Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Φυσικό αέριο και Land Rovers

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Φυσικό αέριο και Land Rovers

Δημοσίευσηαπό axilleas » 13 Ιούλ 2006, 19:35

Ψαχνοντας για μηχανη μετα απο το "ατυχες περιστατικο" που είχα με την φλάντζα, έπεσε το ματι μου πάνω σε μια μηχανη που βρήκα μεταχειρισμενη απο Αγγλια, η οποια ήταν Κ-series και είχε απανω ενα μετατροπέα για να καει και γκάζι...

Όπως καταλαβαίνετε μου κίνησε το ενδιαφέρον και ξεκινησα να ψαχνω αλλα καπου στην μέση μπερδευτικα!

Βρήκα και αυτο για V8...
http://cgi.ebay.co.uk/land-rover-landro ... otohosting

Οι τιμες αγορας τους δεν είναι πολυ υψηλές και η τιμή του γκαζιού ειναι παλύ χαμηλή επίσης!

Ξερει κανενας τι γίνεται με τις επιδόσεις του γκαζιού; Ιπποδύναμη, κατανάλωση κτλ;

Και το ποιο κρισιμο ερώτημα...

Όπως ξερουμε όλοι ο Κ-series δεν τα έχει ακομα καλα, ούτε με τον εαυτό του! Τι θα γίνει αν του βάλουμε επάνω και κατι τετοιο;
Θα το αντέξει; Θα του κανει καλό ή κακό; (Θερμοκρασίες) :)


Και κατι άλλο, υπάρχουν μαλλον δύο είδη γκαζιου!
Αυτό στο σιτε ειναι LPG (Low Pressure Gas) και υπάρχει και το CNG (Compressed Natural Gas )

Ξέρει κανεις τι απο τα δυό έχουμε στην Ελλάδα;

(Πολυ περιεργος ειμαι τελικα ε;)
Τελευταία επεξεργασία από axilleas και 14 Ιούλ 2006, 07:50, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
"Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι.
Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει.
Δεύτερον ότι κατά τον νόμον άρχει.
Τρίτον ότι ουκ αει άρχει."
Αγάθων

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Γκαζι και Land Rovers

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Ιούλ 2006, 19:42

καταρχην προσωπικα δεν βρισκω καποιο σημαντικο λογο για τον οποιο το LPG δεν θα ταιριαζε στον Καιει

απο την αλλη, λαγος τη φτερη εσειε, κακο της (φλαντζας) κεφαλης του
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Γκαζι και Land Rovers

Δημοσίευσηαπό disco » 13 Ιούλ 2006, 19:49

Φιλε Αχιλλέα, επαναλαμβάνω. Αν το υγραέριο είναι ΣΩΣΤΑ ρυθμισμένο πάει καλύτερα!. Είναι απλό. Το αέριο έχει μεγαλύτερη θερμοδυναμική απόδοση από την βενζίνη.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: Γκαζι και Land Rovers

Δημοσίευσηαπό axilleas » 13 Ιούλ 2006, 19:52

disco έγραψε:Φιλε Αχιλλέα, επαναλαμβάνω. Αν το υγραέριο είναι ΣΩΣΤΑ ρυθμισμένο πάει καλύτερα!. Είναι απλό. Το αέριο έχει μεγαλύτερη θερμοδυναμική απόδοση από την βενζίνη.


Γι αυτο ρωτησα και για τον Κου... Το "δυναμική" μου αρεσε πολυ... Πάρα πολυ!

Το "Θερμο" ειναι το προβλημα!
"Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι.
Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει.
Δεύτερον ότι κατά τον νόμον άρχει.
Τρίτον ότι ουκ αει άρχει."
Αγάθων

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Γκαζι και Land Rovers

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Ιούλ 2006, 19:56

και η μπουκαλα? που θα παει η μπουκαλα? (ρητορικο το ερωτημα .... στο χωρο αποσκευων...δηλαδη ξηλωνεις τις πισω θεσεις ?)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Γκαζι και Land Rovers

Δημοσίευσηαπό disco » 13 Ιούλ 2006, 19:59

ξεχνα το θερμό δεν υπάρχει πρόβλημα , άσχετο με την θερμοκρασία. Ακόμα όμως και εκεί έχεις κέρδος διότι το αέριο μπαίνει μέσα δροσερότερο!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: Γκαζι και Land Rovers

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Ιούλ 2006, 20:16

κατω το γκαζι, ζητω η μεγαλη βενζινοκαταναλωση και τα μπυροποτηρα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Γκαζι και Land Rovers

Δημοσίευσηαπό disco » 13 Ιούλ 2006, 20:34

Γιώργο αν ακούσεις 3.9 καλορυθμισμένο με γκάζι θα κόψει της φλέβες σου...
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: Γκαζι και Land Rovers

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Ιούλ 2006, 20:59

αν ακουσεις τη συζυγο να καντηλιαζει που θα ρημαξουμε το πορδ παγαζ θα σου παγωσει το αιμα στις φλεβες, Νικ!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Γκαζι και Land Rovers

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Ιούλ 2006, 08:54

Aκυρον........ :punch:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: Γκαζι και Land Rovers

Δημοσίευσηαπό axilleas » 15 Ιούλ 2006, 16:03

Εμένα παντως οι απορίες δεν μου λύθηκαν..

Παντελήηηηηηη...
"Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι.
Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει.
Δεύτερον ότι κατά τον νόμον άρχει.
Τρίτον ότι ουκ αει άρχει."
Αγάθων

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Ιούλ 2006, 17:21

Αχιλλέα,

αν και δεν συνηθίζω να συμμετέχω σε συζητήσεις για τις οποίες δεν έχω προσωπική πείρα ή δεν υπάρχει κοινά αποδεκτή θέση την οποία να έχω υιοθετήσει και προσωπικά, μιά και ζήτησες την συμμετοχή μου θα αναφέρω τις εξής σκέψεις.

1. Κάνε πρώτα έναν υπολογισμό για το αν σε συμφέρει από χρηματοοικονομικής πλευράς το να βάλεις το σύστημα υγραεριοκίνησης του Freelander σου.
Πιό συγκεκριμένα, αν δεχθούμε ότι θα έχεις ακόμη και 50% οικονομία σε χρηματική βάση ανά χιλιόμετρο κίνησης (δηλαδή αν όντως η τιμή του υγραερίου κίνησης είναι 50% φθηνότερη από αυτή της βενζίνης που χρησιμοποιείς αλλά και αν όντως η κατανάλωση με την υγραεριοκίνηση είναι μικρότερη, ίδια ή και μεγαλύτερη από την κίνηση με βενζίνη σε λίτρα ανά 100 χλμ)
Αν όντως υπάρχει τέτοια διαφορά δες αν θα αποσβέσεις το κόστος της εγκατάστασης σε εύλογο χρονικό διάστημα το οποίο ο υπογράφων τοποθετεί περίπου στα 2 με 3 το πολύ χρόνια από σήμερα και έχει φυσικά ΑΜΕΣΗ σύνδεση με το πόσο καιρό θα κρατήσεις πραγματικά (και όχι με το πόσο σκοπεύεις να κρατήσεις) το αυτοκίνητο.
Αν το πουλήσεις σε πιό σύντομο χρονικό διάστημα τότε στην ουσία αυτός που θα έχει το πραγματικό όφελος από την εγκατάσταση του υγραερίου θα είναι ο επόμενος ιδιοκτήτης.

2. Οπως έγραψε ο Γιώργος (firelord) θα πρέπει να σκεφθείς σοβαρά και τον περιορισμό στον χώρο φόρτωσης που θα επιφέρει η εγκατάσταση του τεπόζιτου του υγραερίου. Εκτός φυσικά και αν υιοθετήσεις την λύση της κατάργησης της ρεζέρβας (5ου τροχού) και της αντικατάστασής του με τεπόζιτο υγραερίου το οποίο τοποθετείται στην θέση αυτής (της ρεζέρβας)

3. Οπως έγραψε ο Νίκος (Disco) και από όσα έχω διαβάσει από φίλους στην Αγγλία και Γαλλία (για τα V8) αλλά και στην Ελλάδα (για τα V8 και τα Μpi) τα σύγχρονα καλά εγκατεστημένα και ρυθμισμένα και κυρίως ηλεκτρονικά ελεγχόμενα συστήματα υγραεριοκίνησης έχουν καλά αποτελέσματα με μηδαμινή ή και καθόλου απώλειας ισχύος και ίδια ή και χαμηλότερη κατανάλωση. Επαναλάμβάνω όμως ότι δεν έχω προσωπική εμπειρία.

4. Για το θέμα των πιθανών προβλημάτων από την εγκατάσταση συστήματος υγραεριοκίνησης στον 1.8 θα πρότεινα να μην επεκταθούμε αν πρώτα δεν εξασφαλίσεις ότι μπορείς να αποσβέσεις το κόστος του συστήματος υγραεριοκίνησης στο αυτοκίνητό σου έτσι ώστε να είναι οικονομιά συμφέρον σε εσένα.
Τα προβλήματα του 1.8 είναι γνωστά σε όλους και το υγραέριο στην ουσία δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας καθαρότερος υδρογονάνθρακας σε αέρια μορφή. ΙΣΩΣ (το θεωρώ πιθανόν) αν είναι σωστά ρυθμισμένο το σύστημα να δημιουργεί πιό ιδανικές συνθήκες καύσεως και λιγότερα κρουστικά φαινόμενα που στην ουσία δημιουργούν και το πρόβλημα με τα εμβολοχιτώνια αλλά και φαινόμενα συγκέντρωσης θερμοκρασιών που δημιουργούν τα προβλήματα με τις φλάντζες.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 17 Ιούλ 2006, 08:07

Μην τρελαίνεστε με την οικονομία του υγραερίου πια. Το υγραέριο κίνησης είναι αυτό που πετάνε τα διυλιστήρια από την επεξεργασία τον καυσιμων! άρα το κόστος δεν είναι ανάλογο του προϊόντος. Κάποτε όταν η βενζίνη είχε 100 δραχμές το αέριο είχε 37...! Σήμερα το κέρδος του τελικού καταναλωτή είναι στο 20-25% έναντι της βενζίνης. Τέλεια και παύλα. Βάλε τώρα ότι είσαι σαν τον πρεζάκια που ψάχνει την δόση του. Aντε να βρείς πρατήριο με αέριο. Μέχρι το 1993 που εμενα στην Αττική υπήρχαν μονο 3 πρατήρια. Σήμερα στην Πάτρα υπάρχει 1 και χωρίς άδεια . Χέσε μέσα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Ιούλ 2006, 16:17

Νίκο ευχαριστώ για την αναφορά σε ένα θέμα που ξέχασα να θίξω και έπρεπε να αναφερθεί.

Φυσικά και είναι εξαιρετικά σοβαρό τό ότι δεν υπάρχει σωστό δίκτυο διανομής και το να βρεις υγραέριο είναι αρκετά δύσκολο εκτός Αττικής.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 31 Ιούλ 2006, 17:20

φιλος που εβαλε γκαζι σε ναβαρα ειναι πολυ ικανοποιημενος κοστισε 1450 ευρο περασμενο και κτεο λεει οτι παει και καλυτερα και εχει ιοκονομια 50 % σου δινουν και χαρτη που εχει ολα τα πρατηρια της χωρας τα οποια ειναι παρα πολλα σε ολο το εθνικο δικτυο αυτα ειπε
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες