Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Cherokee KJ - Light Bar

Cherokee KJ - Light Bar

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 16 Σεπ 2007, 21:14

Σκέπτομαι να βάλω στο Cherokee KJ μου την μπάρα με τους προβολείς στην οροφή , αυτή με τους 4 προβολείς, σαν του Renegade. Έχω ακούσει ότι κάνουν θόρυβο και ανεβάζουν αρκετά την κατανάλωση. Ας πει κάποιος που το έχει κάνει ή κάποιος που έχει Renegade τι γνωρίζει για το θέμα.
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 16 Σεπ 2007, 23:04

Βαγγέλη,
Να λοιπόν που αν και rookie έχω και εγώ να πω κάτι!!

Ναι, η light bar δημιουργεί γενικά ένα ψιλοσφυριγματάκι ανάλογα (περίπου) με την ταχύτητα του οχήματος (για να μη πω γεωμετρικά και θεωρηθώ ξερόλας), το οποίο ας πούμε ότι στα 140 είναι μάλλον αισθητό (μιλάω για αυτήν με τα 2 φώτα) αλλά περιέργως όχι συνεχές. Κάποιον μπορεί να τον τρελλάνει, κάποιος μπορεί και να μην ενοχληθεί καθόλου. Βέβαια, ως κάτοχος Renegade κουβαλάω όλη την πλαστικούρα-προσατευτικα-διακοσμητικά πλευρικών σχαρών (σχημα Π αν το δει κανείς από ψηλά), οπότε το φύσημα μπορεί να οφείλεται και σε αυτά γενικά..Πάντως σε ταξίδι Αθήνα-Λευκάδα, άντε να το άκουσα 1, 2 φορές, δεν θα το θεωρούσα σε καμία περίπτωση αιτία για να μη το τοποθετήσω....και γενικά με το Jeep δεν πας και με 180 συνέχεια...2 τονοι είναι αυτοί...(1890 kg!!), άσε που σε τέτοιες ταχύτητες καις ενα 23αρικο/100 χλμ για πλάκα
Όσο για την κατανάλωση....πιστεύω ότι είναι δύσκολο έτσι κι αλλιώς να μετρηθεί πιθανή διαφορά, σίγουρα θα υπάρχει προς τα επάνω, όμως πόοοοοση να είναι..τα 14.5 lt/100 klm μέση κατανάλωση να γίνουν 15??πες ότι βρήκες 3 παραπάνω ανηφόρες στη διαδρομή σου..
στοιχεία εγώ προσωπικά δεν μπορώ να δώσω (μιας και το έχω από την αρχή με αυτήν τη μπάρα). Ίσως στο διαδίκτυο more info??΄με τα τρυπήματα της εγκατάστασης δε ξέρω αν θέλεις να μπεις στο τριπάκι..
Αυτό πάντως που έχω να πω είναι η συνεισφορά της στο φωτισμό ...ΚΑΝΕΙ ΑΠΛΑ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΜΕΡΑ!!!!!!! u get addicted so much u want to use it wherever!!! (και -άποψή μου-του πάει κιόλας ρε γμτ!!)

καλή εβδομάδα...
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 17 Σεπ 2007, 00:41

Με τα τρυπήματα το ξέρω και δεν με πειράζει. Έτσι και αλλιώς και το δικό σου έχει τρύπες ;-)
Αν με 2 φώτα κάνει τη νύχτα μέρα, φαντάσου με τα 4 τι θα κάνει... !!!
Και τέλος και η δική μου άποψη ειναι ότι του πάει ρε γμτ. !!!
Θα δούμε.....

καλή εβδομάδα και από 'μένα
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 17 Σεπ 2007, 23:10

με τα τέσσερα φώτα θα ταριχεύεις αστραπιαία οτιδήποτε ζωντανό βρεθεί στο διάβα σου :) ,
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 18 Σεπ 2007, 08:53

Υπάρχει και άλλη λύση, άν δέν θέλετε να τρυπήσετε την οροφή........και θα έχετε τα ίδια αποτελέσματα.Κόστος, περίπου 30 €,σύν τούς προβολείς.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 18 Σεπ 2007, 16:58

Καλή και αυτή η λύση αλλά ξέρεις.... είναι και το οπτικό... ;-)
Την μπάρα την θέλω και για την μόστρα !!!
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 18 Σεπ 2007, 17:56

Καλησπέρα,

Το δικό μου Renegade είναι μοντέλο 2006 και έχει μεν το light-bar, δεν έχει όμως τα υπόλοιπα πλαστικά στην οροφή ("tuperware" τα λένε οι αμερικάνοι). Το light-bar είναι στην "ευρωπαική" του έκδοση, με τους 2 προβολείς και έχει απόδοση 75.000 κεριά - αυτό με τους 4 προβολείς είναι απόδοσης 150.000 κεριών.

Σχετικό με το θέμα θόρυβος /κατανάλωση δεν έχω συγκριτική άποψη, αφού δεν έχω εμπειρία από το αντίστοιχο μη-renegade, χωρίς το light-bar. Γενικά όμως, στο KJ ταξιδεύεις με θόρυβο - δεν συγκρίνεται με οποιοδήποτε σύγχρονο επιβατικό αυτοκίνητο (κατά τη γνώμη μου, συναγωνίζεται με επιτυχία μόνο cabrio με υφασμάτινη κουκούλα...). Η κατανάλωση τώρα, ίσως και να έχει ελάχιστη διαφορά - σ'αυτά τα επίπεδα όμως μάλλον λίγη σημασία έχει τελικά.

Όσον αφορά το φωτιστικό αποτέλεσμα, εδώ πρέπει να προσέξεις μάλλον λίγο, αφού πράγματι, θα έχεις πολύ φως, αλλά αυτό θα σου φανεί χρήσιμο σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις και σίγουρα όχι σε δρόμο (ακόμη κι αν είναι χώμα). Εξηγούμαι: από την εμπειρία μου, το επιπλέον φως μου έχει φανεί χρήσιμο σε φάσεις όπου το αυτοκίνητο είναι σχεδόν ακίνητο: είτε σταθμευμένο φωτίζοντας κάποια "στημένη φάση", είτε σε κάποιο νυχτερινό και αργό off-road κομμάτι. Επιπλέον, η "λάμψη" που δημιουργεί η αντανάκλαση του φωτός των προβολεών του light-bar πάνω στο παρμπρίζ, είναι αρκετή ώστε να σε κουράσει αν επιχειρήσεις να οδηγήσεις κανονικά για περισσότερη από λίγη ώρα.

Το πως θα το βάλεις μπορείς να το δεις εδώ: http://site.justforjeeps.com/guide/82206126AB.pdf

Το πιο δύσκολο πάντως θα είναι να το βρεις να το αγοράσεις, ειδικά το x4. Η εδώ αντιπροσωπεία θα χαρεί να στο παραγγείλει από την Αμερική, αλλά υπολόγιζε σε κάτι πάνω €1.000αρικο...

Ελπίζω να "φώτισα" λίγο το θέμα ;)

Χ.

ΥΓ: @kostas_renegade - βρε 'συ, που είδες εσύ 23lt/100km κατανάλωση στον ανοιχτό δρόμο, ακόμη και με μεγάλες ταχύτητες (180km/h που λες...) ???
Εντάξει, το τρώμε το δούλεμα από τους υπόλοιπους, ότι εμείς στηρίζουμε την πετρελαϊκή βιομηχανία, αλλά μην τους δίνουμε και λάθος ερίσματα για να μας της λένε ακόμη πιο πολύ ;)

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 18 Σεπ 2007, 18:37

23 lt/100 km άνετα τα βλέπει για λίγο σε ανηφόρα με σανίδωμα, και με κανενα overdrive για προσπέρασμα, αλλά προφανώς δεν είναι αυτός ο κανόνας, έχεις απόλυτο δίκιο, δεν επιταχύνουμε συνέχεια σε ένα ταξίδι. Όσο για την κατανάλωση, στο λίγο διάστημα που έχω το Renegade ,έχω ταξιδέψει και με 11lt/100 km, (και πίστεύω ότι μπορεί να πέσει και άλλο λίγο), ομως μόνο και μόνο που το κοιτάς αυτό το κουκλί το ξεχνάς to consumption, πόσο μάλλον όταν το καβαλάς... όσο για τους υπόλοιπους..απλά δεν υπάρχουν :haha: ¨

επίσης, ώς προς τα φώτα, αυτό που ξέχασα να πω είναι ότι όντως ψιλοκουράζουν από ένα σημείο και μετά όπως είπε ο φίλος ZooL, και επίσης εαν πέσεις σε ομίχλη ή σηκωμένη σκόνη, διαχέεται το φως πέφτοντας πάνω στα σωματίδια σκόνης, τα φωτίζει και δεν βλέπεις καθόλου καλά.

Υ.Γ έχω σκεφτεί να βγάλω τα πλαινά και πίσω tupperware πλαστικά, και να μείνουν γυμνές οι σχάρες, τι λέτε??? επίσης, πολύ ωραία η πλαινή ποδιά, αλλά πρέπει να βρίσκει σε off διαδρομές γενικά..μήπως να έφευγε?? καμια γνώμη?
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 18 Σεπ 2007, 18:44

Γειά σου ZOOL.
Βασικά είμαι λίγο επιφυλακτικός, στο θέμα light bar, όχι γιατί δέν μ'αρέσει αλλά δέν εμπιστεύομαι μηχανικούς τών εδώ αντιπροσωπειών, για να κάνουν τήν τοποθέτηση.Γενικά (πέρα απο τα απλά μηχανικά) δέν ξέρουν τί τούς γίνεται.
Θά συμφωνήσω μαζί σου στο θέμα τής αντανάκλασης στο παρπρίζ.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 18 Σεπ 2007, 18:47

kostas :επίσης, πολύ ωραία η πλαινή ποδιά, αλλά πρέπει να βρίσκει σε off διαδρομές

Ποιά πλαινή ποδιά?????Μήπως εννοείς τα σκαλοπάτια ???
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 18 Σεπ 2007, 18:50

ναι μωρέ, τα σκαλοπάτια,
λόγω ύψους δεν τα χρησιμοποίησα ποτέ ως σκαλοπάτια :) :) , μόνο ως ποδιά (βαλμένη κάθετα, αχαχαχ), πες καμια άποψη, βρίσκουν εύκολα?
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 18 Σεπ 2007, 18:55

kostas_renegade έγραψε:ναι μωρέ, τα σκαλοπάτια,
λόγω ύψους δεν τα χρησιμοποίησα ποτέ ως σκαλοπάτια :) :) , μόνο ως ποδιά (βαλμένη κάθετα, αχαχαχ), πες καμια άποψη, βρίσκουν εύκολα?


Δέν έχω δεί κανένα cherokee με σκαλοπάτια έν δράση,αλλά κρίνοντας απο αυτά τα κομμάτια εκτός δρόμου που έχω πάει, άν είχα σκαλοπάτια, θα τα είχα σπάσει. Άσε που μπορεί να κολλήσεις πολύ εύκολα.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 18 Σεπ 2007, 19:01

@ ZooL : ευχαριστώ για τις πληροφορίες. το site για τος πως την βάζεις το είδα τυχαία χτες βράδυ. αυτό που λες για τη αντανακλάση δεν το είχα σκεφτεί αλλά ακούγεται λογικότατο. από θέμα τιμής, την έχω βρεί με $ 430 συν μεταφορικά κτλ.

@ Kostas : αν κοιτάς την κατανάλωση σε ανηφόρα και με σανίδωμα, όχι 23lt/100km θα δεις αλλά και 32 !!! Ναι, το έχω δει και αυτό!! αν θέλεις να σου μάθω και τον τρόπο...!!! :-)
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 18 Σεπ 2007, 23:31

@ vaggelis: Αν και μάλλον θα το ξέρεις ήδη, φοβάμαι πως τα μεταφορικά, λόγω του μεγέθους του πακέτου, θα είναι κάμποσα λεφτά... Επίσης, θα πρέπει να υπολογίζεις και το επιπλέον κόστος του εκτελωνισμού (δασμοί, ΦΠΑ, κλπ)...
Γενικά, ως προσωπική άποψη, έχω καταλήξει ότι τα διάφορα ογκώδη εξαρτήματα δεν συμφέρει να τα φέρνεις από Αμερική μόνος σου. Τουλάχιστον με την αντιπροσωπεία, ξέρεις ακριβώς πόσο θα σου κοστίσει - αντίθετα, στο τελωνείο εξαρτάσαι σε μεγάλο βαθμό από τις διαθέσεις του τελωνιακού υπαλλήλου ή τις ικανότητες του εκτελωνιστή.

@ kostas_renegade: Τα σκαλοπάτια γενικά δεν νομίζω πως βοηθάνε στο off-road, αντίθετα μάλλον, συμφωνώντας με τον Skarto θα έλεγα κι εγώ πως αποτελούν μάλλον "εμπόδιο"...
Και μιλώντας τελείως θεωρητικά, δεν ξέρω μήπως θα μπορούσαν να σου δημιουργήσουν και πρόβλημα στη δύσκολη στιγμή στο off-road. Εξηγώ: τα rock-rails, που μπαίνουν στην ίδια θέση για να προσφέρουν προστασία, είναι φτιαγμένα έτσι ώστε πρακτικά να "θυσιαστούν" προκειμένου να γλυτώσει το σασί πιθανή ζημιά στη δύσκολη στιγμή. Αντίθετα, τα σκαλοπάτια είναι φτιαγμένα για να αντέχουν, άρα να είναι άκαμπτα. Αυτό, πιθανολογώ, μπορεί να σημαίνει ότι τη δύναμη από το κοπάνημα που θα φάνε, θα την μεταφέρουν τελικά στο σασί...

Πέρι κατανάλωσης:
Όσο κι αν κάποιοι θα βλέπουν τα νούμερα και θα γελάνε (ή θα κλαίνε), και πέρα από τις στιγμίαιες καταναλώσεις των 23 ή 32lt/100km στις οποίες αναφέρεστε, η μέση καταναλώση σε ταξίδι μπορεί να είναι πολύ-πολύ λογική, έχοντας πάντα κατά νού ότι μιλάμε για κινητήρα των 3,7lt.

Το απόλυτο μου minimum το έχω δει στο προτελευταίο μου ταξίδι, όπου λόγω συνθηκών κινήθηκα πρακτικά ελάχιστα πάνω από τα όρια ταχύτητας του δρόμου (περίπου με 100-120km/h στην Αθηνών-Πατρών, 80-100km/h στον επαρχιακό): Ν. Ψυχικό - Αρχ. Ολυμπία - Ν. Ψυχικό, στα 12,9lt/100km (το έχω και φωτογραφία!:))

Το πιο ενδεικτικό για 'μένα όμως, ήταν σε πρόσφατο ταξίδι στην Ιταλία, 2.600km συνολικά, με κίνηση σε κάθε είδος δρόμου, απο autostrada, superstrada, μέχρι και μέσα στις πόλεις, και με κάτι απίστευτα μποτιλιαρίσματα (υπολογίζω πάνω από 3 ωρες συνολικά σταματημένος στο ρελαντί...): 14,4lt/100km - not bad at all...

Τέλος, ένα πολύ συμαντικό tip που βοηθα σημαντικότατα στην μείωση της κατανάλωσης, είναι η χρήση του cruise-control όπου αυτό είναι δυνατόν (και για τα αυτόματα κιβώτια κυρίως). Το ηλεκτρονικό management του γκαζιού γλυτώνει πραγματικά πολλά λεφτά...

Πωπω... έκθεση έγραψα πάλι... :shock:

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 19 Σεπ 2007, 00:01

ZooL τα ξέρω αυτά που λες για την εισαγωγή αλλά υπάρχει μια περίπτωση να μου έρθει αν τελικά την βάλω την μπάρα πολύ οικονομικά. το τελωνείο μπορείς να το γλυτώσεις αν υπάρχει κάποιος στην Αμερική που θα στο κάνει "gift". τα μεταφορικά δεν ειναι και πάρα πολλά. αλλά ακόμα και να τα βάλεις όλα αυτά δεν είναι και τόσα που να συμφέρει η αντιπροσωπεία. αν πούμε ότι κάνει $ 430 η μπάρα, 19% ΦΠΑ $ 82 και το πολύ 25% τελωνείο $ 107( αν και είναι αρκετά λιγότερο ) σύνολο $ 619 ή € 450. και άλλα € 250 μεταφορικά να βάλεις πάλι καλά είναι.
τώρα , σχετικά με την κατανάλωση , και εμένα κάπου εκεί μου καίει στα 14,5lt/100km. τα 32lt/100km δεν είναι στιγμιαία! είναι μέση κατανάλωση σε διαδρομή 10 km μέσα στην Αθήνα, με lock 2α , τέρμα γκάζι και πατιλίκια σε κάθε στροφή !!!! νομίζω ότι με λίγη προσπάθεια θα καταφέρω και το 35lt/100km;-)
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Επόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης