ΠΟΛΛΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΞΤΡΑ ΠΥΞΙΔΕΣ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΚΤΛ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΕΣ ΡΥΘΜΗΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ! ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΟ ΣΤΟ ΦΥΛΑΔΙΟ ΕΓΩ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ.. ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΨΕΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΩΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑ ΚΙΑ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΝΙΣΣΑΝ ΣΤΑ 4Χ4 ΒΛ ΠΑΤΡΟΛ Η ΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Μ@Λ@ ΚΙΑ! ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙΤ Α ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΧΡΗΣΤΕΣ!ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΣΩΘΗΚΑ! 9.5 ΛΙΤΡΑ ΜΕΣΑ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ! ΤΠΤ ΑΛΛΟ!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

NISSAN NAVARA 200PS SPORT TEAM!!!! FIRE ON THE STREETS!!!

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 14 Μάιος 2007, 18:35

Συντεκνακι ελα τι εγινε που εισαι , ξαναγυρισα στο forum μπας και ανκαλυψω ποιος εισαι!!! Πως παει το εργαλειο ,εγω το ξεμπουκωνω και παω!!! Ρε κουμπαρε τα 170 τα χει στις 3500 στροφες φαντασου να μην ειχε κοφτη και να το αφηναν να παει κανονικα πριν τα κοκκινα στις 5000 ,υστερα μου λενε λεει αν πιανει 220 , ρε για κεφε τα χει!!!
Καλως σε βρηκα και καλο καλοκαιρι να χουμε!!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

NISSAN NAVARA 200PS SPORT TEAM!!!! FIRE ON THE STREETS!!!

Δημοσίευσηαπό saxovts » 14 Μάιος 2007, 21:34

φιλαρακι εγω ειμαι παλι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μια ερωτηση να σου κανω,με 200 αλλογα το εχεις?αν ναι,και το πηγαινεις με 150 χλμ μεσο ορο,ποσο καει πετρελαιο?στο περιπου να πεις
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 14 Μάιος 2007, 22:10

Ναι με 200 το εχω! 9,5-10,5 λιτρα καιει με τετοιες ταχυτητες!! Φιλαρακι μπες και διαβασε στην ενοτητα mitsubishi L200 VS NAVARA καιθα πεις χαλαλι οτι κιαν καιει!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό xtrail » 15 Μάιος 2007, 08:41

Έντός της εβδομάδας λογικά θα το έχω!!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό saxovts » 15 Μάιος 2007, 21:58

EAGLE2 έγραψε:Ναι με 200 το εχω! 9,5-10,5 λιτρα καιει με τετοιες ταχυτητες!! Φιλαρακι μπες και διαβασε στην ενοτητα mitsubishi L200 VS NAVARA καιθα πεις χαλαλι οτι κιαν καιει!!
μια χαρα καιει τοτε.να το χαιρεσε παντως και πολυ προσοχη στο δρομο γενικα.να σε ρωτησω,μια και ηρθε το καλοκαιρι,βαζεις το αιρ κοντισιον?αν ναι,ειναι δυνατο?εννοω αν βγαζει παγομενο αερα μεσα στο καυσωνα.γιατι εχω το σαξο,και δεν ειμαι ευχαριστημενος για το αιρ κοντισιον.αν ειμαστε 2 ατομα μεσα στο σαξο κατι λεει,αν ειμαστε4ατομα τοτε χεστα.με το δικο σου,επαρκει το αιρ κοντισιον αν βαλεις 4 ατομα?δηλαδη,κραταει δροσερη την καμπινα?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 15 Μάιος 2007, 22:15

Αυτο δεν ειναι aircondition ειναι ολοκληρος διζωνικος κλιματισμος!!! Παγωνουν πεντε ατομα μεσα!! Ειχε μια φορα εξω 34 βαθμους και για πλακα το ρυθμισα στους 16 ...και μετα απο λιγο αισθανομουνα σαν να ημουνα σε αλλη χωρα, εχε υποψιν σου οτι ανεβαινει και λιγο η καταναλωση με τη χρηση του ,και οτι το καλο air condition υπαρχει στις εκδοσεις SE , SE PLUS KAI LE!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες