Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ!!

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 30 Ιαν 2008, 13:21

rokko74 έγραψε:Παιδιά μόλις έφυγε ο τεχνικός...Σε πέντε λεπτά τα έβαλε, δεν είναι τίποτα, τα βάζεις και μόνος σου, απλά εγώ δεν μπορούσα να πάω στην Γλυφάδα γιατί δεν βολεύουν οι ώρες...

Μου είπε ότι τα περισσότερα cherokee στην Γλυφάδα (chrysler) τα έχουν βάλει και έχουν σωθεί...Στα cherokee έχουν γίνει μετρήσεις και δίνει 18-22% οικονομία και σημαντική διαφορά στην ροπή...

Επίσης μου έδωσε δύο εγγυήσεις γραφτές και υπογεγραμμένες με σφραγίδες από την εταιρεία.
Επίσης φίλε nickpar να σε πληροφορήσω ότι πλέον όπως μου είπε ο τεχνικός και από τα κόκκινα βάζεις μόνο τα μαγνητάκια και όχι και τα δύο όπως τα έχεις.
Μου είπε ότι το αλλάξανε γιατί είδαν καλύτερα αποτελέσματα στα πολλά κυβικά...Οπότε καλό θα ήταν να τα αλλάξεις κι εσύ...Όσο για το κίτρινο είχες δίκιο. Βάζει μόνο τους μαγνήτες και όχι τα σιδεράκια.

Αυτά τα ολίγα, νεώτερα θα έχουμε τις προσεχείς ημέρες.


καλοριζικα λοιπον και πιστευω να κανουν την δουλεια που λενε !
ποσο τελικα σου κοστισε το ολο μαλλι ?
χωρις την επισκεψωη του τεχνικου φυσικα !

περιμενω συντομα εντυπωσεις ετσι ωστε αμα ειναι να τα βαλω και εγω !
ασε που ειναι και πολυ κοντα στο σπιτι μου οποτε θα ξεμπερδεψω αμεσα !!
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 30 Ιαν 2008, 13:30

notis έγραψε:
rokko74 έγραψε:Παιδιά μόλις έφυγε ο τεχνικός...Σε πέντε λεπτά τα έβαλε, δεν είναι τίποτα, τα βάζεις και μόνος σου, απλά εγώ δεν μπορούσα να πάω στην Γλυφάδα γιατί δεν βολεύουν οι ώρες...

Μου είπε ότι τα περισσότερα cherokee στην Γλυφάδα (chrysler) τα έχουν βάλει και έχουν σωθεί...Στα cherokee έχουν γίνει μετρήσεις και δίνει 18-22% οικονομία και σημαντική διαφορά στην ροπή...

Επίσης μου έδωσε δύο εγγυήσεις γραφτές και υπογεγραμμένες με σφραγίδες από την εταιρεία.
Επίσης φίλε nickpar να σε πληροφορήσω ότι πλέον όπως μου είπε ο τεχνικός και από τα κόκκινα βάζεις μόνο τα μαγνητάκια και όχι και τα δύο όπως τα έχεις.
Μου είπε ότι το αλλάξανε γιατί είδαν καλύτερα αποτελέσματα στα πολλά κυβικά...Οπότε καλό θα ήταν να τα αλλάξεις κι εσύ...Όσο για το κίτρινο είχες δίκιο. Βάζει μόνο τους μαγνήτες και όχι τα σιδεράκια.

Αυτά τα ολίγα, νεώτερα θα έχουμε τις προσεχείς ημέρες.


αντε να δοθμε τι θα γινει..

πενα βλεπω το εχεισ το αμαξι ε?


Η αλήθεια είναι ότι ο "προηγούμενος" το είχε πένα γιατί εγώ το έχω μόλις 2-3 μήνες... :)


yannis24 έγραψε:
rokko74 έγραψε:Παιδιά μόλις έφυγε ο τεχνικός...Σε πέντε λεπτά τα έβαλε, δεν είναι τίποτα, τα βάζεις και μόνος σου, απλά εγώ δεν μπορούσα να πάω στην Γλυφάδα γιατί δεν βολεύουν οι ώρες...

Μου είπε ότι τα περισσότερα cherokee στην Γλυφάδα (chrysler) τα έχουν βάλει και έχουν σωθεί...Στα cherokee έχουν γίνει μετρήσεις και δίνει 18-22% οικονομία και σημαντική διαφορά στην ροπή...

Επίσης μου έδωσε δύο εγγυήσεις γραφτές και υπογεγραμμένες με σφραγίδες από την εταιρεία.
Επίσης φίλε nickpar να σε πληροφορήσω ότι πλέον όπως μου είπε ο τεχνικός και από τα κόκκινα βάζεις μόνο τα μαγνητάκια και όχι και τα δύο όπως τα έχεις.
Μου είπε ότι το αλλάξανε γιατί είδαν καλύτερα αποτελέσματα στα πολλά κυβικά...Οπότε καλό θα ήταν να τα αλλάξεις κι εσύ...Όσο για το κίτρινο είχες δίκιο. Βάζει μόνο τους μαγνήτες και όχι τα σιδεράκια.

Αυτά τα ολίγα, νεώτερα θα έχουμε τις προσεχείς ημέρες.


καλοριζικα λοιπον και πιστευω να κανουν την δουλεια που λενε !
ποσο τελικα σου κοστισε το ολο μαλλι ?
χωρις την επισκεψωη του τεχνικου φυσικα !

περιμενω συντομα εντυπωσεις ετσι ωστε αμα ειναι να τα βαλω και εγω !
ασε που ειναι και πολυ κοντα στο σπιτι μου οποτε θα ξεμπερδεψω αμεσα !!


Ευχαριστώ... Λοιπόν η τιμή είναι 254€ - 20€ του τεχνικού= 234€ (για 2000 κυβικά και πάνω) αλλιώς 117€ γιά 2000 κυβικά και κάτω....
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό diamond » 30 Ιαν 2008, 18:33

rokko74 έγραψε:
diamond έγραψε:
rokko74 έγραψε:
diamond έγραψε:αν ψάξεις στο ιντερνετ θα βρεις πολλά αρνητικά σχόλια για αυτό ρωτάω.


Θέλεις να μας πεις ποια είναι αυτά? Κάνε μία αναφορά εδώ μιας και τα βρήκες...

Σαφώς και οι 30 ημέρες μετράνε από την τοποθέτηση.

Για τα άλλα δεν γνωρίζω να σου απαντήσω... :(


επειδή οι αποδείξεις πάντα χρειάζονται
http://www.popularmechanics.com/automotive/new_cars/1802932.html?page=2


Δεν νομίζω αυτή η σελίδα να αποτελεί "πολλά αρνητικά σχόλια".
Μία απλή ιστοσελίδα είναι που εκφράζει την άποψη της. Μπορώ να σου βρω άλλες δέκα που εκφράζουν την αντίθετη άποψη.

Εδώ έχουμε τον nickpar που το έχει δοκιμάσει ο ίδιος και έχει καταγράψει αποτελέσματα και μάλιστα σημαντικά ενώ στην σελίδα δεν ξέρουμε με ποιόν έχουμε να κάνουμε και ποιο το όφελος του για να γράψει κάτι...
:wink:

Anyway, δεν προσπαθώ να σε πείσω για κάτι που ούτε εγώ το ξέρω αλλά απλώς σε συμβουλεύω να μην εμπιστεύεσαι μία ή δύο ιστοσελίδες που γράφουν κάτι...

Πάντα φιλικά...

Και για του λόγου το αληθές....ορίστε και πραγματικές μετρήσεις από την εταιρεία ΔΕΛΤΑ και την ΖΑΝΑΕ..

Δελτίο Προόδου Πιλοτικού Προγράμματος Συστήματος Οικονομίας Κατανάλωσης Καυσίμου της ΔΕΛΤΑ

1ο όχημα με αρ. κυκλ. ΕΕΖ 9161 τετρακύλινδρο κυκλοφορία εντός λεκανοπεδίου-διανομές

Τα συστήματα οικονομίας καυσίμου που προμηθευτήκαμε από την Future-line δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκε από τις μετρήσεις που έγιναν μετά την τοποθέτηση τους από τους τεχνικούς της εταιρίας ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ Α.Ε ότι υπήρξε σημαντική μείωση ρύπων.

Στις μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμου υπήρξε οικονομία ως εξής:

α' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 5.5 %
β' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 10.%
γ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 11.5%
δ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 15 %
ε' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 15 %

Οι οδηγοί διαπίστωσαν αύξηση της ροπής των οχημάτων και καλύτερη λειτουργία των κινητήρων.

