Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ!!

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 01 Φεβ 2008, 12:12

notis έγραψε:
rokko74 έγραψε:
kostas_renegade έγραψε:Μπά! Πολύ περίεργο μου φαίνεται! Εγώ είμαι από αυτούς που περιμένουν να καεί η τρόμπα βενζίνης για να σκεφτούν να περάσουν από βενζινάδικο!!
Για να σοβαρευτούμε, πολύ φοβάμαι τώρα που το σκέφτομαι μήπως η ίδια η αξιοπιστία από το δείκτη της ρεζέρβας (το σημελιο στο οποίο ανάβει το λαμπάκι εννοώ) έχει τέτοιο ποσοστό απόκλισης με το ποσοστό πάνω-κάτω μείωσης κατανάλωσης που πάμε να μετρήσουμε..ουφ, κουράστηκα και σας κούρασα..τέλος εγω...


Το καλό είναι πως θα έχουμε μετρήσεις και από 3.7 και από 2.4 :D
Λοιπόν, πρωτείνω να κάνουμε το εξής:

π.χ.
15/2/2008 έβαλα 40λίτρα και ο Χιλιομετρητής έγγραφε 80.500 και ήταν άδειο (κόκκινη μπάρα)
25/2/2008 έβαλα 40λίτρα και ο Χιλιομετρητής έγγραφε 80.700 και ήταν άδειο (κόκκινη μπάρα)

άρα θα κάνουμε 40λίτρα/200χλμ=0,20λίτρα ανά 1χλμ =0,20λίτρα Χ 100χλμ =20λίτρα ανά 100χλμ

Το ίδιο θα γίνει με 5 γέμισματα/αδειάσματα και θα βγει ένας μέσος όρος.

Και το ίδιο θα κάνει ένας με 3.7 & ένας 2.4 που δεν έχουν βάλει μαγνητάκια και ούτε έχουν πειραγμένα αυτοκίνητα.
Θα τα συγκρίνουμε και θα βγάλουμε ένα συμπέρασμα....

Υπάρχει και το άλλο...Εμένα εδώ και 2 μήνες σχεδόν, δεν έχει πέσει ο μετρητής κάτω από 14L ανά 100χλμ....Εάν ξαφνικά σε 10 ημέρες χρήσης των μαγνητών πέσει στα 12L ανά 100χλμ πάει να πει ότι υπάρχει αποτέλεσμα που κάνει μπαμ και δεν χρειάζονται περαιτέρω έρευνες...


Η οτι μπορεί να τα έχει παίξει τελείως το trip :twisted: :twisted: :twisted:


Αυτό ακριβώς εννοώ...Και να τα έχει παίξει εδώ και δύο μήνες, με το που θα δείχνει πλέον 2 λίτρα κάτω πάει να πει ότι έγινε μείωση και ας είναι και οι δύο μετρήσεις λάθος..Αυτό που είναι σωστό είναι η διαφορά..
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 01 Φεβ 2008, 12:21

rokko74 έγραψε:
Υπάρχει και το άλλο...Εμένα εδώ και 2 μήνες σχεδόν, δεν έχει πέσει ο μετρητής κάτω από 14L ανά 100χλμ....Εάν ξαφνικά σε 10 ημέρες χρήσης των μαγνητών πέσει στα 12L ανά 100χλμ πάει να πει ότι υπάρχει αποτέλεσμα που κάνει μπαμ και δεν χρειάζονται περαιτέρω έρευνες...



αυτο ακριβως ειπα και εγω......
εγω ξερω οτι μεσα στην πολη το τζιπακι μου μου γραφει απο 14 μεχρι και 18 λτ / 100κμ και στα ταξιδι αστον εθνικο απο 12 μεχρι 14 λτ/100 κμ περιπου !

δεν εχω δει ποτε στο αμαξι μου κατω απο 11 και ποτε πανω απο 22 !
οποτε...αμα βαζωντας τα μαγνητακια δω ξαφνικα καταναλωση μεσα στην πολη μεταξυ 12-15λτ/100κμ και στον εθνικο 9-11 (!!!! λεμε τωρα ε? μην βαρατε !!) λτ/100κμ σημαινει οτι κανουν δουλεια.....ποσο ακρβως το βρισκουμε μετα ....το θεμα ειναι να εξακριβωσουμε οτι κανουν δουλεια και υπαρχει μειωση στην καταναλωση της βενζινης και μετα ολα τα αλλα !


για ακριβεις μετρησεις πιστευω οτι ο τροπος που προτεινει ο rokko74 ειναι ο πιο σωστος....

