notis έγραψε:rokko74 έγραψε:kostas_renegade έγραψε:Μπά! Πολύ περίεργο μου φαίνεται! Εγώ είμαι από αυτούς που περιμένουν να καεί η τρόμπα βενζίνης για να σκεφτούν να περάσουν από βενζινάδικο!!
Για να σοβαρευτούμε, πολύ φοβάμαι τώρα που το σκέφτομαι μήπως η ίδια η αξιοπιστία από το δείκτη της ρεζέρβας (το σημελιο στο οποίο ανάβει το λαμπάκι εννοώ) έχει τέτοιο ποσοστό απόκλισης με το ποσοστό πάνω-κάτω μείωσης κατανάλωσης που πάμε να μετρήσουμε..ουφ, κουράστηκα και σας κούρασα..τέλος εγω...
Το καλό είναι πως θα έχουμε μετρήσεις και από 3.7 και από 2.4
Λοιπόν, πρωτείνω να κάνουμε το εξής:
π.χ.
15/2/2008 έβαλα 40λίτρα και ο Χιλιομετρητής έγγραφε 80.500 και ήταν άδειο (κόκκινη μπάρα)
25/2/2008 έβαλα 40λίτρα και ο Χιλιομετρητής έγγραφε 80.700 και ήταν άδειο (κόκκινη μπάρα)
άρα θα κάνουμε 40λίτρα/200χλμ=0,20λίτρα ανά 1χλμ =0,20λίτρα Χ 100χλμ =20λίτρα ανά 100χλμ
Το ίδιο θα γίνει με 5 γέμισματα/αδειάσματα και θα βγει ένας μέσος όρος.
Και το ίδιο θα κάνει ένας με 3.7 & ένας 2.4 που δεν έχουν βάλει μαγνητάκια και ούτε έχουν πειραγμένα αυτοκίνητα.
Θα τα συγκρίνουμε και θα βγάλουμε ένα συμπέρασμα....
Υπάρχει και το άλλο...Εμένα εδώ και 2 μήνες σχεδόν, δεν έχει πέσει ο μετρητής κάτω από 14L ανά 100χλμ....Εάν ξαφνικά σε 10 ημέρες χρήσης των μαγνητών πέσει στα 12L ανά 100χλμ πάει να πει ότι υπάρχει αποτέλεσμα που κάνει μπαμ και δεν χρειάζονται περαιτέρω έρευνες...
Η οτι μπορεί να τα έχει παίξει τελείως το trip
Αυτό ακριβώς εννοώ...Και να τα έχει παίξει εδώ και δύο μήνες, με το που θα δείχνει πλέον 2 λίτρα κάτω πάει να πει ότι έγινε μείωση και ας είναι και οι δύο μετρήσεις λάθος..Αυτό που είναι σωστό είναι η διαφορά..