Συμπέρασμα
Η πληρέστερη καύση που επιτεύχθηκε είχε σαν αποτέλεσμα σημαντική οικονομία καυσίμων.

Επίσης η μείωση των ρύπων σημαίνει αποτελεσματικότερη λειτουργία του κινητήρα, παράταση της ζωής του, λιγότερα σέρβις και προστασία του περιβάλλοντος.

Τα ανωτέρω βεβαιώνει ο επιβλέπων

Προϊστάμενος μηχανικός της εταιρίας ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ Α.Ε Ελευθεριάδης Ιωάννης

Το πρόγραμμα συντονίζει ο συνεργάτης της future-line Σιαμαντάς Θεόδωρος

Υπογραφή σφραγίδα

Για να δείτε το πρωτότυπο πατήστε εδώ

2ο όχημα με αρ. κυκλ. ΖΖΥ 1384 εξακύλινδρο - ACTROS κυκλοφορία εκτός και εντός λεκανοπεδίου

Τα συστήματα οικονομίας καυσίμου που προμηθευτήκαμε από την Future-line δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκε από τις μετρήσεις που έγιναν μετά την τοποθέτηση τους από τους τεχνικούς της εταιρίας ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ Α.Ε ότι υπήρξε σημαντική μείωση ρύπων.

Στις μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμου υπήρξε οικονομία ως εξής:

α' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 10 %
β' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 11.5%
γ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 11.5%
δ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 13 %
ε' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 13 %

Οι οδηγοί διαπίστωσαν αύξηση της ροπής των οχημάτων και καλύτερη λειτουργία των κινητήρων.

Συμπέρασμα
Η πληρέστερη καύση που επιτεύχθηκε είχε σαν αποτέλεσμα σημαντική οικονομία καυσίμων.

Επίσης η μείωση των ρύπων σημαίνει αποτελεσματικότερη λειτουργία του κινητήρα , παράταση της ζωής του, λιγότερα σέρβις και προστασία του περιβάλλοντος.



Τα ανωτέρω βεβαιώνει ο επιβλέπων

Προϊστάμενος μηχανικός της εταιρίας ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ Α.Ε Ελευθεριάδης Ιωάννης.

Το πρόγραμμα συντονίζει ο συνεργάτης της future-line Σιαμαντάς Θεόδωρος.

Υπογραφή σφραγίδα

Για να δείτε το πρωτότυπο πατήστε εδώ

Για να δείτε τα σχόλια του Συμβούλου Επικοινωνίας & Ανάπτυξης Corolla Club, κυρίου Χρήστου Μαγνή, πατήστε

[ 1 ] [ 2]

ZANAE AE
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 17 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ



Δελτίο προόδου πιλοτικού προγράμματος συστήματος οικονομίας κατανάλωσης καυσίμου.

Τα συστήματα οικονομίας καυσίμου που προμηθευτήκαμε από την εταιρία Future-line δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκε στις μετρήσεις που έγιναν μετά την τοποθέτηση τους από τους τεχνικούς της εταιρίας στο υπ αριθμόν ΝΒΥ 6808 ΙΧΕ TOYOTA COROLLA ότι υπήρξε σημαντική μείωση ρύπων περίπου 50%.Οι οδηγοί διαπίστωσαν αύξηση της ροπής του οχήματος και καλύτερη λειτουργία του κινητήρα.

Στις μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμου υπήρξε οικονομία ως εξής:

α' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 20 %
β' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 24 %
γ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 25 %
δ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 25-30 %
ε' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 25-30 %

Επιπλέον αντικαταστήσαμε την σούπερ αμόλυβδη με απλή αμόλυβδη με πρόσθετο κέρδος για εμάς.

Συμπέρασμα

Η πληρέστερη καύση που επιτεύχθηκε είχε σαν αποτέλεσμα σημαντική οικονομία καύσιμων.
Επίσης η μείωση των ρύπων σημαίνει αποτελεσματικότερη λειτουργία του κινητήρα, παράταση της ζωής του, λιγότερα σέρβις και προστασία του περιβάλλοντος.

