Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

SUV

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 03 Μαρ 2004, 19:43

raven έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Θα συμφωνησω οτι η ποδια χαμηλωνει λιγο το υψος,αλλα απο προσωπικη εμπειρια λεω οτι λειτουργει θετικα και οχι αρνητικα στο χιονι.Το οχημα κανει "τσουληθρα"και δεν στομωνει απο κατω,επισεις αν κολλησεις ξεκολλας πολυ πιο ευκολα :wink: :wink:
Οσο για τα πισω ψαλιδια του maverick,ειναι πραγματικα "τροφη"για τους βραχους....εχω ηδη αλλαξει ενα :P :P


Εχεις προσωπικη εμπειρια? Αν ναι τι ποδια εχεις βαλει? :?: :?: :?:
Ποδια απο ντουραλουμινιο (4χ4 extreme),καλυπτει απο εμπρος εως πισω γεφυρα.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό zaxariadis » 03 Μαρ 2004, 21:42

Φίλε Raver

Όσο αφορά το νερό στο RAV και την στεγανότητα αυτού ρόλο παίζει και το πώς θα μπείς στο νερό. :!:

Αν δηλαδή θα κάνεις … Πλίτσσσσς ή Πλααααατσα-πλούτσα-πλάτσα κτλ.
:D:D:D:D:D:D:D:D

Με το δικό μου (μοντέλο98) μπήκα στον Ευρώτα σε νερό μέχρι τη μέση των Φώτων (βλέπε φωτο) και βγήκε κυριλέ.

Επίσης με μεγάλη ταχύτητα έτρεχα στην ακροθαλασσιά και από την ταχύτητα και την πίεση του νερού που πεταγόταν έμπασε η πόρτα λίγο (το λάστιχο). :oops: :oops: :evil: :evil: :oops: :oops:

Είναι αρκετά στεγανό αρκεί να θυμάσαι ότι δεν είναι βάρκα.

Ελπίζω να βύθισα και να μην διαψευσθώ όταν θα το μπάσεις μέσα.
Άλλωστε το καλύτερο μοντέλο του RAV είναι το μοντέλο το 98 αλλά το πράσινο. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Χαιρετώ
C-Ya!!!
Zaxariadis
Άβαταρ μέλους
zaxariadis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 01 Φεβ 2004, 14:19
Τοποθεσία: Nafplio - Argolidas

Δημοσίευσηαπό xontros » 04 Μαρ 2004, 00:05

tasos953 έγραψε:Δεν μιλάω για ισιώματα όπου η ταχύτητα και η αδράνεια σε σώζουν!
Σκέψου μιά ανηφορική φουρκέτα ταλαιπωρημένη και σκαμένη με χιόνι! :-x :-x :-x
Έπειτα χιόνι με χιόνι διαφέρουν. Σε φρέσκο ελαφρύ χιόνι δέν υπάρχει πρόβλημα. Με καλά λάστιχα "κόβεις" τόσο βάθος που δέν το πιστεύεις... Τί γίνεται όμως με το βαρύ καθισμένο υγρό χιόνι; Εκεί ούτε η ταχύτητα δέν σε γλυτώνει.....

Και εγώ σε ανηφόρα την πάτησα και κόλλησα, και το χιόνι δεν ήταν πολύ φρέσκο και αφράτο. Από την πίεση της ποδιάς και με το βάρος του αυτοκινήτου, το χιόνι κάτω από την ποδιά είχε γίνει συμπαγές σαν μάρμαρο... Αλλά βέβαια μπροστά μου είχα χιόνι που έφτανε στο ύψος του καπώ, προσπαθούσα να ανοίξω ένα δρόμο και έπεφτα με φόρα πάνω του :oops:
Σίγουρα αν δεν είχα ποδιά η θερμότητα θα βοηθούσε κάπως και θα είχα κάνει κανένα μέτρο ακόμα. Για τις πέτρες βέβαια η ποδιά είναι απολύτως απαραίτητη, ειδικά σε όσους έχουν αλουμινένια διαφορικά ή κιβώτια :roll:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό s_christos » 04 Μαρ 2004, 12:53

Αν και το Pinin το έχω λιγότερο από δύο εβδομάδες η εμπειρία μου είναι η εξής: Η μπροστινή ποδιά εντάξει δεν είναι και ο,τι καλύτερο αλλά όχι και για λουλούδια.
Περνώντας πάνω από ένα ανάχωμα βιαστικά, ένιωσα να γδέρνεται το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Τσεκάρωντας αργότερα τι έγινε, είδα ότι είχε βρει στην ατσάλινη (??) γέφυρα κάτω από τα πόδια του οδηγού και συνοδηγού - που μέχρι τότε αγνοούσα την ύπαρξή της.
Βλέπωντας λοιπόν το κάτω μέρος κατάλαβα ότι είναι πολλά πράγματα εκτεθειμένα και μάλλον χρειάζεται κάποια έξτρα ποδιά, τουλάχιστον για το κεντρικό μέρος του αυτοκινήτου.
Βάζωντας όμως την ποδιά δεν επηρεάζουμε τη θερμοκρασία λειτουργίας στις περιοχές που καλύπτει αυτή η ποδιά? Φοβάμαι ότι ειδικά το καλοκαίρι θα αναπτύσωνται εκεί μεγάλες θερμοκρασίες.
Άβαταρ μέλους
s_christos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 10:40
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό RAVen » 04 Μαρ 2004, 14:37

Φανταζομαι πως για να μην αναπτυσονται θερμοκρασιες οι περισσοτερες ποδιες ειναι τρυπητες
Άβαταρ μέλους
RAVen
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 15:58

Δημοσίευσηαπό xtrail » 04 Μαρ 2004, 16:06

raven έγραψε:Φανταζομαι πως για να μην αναπτυσονται θερμοκρασιες οι περισσοτερες ποδιες ειναι τρυπητες

Και όχι μόνο!!! Είναι και για να μην μένουνε μέσα λάσπες χώματα νερά
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό RAVen » 04 Μαρ 2004, 16:11

xtrail έγραψε:
raven έγραψε:Φανταζομαι πως για να μην αναπτυσονται θερμοκρασιες οι περισσοτερες ποδιες ειναι τρυπητες

Και όχι μόνο!!! Είναι και για να μην μένουνε μέσα λάσπες χώματα νερά


κλαδια, πετρες, εξωγηινοι :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
RAVen
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 15:58

Δημοσίευσηαπό RAVen » 04 Μαρ 2004, 18:07

ΠΡΟΤΑΣΗ: Δημιουργιας οργανωμενης ομαδας-club απο SUV. Πως σας φαινεται?
:car3: :car4: :car3:
Άβαταρ μέλους
RAVen
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 15:58

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 04 Μαρ 2004, 21:39

s_christos έγραψε:Αν και το Pinin το έχω λιγότερο από δύο εβδομάδες η εμπειρία μου είναι η εξής: Η μπροστινή ποδιά εντάξει δεν είναι και ο,τι καλύτερο αλλά όχι και για λουλούδια.
Περνώντας πάνω από ένα ανάχωμα βιαστικά, ένιωσα να γδέρνεται το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Τσεκάρωντας αργότερα τι έγινε, είδα ότι είχε βρει στην ατσάλινη (??) γέφυρα κάτω από τα πόδια του οδηγού και συνοδηγού - που μέχρι τότε αγνοούσα την ύπαρξή της.
Βλέπωντας λοιπόν το κάτω μέρος κατάλαβα ότι είναι πολλά πράγματα εκτεθειμένα και μάλλον χρειάζεται κάποια έξτρα ποδιά, τουλάχιστον για το κεντρικό μέρος του αυτοκινήτου.
Βάζωντας όμως την ποδιά δεν επηρεάζουμε τη θερμοκρασία λειτουργίας στις περιοχές που καλύπτει αυτή η ποδιά? Φοβάμαι ότι ειδικά το καλοκαίρι θα αναπτύσωνται εκεί μεγάλες θερμοκρασίες.

Τα λουλούδια τα αντέχει.... Στα γαϊδουράγκαθα τα παίζει.. :twisted: :twisted: :twisted:
Πέρα από πλάκα, κάθε φορά που έπρεπε να την βγάλουμε για αλλαγή λαδιών, ήθελε σφυρηλάτημα για να να στρώσει και να ξανατοποθετηθεί, ιδιαίτερα τον χειμώνα που έσπρωχνα παγωμένα χιόνια. Η μεσαία ποδιά είναι απαραίτητη άν βγαίνεις από τον δρόμο και δέν δημιουργεί πρόβλημα υπερθέρμανσης.
Τη γέφυρα που αναφέρεις μή την φοβάσαι, (στηρίζει κιβώτιο και κεντρ. διαφορικό), είναι πολύ γερή (μπορείς να το σηκώνεις από εκεί με γρύλο κροκόδειλο) την έχω χτυπήσει επανειλλημένα χωρίς να ιδρώσει το αυτί της.
Άλλωστε πάνω της στηρίζεις και την μεσαία ποδιά άν βάλεις..
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό nikglock17 » 05 Μαρ 2004, 00:08

ΦΙΛΟΙ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ SUVΛΙΣΤΕΣ.ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΠΑΡΝΗΘΑ ΠΑΡΟΛΗ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΑΓΡΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΗΜΟΥΝ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ,ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΚΑΙ ΔΙΣΤΑΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ.ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΤΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ,ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΡΜΗΣΗ.ΓΙΑΤΙ Η ΛΑΣΠΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΠΑΝΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ.ΠΑΝΤΩΣ Η ΔΥΝΑΜΗ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ.ΚΑΙ ΟΙ 19 ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟΙ Η' ΚΑΙ ΤΑ 19 ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ?ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΞΟΡΜΗΣΗ.
nikglock17
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 11 Ιαν 2004, 17:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό juan » 05 Μαρ 2004, 11:42

nikglock17 έγραψε:ΚΑΙ ΟΙ 19 ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟΙ Η' ΚΑΙ ΤΑ 19 ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ?

:director: :thumbup: :grouphuuug: :megaman: :megaman: :megaman:
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό RAVen » 05 Μαρ 2004, 13:43

Βρε 'σεις, εκανα μια ερωτηση.... τι φτυσιμο ειν' αυτο!!!!
:madman: :madman: :madman:
Άβαταρ μέλους
RAVen
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 15:58

Δημοσίευσηαπό Bl@ckDog » 05 Μαρ 2004, 14:08

μεγαλε raven
καλο nick γιατι ''πεταει'' με τα 150.

εγω παντος δεν σε σνομπαρω απλος πιστευω οτι δεν εχω τα κριτηρια συμετοχης.

αλλα λεω ''more power to ya!! στην δημιουργια club!!!
www.braters.gr .......ενας προεδρος BRAT
member of "keep the rubber under" club

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Bl@ckDog
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 21:48
Τοποθεσία: glyfada

Δημοσίευσηαπό RAVen » 05 Μαρ 2004, 14:25

Bl@ckDog έγραψε:μεγαλε raven
καλο nick γιατι ''πεταει'' με τα 150.

εγω παντος δεν σε σνομπαρω απλος πιστευω οτι δεν εχω τα κριτηρια συμετοχης.

αλλα λεω ''more power to ya!! στην δημιουργια club!!!


Μα δεν εθεσα κριτηρια συμμετοχης!!!!!
Άβαταρ μέλους
RAVen
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 15:58

Δημοσίευσηαπό Bl@ckDog » 05 Μαρ 2004, 14:31

μα δεν ειμαι suv
αλλα suz..........uki
αλλα εαν το club δεχεται "ημιαιμα σκυλια" (suv) ειμαι τουλαχιστον 5πορτος
eimai mesa
www.braters.gr .......ενας προεδρος BRAT
member of "keep the rubber under" club

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Bl@ckDog
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 21:48
Τοποθεσία: glyfada

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης