s_christos έγραψε:Αν και το Pinin το έχω λιγότερο από δύο εβδομάδες η εμπειρία μου είναι η εξής: Η μπροστινή ποδιά εντάξει δεν είναι και ο,τι καλύτερο αλλά όχι και για λουλούδια.
Περνώντας πάνω από ένα ανάχωμα βιαστικά, ένιωσα να γδέρνεται το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Τσεκάρωντας αργότερα τι έγινε, είδα ότι είχε βρει στην ατσάλινη (??) γέφυρα κάτω από τα πόδια του οδηγού και συνοδηγού - που μέχρι τότε αγνοούσα την ύπαρξή της.
Βλέπωντας λοιπόν το κάτω μέρος κατάλαβα ότι είναι πολλά πράγματα εκτεθειμένα και μάλλον χρειάζεται κάποια έξτρα ποδιά, τουλάχιστον για το κεντρικό μέρος του αυτοκινήτου.
Βάζωντας όμως την ποδιά δεν επηρεάζουμε τη θερμοκρασία λειτουργίας στις περιοχές που καλύπτει αυτή η ποδιά? Φοβάμαι ότι ειδικά το καλοκαίρι θα αναπτύσωνται εκεί μεγάλες θερμοκρασίες.
Τα λουλούδια τα αντέχει.... Στα γαϊδουράγκαθα τα παίζει..
Πέρα από πλάκα, κάθε φορά που έπρεπε να την βγάλουμε για αλλαγή λαδιών, ήθελε σφυρηλάτημα για να να στρώσει και να ξανατοποθετηθεί, ιδιαίτερα τον χειμώνα που έσπρωχνα παγωμένα χιόνια. Η μεσαία ποδιά είναι απαραίτητη άν βγαίνεις από τον δρόμο και δέν δημιουργεί πρόβλημα υπερθέρμανσης.
Τη γέφυρα που αναφέρεις μή την φοβάσαι, (στηρίζει κιβώτιο και κεντρ. διαφορικό), είναι πολύ γερή (μπορείς να το σηκώνεις από εκεί με γρύλο κροκόδειλο) την έχω χτυπήσει επανειλλημένα χωρίς να ιδρώσει το αυτί της.
Άλλωστε πάνω της στηρίζεις και την μεσαία ποδιά άν βάλεις..