Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Thessaloniki Trophy 2008: Τερματισμός


Οι Καλαϊτζής – Καλαϊτζης / Παπαδόπουλος – Ταχματζίδης είχαν το δύσκολο έργο να καθαρίσουν τη διαδρομή και ανοίξουν τα πατήματα.


Ανατροπές .... Παντού!

Στον αγώνα, στους χρόνους, στις θέσεις στα οχήματα. Η τελευταία μέρα του αγώνα ήταν αφιερωμένη σε μια ειδική. Μια ειδική αρκετά απαιτητική που έφερε τα πάνω – κάτω παντού.

Προγραμματισμένη για να κλείσει τον αγώνα προσφέροντας θέαμα, η ειδική πάνω από το φράγμα Θέρμης συγκέντρωσε εκατοντάδες φίλους των Trophy.

To κορδέλιασμα σε πήγαινε από τη μια παιδική χαρά στην άλλη. Οι μέχρι χθες πρώτοι, Καλαϊτζής – Καλαϊτζης / Παπαδόπουλος – Ταχματζίδης είχαν το δύσκολο έργο να καθαρίσουν τη διαδρομή και ανοίξουν τα πατήματα.

Πράγμα που τελικά παρά τις ικανότητες τους, τους έβγαλε εκτός χρόνου με αποτέλεσμα να χάσουν την πρωτιά.

Εκπληκτικό πέρασμα είδαμε από τους Παραγιός – Παραγιός / Σαβουλίδης – Λινάρδος. Η εμπειρία, η αποφασιστικότητα τους και οι καλοί χρόνοι που είχαν μέχρι τώρα στον αγώνα τους οδήγησαν στην κορυφή.



¶ξιοι οι Παραγιός – Παραγιός / Σαβουλίδης – Λινάρδος καθάρισαν την πρώτη θέση


Εκτός χρόνου βγήκαν οι μέχρι χθες τρίτοι Βραχνίδης – Ραχμανίδης / Κανιμάς – Τσάγγου χάνοντας και αυτοί τη θέση τους στην τριάδα.

Με το γκάζι στο πάτωμα μπήκαν οι Σύρος – Σαμψώνογλου / Μισερλής – Διαμαντόπουλος και κάνοντας τον καλύτερο χρόνο της ημέρας με δύο αυτοκίνητα ανέβηκαν στη δεύτερη θέση του αγώνα. Τα τουρμπάτα ξεσήκωσαν τους θεατές!

Για μια θέση στο βάθρο προσπάθησαν οι Κοκκίνης – Σταθάκος / Πισκοπάκης – Τζώρτζης και μάλλον θα την είχαν αλλά λίγο πριν το τέλος της ειδικής σε μια κατηφόρα το αυτοκίνητο του Κοκκίνη τουμπάρισε και βγήκε εκτός διαδρομής.

Πάνω στην αναμπουμπούλα το δεύτερο αυτοκίνητο της ομάδας βγήκε και αυτό εκτός διαδρομής για να βοηθήσει το πρώτο και το παιχνίδι τελείωσε.



Η τούμπα του Κοκκίνη, στέρησε την πιθανή θέση το βάθρο για την Κρητική ομάδα


Η ανατροπή που είχε το Mitsubishi μέσα στην τελευταία ειδική δεν εμπόδισε τους Μισκή – Κλεώπα / Μπάλο – Κούκη να κτυπήσουν την τρίτη θέση στον αγώνα και να πάρουν ένα κύπελλο για το νέο μέλος της ομάδας την «μπίλια».

Με 150 βαθμούς διαφορά τέταρτοι ήρθαν οι Καλαϊτζίδης – Σινάνης / Σαμαράς – Κάβουρας εκμεταλλευόμενοι άριστα τις ικανότητες των Suzuki.

Πραγματική μάχη έδωσαν εδώ οι Τσεκμετζόγλου – Τσιτσιπάνης / Παπαχαραλάμπους – Μπάρμπας για να κτυπήσουν μια θέση στο βάθρο.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Τσεκμετζόγλου υπερέβαλε εαυτό και εκτός από οδηγός κοντρολάριζε και τα πατήματα του δεύτερου αυτοκινήτου, συντονίζοντας την προσπάθεια.

Παρότι η ώρα πέρναγε οι θεατές ήταν εκεί εμψυχώνοντας τα πληρώματα, ζώντας οι ίδιοι την προσπάθεια.



Ο Τσεκμετζόγλου έτρεχε μεταξύ της θέσης του οδηγού και του πλοηγού σε όλη την ειδική


Βέβαια μερικές φορές το παρα... ζούσαν και προσπαθούσαν να δώσουν οδηγίες, με αποτέλεσμα να μπερδεύουν και τα πληρώματα. Φανταστείτε να βρίσκεστε σε μια πολύ δύσκολη στιγμή – πέρασμα, προσπαθώντας να απεγκλωβιστείτε και οι θεατές γύρω σας να σας δίνουν αντιφατικές οδηγειές.

Η δυσκολία της ειδικής κράτησε πολλούς εκτός χρόνου (20 λεπτά) ενώ οι ανατροπές δεν σταμάτησαν. Δυσκολότερη ώρα, εκείνη που το jimny των Τούρκων Islikci-Akkafa τουμπάρισε και σφήνωσε μεταξύ δέντρου και αναχώματος.

Λίγο αργότερα και το Jimny των Asfar – Pelister τουμπάρισε στο ίδιο σημείο με αυτό του Κοκκίνη και βγήκε επίσης εκτός διαδρομής, αλλά το δεύτερο αυτοκίνητο της ομάδας συνέχισε για τον τερματισμό και οι Asfar – Pelister, χρησιμοποιώντας τροχαλία έξυπνα, κατάφεραν να επαναφέρουν το αυτοκίνητο στις ρόδες του.



Το Jimny των Asfar – Pelister έβγαλε άθικτο τον αγώνα και ... έγινε κοτέτσι στην τελευταία ειδική


Θεαματικότατοι οι Βούλγαροι Krasimir-Ivan που με ένα αυτοκίνητο στημένο για Rally Raid μπήκαν στην ειδική με το γκάζι τέρμα. Ακόμα και μετά την τούμπα που έφεραν συνέχισαν με τον ίδιο ρυθμό!

Τον απόλυτο χρόνο της ειδικής έκαναν οι Θεολόγης – Τρακίδης, μπαίνοντας μόνοι στη διαδρομή και βγαίνοντας καθαροί με 282 βαθμούς.

Ξωπίσω τους οι Παπαδόπουλος – Κατσιμαλής προσπάθησαν να κάνουν κάτι καλύτερο, αλλά τελικά έμειναν στη μέση από σπασμένο σταυρό και χρεώθηκαν με 1380 β.π.. Μαζί με αυτούς βρέθηκαν στο τέλος να έχουν την καλύτερη συνολικά επίδοση στον αγώνα. 758 βαθμούς μπροστά από την πρώτη ομάδα.

Το βραδάκι συγκεντρώθηκαν όλοι στο φιλόξενο Phillipeion που απετέλεσε το κέντρο του αγώνα όλες αυτές τις ημέρες για τις απονομές.
Τα αποτελέσματα βγήκαν ταχύτατα και το τέλος ήρθε με ντούζ σαμπάνιας στην είσοδο του ξενοδοχείου.



Τα Suzuki και τα πληρώματα δούλεψαν και η ομάδα των Σύρου – Σαμψώνογλου / Μισερλή – Διαμαντόπουλου πήραν άξια τη δεύτερη θέση

Ο αγώνας της Θεσσαλονίκης ήταν οργανωτικά ένα βήμα μπροστά στο χώρο των Trophy και αξίζουν συγχαρητήρια στη λέσχη που στάθηκε στο ύψος της.

Η απόφαση της να παιχτεί το παιχνίδι χωρίς νεκρό χρόνο, κρίνεται θετική, όπως θετική ήταν και η εξέλιξη του ότι επιτέλους είχαμε μια μεγάλη ειδική, έστω και με την κάλυψη του τίτλου «απλή» που πήρε η διαδρομή της τρίτης μέρας.

Ουσιαστικά το παιχνίδι παίχτηκε εκεί, στο πεδίο, όπου συνολικά η απόδοση των πληρωμάτων έπαιξε το βασικό ρόλο: Πλοήγηση και οδήγημα.

Οι αγώνες trophy κρίνονται εκεί και όχι στις – κατ’ ανάγκη κορδελιασμένες ειδικές που πρέπει να παίζουν μικρό ρόλο ή και να απουσιάζουν τελείως.

Αν μάλιστα η διαδρομή της δεύτερης ημέρας που κατέληγε στο Ζαγκλιβέρι συνεχιζόταν και έδενε με αυτή της τρίτης ημέρας, θα είχαμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα μια ειδική που θα έφερνε λίγο σε αυτές που γίνονται στις πιο προηγμένες οργανώσεις των βορείων φίλων μας: 60 χορταστικά χιλιόμετρα Trophy!



Η ανατροπή του Mitsubishi δεν στέρησε την τρίτη θέση για την ομάδα των Nomads


Είναι σίγουρο ότι αν μπορέσει η οργάνωση να μας δώσει του χρόνου 3 τέτοιες μέρες και λιγότερες κορδελιασμένες, θα έχουμε ένα αγώνα που θα μπορούσε να πρωταγωνιστήσει στο ευρωπαϊκό ημερολόγιο.

Ετοιμαστείτε για το ThAT 2009!


Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [Off-Road.gr]


Σχετικά downloads – links
Συζήτηση στο forum

Thessaloniki Adventure Trophy 2008: Η πρώτη μέρα (φωτογραφίες - περιγραφή - αποτελέσματα)
Thessaloniki Adventure Trophy 2008: Δεύτερη μέρα (φωτογραφίες - περιγραφή - αποτελέσματα)
Thessaloniki Adventure Trophy 2008: Τρίτη μέρα (φωτογραφίες - περιγραφή - αποτελέσματα)

Αποτελέσματα αγώνα




Ανατροπές παντού έφερε η super ειδική



Υπάρχουν περισσότερες από 400 φωτογραφίες από την τέταρτη μέρα του αγώνα!
Παραγγείλετε τις δικές σας κάνοντας click εδώ




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.034889 seconds. ]