Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 29 Σεπ 2006, 16:06

Καθότι το θέμα της μετάδοσης στο 4Η με έχει απασχολήσει, χθες που έβρεχε έβαλα 4Η και έκανα μερικούς "πειραματισμούς".
1) Σε εκκίνηση από φανάρι προσπαθούσα να το κάνω να σπινάρει. Στην αρχή δεν τα κατάφερνα με τίποτα. Κάποια στιγμή που ο δρόμος ήταν πιο ολισθηρός σπίναρε ελάχιστα (στιγμιαία) και σπίναρε μόνο μπροστά!!
2) Σε απότομη στροφή με 2α και 30χλμ στην είσοδο, πάτησα βαθιά το γκάζι στην κεφαλή της στροφής. Με 2Η θα χόρευε τσάμικο το αμάξι. Με 4Η όμως έστριψε στην κυριολεξία σαν τρένο! Όχι μόνο δεν υπέρστρεψε, αλλά δε δημιούργησε καν υποψία τάσης υπερστροφής. Δεν θα έστριβε έτσι αν δεν ήταν μόνιμα 4κίνητο. Όσο καλό και άμεσο να είναι το VCU πρέπει να διαγνώσει διαφορά ταχύτητας περιστροφής των αξόνων για να δουλέψει και στην προκειμένη περίπτωση θα τον είχε διώξει τον κολαράκο του.... (και θα τον μάζευε μετά)
Κατόπιν τούτου αυξάνω το στοίχημα σε 2 ξεκολλήματα και 1 κιλό παϊδάκια :D :D

PS Αλήθεια ο Τάσος που κατέχει τα τεχνικά θέματα που έχει χαθεί? Λέτε να το πούλησε το Pinin.......? :roll:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 29 Σεπ 2006, 17:29

αυξάνω το στοίχημα σε 2 ξεκολλήματα και 1 κιλό παϊδάκια

Εγω ειμαι υπερ των γαλακτοκομικων προιοντων... καντα 1 κιλο γιαουρτι 8)
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 29 Σεπ 2006, 20:42

Pajerinho έγραψε:.....................

PS Αλήθεια ο Τάσος που κατέχει τα τεχνικά θέματα που έχει χαθεί? Λέτε να το πούλησε το Pinin.......? :roll:

Πιπέρι στο στόμα θα σου βάλω!!!!!!
Άκου το πούλησα!!!!
Και τί να πάρω;
Δεν παρενέβην στην συζήτηση γιατί έχω γράψει και ξαναγράψει παλιότερα πως το αυτοκίνητο έχει 3 διαφορικά από τα οποία το μεσαίο είναι lockable (με δυνατότητα μπλοκαρίσματος 100%) και το πίσω ελεγχόμενο τύπου Τόρσεν (Helical LSD) http://www.arstechnica.de/index.html?na ... lgear.html
Τί να κάνω; να ξαναμαλώνω μ' όσους νομίζουν πως διαφορικό γίνεται μόνο με γρανάζια; και όχι καί με γρανάζια;
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 30 Σεπ 2006, 00:33

tasos953 έγραψε:
Pajerinho έγραψε:.....................

PS Αλήθεια ο Τάσος που κατέχει τα τεχνικά θέματα που έχει χαθεί? Λέτε να το πούλησε το Pinin.......? :roll:

Πιπέρι στο στόμα θα σου βάλω!!!!!!
Άκου το πούλησα!!!!
Και τί να πάρω;
Δεν παρενέβην στην συζήτηση γιατί έχω γράψει και ξαναγράψει παλιότερα πως το αυτοκίνητο έχει 3 διαφορικά από τα οποία το μεσαίο είναι lockable (με δυνατότητα μπλοκαρίσματος 100%) και το πίσω ελεγχόμενο τύπου Τόρσεν (Helical LSD) http://www.arstechnica.de/index.html?na ... lgear.html
Τί να κάνω; να ξαναμαλώνω μ' όσους νομίζουν πως διαφορικό γίνεται μόνο με γρανάζια; και όχι καί με γρανάζια;


Φίλε tasos953 δε διαφώνισε κανεις οτι το 4κινητο μας έχει 3 διαφορικά τορσεν κτλ κτλ, απλα καθότι νεοι με το όχημα προσπαθούμε σε θεωρητικό επίπεδο εδώ να κατανοήσουμε το τρόπο λειτουργίας του την φιλοσοφία του έτσι ώστε στην πράξη να ξέρουμε 5 πράματα για το τι μπορούμε να κάνουμε και τι προσδοκίες να έχουμε.
Γιαυτο υπάρχει αυτός ο χώρος εδω ανταλλαγής απόψεων και ενημέρωσης/επιμόρφωσης των μελών.

Περιμένουμε και άλλες τοποθετήσεις ως προς το θέμα με αγωνία!

be well
pentraks
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό pajero » 05 Οκτ 2006, 19:22

Καλησπερα, εχω αγορασει το Pinin 2000cc απο Ιουνιο '06. Εχω προβλημα με τρεμουλο στο τιμονι απο την αρχη. Το πηγα στον Σαρακακη... και εχουν αλλαξει λαστιχα, ζαντες, εχει κανει καμμια ντουζινα ζυγοσταθμισεις - ευθυγραμισεις αλλα το τρεμουλο τρεμουλο. Απο 100 με 125 χλμ συμβαινει αυτο. Το αυτοκινητο εκτος δρομου δεν εχει βγει καθολου, για ευνοητους λογους.
ΕΧΕΙ κανεις καμμια ιδεα τι στο καλο γινεται? HELP HELP
ΕΧΕΙ κανεις αλλος το ιδιο προβλημα?
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ βοηθεια....
Α Π Ε Λ Π Ι Σ Μ Ε Ν Ο Σ !!!
Άβαταρ μέλους
pajero
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 05 Οκτ 2006, 19:10

Δημοσίευσηαπό Storm » 05 Οκτ 2006, 19:43

Καλησπέρα φίλε Pajero ...
Ελπίζω σύντομα να βρεις λύση στο πρόβλημα του pinin.

Θα σου πω τι θα έκανα εγώ ... Θα πήγαινα άμεσα το αυτοκίνητο στον Ηλιόπουλο στο Περιστέρι. Για τέτοια θέματα τόσα χρόνια μόνο εκεί έχω βρει λύσεις.
Δες εδώ ... http://www.iliopoulos-elastika.gr/
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pajero » 07 Οκτ 2006, 08:05

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ! ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑΙ ΤΟΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ . ΠΑΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ?
Άβαταρ μέλους
pajero
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 05 Οκτ 2006, 19:10

Δημοσίευσηαπό Storm » 07 Οκτ 2006, 20:57

Pajero θέλω να πιστεύω ότι δεν έχει κάτι σοβαρό. Απλά πρέπει να το κοιτάξει κάποιος ειδικός στο δρόμο καθώς και από κάτω να δει αν έχει κάτι. Αν όλα αυτά που λες τα έχει κάνει ο Σαρακάκης (λάστιχα, ζάντες, ευθυγραμμίσεις, ζυγοσταθμίσεις κλπ...) τότε καλό θα ήταν να το δει και κάποιος "ποιο" ειδικός. Δυστυχώς εγώ δεν εμπιστεύομαι τις αντιπροσωπείες για τέτοια θέματα.
Το δικό μου Pinin το πήρα τον Ιούνιο και την ημέρα παραλαβής το πήγα για ευθυγράμμιση. Και επειδή δεν έκατσε καλά το πήγα και 2η φορά.

Ελπίζω να βρεις λύση ... :)
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pajero » 08 Οκτ 2006, 08:12

storm ΚΑΛΗΜΕΡΑ . ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ...ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΟΥΝ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ..ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ...ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ? ΕΚΕΙ ΕΧΩ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΩ. ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΜΠΑΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ....ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ [4ΜΗΝΕΣ] ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ''ΓΑΤΟΥΛΙ'' ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ! ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ ΜΠΗΚΑ ΜΕ ΤΟ PAGERAKI ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥΛΗΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΟΥ ΕΙΜΑΙ.... ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΟΝ ''ΕΙΔΙΚΟ'' ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΠΟΛΥ. ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΕΧΩ ΣΠΙΤΙ ΣΕ ΧΩΡΙΟ ΣΤΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ [ΑΣΦΑΛΤΟ] ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΣΟΥΠΕΡ ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΩ ΠΑΤΗΣΕΙ......ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ!!!
Άβαταρ μέλους
pajero
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 05 Οκτ 2006, 19:10

Δημοσίευσηαπό Storm » 08 Οκτ 2006, 19:46

Pajero για αυτό σου λέω να δεις τα πράγματα ένα-ένα. Ξεκίνα αρχικά με την ανάρτηση , ζάντες , λάστιχα. Πρέπει να το πας κάπου να κοιτάξουν αυτά τα 3 πράγματα ώστε να τα αποκλείσεις εντελώς.
Αυτός που θα το δει αν είναι γάτος θα βρει από που προέρχεται το "πρόβλημα". Αν αφορά κάποιο άλλο εκτός από τα 3 προηγούμενα τότε μπορείς να πας "προετοιμασμένος" σε κάποιο εξουσιοδοτημένο. Εκεί θα τους πεις π.χ. ότι φταίει ο μπροστινός άξονας ή τα ψαλίδια ή κλπ...κλπ...
Εγώ πάντως θα το πήγαινα στον θανάση (Ηλιόπουλος) να κοίταζε την ανάρτηση, ζάντες, λάστιχα. Αν δεν έφταιγε κάτι από αυτά το πιθανότερο είναι να έβρισκε τι φταίει οπότε θα πήγαινα προετοιμασμένος στο εξουσιοδοτημένο. Για εξουσιοδοτημένο προτείνω τον Παπρά (Θηβών). Εχω ακούσει ότι είναι από τους καλύτερους μαζί με τον Σωτηρόπουλο στο Μαρούσι. Τουλάχιστον αυτά διαβάζω στο coltclub.gr. Η δική μου εμπείρια από τα εξουσιοδοτημένα δυστυχώς ακόμα είναι μικρή. :)
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pajero » 10 Οκτ 2006, 20:35

ΕΡΩΤΗΣΗ. ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ Η ΑΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 120ΧΛΜ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ 'ΠΑΙΖΕΙ' ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ? ΠΙΝΙΝ ΦΙΛΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ 50-50 ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΝΑ ΤΡΕΜΟΥΛΑΚΙ ΣΤΑ 120 ΤΟ ΕΙΧΕ...
Άβαταρ μέλους
pajero
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 05 Οκτ 2006, 19:10

Δημοσίευσηαπό Storm » 10 Οκτ 2006, 21:17

Eγώ πάντως δεν έχω τρέμουλο τουλάχιστον μέχρι τα 140 που το έχω πάει. Κάποιες στιγμές απλά νόμιζα ότι έχανε σε ευθυγράμμιση αλλά έφταιγε ο δρόμος.

Οι υπόλοιποι τι λένε? :?: :?:
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 10 Οκτ 2006, 22:11

Εγώ έχω ένα μικρό τρέμουλο κάπου στα 120χλμ/ώρα, αλλά δεν το κάνει πάντα. Όλο λέω να το πάω για καμια ζυγοστάθμιση αλλά όλο το αναβάλλω γιατί έτσι και αλλιώς είναι μικρό (ανεπαίσθητο) και δεν είναι ενοχλητικό. Μόνο κανά 2 φορές το έχει κάνει πιο έντονα αλλά το αμάξι ήταν τίγκα στη λάσπη. Το αυτοκίνητο το έχω 11 μήνες, έχω κάνει 17000χλμ. και η κατάσταση είναι η ίδια όπως και στις αρχές (χωρίς επιδείνωση)
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 10 Οκτ 2006, 22:13

Εγώ έχω ένα μικρό τρέμουλο κάπου στα 120χλμ/ώρα, αλλά δεν το κάνει πάντα. Όλο λέω να το πάω για καμια ζυγοστάθμιση αλλά όλο το αναβάλλω γιατί έτσι και αλλιώς είναι μικρό (ανεπαίσθητο) και δεν είναι ενοχλητικό. Μόνο κανά 2 φορές το έχει κάνει πιο έντονα αλλά το αμάξι ήταν τίγκα στη λάσπη. Το αυτοκίνητο το έχω 11 μήνες, έχω κάνει 17000χλμ. και η κατάσταση είναι η ίδια όπως και στις αρχές (χωρίς επιδείνωση)
Α.... λάστιχα έχω τα μαμίσια
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 15 Οκτ 2006, 17:18

Χαιρετώ το team!!
Σήμερα θα σας "πρίξω"!! Για να μην τα γράφω σε Notebook, τα γράφω εδώ για να είναι διαθέσιμα σε όλους!!!
Η ανάγνωση δεν είναι υποχρεωτική αφού σίγουρα θα σας κουράσει ..

Λοιπόν ... αν τυχόν ακούτε τίποτα περίεργα χτυπήματα από την πλευρά του εσωτερικού της πόρτας ή κάπου προς τα εκεί, τότε έχετε υπόψη ότι μπορεί να οφείλεται στο σημείο όπου είναι το μοτέρ τυλίγματος/ξετυλίγματος της ζώνης ασφαλείας.

Το μοτέρ βρίσκεται σε μία κοιλότητα στο σασί και προστατεύεται από ένα πλαστικό καλούπι για να μην έρθει σε επαφή με το μέταλλο. Είναι πολύ εύκολο το καλούπι αυτό να φύγει από την θέση του, αφου δεν στηρίζεται πουθενά! Υποτίθεται ότι έχει 4 αυτάκια που το κρατάνε στην κοιλότητα, αλλά κατασκευαστικά τα αυτάκια είναι κοντά ... Φυσικά αν φύγει από τη θέση του δεν πέφτει κάτω αφού "συγκρατείται" από το σύστημα του μοτέρ.

Από ότι κατάλαβα το καλούπι έφυγε μάλλον σε τράνταγμα από σαμαράκι πριν από 3 μήνες. Αν φύγει τότε σε ανωμαλίες του δρόμου ακούγεται το χτύπημα του καλουπιού πάνω στο σασί! Ωστόσο όταν έχει ζέστη μάλλον η διαστολή βοηθάει ώστε να κάθεται καλύτερα στη κοιλότητα. Προσοχή! Ο ήχος του χτυπήματος ξεγελάει και είναι πιθανό να νομίζετε ότι είναι από το εσωτερικό της πόρτας!

Δυστυχώς το καλούπι δεν μπορεί να στηριχθεί κάπου ή να βιδωθεί, οπότε στερεώνεται μόνο με μονωτική/υφασμάτινη ταινία η οποία το συγκρατεί πάνω στο σασί.

Η εργασία είναι ιδιαίτερα κουραστική και χρονοβόρα. Θέλει προσοχή αφού πρέπει να βγουν σχεδόν τα πάντα. (πίσω κάθισμα, πλαστικά, ζώνη ασφαλείας, πλαστικά του πορτμπαγκάζ κλπ...κλπ...)

α! σημειώστε ότι προς έκπληξη μου είδα ότι υπάρχει πολύ καλή μόνωση σε όλα τα σημεία. Τα πίσω ηχεία είναι 13άρια κώνου και είναι πολύ καλά βιδωμένα.

Για Ιταλική συναρμολόγηση ομολογώ ότι ενθουσιάστηκα κυρίως για 3 λόγους:

1. Είναι πολύ εύκολη η αποσυναρμολόγηση/συναρμολόγηση. Η σχεδίαση είναι τέτοια που όλα είναι προβλέψιμα.

2. Όλα τα υλικά (από τις βίδες/κλιπς μέχρι τα πλαστικά, δεματικά, καλώδια, μονωτικά, ταινίες κλπ...) είναι ιδιαίτερα ποιοτικά. Λάθος! Είναι άριστα! Εχω "ανοίξει" πολλά αυτοκίνητα, πρώτη φορά είδα τόσο καλά "εσωτερικά" υλικά και οργάνωση.

3. Δεν έχουν γίνει "τσιγγουνιές" στα υλικά! Βρήκα μονωτικό υλικό ακόμη και κάτω από καλώδια. Μονωτικό αφρολέξ έχει και πίσω από το πλαστικό στο ύψος του πίσω παραθύρου.

Αρπαξα την ευκαιρία αφού το "ξεκοίλιασα" να περάσω και με ηχομονωτικό πισσόχαρτο στο σασί κάτω από το πλαστικό δάπεδο στο "πορτμπαγκάζ"... και με ηχομονωτικό/θερμομονωτικό αφρολέξ κάτω από τα πίσω καθίσματα! Τανκς θα το κάνω!!!

Θα το δω στο δρόμο, θα ανοίξω τα αυτιά μου και βλέπουμε!!! Ισως χρειαστεί και άλλη επέμβαση...
Πάμε για άλλα!!!! :P
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες