Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Το Δρομοβιβλίο του μήνα....

Road Book!Εντυπώσεις από το μήνα που πέρασε....
Τα πάνω και τα κάτω του....

Απόψεις από τη θέση... του Δρομοβιβλίου....








Dakar, η τελευταία περιπέτεια!

Ο άνθρωπος ψάχνει για νέες προκλήσεις, με στόχο να ικανοποιήσει την ανάγκη του για ισχυρά συναισθήματα, μέσα από τον εξαιρετικά σοφιστικέ και τεχνολογικό κόσμο μας.

Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, στους δύο αλλά και στους τέσσερις+ τροχούς, είναι ένα μέσο που έχει στη διάθεση του, για να ικανοποιήσει την ανάγκη για τον κίνδυνο, την περιπέτεια και την αδρεναλίνη.

Η διάκριση έρχεται πολύ δύσκολα και μαζί της το αθλητικό πνεύμα.
Μερικές φορές δημιουργείται η ψευδαίσθηση του αγώνα επιβίωσης και μέσω της προσπάθειας οι συμμετέχοντες βιώνουν συναισθήματα τα οποία ο ανθρώπινος νους έχει ξεχάσει.

Ο τερματισμός της κάθε μέρας ενός αγώνα όπως το Dakar, γίνεται ο κύριος στόχος, μέρα με τη μέρα ένας στόχος ζωής, ενώ όσοι καταφέρνουν να φθάσουν στο τέλος συγκαταλέγονται μέσα στους λίγους εκλεκτούς που μπορούν να λένε: Έχω τερματίσει στο DAKAR!

Δεν είμαι και πολύ σίγουρος ότι ο Thierry Sabine, όταν άρχισε να ενώνει τα κομμάτια του παζλ, σχεδιάζοντας το πρώτο Paris-Dakar, είχε όλα αυτά στο μυαλό του. Δυστυχώς δεν θα το μάθουμε ποτέ.....

Είναι βέβαιο όμως πλέον, ότι αυτός ο μυθικός αγώνας συγκεντρώνει όλα τα εκείνα τα χαρακτηριστικά, που τον μετέτρεψαν σε μια μοναδική περιπέτεια, ικανή να τραβήξει όλα τα μάτια του κόσμου, αν όχι καθόλη τη διάρκεια του,  τουλάχιστον μια μέρα πριν ολοκληρωθεί!

Αυτό το rally, καλύπτει πολλές πλευρές: Συναγωνισμό, απίστευτη μηχανολογική ποικιλία, τη μαγεία του ταξιδιού, της Αφρικής και κυριότερα της ερήμου, κίνδυνο, αδρεναλίνη, εξάντληση, λύπη και χαρά.
Πλευρές οι οποίες όλες μαζί και κάθε μια ξεχωριστά, συμβάλουν ώστε ο αγώνας αυτός να είναι ο Βασιλιάς του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Χωρίς αμφιβολία, είναι ο σκληρότερος αγώνας στον κόσμο, απαιτώντας εξαιρετικά μεγάλη προσπάθεια, μηχανική και σωματική, ψυχολογική προετοιμασία και γνώση.

Ο μύθος του, συγκροτείται από πολλές μεμονωμένες περιπέτειες και προσωπικές εμπειρίες, τόσες, όσες και οι συμμετέχοντες, οι μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα που λαμβάνουν μέρος, προσδίδοντας στον αγώνα αυτό μοναδικό άρωμα.

Είναι ο πιο απαιτητικός και καταστροφικός αγώνας για τις «μηχανές» (αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες). Πολλές από αυτές, όχι απλώς δεν φθάνουν στη γραμμή του τερματισμού, αλλά δεν επιστρέφουν καν σπίτι!

Λίγη ... ιστορία, 1977: Ο Thierry Sabine χάνεται στην έρημο της Λιβύης, συμμετέχοντας στο Abidjan - Nice rally και επιστρέφει στην Γαλλία, μαγεμένος από την έρημο. Θέλει πια, να μοιραστεί το πάθος του με όσο γίνεται περισσότερους ανθρώπους έχοντας στόχο να τους γνωρίσει την απεραντοσύνη της.
Οραματίζεται μια διαδρομή που ξεκινά από την Ευρώπη, διασχίζει τα πιο μυθικά σημεία της ερήμου και τερματίζει στο Dakar. Το σχέδιο του παίρνει γρήγορα μορφή.

Το rally Paris – Dakar ξεκινά σε έναν άγνωστο κόσμο στον οποίο ο Thierry Sabine, είναι πρωτοπόρος!
Το σύνθημα είναι: «Μια πρόκληση για αυτούς που συμμετέχουν, ένα όνειρο για αυτούς που μένουν πίσω»
Η Αφρική, παραμένει η ήπειρος που ονειρεύονται περισσότερο οι άνθρωποι και είναι πολύπλευρη.

Dakar 2006: Τερματισμός.

Η ιστορία του Paris-Dakar 1979-2004.




Ο Bill Gates και οι αγώνες....

Κάποτε, στην εποχή της προϊστορίας των υπολογιστών, o Bill Gates (Microsoft), είχε πει σε μια συνάντηση σχετικά με το θέμα που είχε προκύψει από τις παράνομες αντιγραφές και χρήση του βασικού –τότε- λειτουργικού συστήματος για μικροϋπολογιστές, το γνωστό στους παλαιότερους ως MS-DOS:

Αν είναι να χρησιμοποιήσει κάποιος ένα λειτουργικό σύστημα, καλύτερα αυτό να είναι το δικό μας, ακόμα και αν είναι αντιγραμμένο...

Από ότι βλέπω το θέμα των αντιγραφών εκτός από τα λειτουργικά κλπ, πέρασε  στην εποχή μας στους κανονισμούς, στα έντυπα και τελευταία στις .... προκηρύξεις αγώνων.

Άντε και ... σε γραφικό περιβάλλον....



Πάμε... ΑΜΕΡΙΚΑ!

Είδαμε και αποείδαμε που να αντέξει ο server μας στη Δράμα τόση κίνηση....

Τα βάλαμε από δω τα βάλαμε από εκεί, κάτι έπρεπε να γίνει. Έρευνα, αναζήτηση, πληροφορία, ενοικίαση χώρου στο... αμέρικα....
Και τώρα... πως μεταφέρουμε 2 GB δεδομένων, σε μια νύκτα εκεί;

Βάλε από δω, κόψε από κει, συμπίεσε εδώ, αγγάρεψε και δυο τρεις φίλους ακόμα το Off-Road.gr μεταφέρθηκε στα μέσα Δεκέμβρη σε διαμοιρασμένο server, με όριο τα 600GB bandwidth το μήνα!

Αέρα τώρα! Όλο και περισσότερη κίνηση και να χαρά εμείς.
Βέβαια, είχαμε κάποια μικροπροβληματάκια, αλλά ελλείψει χρόνου θα τα βλέπαμε από τη νέα χρονιά...

Επιστροφή από τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές και ξαφνικά το βράδυ στις 3 Ιανουαρίου, site ναδα! Τίποτα, γιοκ!! Καπούτ!!!
Επικοινωνία με τα αμερικανάκια και: «Ξέρεται το site σας έχει δημιουργεί μεγάλο φόρτο στο server μας και ... αναγκαστικά θα σας το κλείσουμε...!!!!!»
«Μα... πώς;.... Τι;... γιατί;....»
«Έχετε υπερβεί τη χρήση CPU και προτείνουμε την μεταπήδηση σε Dedicated server» (!!!)

Ανταλλαγή πληροφοριών, μηνυμάτων, στατιστικών και έχουν δίκιο τελικά.
Μέσα στην ίδια νύκτα (Α! Ρε τι σου κάνει η διαφορά ώρας), τα «χώνουμε χοντρά»  αγοράζουμε μηχάνημα εκεί, μας το σετάρουν, κάνουμε και τη μεταφορά από τον ένα στον άλλο server, (2 GB μέσα σε... 4,5 λεπτά!) και πλέον είμαστε σε «δικό» μας server με όριο τα 1000GB το μήνα...
Ουφ τελειώσαμε μέσα σε 8 ώρες από την ώρα που ξεκινήσαμε! Ρεκόρ!

Όμως πίσω είχε η αχλάδα την ουρά.... Μέσα σε 3 ώρες είχαμε «φάει» επίθεση από ... Βραζιλία μεριά! Μπήκαν στο Server και ξεκίνησαν να στείλουν 9.500.000 email!
ΟΚ το μαζέψαμε και αυτό, όμως δεν έχουμε πλέον... Gallery... έχει τόσες τρύπες ασφαλείας που ... δεν ξέρουμε αν και πότε θα ξανανέβει.

Εντωμεταξύ, η κίνηση μέρα με τη μέρα όλο και ανεβαίνει (ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ) και το site μας όλο και σκαρφαλώνει στην παγκόσμια κατάταξη!
Όχι να το παινευτούμε (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει!) αλλά πλέον το Off-Road.gr έχει αφήσει πίσω - και με διαφορά - πολλά ηχηρά ονόματα στο χώρο... και μόλις αρχίσαμε....

Αυτή η χρονιά θα δείτε πολλά πράγματα μέσα από το Off-Road.gr!

Smokie ευχαριστώ πολύ για την ουσιαστική βοήθεια!




To Off-Road.gr στον πιο σκληρό αγώνα Trophy του κόσμου....

Μέσα σε μιάμιση ώρα από την ώρα που το... συζητήσαμε η απόφαση είχε ληφθεί.
Το Off-Road.gr θα στείλει insider στο Rain Forest Challenge!

Και έτσι έγινε.... Απεσταλμένος ο «μάχιμος» Γιώργος Φυτάς. Μάζεψε σε μισή μέρα τα πράγματα του και... πέταξε στη Μαλαισία....

Επέστρεψε με όλα τα απαραίτητα ώστε να προετοιμάσουμε την αποστολή Ελληνικής συμμετοχής στο RFC 2006.

Ψήνεστε;

Rain Forest Challenge 2005: Υπέρτατη Off-Road δοκιμασία!
.



Πληροφορία με... άποψη!

Πάμε πίσω.... ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ!
Τότε που για να ήσουν καλός στη δουλειά σου, μέτραγε αυτό που έκανες να το έκανες από... πάππου προς πάππου.
Η τέχνη να έχει μεταδοθεί από δύσκολα και μυστικά κανάλια της οικογενείας, όπως η καλή συνταγή περνά από την μαμά στην... κόρη λίγο πριν την πρώτη νύκτα του γάμου.
Το «μεγάλο μυστικό» κρατιόταν καλά και η τέχνη του να δουλεύεις το ... «μέταλλο» ήταν απόκρυφη.
Κανείς δεν είχε το δικαίωμα να ισχυριστεί ότι μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερα από τους αυτούς που κατείχαν το «μυστικό».

Οι σκοταδιστές είχαν φροντίσει να απομυζήσουν κάθε δυνατότητα εμπειρίας και γνώσης από την κοινωνία, έτσι ώστε αυτοί να διαθέτουν το ... μονοπώλιο και να «χειρίζονται» καταστάσεις.

Βλέπεις οι μεσαιωνικοί αυτοί αλχημιστές είχαν φροντίσει να διαφυλάξουν με κάθε τρόπο το «μυστικό». Αυτά στην εποχή του μεσαίωνα όμως!

Ευτυχώς κάποια στιγμή, υπήρξαν άνθρωποι που είδαν πιο μακριά και πίστεψαν στη διάδοση της πληροφορίας. Ξαφνικά το «μυστικό» το γνώριζαν πολλοί και αυτόματα έπαψε να είναι μυστικό.

Με νύχια και με δόντια προσπάθησαν οι σκοταδιστές να επαναφέρουν τα πράγματα στην παλιά καλή εποχή.
Είδαν και απόειδαν και στο τέλος έφτασαν στο σημείο να διατυμπανίζουν, όχι πια ότι αυτοί κατέχουν το μυστικό, -πώς θα μπορούσαν άλλωστε- αλλά ότι αυτοί «ξέρουν» να το χειρίζονται καλύτερα, στο κάτω-κάτω αυτοί είναι που τόσα χρόνια είχαν το «καλούπι».

Επιστροφή στην εποχή μας. Πλέον δεν χρειάζεται να έχεις ανακαλύψει εσύ τον τροχό, για να σχεδιάσεις αυτοκίνητα. Δε χρειάζεται να σχεδιάζεις αυτοκίνητα για να ξέρεις να οδηγάς. Δε χρειάζεται να ανάψεις φωτιά τρίβοντας ξύλα μεταξύ τους. Δεν υπάρχει λόγος να δοκιμάσεις όλα τα μανιτάρια που θα βρεις για να δεις αν τρώγονται.
Δεν είναι απαραίτητο ο πατέρας σου να ήταν ναυπηγός και το ίδιο και ο παππούς σου, ο προπάππους σου κλπ.
Η πληροφορία υπάρχει ελεύθερη και το μόνο που χρειάζεται είναι να την αναζητήσεις.  Αμέσως μετά και με τη βοήθεια του...  μυαλού (όσο υπάρχει), μπορείς να αξιοποιήσεις την πληροφορία στην πράξη και σύντομα θα μπορείς να σχεδιάζεις και εσύ πλοία...
Ένα από τα προτερήματα λοιπόν της εποχής μας, είναι η εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία.

Όμως και τώρα, όπως θα ισχυριστούν κάποιοι, υπάρχουν αλχημιστές και στην εποχή μας που – νομίζουν και διαλαλούν - ότι δικαιωματικά η χημεία τους ανήκει.... λόγω εμπειρίας....

Αν δεν πιάνει αυτό το κόλπο, ρίχνουν λάσπη δεξιά και αριστερά με τη λογική, «ρίξε όλο και κάτι θα μείνει»

Όμως δε φτάνει μόνο η εμπειρία και η λάσπη, χρειάζεται και η θεωρητική κατάρτιση, η χρήση των εγκεφαλικών κυττάρων αλλά και ... πολλά άλλα!

Οι αλχημιστές στην εποχή μας, ξεκινούν ελεύθερη πτώση....
Και χωρίς αλεξίπτωτο!



[Σπύρος Κατσιμαλής]


Φωτογραφίες: Aρχείο Off-Road.gr, dppi, ktmimages



More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.019315 seconds. ]