@ vaggelis: Αν και μάλλον θα το ξέρεις ήδη, φοβάμαι πως τα μεταφορικά, λόγω του μεγέθους του πακέτου, θα είναι κάμποσα λεφτά... Επίσης, θα πρέπει να υπολογίζεις και το επιπλέον κόστος του εκτελωνισμού (δασμοί, ΦΠΑ, κλπ)...
Γενικά, ως προσωπική άποψη, έχω καταλήξει ότι τα διάφορα ογκώδη εξαρτήματα δεν συμφέρει να τα φέρνεις από Αμερική μόνος σου. Τουλάχιστον με την αντιπροσωπεία, ξέρεις ακριβώς πόσο θα σου κοστίσει - αντίθετα, στο τελωνείο εξαρτάσαι σε μεγάλο βαθμό από τις διαθέσεις του τελωνιακού υπαλλήλου ή τις ικανότητες του εκτελωνιστή.
@ kostas_renegade: Τα σκαλοπάτια γενικά δεν νομίζω πως βοηθάνε στο off-road, αντίθετα μάλλον, συμφωνώντας με τον Skarto θα έλεγα κι εγώ πως αποτελούν μάλλον "εμπόδιο"...
Και μιλώντας τελείως θεωρητικά, δεν ξέρω μήπως θα μπορούσαν να σου δημιουργήσουν και πρόβλημα στη δύσκολη στιγμή στο off-road. Εξηγώ: τα rock-rails, που μπαίνουν στην ίδια θέση για να προσφέρουν προστασία, είναι φτιαγμένα έτσι ώστε πρακτικά να "θυσιαστούν" προκειμένου να γλυτώσει το σασί πιθανή ζημιά στη δύσκολη στιγμή. Αντίθετα, τα σκαλοπάτια είναι φτιαγμένα για να αντέχουν, άρα να είναι άκαμπτα. Αυτό, πιθανολογώ, μπορεί να σημαίνει ότι τη δύναμη από το κοπάνημα που θα φάνε, θα την μεταφέρουν τελικά στο σασί...
Πέρι κατανάλωσης:
Όσο κι αν κάποιοι θα βλέπουν τα νούμερα και θα γελάνε (ή θα κλαίνε), και πέρα από τις στιγμίαιες καταναλώσεις των 23 ή 32lt/100km στις οποίες αναφέρεστε, η μέση καταναλώση σε ταξίδι μπορεί να είναι πολύ-πολύ λογική, έχοντας πάντα κατά νού ότι μιλάμε για κινητήρα των 3,7lt.
Το απόλυτο μου minimum το έχω δει στο προτελευταίο μου ταξίδι, όπου λόγω συνθηκών κινήθηκα πρακτικά ελάχιστα πάνω από τα όρια ταχύτητας του δρόμου (περίπου με 100-120km/h στην Αθηνών-Πατρών, 80-100km/h στον επαρχιακό): Ν. Ψυχικό - Αρχ. Ολυμπία - Ν. Ψυχικό, στα 12,9lt/100km (το έχω και φωτογραφία!:))
Το πιο ενδεικτικό για 'μένα όμως, ήταν σε πρόσφατο ταξίδι στην Ιταλία, 2.600km συνολικά, με κίνηση σε κάθε είδος δρόμου, απο autostrada, superstrada, μέχρι και μέσα στις πόλεις, και με κάτι απίστευτα μποτιλιαρίσματα (υπολογίζω πάνω από 3 ωρες συνολικά σταματημένος στο ρελαντί...): 14,4lt/100km - not bad at all...
Τέλος, ένα πολύ συμαντικό tip που βοηθα σημαντικότατα στην μείωση της κατανάλωσης, είναι η χρήση του cruise-control όπου αυτό είναι δυνατόν (και για τα αυτόματα κιβώτια κυρίως). Το ηλεκτρονικό management του γκαζιού γλυτώνει πραγματικά πολλά λεφτά...
Πωπω... έκθεση έγραψα πάλι...
Χ.