Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό Storm » 30 Οκτ 2006, 12:28

Το διάβασα και το χάρηκα!

Το Ιαπωνικό Pajero κυριάρχησε στους πιο σκληρούς αγώνες δρόμου τα τελευταία είκοσι χρόνια. Αυτή η χρονιά δεν αποτελεί εξαίρεση. Κατέλαβε τις κορυφαίες θέσεις στο ράλι Paris-Dakar τον Ιανουάριο. Αυτό το πλεονέκτημα σε συνδυασμό με ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα σχεδιαστών αυτοκινήτων του κόσμου, τον Pininfarina, σας προσφέρουν το ανεπανάληπτο Pajero Pinin. Είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας.

από το: http://www.auto24.gr/html/ent/785/ent.10785.asp
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Storm » 02 Νοέμ 2006, 13:24

Eνημερωτικά για όσους ενδιαφέρονται βρήκα ένα eshop με πολλά αυτοκόλλητα και άλλα πράγματα σε πολύ καλές τιμές και με ποικιλία ειδικά για τα Γιαπωνέζικα... Εχω παραγγείλει κάποια, περιμένω να έρθουν...

http://www.autoxpat.com/
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 24 Νοέμ 2006, 11:35

Μετά από κάποιες εκτός δρόμου δοκιμασίες ο μπροστά προφυλλακτήρας έχει κάμποσες γρατζουνιές στην κάτω επιφάνεια )από στενές επαφές με χώμα και πέτρες). Ο πίσω την έχει γλιτώσει γιατί μάλλον διπλώνουν οι λασπωτήρες πριν ακουμπήσει και τον προστατεύουν. Υπάρχει καμια καλή ιδέα για το πως μπορεί να προστατευθεί ο μπροστά? Κάποιο πλαστικό? Κάποιο λάστιχο ίσως? Έχει τίποτα η Mitsu?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 24 Νοέμ 2006, 12:45

Pajerinho έγραψε:Μετά από κάποιες εκτός δρόμου δοκιμασίες ο μπροστά προφυλλακτήρας έχει κάμποσες γρατζουνιές στην κάτω επιφάνεια )από στενές επαφές με χώμα και πέτρες). Ο πίσω την έχει γλιτώσει γιατί μάλλον διπλώνουν οι λασπωτήρες πριν ακουμπήσει και τον προστατεύουν. Υπάρχει καμια καλή ιδέα για το πως μπορεί να προστατευθεί ο μπροστά? Κάποιο πλαστικό? Κάποιο λάστιχο ίσως? Έχει τίποτα η Mitsu?


ΨΗΛΩΣΕ ΤΟ. Μόνο έτσι θα σωθείς.
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 24 Νοέμ 2006, 13:12

SKARTOS έγραψε:ΨΗΛΩΣΕ ΤΟ. Μόνο έτσι θα σωθείς.

Φοβάμαι ότι στο συγκεκριμένο θέμα δεν είναι οριστική λύση.
Μπορεί στην αρχή να περνάω άνετα εκεί που τώρα σέρνομαι, αλλά μετά από λίγο καιρό θα θέλω να περνάω από εκεί που και ψηλωμένο θα σέρνεται :D :D
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 24 Νοέμ 2006, 16:22

Δεν χορτασες αχορταγε,στα νεροφαγωματα που περναγατε στη Ζηρεια εγω το σκεφτομουνα 2 φορες και δεν το αποφασιζα. :lol: :lol:
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 24 Νοέμ 2006, 18:01

panayiotis έγραψε:Δεν χορτασες αχορταγε,στα νεροφαγωματα που περναγατε στη Ζηρεια εγω το σκεφτομουνα 2 φορες και δεν το αποφασιζα. :lol: :lol:

Δεν κρατιέται το άτιμο......
Μη δει νεροφάγωμα, ορμάει μέσα κατευθείαν :D
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 24 Νοέμ 2006, 18:31

Pajerinho έγραψε:
SKARTOS έγραψε:ΨΗΛΩΣΕ ΤΟ. Μόνο έτσι θα σωθείς.

Φοβάμαι ότι στο συγκεκριμένο θέμα δεν είναι οριστική λύση.
Μπορεί στην αρχή να περνάω άνετα εκεί που τώρα σέρνομαι, αλλά μετά από λίγο καιρό θα θέλω να περνάω από εκεί που και ψηλωμένο θα σέρνεται :D :D


Μήν το λές αυτό. Ξέρεις πόσες μοίρες γωνίας εισόδου κερδίζεις, ψηλώνοντάς το 1.5" - 2"! Άν δεν σου φθάνει και αυτό.............

Θα σου κάνω ιδιαίτερα μεθαύριο 8) 8) 8)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 24 Νοέμ 2006, 19:06

SKARTOS έγραψε:Θα σου κάνω ιδιαίτερα μεθαύριο 8) 8) 8)

Θα φέρω και τετράδιο να κρατήσω σημειώσεις :D
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 25 Νοέμ 2006, 13:31

Pajerinho έγραψε:Υπάρχει καμια καλή ιδέα για το πως μπορεί να προστατευθεί ο μπροστά? Κάποιο πλαστικό? Κάποιο λάστιχο ίσως? Έχει τίποτα η Mitsu?


Πανεύκολο. Πας σε έναν αλουμινά ή έναν σιδερά και σου φτιάχνει 1 λεπτό Π με ελαφρύ αλουμίνιο. Στις άκρες του Π ανοίγει δύο τρύπες και τα βιδώνεις πάνω στις βίδες της ποδιάς. Κατι δηλαδή σαν απλωμένο bullbar χωρίς όμως να ανεβαίνει επάνω ... Καλό ε?
Αν πας σε 4χ4 μαγαζί θα βρεις τέτοιο πράγμα σε σωλήνα ... Το ίδιο έχω βρει και για πίσω ... :P
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 25 Νοέμ 2006, 18:01

storm thanks για τις ενδιαφέρουσες προτάσεις σου.
Θα το ψάξω και ελπίζω σύντομα να έχω νέα
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 27 Νοέμ 2006, 11:20

Pajerinho έγραψε:Αν και δεν είμαι καλός γνώστης της λειτουργίας των διαφορικών φοβάμαι ότι κάνετε λάθος και αδικείτε το Pinin :)
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ απ' τα παρακάτω σχήματα (τα οποία είναι απ' το service manual) είναι ότι υπάρχει κεντρικό διαφορικό με γρανάζια (αυτό που λέει πλανητικού τύπου), το οποίο επιτρέπει τον μπροστά και τον πίσω άξονα να κινούνται με διαφορετική ταχύτητα. Στο 4Η λοιπόν αναλαμβάνει η αλυσίδα να μεταφέρει κίνηση στον μπροστά άξονα (με ρυθμό περιστροφής ίδιον με του πίσω, δλδ μετάδοση 50-50), μεσολαβεί όμως το διαφορικό (central differential) και το VCU (viscous coupling unit) μεταξύ της περιστροφικής κίνησης του μπροστά (front) και του πίσω άξονα (rear output shaft). Το μεν διαφορικό επιτρέπει να κινούνται με διαφορετική ταχύτητα οι 2 άξονες (κάτι απαραίτητο για να μπορείς να στρίβεις), το δε VCU αποτρέπει αυτή η διαφορά να γίνει πολύ μεγάλη καθώς τότε πήζει και στιγμιαία "μπλοκάρει" τους 2 άξονες (δεν επιτρέπει δλδ να σπινάρει άσκοπα ο ένας άξονας και να μην παίρνει καθόλου ή λίγη ροπή ο άλλος).
Και στην πράξη όμως η αίσθηση που αποκομίζεις είναι, σε κάθε περίπτωση, ότι στο 4Η σε "πάνε" και οι 4 τροχοί.

Ωρε φωτιες θα βαλω παλι :D :D
Καθομουνα και κοιταζα σημερα το μανιουαλ του πινιν 2.0.
Και βλεπω οτι στη σελιδα που εχει επισυναψει ο pajerinho προηγειται μια αλλη που λεει αυτα:
"Due to the addition of the vehicles with the 4G93-MPI engine, the V5M21 type transmission has been
adopted. This transmission is basically the same as that of the vehicles with 4G94 engine except for
the following items.
A full-time 4WD model has been added.
Due to the adoption of a full-time 4WD, the transfer control lever and the 4WD indicator control unit have been discontinued"

Δηλαδη το διλιτρο ειναι πισωκινητο και οχι μονιμα τετρακινητο με κεντρικο διαφορικο πλανητικου τυπου.
Υπαρχει βεβαια το VCU αλλα δεν εχει μονιμη τετρακινηση συνεχως.
Ισχυριζομαι τα ανωτερω και ως εκ τουτου το στοιχημα με τον pajerinho επανερχεται δριμυτερο...2 κιλα γιαουρτι στην επομενη εξορμηση. :P :P
Τελευταία επεξεργασία από panayiotis και 27 Νοέμ 2006, 11:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 27 Νοέμ 2006, 11:23

Και εγω τα έχω πει αυταααααα
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 27 Νοέμ 2006, 11:29

pentraks έγραψε:Και εγω τα έχω πει αυταααααα

Καλα ποτε προλαβες και απαντησες βρε χριστιανε?
Δεν προλαβα να πατησω υποβολη και βλεπω εσενα.
2 κιλα γιαουρτι και εσυ ή μηπως θελεις πάιδακια?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 28 Νοέμ 2006, 00:48

Εγώ πάντως διαφωνώ ( σιγά μη συμφωνούσα :D )
Τα λέει κάπως μπερδεμένα βέβαια το manual.....
Μπορεί να λέει για το MPI "A full-time 4WD model has been added" αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το GDI δεν έχει επιλογή για full-time 4WD, απλά δεν είναι πάντα 4WD γιατί μπορεί να είναι και μόνο πισωκίνητο. Λέει επίσης ότι το σύστημα μετάδοσης του MPI είναι κατά βάση το ίδιο με του GDI χωρίς το λεβιέ επιλογής της μετάδοσης (καθότι μόνιμα 4κίνητο) και χωρίς τα λαμπάκια ένδειξης της μετάδοσης (και τα ηλεκτρονικά που αυτά συνεπάγονται).
Αλλά πάνω απ' όλα αυτά γνωρίζω πολύ καλά πως πηγαίνει το αμάξι στο 4Η και είμαι 100% σίγουρος ότι πάει μόνιμα 4κούνητο!!
Ναι ναι πολύ καλά κατάλαβες panayioti, το στοίχημα ανεβαίνει (να δω μόνο ποιός θα δώσει την οριστική απάντηση :roll: )
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες