xontros έγραψε:Κόρναρε, άναψε φώτα, κλπ. φίλε DimPap!!! Το γρουνι μου έχει πλέον 200 χλμ. αφού πηγαινοέρχομαι στη δουλειά, και μάλλον το οδόμετρο γράφει + 50% !!!!! Έχει πολύ πλάκα και τελικά όντως το συνηθίζεις εύκολα στο σρίψιμο, με κοιτάνε καλά καλά που μπαίνω στο γραφείο κάθε μέρα με το χαμόγελο μέχρι τα αυτιά... Τα φρένα είναι αρκετά καλά για την τρέχουσα κατάσταση, μέχρι που κατάφερα να τα μπλοκάρω σε φρενάρισμα πανικού!
Τα ψιλοπροβληματάκια συνεχίζονται όμως: χτες ξεκόλλησε το αυτοκόλλητο αλουμινόπανο μποροστά από το ποδόφρενο, και φυσικά ψήθηκε πάνω στον λαιμό της εξάτμισης... Ελπίζω να μη λιώσει το πάτωμα τώρα Σήμερα παρατήρησα επίσης ότι τα λάστιχα έχουν φορά και τα 3 έχουν μπει λίD σοβαρό εργαλείο στην Αθήνα... Το χειρόφρενο όμως είναι ήδη παρελθόν: μια φορά μόνο κατάφερα να το "δέσω", φαγώθηκε η (πολύ μαλακή) πλαστική ασφάλεια, και πλέον δεν πιάνει καθόλου
Χαχαχα και σε μενα δεν δουλευε η κορνα και την αλλαξα . και το ενα μπουλονι απο τον τροχο μπροστα ηταν βιδωμενο στραβα , τοσο ωστε το εβλεπες απο μακρια , αλλαχτηκε και αυτο.
Τι να προσεξεις ?? τα παντα , ψιρισετο πριν το παρεις , τσεκαρισε τα παντα αν δουλευουν , σταθμες υγρων-λαδιων (πσοσοχη στο οτι στο μοτερ θελει την ταπα-δεικτη ξεβιδωμενη για να παρεις ενδειξη) σε μενα δεν ειχε σωστη ποσοτητα λαδιου ισα ισα που εγλειφε τον δεικτη. Οσο μπορεις τσεκαρισετο