rokko74 έγραψε:diamond έγραψε:rokko74 έγραψε:diamond έγραψε:αν ψάξεις στο ιντερνετ θα βρεις πολλά αρνητικά σχόλια για αυτό ρωτάω.
Θέλεις να μας πεις ποια είναι αυτά? Κάνε μία αναφορά εδώ μιας και τα βρήκες...
Σαφώς και οι 30 ημέρες μετράνε από την τοποθέτηση.
Για τα άλλα δεν γνωρίζω να σου απαντήσω...
επειδή οι αποδείξεις πάντα χρειάζονται
http://www.popularmechanics.com/automotive/new_cars/1802932.html?page=2
Δεν νομίζω αυτή η σελίδα να αποτελεί "πολλά αρνητικά σχόλια".
Μία απλή ιστοσελίδα είναι που εκφράζει την άποψη της. Μπορώ να σου βρω άλλες δέκα που εκφράζουν την αντίθετη άποψη.
Εδώ έχουμε τον nickpar που το έχει δοκιμάσει ο ίδιος και έχει καταγράψει αποτελέσματα και μάλιστα σημαντικά ενώ στην σελίδα δεν ξέρουμε με ποιόν έχουμε να κάνουμε και ποιο το όφελος του για να γράψει κάτι...
Anyway, δεν προσπαθώ να σε πείσω για κάτι που ούτε εγώ το ξέρω αλλά απλώς σε συμβουλεύω να μην εμπιστεύεσαι μία ή δύο ιστοσελίδες που γράφουν κάτι...
Πάντα φιλικά...
Και για του λόγου το αληθές....ορίστε και πραγματικές μετρήσεις από την εταιρεία ΔΕΛΤΑ και την ΖΑΝΑΕ..
Δελτίο Προόδου Πιλοτικού Προγράμματος Συστήματος Οικονομίας Κατανάλωσης Καυσίμου της ΔΕΛΤΑ1ο όχημα με αρ. κυκλ. ΕΕΖ 9161 τετρακύλινδρο κυκλοφορία εντός λεκανοπεδίου-διανομές
Τα συστήματα οικονομίας καυσίμου που προμηθευτήκαμε από την Future-line δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκε από τις μετρήσεις που έγιναν μετά την τοποθέτηση τους από τους τεχνικούς της εταιρίας ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ Α.Ε ότι υπήρξε σημαντική μείωση ρύπων.
Στις μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμου υπήρξε οικονομία ως εξής:
α' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 5.5 %
β' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 10.%
γ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 11.5%
δ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 15 %
ε' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 15 %
Οι οδηγοί διαπίστωσαν αύξηση της ροπής των οχημάτων και καλύτερη λειτουργία των κινητήρων.
Συμπέρασμα
Η πληρέστερη καύση που επιτεύχθηκε είχε σαν αποτέλεσμα σημαντική οικονομία καυσίμων.
Επίσης η μείωση των ρύπων σημαίνει αποτελεσματικότερη λειτουργία του κινητήρα, παράταση της ζωής του, λιγότερα σέρβις και προστασία του περιβάλλοντος.
Τα ανωτέρω βεβαιώνει ο επιβλέπων
Προϊστάμενος μηχανικός της εταιρίας ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ Α.Ε Ελευθεριάδης Ιωάννης
Το πρόγραμμα συντονίζει ο συνεργάτης της future-line Σιαμαντάς Θεόδωρος
Υπογραφή σφραγίδα
Για να δείτε το πρωτότυπο πατήστε εδώ
2ο όχημα με αρ. κυκλ. ΖΖΥ 1384 εξακύλινδρο - ACTROS κυκλοφορία εκτός και εντός λεκανοπεδίουΤα συστήματα οικονομίας καυσίμου που προμηθευτήκαμε από την Future-line δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκε από τις μετρήσεις που έγιναν μετά την τοποθέτηση τους από τους τεχνικούς της εταιρίας ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ Α.Ε ότι υπήρξε σημαντική μείωση ρύπων.
Στις μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμου υπήρξε οικονομία ως εξής:
α' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 10 %
β' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 11.5%
γ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 11.5%
δ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 13 %
ε' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 13 %
Οι οδηγοί διαπίστωσαν αύξηση της ροπής των οχημάτων και καλύτερη λειτουργία των κινητήρων.
Συμπέρασμα
Η πληρέστερη καύση που επιτεύχθηκε είχε σαν αποτέλεσμα σημαντική οικονομία καυσίμων.
Επίσης η μείωση των ρύπων σημαίνει αποτελεσματικότερη λειτουργία του κινητήρα , παράταση της ζωής του, λιγότερα σέρβις και προστασία του περιβάλλοντος.
Τα ανωτέρω βεβαιώνει ο επιβλέπων
Προϊστάμενος μηχανικός της εταιρίας ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ Α.Ε Ελευθεριάδης Ιωάννης.
Το πρόγραμμα συντονίζει ο συνεργάτης της future-line Σιαμαντάς Θεόδωρος.
Υπογραφή σφραγίδα
Για να δείτε το πρωτότυπο πατήστε εδώ
Για να δείτε τα σχόλια του Συμβούλου Επικοινωνίας & Ανάπτυξης Corolla Club, κυρίου Χρήστου Μαγνή, πατήστε
[ 1 ] [ 2]
ZANAE AE
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 17 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΔελτίο προόδου πιλοτικού προγράμματος συστήματος οικονομίας κατανάλωσης καυσίμου.
Τα συστήματα οικονομίας καυσίμου που προμηθευτήκαμε από την εταιρία Future-line δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκε στις μετρήσεις που έγιναν μετά την τοποθέτηση τους από τους τεχνικούς της εταιρίας στο υπ αριθμόν ΝΒΥ 6808 ΙΧΕ TOYOTA COROLLA ότι υπήρξε σημαντική μείωση ρύπων περίπου 50%.Οι οδηγοί διαπίστωσαν αύξηση της ροπής του οχήματος και καλύτερη λειτουργία του κινητήρα.
Στις μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμου υπήρξε οικονομία ως εξής:
α' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 20 %
β' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 24 %
γ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 25 %
δ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 25-30 %
ε' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 25-30 %
Επιπλέον αντικαταστήσαμε την σούπερ αμόλυβδη με απλή αμόλυβδη με πρόσθετο κέρδος για εμάς.
Συμπέρασμα
Η πληρέστερη καύση που επιτεύχθηκε είχε σαν αποτέλεσμα σημαντική οικονομία καύσιμων.
Επίσης η μείωση των ρύπων σημαίνει αποτελεσματικότερη λειτουργία του κινητήρα, παράταση της ζωής του, λιγότερα σέρβις και προστασία του περιβάλλοντος.
Τα ανωτέρω βεβαιώνει ο επιβλέπων ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΥΠ/ΤΟΣ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Το πρόγραμμα συντονίζει ο συνεργάτης της future-line ΣΙΑΜΑΝΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Υπογραφή-σφραγίδα
Το πρωτότυπο βρίσκεται στα αρχεία της εταιρίας μας