κανεις πενα γεμισμα καθε 300κμ ακριβως ( καλο ειναι να εχει γεματο το ρεσερβουαρ και να το γεμιζεις παντα φουλ κατα την διαρκεια των μετρησεων !) και γραφεις
1) στα πρωτα 300 κμ εβαλα ----->25λιτρα
2) στα επομενα 300κμ εβαλα -------> 20λιτρα
3)....
4)....
5) στα τελευταια 300 εβαλα 27 λιτρα....

δηλαδη συνολικα εκανα 1500 κμ με συνολικα Χ λιτρα βενζινης οποτε η μεση μου καταναλωση ειναι Ψ !!
ειναι τι ιδανικο γιατι τα κμ αυτα θα περιεχουν μεικτες συνθηκες οδηγησης ( πολη, βουνο, εθνικη κτλ !) και θα εχεις μια μεση τιμη !
το ιδιο ας κανει και καποιος που δεν εχει τα μαγνητακια και συγκρινουμε τις τιμες !
απλα θελει προσοχη....καθε 300κμ να φουλαρετε το ρεζερβουαρ ....στο 3 τσακ που κανει η αντλια βενζινης !!
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό diamond » 01 Φεβ 2008, 12:35

Μια παρατήρηση μόνο. Είναι πολύ δύσκολο τα χλμ να γίνονται πάντα κατά αναλογία σε όλες τις φάσεις (δηλαδή πάντα τα ίδια σε πόλη, τα ίδια σε χώμα και εθνική) . Εκτός βέβαια αν το έχεις για δεύτερο οπότε κάνεις πάντα τις ίδιες διαδρομές.
Τα λέω αυτά γιατί παρακολουθώ με το XJ τις καταναλώσεις και πχ όταν χρησιμοποιώ Αττική οδό για την μετακίνηση μου στη πόλη βλέπω διαφορές έως και -2 λίτρα ενώ πχ προχτές που όργωσα στην Πάρνηθα η κατανάλωση για 30 χλμ ανέβηκε 3 λίτρα.
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 01 Φεβ 2008, 13:40

σωστος .... γι΄αυτο και δεν περιοριζομαστε στο τεστ μας και τις μετρησεις μας σε 200κμ μονο αλλα σε 1500κμ.....και αμα τα κανουμε και πιο πολλα τοσο πιο κοντα θα ειμαστε στην ΜΕΣΗ καταναλωση βενζινης......
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 01 Φεβ 2008, 14:20

@ Rokko74 : Γιάννη για να κάνεις μια μέτρηση πρέπει πρώτα να γεμίσεις το ρεζερβουάρ μέχρι πάνω και μετά κάθε φορά να κάνεις το ίδιο. Διαφορετικά δεν μπορείς να έχεις πραγματικά στοιχεία.

Για να κάνουμε σύγκριση είναι αδύνατον.... ο ένας οδηγός από τον άλλο έχει άλλο πόδι και άλλο στυλ ( θα πω πάλι ότι αυτό που καίει είναι το πόδι του οδηγού και όχι το αυτοκίνητο).
Απλά, ο κάθε οδηγός, μπορεί να έχει κάποια στοιχεία και να κάνει σύγκριση με το πριν και το μετά.
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 01 Φεβ 2008, 14:20

δυο παρατηρήσεις:
1) ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ TRIP COMPUTER, μπορεί να λέει ότι θέλει, μόνο ο χιλιομετρητής και το ντεπόζιτο θα σας πούν την αλήθεια.
2) Έχει νόημα ΜΟΝΟ η σύγκριση στον ΙΔΙΟ κινητήρα, πριν το φόρεμα των μαγνητακίων, και αντίστοιχα μετα. Αλλιώς δε βγαίνει άκρη...
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό ZooL » 01 Φεβ 2008, 16:23

Ο ιδανικός (και μάλλον ουτοπικός για μας εδώ που το συζητάμε) τρόπος μετρήσεων θα ήταν ο εξής:

Αρχικά, το αυτοκίνητο χωρίς μαγνήτες ξεκινάει για ένα ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη, έστω πχ. μια Τρίτη πρωί στις 10.00. Στη Μεταμόρφωση γεμίζει βενζίνη και μηδενίζει οδόμετρο. Προς το τέλος της διαδρομής, πχ. μετά την Κατερίνη, ξαναγεμίζει και καταγράφονται τα λίτρα που συμπληρώθηκαν στο ρεζερβουάρ και τα χιλιόμετρα που γράφει το οδόμετρο.

