Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Suzuki QUADSPORT Z400



H Suzuki παρουσίασε για το 2003 το καινούργιο QuadSport Z400.




H  Suzuki παρουσίασε για το 2003 το καινούργιο QuadSport Z400.

ltz400k.jpg (46532 bytes)

Όσοι έχουν οδηγήσει ATV θα έχουν μείνει με την αίσθηση του τρακτέρ και σίγουρα θα έχουν τρομάξει από την συμπεριφορά τους στους γρήγορους χωματόδρομους. Το  QuadSport Z400 κατασκευάστηκε όμως για αγώνες ATV και η συμπεριφορά του δεν θυμίζει σε τίποτα τρακτέρ.

Το QuadSport Z400 φοράει τον κινητήρα του DRZ400 σε ένα νέο χαλύβδινο πλαίσιο με αλουμινένιο υποπλαίσιο και δυνατό σημείο του εκτός από τον κινητήρα του είναι οι αναρτήσεις του. Η μετάδοση γίνετε με ένα κιβώτιο 5 σχέσεων με όπισθεν και δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω μίας αλυσίδας  O-ring.
Ο κινητήρας του
QuadSport Z400 είναι τετράχρονος, υδρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής που δίνουν κίνηση με καπελότα σε 4 βαλβίδες. Η συμπίεση φτάνει το 11.3:1. Η τροφοδοσία γίνετε από ένα 36άρι Μikuni και   το κάρτερ είναι ξηρό μέσα στο πλαίσιο.

Ο κύλινδρος είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο και έχει επικάλυψη SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) που είναι ένα μίγμα νικελίου-φωσφόρου-σιλικόνης-άνθρακα και βοηθάει στην καλύτερη αποβολή της θερμότητας και επιτρέπει μικρότερες ανοχές μεταξύ κυλίνδρου και εμβόλου. Το έμβολο των 398cc είναι από σφυρήλατο αλουμίνιο και εξαιρετικά χαμηλού βάρους για περισσότερη ευστροφία. Ένας αντικραδασμικός άξονας αναλαμβάνει την καταστολή των κραδασμών
 

Οι αναρτήσεις μπροστά είναι ανεξάρτητες για κάθε τροχό με διπλά ψαλίδια, και ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ με διαδρομή που φτάνει 210χιλ. Πίσω υπάρχει ένα ψαλίδι με μοχλικό και μονό αμορτισέρ πλήρως ρυθμιζόμενο και 231 χιλ διαδρομή. Το συνολικό ύψος από το έδαφος φτάνει τα 262χιλ και το μεταξόνιο τα 1245χιλ.Οι τροχοί είναι από αλουμίνιο και τα ελαστικά Dunlop radial .

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: Τετράχρονος, υδρόψυκτος,  DOHC 4-βαλβίδες
Κύλινδροι: 1
Διάμετρος: 90.0 mm
Διαδρομή: 62.6 mm
Κυβισμός: 398 cm
Συμπίεση: 11.3 : 1
Τροφοδοσία: Mikuni BSR36
Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική (CDI)
Εκκίνηση: Μίζα
Λίπανση: Ξηρό κάρτερ
Συμπλέκτης: Χειροκίνητος, υγρός, πολύδισκος
Μετάδοση: 5ταχύτητες, 1-όπισθεν
Μετάδοση: Αλυσίδα
Εμπρός Ανάρτηση: Ανεξάρτητη με διπλά ψαλίδια, αμορτισέρ λαδιού με εξωτερικά ελατήρια
Πίσω Ανάρτηση: Ψαλίδι με μοχλικό και αμορτισέρ λαδιού αερίου
Φρένα Εμπρός: Διπλοί δίσκοι
Πίσω Φρένο: Δίσκος
Ελαστικά Εμπρός: AT22x7 - 10
Ελαστικά Πίσω: AT20x10 - 9
Ρεζερβουάρ: 10.0 L
Μήκος: 1,830 mm
Πλάτος: 1,150 mm
Ύψος: 1,115 mm
Μεταξόνιο: 1,245 mm
Ύψος από το έδαφος: 262 mm
Ύψος σέλας: 810 mm
Βάρος στεγνό: 168 kg
12048463.jpg (5249 bytes)
ltz400h-1.jpg (38253 bytes)
engine.jpg (9073 bytes)
styd_yu1.jpg (7494 bytes)
74957131.jpg (12324 bytes)
air.jpg (3602 bytes)
chain.jpg (4133 bytes)
r_brake.jpg (3800 bytes)
48812095.jpg (2537 bytes)
rear.jpg (4472 bytes)
f_tank.jpg (4532 bytes)
t_seat.jpg (3753 bytes)


More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035088 seconds. ]