H Suzuki παρουσίασε για το 2003 το
καινούργιο QuadSport Z400.

Όσοι
έχουν οδηγήσει ATV θα έχουν μείνει με την
αίσθηση του τρακτέρ και σίγουρα θα έχουν
τρομάξει από την συμπεριφορά τους στους
γρήγορους χωματόδρομους. Το QuadSport Z400 κατασκευάστηκε όμως
για αγώνες ATV και η συμπεριφορά του
δεν θυμίζει σε τίποτα τρακτέρ.
Το QuadSport Z400 φοράει τον κινητήρα
του DRZ400 σε ένα νέο χαλύβδινο
πλαίσιο με αλουμινένιο υποπλαίσιο και δυνατό
σημείο του εκτός από τον κινητήρα του είναι οι
αναρτήσεις του. Η μετάδοση γίνετε με ένα κιβώτιο 5
σχέσεων με όπισθεν και δίνει κίνηση στους πίσω
τροχούς μέσω μίας αλυσίδας O-ring.
Ο κινητήρας του QuadSport Z400 είναι τετράχρονος,
υδρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής που
δίνουν κίνηση με καπελότα σε 4 βαλβίδες. Η
συμπίεση φτάνει το 11.3:1. Η τροφοδοσία γίνετε από
ένα 36άρι Μikuni και
το κάρτερ είναι ξηρό μέσα στο πλαίσιο.
Ο
κύλινδρος είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο
και έχει επικάλυψη SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) που είναι ένα μίγμα
νικελίου-φωσφόρου-σιλικόνης-άνθρακα και βοηθάει
στην καλύτερη αποβολή της θερμότητας και
επιτρέπει μικρότερες ανοχές μεταξύ κυλίνδρου
και εμβόλου. Το έμβολο των 398cc είναι από σφυρήλατο
αλουμίνιο και εξαιρετικά χαμηλού βάρους για
περισσότερη ευστροφία. Ένας αντικραδασμικός
άξονας αναλαμβάνει την καταστολή των κραδασμών
Οι
αναρτήσεις μπροστά είναι ανεξάρτητες για κάθε
τροχό με διπλά ψαλίδια, και ρυθμιζόμενα ως προς
την προφόρτιση αμορτισέρ με διαδρομή που φτάνει
210χιλ. Πίσω υπάρχει ένα ψαλίδι με μοχλικό και μονό
αμορτισέρ πλήρως ρυθμιζόμενο και 231 χιλ διαδρομή.
Το συνολικό ύψος από το έδαφος φτάνει τα 262χιλ και
το μεταξόνιο τα 1245χιλ.Οι τροχοί είναι από
αλουμίνιο και τα ελαστικά Dunlop radial .
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
Κινητήρας: |
Τετράχρονος, υδρόψυκτος, DOHC 4-βαλβίδες |
Κύλινδροι: |
1 |
Διάμετρος: |
90.0 mm |
Διαδρομή: |
62.6 mm |
Κυβισμός: |
398 cm |
Συμπίεση: |
11.3 : 1 |
Τροφοδοσία: |
Mikuni BSR36 |
Ανάφλεξη: |
Ηλεκτρονική (CDI) |
Εκκίνηση: |
Μίζα |
Λίπανση: |
Ξηρό κάρτερ |
Συμπλέκτης: |
Χειροκίνητος, υγρός, πολύδισκος |
Μετάδοση: |
5ταχύτητες, 1-όπισθεν |
Μετάδοση: |
Αλυσίδα |
Εμπρός Ανάρτηση: |
Ανεξάρτητη με διπλά ψαλίδια, αμορτισέρ λαδιού
με εξωτερικά ελατήρια |
Πίσω Ανάρτηση: |
Ψαλίδι με μοχλικό και αμορτισέρ λαδιού αερίου |
Φρένα Εμπρός: |
Διπλοί δίσκοι |
Πίσω Φρένο: |
Δίσκος |
Ελαστικά Εμπρός: |
AT22x7 - 10 |
Ελαστικά Πίσω: |
AT20x10 - 9 |
Ρεζερβουάρ: |
10.0 L |
Μήκος: |
1,830 mm |
Πλάτος: |
1,150 mm |
Ύψος: |
1,115 mm |
Μεταξόνιο: |
1,245 mm |
Ύψος από το έδαφος: |
262 mm |
Ύψος σέλας: |
810 mm |
Βάρος στεγνό: |
168 kg |
|
 |