Τα ανωτέρω βεβαιώνει ο επιβλέπων ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΥΠ/ΤΟΣ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Το πρόγραμμα συντονίζει ο συνεργάτης της future-line ΣΙΑΜΑΝΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

Υπογραφή-σφραγίδα

Το πρωτότυπο βρίσκεται στα αρχεία της εταιρίας μας



Φίλε δεν είναι θέμα αντιπαράθεσης απλά σου έδωσα μια σελίδα από ένα περιοδικό που δεν έχει σχέση με την εταιρεία και αν ψάξεις το ιντερνετ σε όλα τα φορουμ για jeep δεν θα βρεις ένα σχόλιο θετικό για τα συγκεκριμένα προϊόντα. Εσύ μου δίνεις τα σχόλια που δημοσιεύονται στο site της εταιρείας που φυσικά και θα είναι θετικά.

Θέλω να πιστεύω ότι έχεις δίκιο γιατί 220 € για αέρα είναι πολλά.
Εδώ είμαστε να ακούσουμε τις μετρήσεις και μακάρι να ισχύουν τα λεγόμενα της εταιρείας. Απλά επειδή έχω ακούσει πολλά βελτιωτικά κατά καιρούς κρατάω μικρό καλάθι και είμαι επιφυλακτικός.
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 31 Ιαν 2008, 09:39

diamond έγραψε:Φίλε δεν είναι θέμα αντιπαράθεσης απλά σου έδωσα μια σελίδα από ένα περιοδικό που δεν έχει σχέση με την εταιρεία και αν ψάξεις το ιντερνετ σε όλα τα φορουμ για jeep δεν θα βρεις ένα σχόλιο θετικό για τα συγκεκριμένα προϊόντα. Εσύ μου δίνεις τα σχόλια που δημοσιεύονται στο site της εταιρείας που φυσικά και θα είναι θετικά.

Θέλω να πιστεύω ότι έχεις δίκιο γιατί 220 € για αέρα είναι πολλά.
Εδώ είμαστε να ακούσουμε τις μετρήσεις και μακάρι να ισχύουν τα λεγόμενα της εταιρείας. Απλά επειδή έχω ακούσει πολλά βελτιωτικά κατά καιρούς κρατάω μικρό καλάθι και είμαι επιφυλακτικός.


Εννοείται φίλε μου ότι δεν τίθεται αντιπαράθεση...Απλώς μου αρέσει να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου :lol: :lol:

Ναι όντως τα στοιχεία δημοσιεύονται στο site της εταιρείας αλλά είναι από επίσημες & μεγάλες εταιρίες που συνοδεύονται από ονοματεπώνυμα, μετρήσεις και έρευνες. Αυτός είναι ο λόγος που τα έβαλα και όχι για αντιπαράθεση του site σου.

Φυσικά και συμφωνώ 100% στην φράση σου "κρατάω μικρό καλάθι και είμαι επιφυλακτικός" αλλά αξίζει να δοκιμάσουμε κάτι πριν το καταδικάσουμε...Ας είμαι εγώ αυτός που θα χάσει τα 260 (είπαμε ότι στον μήνα αν δεν δω διαφορά θα τους τα επιστρέψω)... :?
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 31 Ιαν 2008, 09:45

αντε............ακομ ανα περσει αυτος ο μηνας !!

χχαχαχαχαχαχα!!
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 31 Ιαν 2008, 09:50

yannis24 έγραψε:αντε............ακομ ανα περσει αυτος ο μηνας !!

χχαχαχαχαχαχα!!


Σήμερα πάντως έπεσε στα 14,3L ανά 100χλμ... :twisted: :twisted:

Χωρίς πλάκα πάντως , εχθές πήγα μία βόλτα από Πάρνηθα μεριά και είδα διαφορά στο γκάζι...Μου φαίνεται σαν να αρπάζει λίγο καλύτερα το αμάξι...Θα το δω και μέσα στο ΣΚ και θα ποστάρο
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό notis » 31 Ιαν 2008, 10:01

rokko74 έγραψε:
yannis24 έγραψε:αντε............ακομ ανα περσει αυτος ο μηνας !!

χχαχαχαχαχαχα!!


Σήμερα πάντως έπεσε στα 14,3L ανά 100χλμ... :twisted: :twisted:

Χωρίς πλάκα πάντως , εχθές πήγα μία βόλτα από Πάρνηθα μεριά και είδα διαφορά στο γκάζι...Μου φαίνεται σαν να αρπάζει λίγο καλύτερα το αμάξι...Θα το δω και μέσα στο ΣΚ και θα ποστάρο


επεσε στα 14.3 στο trip φανταζομαι και πριν ποσο σου ελεγε?
Άβαταρ μέλους
notis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 10:43

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 31 Ιαν 2008, 13:06

notis έγραψε:
rokko74 έγραψε:
yannis24 έγραψε:αντε............ακομ ανα περσει αυτος ο μηνας !!

χχαχαχαχαχαχα!!


Σήμερα πάντως έπεσε στα 14,3L ανά 100χλμ... :twisted: :twisted:

Χωρίς πλάκα πάντως , εχθές πήγα μία βόλτα από Πάρνηθα μεριά και είδα διαφορά στο γκάζι...Μου φαίνεται σαν να αρπάζει λίγο καλύτερα το αμάξι...Θα το δω και μέσα στο ΣΚ και θα ποστάρο


επεσε στα 14.3 στο trip φανταζομαι και πριν ποσο σου ελεγε?


14,4 :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό ZooL » 31 Ιαν 2008, 14:33

αν μου επιτρέπετε, μια μικρή "τεχνοκρατική" παρέμβαση:

Αν θέλετε να έχετε μετρήσεις ουσίας, προκειμένου να γίνουν όσο το δυνατόν πιο έγκυρες και αντικειμενικές συγκρίσεις, θα πρέπει κατ' αρχήν να το ξεχάσετε το trip computer και να μετράτε την κατανάλωση μόνο με τα γεμίσματα του ρεζερβουάρ, όπου μια ακριβώς μετρούμενη ποσότητα λίτρων καυσίμου αντιστοιχεί σε αριθμό χιλιομέτρων.

Επίσης, για να είναι συγκρίσιμα τα μεγέθη, πρέπει να μετρηθούν όσο το δυνατόν πιο όμοιες διαδρομές. Το ότι η κατανάλωση μου τον ένα μήνα μπορεί να είναι πχ 15 lt/100km και τον άλλο 14, από μόνο του δεν σημαίνει τίποτα - μπορεί η διαφορά να οφείλεται σ' εκείνη τη βόλτα στο ΙΚΕΑ που πήγα προχθές και που δεν είχα πάει τον προηγούμενο μήνα....

Αν δεν μπορούν να συνδυαστούν τα δύο παραπάνω, πολύ φοβάμαι ότι το αποτέλεσμα δεν θα είναι αντικειμενικό, ενώ θα κινδυνεύει και να χαρακτηριστεί ως αυτό που περιέγραψε ένας φίλος για το ίδιο θέμα σε κάποιο άλλο topic:
noxmas έγραψε:pou thelw na katalikso ...pws merikes fores pithoume ton eauto mas gia diafora pragmata gia na min apogoitheutoume

X.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 31 Ιαν 2008, 15:13

Συμφωνώ απολύτως με τις μετρήσεις, πρέπει να περιμένουμε όλοι να περάσει και ένα αρκετά μεγάλο εύλογο "χιλιομετρικό" διάστημα (πχ 10.000 χλμ) το οποίο θα πρέπει να περιλαμβάνει γενικά τις ίδιες συνθήκες οδήγησης (εντός-εκτός-πόλης κλπ) με αυτές ΠΡΙΝ να τοποθετηθεί το μαραφέτι (chic!), έτσι ώστε να μπορεί ο χρήστης να καταλήξει με αρκετή ακρίβεια στο κατά πόσον υπάρχει μείωση κατανάλωσης. Αυτό που με προβληματίζει λίγο είναι η αίσθηση της απόκρισης στο γκάζι που αναφέρουν τα παιδιά, αυτή δυστυχώς μόνο με ένα διάγραμμα ροπής-ισχύος μπορεί να αποδειχθεί (δυναμομέτρηση), μέχρι τότε ο καθένας μπορεί να εκφέρει την προσωπική του άποψη η οποία δεν πείθει απαραίτητα τους άλλους (όποια και να είναι, για να μην παρεξηγηθώ όυτε από τους μεν, ούτε και από τους δε, άμα δλδ λέει ο άλλος ότι τραβάει λίγο καλύτερα δεν έχω λόγο να μην τον πιστέψω το χριστιανο). Την ιστορία με τους πολωτές την θυμάμαι από το 1994, δεν το είχα πολυπιστέψει ποτέ και έλεγα ότι στην καλύτερη περίπτωση , και να δουλεύει ΔΕΝ θα είναι αισθητή η διαφορά, όμως μόνο με τεχνικές μετρήσεις θα βγει συμπέρασμα... Εαν ακούσω ότι μετά από αρκετή χρήση είδατε διαφορά θα τοποθετήσω και εγώ έναν. Υπολογίστε ότι σε κάποιους μήνες θα αποσβέσετε και τα χρήματα της αγοράς...
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 31 Ιαν 2008, 15:24

Και για να γίνω και πιο συγκεκριμένος, έστω ότι πχ κάνει ο πολωτής 250 ευρώ χοντρικά, και σου μειώνει την κατανάλωση κατά 2 lt/100 χλμ, δηλαδή χοντρικά 2 ευρώ/100 χλμ (με αμόλυβδη στο 1 ευρώ/lt), άρα θα έχεις γλιτώσει 250 ευρώ στα 12.500 χλμ (για τους περισσότερους από εμάς πάνω κάτω σε ένα χρόνο)..Σωστά???
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 31 Ιαν 2008, 15:43

Ασχετο, ρε συ Rokko, 14,3 καίω εγώ περίπου με το 3.7, τι παίζει ρε γμτ? πολλά δεν καίς? Τόσο καίνε τα 2.4? Εαν ναι, μάλλον ισχύει τελικά αυτό που λέγανε τα παιδιά την Κυριακή στον καφέ, ότι τελικά εαν και 1400 cc διαφορά, ο 3.7 ζορίζεται πολύ λιγότερο και καταλήγει να καίει τα ίδια σχεδόν με τον 2.4...
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

!!!

Δημοσίευσηαπό nickpar » 31 Ιαν 2008, 16:54

ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΘΑ ΤΗΝ ΔΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΓΕΜΙΣΜΑ!!
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΤΣΙ ΣΥΝΕΒΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΌΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!!
JEEP CHEROKEE 3.7 2003 - LIFT 2.5in SKYJACKER PLATINUM WITH A-ARMS JEEPINBYAL-(ΤΩΡΑ ..ΟΜΕ)
REAR ARB LOCKER- WINCH T-MAX 11000 LIB- TIRES MUD BF-GOODRICH 235/70/16
ΤΩΡΑ.. MAD STT COOPER 245/75/16 !!
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 31 Ιαν 2008, 17:01

kostas_renegade έγραψε:Ασχετο, ρε συ Rokko, 14,3 καίω εγώ περίπου με το 3.7, τι παίζει ρε γμτ? πολλά δεν καίς? Τόσο καίνε τα 2.4? Εαν ναι, μάλλον ισχύει τελικά αυτό που λέγανε τα παιδιά την Κυριακή στον καφέ, ότι τελικά εαν και 1400 cc διαφορά, ο 3.7 ζορίζεται πολύ λιγότερο και καταλήγει να καίει τα ίδια σχεδόν με τον 2.4...


14.3 καις μέσα στην πόλη? η εννοείς μικτά? Γιατί τα περισσότερα 3.7 που ξέρω καίνε γύρω στο 18άρι

Εμένα κυρίως στην πόλη...

nickpar έγραψε:ΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΘΑ ΤΗΝ ΔΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΓΕΜΙΣΜΑ!!


Ναι σε αυτό έχεις δίκιο. Θυμάμαι που το είπες και μάλιστα μου το τόνισαν και από την εταιρεία...
Για το 14.3 που ανέφερα παραπάνω ήταν χιούμορ και τίποτα παραπάνω... :lol: :lol:

Όσο για την απόκριση στο γκάζι, την είδα εχθές κιόλας...
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

!!!

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 31 Ιαν 2008, 17:04

και καλο ειναι να μην κοιταμε το trip computer αλλα αμα συνηθως το trip computer σου βγαζει καταναλωση 14 ή 15 λιτρα/100κμ και μετα απο λιγο αρχιζει να σου βγαζει 11 ή 12λιτρα/100κμ σημαινει οτι κατι εχει γινει και οτι ολα πανε καλα !!

προφανως και σε διαφορες 0.1-1 λιτρο/100κμ δεν τιθεται θεμα συγκρισης πριν-μετα !!
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες