Ψαχνοντας για μηχανη μετα απο το "ατυχες περιστατικο" που είχα με την φλάντζα, έπεσε το ματι μου πάνω σε μια μηχανη που βρήκα μεταχειρισμενη απο Αγγλια, η οποια ήταν Κ-series και είχε απανω ενα μετατροπέα για να καει και γκάζι...
Όπως καταλαβαίνετε μου κίνησε το ενδιαφέρον και ξεκινησα να ψαχνω αλλα καπου στην μέση μπερδευτικα!
Βρήκα και αυτο για V8...
http://cgi.ebay.co.uk/land-rover-landro ... otohosting
Οι τιμες αγορας τους δεν είναι πολυ υψηλές και η τιμή του γκαζιού ειναι παλύ χαμηλή επίσης!
Ξερει κανενας τι γίνεται με τις επιδόσεις του γκαζιού; Ιπποδύναμη, κατανάλωση κτλ;
Και το ποιο κρισιμο ερώτημα...
Όπως ξερουμε όλοι ο Κ-series δεν τα έχει ακομα καλα, ούτε με τον εαυτό του! Τι θα γίνει αν του βάλουμε επάνω και κατι τετοιο;
Θα το αντέξει; Θα του κανει καλό ή κακό; (Θερμοκρασίες)
Και κατι άλλο, υπάρχουν μαλλον δύο είδη γκαζιου!
Αυτό στο σιτε ειναι LPG (Low Pressure Gas) και υπάρχει και το CNG (Compressed Natural Gas )
Ξέρει κανεις τι απο τα δυό έχουμε στην Ελλάδα;
(Πολυ περιεργος ειμαι τελικα ε;)