Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ακόμα ένα Linhai...

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό PATELIS » 17 Αύγ 2006, 10:10

xontros έγραψε:Κόρναρε, άναψε φώτα, κλπ. φίλε DimPap!!! Το γρουνι μου έχει πλέον 200 χλμ. αφού πηγαινοέρχομαι στη δουλειά, και μάλλον το οδόμετρο γράφει + 50% !!!!! Έχει πολύ πλάκα και τελικά όντως το συνηθίζεις εύκολα στο σρίψιμο, με κοιτάνε καλά καλά που μπαίνω στο γραφείο κάθε μέρα με το χαμόγελο μέχρι τα αυτιά... Τα φρένα είναι αρκετά καλά για την τρέχουσα κατάσταση, μέχρι που κατάφερα να τα μπλοκάρω σε φρενάρισμα πανικού!
Τα ψιλοπροβληματάκια συνεχίζονται όμως: χτες ξεκόλλησε το αυτοκόλλητο αλουμινόπανο μποροστά από το ποδόφρενο, και φυσικά ψήθηκε πάνω στον λαιμό της εξάτμισης... Ελπίζω να μη λιώσει το πάτωμα τώρα :-) Σήμερα παρατήρησα επίσης ότι τα λάστιχα έχουν φορά και τα 3 έχουν μπει λίD σοβαρό εργαλείο στην Αθήνα... Το χειρόφρενο όμως είναι ήδη παρελθόν: μια φορά μόνο κατάφερα να το "δέσω", φαγώθηκε η (πολύ μαλακή) πλαστική ασφάλεια, και πλέον δεν πιάνει καθόλου :-(


Χαχαχα :P :P και σε μενα δεν δουλευε η κορνα και την αλλαξα . και το ενα μπουλονι απο τον τροχο μπροστα ηταν βιδωμενο στραβα , τοσο ωστε το εβλεπες απο μακρια , αλλαχτηκε και αυτο.
Τι να προσεξεις ?? τα παντα , ψιρισετο πριν το παρεις , τσεκαρισε τα παντα αν δουλευουν , σταθμες υγρων-λαδιων (πσοσοχη στο οτι στο μοτερ θελει την ταπα-δεικτη ξεβιδωμενη για να παρεις ενδειξη) σε μενα δεν ειχε σωστη ποσοτητα λαδιου ισα ισα που εγλειφε τον δεικτη. Οσο μπορεις τσεκαρισετο
PATELIS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Αύγ 2004, 19:54

Δημοσίευσηαπό PATELIS » 17 Αύγ 2006, 10:16

και σε μενα τα αυτοκολητα αλουμινιου ξεκολανε , παντως με 100-200 ευρω διαφορα στην τιμη και λιγο περισσοτερη προσοχη στην γραμμη παραγωγης θα ηταν πολυ καλυτερο
PATELIS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Αύγ 2004, 19:54

Δημοσίευσηαπό NIVAS » 17 Αύγ 2006, 10:16

Αλλά η κόρη ήθελε μπλε... ?Πούλησα ένα NIVA το 2003 επειδή έκανε μια κοράκλα η γυναίκα μου και απο τότε δεν έχω πάει σε βουνό και εχω φρικαρει. Πιστεύω να καλύψει το κενό η γουρουνα.Θα δούμε.....
Άβαταρ μέλους
NIVAS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 17 Αύγ 2006, 09:19
Τοποθεσία: N.KOSMOS,ATHINA

Δημοσίευσηαπό xontros » 17 Αύγ 2006, 10:47

Το σίγουρο είναι ότι θα ξετρελλαθεί η κόρη σου !!!!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 17 Αύγ 2006, 13:43

Μόλις γύρισα από τον λαστιχά, όντως τα 3 από τα 4 ήταν ανάποδα, και επίσης είχαν 7.5 psi αντί για 4 μπροστά και 3 πίσω που λέει το manual. Μήπως όμως είναι πολύ χαμηλή αυτή η πίεση για άσφαλτο?
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 17 Αύγ 2006, 16:19

xontros έγραψε:Μόλις γύρισα από τον λαστιχά, όντως τα 3 από τα 4 ήταν ανάποδα, και επίσης είχαν 7.5 psi αντί για 4 μπροστά και 3 πίσω που λέει το manual. Μήπως όμως είναι πολύ χαμηλή αυτή η πίεση για άσφαλτο?


Μιχάλη σωστά το λες! Η πίεση 3 - 4,5 είναι για off-road, έτσι ώστε να απορροφάει-βοηθάει την ανάρτηση λίγο. Σε άσφαλτο που το grip είναι 10 φορές καλύτερο, αν πας με 3 - 4,5 κινδυνεύεις σε μια καλή στροφή να σου κάνει μάγουλα και να ξεζαντάρει... Δοκίμασε απο 5-5,5 και πάνω αν το "δουλέυεις" μόνο πόλη. Να γνωρίζεις όμως οτι θα έχεις και μεγαλύτερη φθορά στα ελαστικά.
Καλές βόλτες! :wink:
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό xontros » 17 Αύγ 2006, 23:28

Ευχαριστώ Μιχάλη!! Γυρνώντας από τη δουλειά με 4.5 πίεση το γρούνι ήταν αισθητά πιο αργό και άρχισε να σηκώνει πιο εύκολα τον μπροστινό εσωτερικό τροχό στις στροφές, κάτι που δεν μου πολυάρεσε... Μάλλον εξαφανίστηκε και η ταλάντωση μετά τα 50, ελπίζω να έφταιγε η λάθος τοποθέτηση των λάστιχων και όχι η πίεση, γιατί αύριο θα δοκιμάσω με 5.5 !!! Με έπιασε ρεζέρβα στα 160 του χιλιομετρητή (πού μου ήρθε το 200 που έγραψα???), και πήρε 13 λίτρα. Αν το κοντέρ γράφει σωστά (χλωμό) καίει λιγο παραπάνω από το ΧΤΧ 660 !!! Αν όπως υπολογίζω έκανα μόνο 120 χιλιόμετρα, καίει αρκετά περισσότερο από όσο νόμιζα...
Συνεχίζω όμως να είμαι ευχαριστημένος από την αγορά μου, και περιμένω το πρωί που θα το ξανακαβαλήσω :-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό alexandros » 18 Αύγ 2006, 19:43

καλοριζικο και πολυ καλες βολτες, περιμενες πολυ και ελπιζω να το χαιρεσαι !!

σου ευχομαι τα καλυτερα !!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό xontros » 20 Αύγ 2006, 00:58

Ευχαριστώ Άλεξ! Το γρουν αναχωρεί οσονούπω για Σίφνο και Μήλο ή Σέριφο, φορτωμένο με καρέκλες, σκηνή, στρώμα, ομπρέλλα, κλπ. Ό,τι στρώθηκε, στρώθηκε :-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό alexandros » 20 Αύγ 2006, 12:52

καλες διακοπες και καλα να περασετε !!! κοιτα μονο μην το βρασεις με τοση ζεστη !!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό NIVAS » 25 Αύγ 2006, 14:10

Ευχαριστώ για της συμβουλές. Το αγόρασα τη Τρίτη το 300άρι και σκίζει.Το μόνο σπαστικό ήταν το beeper στην όπισθεν και πήγα σήμερα και το βγάλαμε.Θα βάλω ένα φως για την όπισθεν. xontros η κόρη μου έπαθε ψύχωση με το γουρούνι.
Άβαταρ μέλους
NIVAS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 17 Αύγ 2006, 09:19
Τοποθεσία: N.KOSMOS,ATHINA

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 26 Αύγ 2006, 00:31

NIVAS έγραψε:Το αγόρασα τη Τρίτη το 300άρι και σκίζει.


Με γεία το "παιχνίδι" και καλές βόλτες!
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό xontros » 26 Αύγ 2006, 21:58

Καλορίζικο φίλε NIVAS!!! Ορίστε ο άνθρωπος, του άρεσε και το πήρε, όχι σαν κάτι άλλους που το κλώσσαγαν ένα χρόνο :-)
Αυτό με τις γουρούνες και τα κοριτσάκια, δεν μπορώ να το εξηγήσω....
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 26 Αύγ 2006, 22:51

Το δικό μου επέστρεψε σήμερα αφού εκτέλεσε την αποστολή του ως μουλάρι για διακοπές σε νησί. Επειδή στη Σέριφο δεν νοικιάζουν γρούνια πάνω από 150 cc, όσοι το έβλεπαν πάθαιναν ένα μικρό σοκ από τις διαστάσεις του, και συνήθως μετά πλάκωναν τις ερωτήσεις, αρχίζοντας φυσικά από το "πόσο κάνει". Το στρώσιμο συνεχίστηκε ευλαβικά όπως φαίνεται από το φόρτωμα, και από την φωτό λείπουν περίπου 180 κιλά 8) Τουλάχιστον προσπαθώ να μην το πηγαίνω τέρμα γκάζι για μεγάλο διάστημα, και να χαλαρώνω λίγο τον αντίχειρα μου όταν δουλεύουν τα βεντιλατέρ, κάτι είναι και αυτό. Στη Σίφνο που έφτασα μεσημέρι φορτωμένος και αποφάσισα να ξαναφύγω άμεσα για Σέριφο, αρνήθηκα την πρόταση της γυναίκας μου να δούμε τη χώρα για λίγο ώστε να μη δεινοπαθήσει το γουρουνάκι λόγω της ανηφόρας, του φορτώματος και της ζέστης. Στην Σέριφο μας έβγαλε ασπροπρόσωπους στην άνοδο προς τη Χώρα, αλλά και στη επιστροφή μετά από μπάνιο σε παραλία που είχε τρελλή σε διάρκεια ανηφόρα με αρκετή κλίση... Η πρώτη επαφή με το χώμα ήταν απογοητευτική, αφού το δικάβαλο δεν είναι ό,τι καλύτερο, φοβάμαι τρελλά τις πλάγιες κλίσεις ακόμα, και μου έφαγε τα χέρια σε μια διαδρομή 5-10 χλμ. με φυτευτή πέτρα, ούτε κομπρεσέρ να ήταν. Την επόμενη μέρα ανακάλυψα ότι η πίεση που είχα (9!!!) ήταν εντελώς λάθος για χώμα, αφού έκανα την εξυπνάδα να εμπιστευτώ όργανο βενζινάδικου που άρχιζε βαθμονόμηση από τα 10 PSI!!! Με 5 μπροστά - 4 πίσω πήγαινε πάαααρα πολύ καλύτερα στους χωματόδρομους και στην σπασμένη άσφαλτο. Θα αγοραστεί πιεσόμετρο ακριβείας το συντομότερο δυνατόν...
Δυστυχώς όμως, τα ψιλοπροβλήματα συνεχίστηκαν:
- Για κάποιο ανεξήγητο λόγο, εξαφανίστηκε ξαφνικά το παραφλού από το δοχείο του τη στιγμή που ήμουν πολύ μακρυά από βενζινάδικα και συνεργεία. Λόγω ζέστης, μπήκε κοντά μισό λίτρο Ιόλη για να γυρίσουμε πίσω χωρίς άγχος, και την επόμενη αλλάχτηκε όλο το υγρό του κυκλώματος ψύξης σε τοπικό συνεργείο Yamaha. Πριν δώ ότι δεν είχε παραφλού, είχα καταφέρει να το κολλήσω στην άμμο σκάβωντας 2 ομορφότατες γούβες με όπισθεν ώστε να μη βγαίνει με τίποτα, αλλά τελικά βγήκε χαλλλαρά προς τα εμπρός με το που έβαλα αργά!!! Ωραίο πράγμα το 2:1 στη μετάδοση!
- Τρύπησε η εξάτμιση, χάνει μάλλον στο "πλεκτό" κομμάτι που ενώνει λαιμό και τελικό, όπως ακριβώς μου είχαν πει στον Λέκκα ότι μπορεί να συμβεί. Δεν είναι μόνο ο θόρυβος που άλλαξε και κάνει σαν παπί με volkswagen "εξάτμιση", έχει χάσει και αρκετή απο τη δύναμη που είχε :roll: . Περιμένω να φτιαχτεί όταν θα πάω για αλλαγή του κοντέρ...
Του τα συγχωρώ όλα όμως αφού μου κάνει τα χατήρια :razz: :razz: :razz:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 27 Αύγ 2006, 00:30

Και του χρόνου!!! :wink:
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες