Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Home made ηλεκτρικό On-Off!

Ηλεκτρικό DR350;
Χμμμ... ακούγεται καλή ιδέα για μια σχολή, να μετατρέψει ένα απλό μηχανάκι σε ηλεκτρικό.
Τεχνικές σχολές σε διάφορα πανεπιστήμια έχουν προσπαθήσει και τα έχουν καταφέρει αρκετές φορές να φτιάξουν κάτι τέτοιο, τα πιο πολλά από αυτά τα βλέπει κανείς σε ειδικές εκθέσεις και εκδόσεις για την τεχνολογία οχημάτων του μέλλοντος.

Παλιά... Γιατί το μέλλον είναι τώρα κύριοι!

Στο τοπικό κατάστημα με αξεσουάρ μοτοσυκλέτας , παρκαρισμένο απ’εξω βρήκα ένα μεταποιημένο DR350 σε ηλεκτρικό.

Άρπαξα την φωτογραφική από το ντουλαπάκι και πήγα μέσα στο κατάστημα να βρω τον ιδιοκτήτη, ο τύπος ήταν νεαρός, γύρω στα 22 και πολύ πρόθυμος να μου δώσει πληροφορίες για αυτό το εγχείρημα.

Σημαντικό εδώ να πω ότι το παιδί κυκλοφορεί κανονικά με αυτό το πράγμα, δεν το έχει για «πειραματικούς» λόγους στο γκαράζ του, αλλά πηγαινοέρχεται στην δουλεία με αυτό.

Κινητήρας
Από ότι μου είπε ο Justin, ο ιδιοκτήτης-κατασκευαστής, το μοτέρ είναι από κλαρκ, βγάζει 6 ίππους σταθερά και φτάνει μέχρι τους 34 στη μέγιστη ισχύ.
Η μπαταρία του είναι ιόντων λιθιου και φθάνει τα 80V τάση. Αυτό του δίνει μια αυτονομία γύρω στα 20 μίλια, με ταχύτητα η οποία φτάνει και ξεπερνάει τα 65μιλια/ωρα.






Μετάδοση
Η μετάδοση γίνεται απευθείας με αλυσίδα, το μπροστινό γρανάζι έχει 10 δόντια και το πίσω ,το οποίο φτιάχτηκε κατά παραγγελιά σε μηχανουργείο, έχει 72(!!).

Χειρισμός
Ο έλεγχος του γκαζιού είναι ένα ποτενσιόμετρο και υπάρχει επίσης ο φορτιστής/ μετατροπέας του ρεύματος από συνεχές σε εναλλασσόμενο.
Από ότι μου είπε με το εναλλασσόμενο έχει καλύτεροι αυτονομία και απόδοση το μοτέρ.

Τα δυο όργανα που υπάρχουν είναι για τον έλεγχο της μπαταρίας και την ταχύτητα. Συμπλέκτης φυσικά δεν υπάρχει. Απλά γυρνάς τον διακόπτη, ανοίγεις το γκάζι και φεύγεις!

Φόρτιση
Όπως είπα η αυτονομία είναι γύρω στα 20 μίλια (περίπου 32 χμ) και για να φορτίσει χρειάζεται περίπου 4 ώρες όταν είναι τελείως άδεια η μπαταρία αλλά συνήθως θέλει περίπου 2 ώρες, πράγμα πολύ βολικό!

Η φόρτιση γίνεται οπουδήποτε αφού το σύστημα απλά συνδέεται με ένα απλό καλώδιο στην πρίζα του σπιτιού.
Το βύσμα μαζί με μια μικρή μπαλάντζα είναι τοποθετημένα μέσα στο μεγάλο ντεπόζιτο μαζί με ένα σύστημα κινητικής φόρτισης της μπαταρίας κατά το σταμάτημα, (ναι αυτό που καυχιέται ότι έχει η Lexus!!!!).

Η μπαταρία φορτίζει κατά το σταμάτημα και βέβαια επειδή είναι ηλεκτρικό και τεράστιο το μοτέρ το φρενάρισμα γίνεται κατά 50% με τον κινητήρα.


 


Τα όργανα και τα φώτα χρησιμοποιούν την 12V μπαταρία που λειτουργεί σε ανεξάρτητο κύκλωμα και φορτίζεται από τις μεγάλες κύριες μπαταρίες.

Το όλο εγχείρημα έχει κοστίσει περίπου $6500 και αρκετές ώρες στο γκαράζ αλλά πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο.

Ο θόρυβος που κάνει είναι μόνο από την αλυσίδα που γλιστράει στο ψαλίδι. Από ότι μου είπε ο Justin η ροπή είναι φοβερή, και πως να μην είναι αφού έχει μέγιστη ροπή από 0 στροφές ο ηλεκτροκινητήρας.
Έχει βέβαια να κινήσει και ένα βάρος περίπου 350 λιβρών, περίπου 160 κιλά, αρκετά πιο βαρύ από τα 120 κιλά της βενζινοκίνητης έκδοσης.

Επιφυλάσσομαι για πιο πολλά στο μέλλον μιας και τοειμαστε συμφοιτητές με το παιδί αφού είναι προπτυχιακός φοιτητής στη σχολή Διοίκησης επιχειρήσεων στο πανεπιστήμιο που φοιτώ!
Προφανώς δεν έχει ανακαλύψει το τάβλι και τον φραπέ!

[Από τις ΗΠΑ, για το off-road.gr: Λειψιππος]


Σχετική συζήτηση στο forum


More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.039558 seconds. ]