Στη συνέχει στο όχημα τοποθετούνται οι μαγνήτες και μετά από διάστημα πχ. ενός μήνα, ώστε να έχουν μεσολαβήσει κι αυτά τα 3-4 γεμίσματα που λέει ο κατασκευαστής, το ίδιο όχημα με τον ίδιο οδηγό και το ίδιο φορτίο, ξεκινάει την ίδια ώρα και μέρα (ώστε οι συνθήκες κίνησης να είναι όσο το δυνατόν πιο όμοιες) για το ίδιο ταξίδι. Και πάλι γεμίζει στη Μεταμόρφωση, ξαναγεμίζει στην Κατερίνη, στα ίδια σημεία πάντα και καταγράφονται λίτρα και χιλιόμετρα.

Το παραπάνω, όσο ουτοπικό κι αν είναι, είναι η πιο κοντινή προσέγγιση προς το πλέον αντικειμενικό αποτέλεσμα, αφού σε μεγάλο βαθμό κρατάμε σταθερούς ένα σωρό παράγοντες που μπορεί να επηρεάζουν την κατανάλωση. Η απόλυτη μέτρηση θα μπορούσε να γίνει μόνο σε μια κλειστή πίστα, με το αυτοκίνητο, εννοείται, να ανεφοδιάζεται επί τόπου.

Χ.


ΥΓ1: μήπως η ιδέα της μέτρησης /σύγκρισης σε πίστα να προτεινόταν σε κάποιο περιοδικό /εφημερίδα, που έχει τα μέσα να οργανώσει ένα τέτοιοι εγχείρημα? Τα αποτελέσματα θα ήταν άκρως ενδιαφέροντα για τους αναγνώστες του - και για όλους εμάς φυσικά.

ΥΓ2: Από την άλλη πάλι, φαντάζομαι πως και το Popular Mechanics (αδελφό περιοδικό του γνωστού και στην Ελλάδα Popular Science) που παρέθεσε ο Διαμαντής στο link του, παρόμοια μεθοδολογία κλειστής πίστας θα χρησιμοποίησε στις μετρήσεις του (υποθέτω, δεν διάβασα το άρθρο - είμαι λίγο τεμπέλης :roll: )...
Τελευταία επεξεργασία από ZooL και 01 Φεβ 2008, 16:32, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 01 Φεβ 2008, 16:31

να το προτείνω σε ένα φιλαράκι που εργάζεται στο auto triti, και βλέπουμε..νοτ μπαντ αιντία...
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό ZooL » 01 Φεβ 2008, 16:42

...επίσης, νομίζω πως το θέμα έχει γενικότερο ενδιαφέρον, πέρα από εμάς τους Jeepάδες.
Αν δεν έχει αντίρρηση κι ο Νίκος που το ξεκίνησε, μήπως να το μετέφερε ο Superspy κάπου πιο "κεντρικά"?

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 01 Φεβ 2008, 16:53

ZooL έγραψε:...επίσης, νομίζω πως το θέμα έχει γενικότερο ενδιαφέρον, πέρα από εμάς τους Jeepάδες.
Αν δεν έχει αντίρρηση κι ο Νίκος που το ξεκίνησε, μήπως να το μετέφερε ο Superspy κάπου πιο "κεντρικά"?

Χ.


Χμμ...Εάν σε μία συγκεκριμένη μάρκα είναι δύσκολη η μέτρηση, σκέψου να μπλέξουμε κυβικά, μάρκες και εταιρίες τι έχει να γίνει.... :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό ZooL » 01 Φεβ 2008, 17:00

...καλά, πέρα από τις μετρήσεις (για τις οποίες έχεις δίκιο), η κουβέντα που γίνεται είναι ενδιαφέρουσα και μπορεί και κάποιος άλλος να έχει κάτι να συνεισφέρει - σκέψου πχ, αν τίποτα τύποι με LandRover τα έχουν κάνει ήδη όλα τα παραπάνω... χρόνο και πληκτρολόγια που μπορεί να χαλάμε χωρίς λόγο ;)

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό kire612002 » 01 Φεβ 2008, 17:04

Θαθελα να εκφρασω μια γνωμη-απορια σχετικα με τις συσκευες αυτες χωρις να εχω τις γνωσεις να παρω θεση βασιζομενος σε τεχνικα στοιχεια αλλα μονο στην κοινη λογικη.
Εφοσον κανει καλο στην 1.αποδοση2.λειτουργια3.οικονομια και σχετικα το κοστος ειναι μικρο πως οι κατασκευαστες δεν το εχουν ηδη εγκατεστημενο καθως ειναι γνωστο αρκετα χρονια ?εδω καθε μερα προσθετουν(τα περισσοτερα στο στανταρτ εξοπλισμο) ηλεκτρονικα βοηθηματα για να φρεναρεις,να μην αναποδογυριζεις,να κατεβαινεις γκρεμους,να διαλεγεις το υψος απο το εδαφος ,να βρισκεις το δρομο σου ,να παρακολουθεις το αγαπημενο σου προγραμμα tv,να συνδεεσε με το ipod σου κλπ, κλπ.κλπ.διαφημιζοντας τα με τετοιο τροπο ωστε αν δεν διαθετεις καποιο απο αυτα να θεωρεις το αμαξι σου αρχαιο.
Και λεω τωρα εγω τσιγγουνευτηκαν τοσα χρονια ?Ασε που η κατασκευαστρια εταιρια θα το εδινε στην ξεφτιλα σε ενα εργοστασιο μονο και μονο για να λεει οτι η ταδε εταιρια τοχει απο μαμα το αυτοκινητο.( η καλυτερη προωθηση )
Εγω δε που εχω ενα kj 3.7 γνωριζω καλα οτι σε ολο τον κοσμο και σε ολα τα αρθρα-δοκιμες το μονιμο παραπονο ειναι η καταναλωση.Φανταζομαι οτι η jeep θα το προσθετε ανετα βαπτιζοντας το και με πιασαρικο ονομα π.χ. EMB (electro magnetic booster).to αναφερω διοτι καπου στο φορουμ διαβασα οτι το προτεινει και η chrysler Γλυφαδας.

Ισως ναναι ρητορικα ολα αυτα και συγγνωμη αν σας κουρασα.

Σ.
Άβαταρ μέλους
kire612002
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 03 Ιαν 2008, 15:42
Τοποθεσία: glyfada

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 01 Φεβ 2008, 17:09

Καλά όλα αυτά...
Αλλά, λέω εγώ τώρα, εμείς θα πούμε στο Auto τρίτη να κάνει δοκιμές? Γιατί δεν το έχει κάνει αυτός που πουλάει αυτά τα "μαραφέτια"?
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 01 Φεβ 2008, 17:11

ZooL έγραψε:.σκέψου πχ, αν τίποτα τύποι με LandRover τα έχουν κάνει ήδη όλα τα παραπάνω... χρόνο και πληκτρολόγια που μπορεί να χαλάμε χωρίς λόγο ;)
Χ.



Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο.

kire612002 έγραψε:Εφοσον κανει καλο στην 1.αποδοση2.λειτουργια3.οικονομια και σχετικα το κοστος ειναι μικρο πως οι κατασκευαστες δεν το εχουν ηδη εγκατεστημενο καθως ειναι γνωστο αρκετα χρονια ?


Επειδή μου αρέσει να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου,
θα σου απαντήσω με ερωτήσεις...

1. Από πότε υπάρχουν τα ABS και πότε μπήκαν σαν στάνταρ στις εταιρείες?

2. Γιατί τα μαμά λάστιχα στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι ΜΑΠΑ και δεν βάζουν σωστά λάστιχα με πολύ καλά αποτελέσματα σε τριβή και κατανάλωση?

3. Γιατί δεν σου βάζουν/προτείνουν τα καλά λάδια με καλύτερες επιδόσεις και διάρκεια αλλά σου προτείνουν π@π@ριές?

Γενικά είναι κάποια πράγματα που δεν παίρνουν άμεση απάντηση για πολλούς και διάφορους λόγους.

υ.γ.
Μεγάλες εταιρίες δεν υιοθετούν συστήματα που κατά πολύ εξαρτώνται από τον ανθρώπινο παράγοντα (πόδι στο γκάζι).
Τι θα πει σε αυτόν που πατάει σαν τρελός το γκάζι όταν πάει και πει στην jeep : Ρε τι λαλακίες μου λέτε για οικονομία? Εγώ πάω από εδώ, πάω από εκεί αλλά καίει σαν τρελό... Κατάλαβες τι θέλω να πω?
Άρα πως θα το πουλήσει όταν δεν μπορεί να εγγυηθεί τα αποτελέσματα?

Τα παραπάνω αποτελούν προσωπική άποψη και τα λέω πάντα σε φιλική διάθεση... :D
Τελευταία επεξεργασία από rokko74 και 01 Φεβ 2008, 17:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 01 Φεβ 2008, 17:14

εμείς κοιτάμε το συμφέρον μας και ο μαραφετοjeppeto το δικό του. :)
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες