| |
Επιστροφή στις παλιές εποχές;
Τα τελευταία χρόνια που το παιχνίδι παιζόταν στην μάνα Αφρική, οι
συμμετοχές συμπλήρωναν, λίγες βδομάδες αφότου άνοιγαν.
Με το «τρικ» της
μεταφοράς του αγώνα στην Νότιο Αμερική, η οργάνωση έφτασε στο σημείο να
δίνει συνεχώς παρατάσεις στις αρχικές ημερομηνίες κλεισίματος
συμμετοχών, μέχρι και μερικές μόνο εβδομάδες πριν το άνοιγμα του
γκαζιού στην εκκίνηση για να μπορέσει να ... έχει τις ελάχιστες
απαραίτητες.
Φέτος τα πράγματα δείχνουν καλύτερα για την οργάνωση, η οποία έκλεισε
από τώρα, αρχές Σεπτεμβρίου τις συμμετοχές στις moto και κρατά «λίστα
αναμονής» για τους τελευταίας στιγμής.
Συμμετοχές που ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί (9 Σεπτεμβρίου 2010), κατά
τη συνήθη τακτική της οργάνωσης να κράτα τα χαρτιά της κλειστά για λίγο
μετά το κλείσιμο. Μην ξεχνάμε ότι στα καλά χρόνια η οργάνωση είχε την
πολυτέλεια να «επιλέγει» συμμετέχοντες για τον αγώνα.
Φέτος θα δούμε 200 αναβάτες μοτοσυκλετών και quad στην εκκίνηση του
Buenos Aires την 1η Ιανουαρίου.
Ανταγωνισμός και σε επίπεδο εταιριών
με την Aprilia να επιστρέφει και την BMW να μπαίνει στο παιχνίδι με την
Speedbrain BMW Rally Team. David Fretigne και Frans Verhoeven θα είναι
οι αναβάτες της.
Η elite των αναβατών θα παίξει πλέον στην κατηγορία των 450cc την μέχρι
τώρα κλασσική των ερασιτεχνών.
Έτσι ακόμα και οι «κοινοί θνητοί» θα έχουν την ευκαιρία να αναμετρηθούν
με τους κορυφαίους συνήθεις ύποπτους Cyril Despres και Marc Coma της
ΚΤΜ. Yamaha, Honda και Sherco θα είναι και αυτές μέσα στο παιχνίδι.
Η πολιτική downsize στα 450, φαίνεται
ότι αρχίζει να αποδίδει.
Κείμενο: [Σπύρος
Κατσιμαλής]
Σχετικά links
Συζήτηση στο forum
Dakar.com
Ιστορία του αγώνα
More articles
|
|
| |
|