Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Fedima Trial 4X4 Cup 2008: Πρώτος αγώνας στο Ύπατο


O Σπύρος Παππάς ήρθε από τα Ιωάννινα με το "νέο" του Samy και πήρε την Κ3

Ανανέωση!

Ιδανικές συνθήκες, πολλές συμμετοχές (35), εκατοντάδες θεατές, θέαμα, νέοι κανονισμοί, νέα ομάδα, ταυτόχρονη εκτέλεση εμποδίων και αρκετά ακόμα συνετέλεσαν στο καλύτερο άνοιγμα της χρονιάς για τα Trial 4X4.

Ύστερα από το επιτυχημένο κλείσιμο της περσινής χρονιάς στο Ύπατο, για το έπαθλο κεντρικής Ελλάδος των Trial 4X4, η λέσχη της Εκάλης, επέστρεψε στο ίδιο σημείο για την διοργάνωση του πρώτου αγώνα του επάθλου Trial Fedima Cup 4X4

Έτσι στις 20 Ιανουαρίου, εκατοντάδες κόσμου συγκεντρώθηκε για να παρακολουθήσει τους 35 τριαλίστες, που ήρθαν ακόμα και από τα Ιωάννινα, τη Θεσσαλονίκη, την Άρτα, τη Χαλκίδα και τη Λάρισα για να συμμετέχουν στο θεσμό.

Ένα θεσμό που τα τελευταία χρόνια δείχνει να έχει βρει το δρόμο του και να ξεφεύγει από τα προβλήματα του παρελθόντος.


Ο Ντίνος Νικολαίδης, "καθάρισε" με άνεση την Κ2

Σε αυτό συνετέλεσε τόσο το επίπεδο της εξέλιξης οχημάτων / οδηγών, όσο και η επιστροφή στα φυσικά εμπόδια.

Στην περιοχή, στο δρόμο προς τη Μονή Σαγματά, βρίσκεται παλαιά εκσκαφή, που προσφέρει ιδανικά εμπόδια. Εντωμεταξύ τα γύρω βραχάκια αποτελούν ένα καλό και σταθερό υπόβαθρο, έτσι ώστε τα εμπόδια να μην αλλοιώνονται με το πέρασμα των αυτοκινήτων.

Η επιλογή του σκληρού εδάφους, φαίνεται πλέον ότι είναι μονόδρομος και η Ελλάδα μας είναι γεμάτη πέτρα!

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι στο Αμέρικα τα μεγαλύτερο ποσοστό των αγώνων trial γίνονται στους βράχους.

Οδηγώντας μυαλωμένα οι ζημιές μπορούν να περιοριστούν. Δεν έχει νόημα να προσπαθείς να «σπάσεις» τα εμπόδια. Το προσεκτικό «διάβασμα» της διαδρομής κάνει τη διαφορά – με εξαίρεση την άτυχη στιγμή.


Σαφώς λογικότερα τα εμπόδια στην K1. Κυρίαρχος εδώ ο Top Cannibal - Συκαράς

Η νέα κατηγορία (Κ3 – Πρωτότυπα οχήματα), όπως ήταν φυσικό τράβηξε τα βλέμματα όλων, ενώ οι πρωταγωνιστές της θέλανε ακόμα πιο δύσκολα εμπόδια!

Ταυτόχρονα οι αγωνιζόμενοι στην Κ2 (Βελτιωμένα οχήματα) βρήκαν την ευκαιρία να δείξουν την αξία τους, απαλλαγμένοι από τον άνισο ανταγωνισμό των «τεράτων»!

Αυξημένες οι συμμετοχές και στην Κ1, στην οποία οι συμμετέχοντες είχαν να αντιμετωπίσουν ξεχωριστά εμπόδια πιο κοντά στα μέτρα τους.

Αξιοσημείωτη η πολυάριθμη στελέχωση των εμποδίων από την Εκάλη. Κάτι που έδωσε τη δυνατότητα για την ταυτόχρονη εξέλιξη δύο εμποδίων.

Αν και έτσι βοηθιέται ουσιαστικά ο αγώνας, αποφεύγονται οι ατέλειωτες αναμονές μεταξύ εμποδίων και δίνεται η ευκαιρία να αυξηθούν οι συμμετοχές, δεν έλειψαν και οι βάσιμες απόψεις, που λένε ότι έτσι «χάνουν» οι μικρές κατηγορίες τους πολυπόθητους θεατές, μια και αυτοί κατευθύνονται μόνο στην Κ3.


Ώπα - Ώπα! Ώχ, ωχ, ωχ.....


Δε του "έκατσε" το εμπόδιο όπως ήθελε του Ξάνθου

Φυσικά υπάρχει και η άποψη ότι ο καθένας έτσι μπορεί να παρακολουθήσει ότι του αρέσει περισσότερο.

Μάλλον θα χρειαστεί να περάσει ακόμα λίγος καιρός ώστε οι οργανωτές να καταλήξουν σε γόνιμα συμπεράσματα επ΄αυτού.

Στην μάχη των εμποδίων της Κ3, αντιμέτωπα  ήρθαν δύο Samurai και ένα Jeep.
Ο Σπύρος Παππάς από τα Ιωάννινα με το «νέο» του Samurai και ο κοντοχωριανός του Θεόφιλος Ζαρλαχάς από την Άρτα, αντιμετώπισαν στα ίσα το γνωστό Jeep του Λαρισαίου Χρήστου Ντάγκα.

Όχι ότι οι υπόλοιποι δεν πάλεψαν, αλλά οι ατυχίες δεν τους επέτρεψαν να πλασαριστούν σε καλή θέση.


Ο Πολίτης γλίστρησε το εμπόδιο...

Έτσι η ισχυρή ομάδα της Πάτρας βρέθηκε πίσω με το Jeepajero του Ραυτόπουλου να παίρνει αρκετά πασσαλάκια και τον Πολίτη να πλαγιάζει και να τραυματίζει ελαφρά το Hilux του.

Ο Ξάνθος είχε και αυτός τη στιγμή του λίγο αργότερα. Εξαιρετική εμφάνιση από τον Trophα Γιώργο Θεολόγη, που έβαλε ασφάλτινα, οδήγησε όλο το βράδυ για να έρθει από τη Θεσσαλονίκη το Samy του και έφτασε στην τέταρτη θέση.


Στην Κ2 την παράσταση έκλεψε ο Ντίνος Νικολαίδης με το Land Rover 90. Απέφυγε τα λάθη, δεν υπερέβαλε πουθενά και αθόρυβα, με ελάχιστες ποινές έδειξε στους υπόλοιπους πως παίζεται το παιχνίδι.

Τον ακολούθησε ο Τσέλιος από τη Λάρισα, ενώ τρίτος ήρθε ο Νταής που φρόντιζε και για τη μουσική επένδυση του αγώνα, μέσα από το δυνατό ηχοσύστημα του Wrangler του!


Ο Γιαννάκος προσπάθησε και πάλι να πάρει μια θέση, αλλά οι θεοί δεν ήταν μαζί του αυτή τη φορά...

Στην Κ1 ο «Top Cannibal» Συκαράς δεν άφησε καμιά ελπίδα στους υπόλοιπους. Στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Βιδάλης με Vitara και στην τρίτη ο Πολίτος με Jimny.

Το παιχνίδι τελείωσε με τις απονομές, όπου έγινε και κοπή πίτας για τους αγωνιζόμενους των trial με τον Αρτινό Ζαρλαχά να πετυχαίνει το φλουρί και να κερδίζει δωρεάν συμμετοχή για τη συνέχεια του επάθλου Fedima Cup 4X4.

Ο αγώνας απετέλεσε ουσιαστικά δοκιμή των νέων κανονισμών.
Δοκιμή που έβγαλε στην επιφάνεια, μικρό θέμα σχετικά με τη διαμόρφωση των ποινών για κάποιες παραβάσεις κατά την εξέλιξη του αγώνα.
 
Έτσι αναμένεται διευκρινιστική εγκύκλιος που θα αναπροσαρμόζει κάποιες ποινές, ώστε να μην παρουσιάζονται φαινόμενα όπου κάποιος που έχει δηλώσει παράκαμψη να ανεβαίνει στην κατάταξη παραπάνω από κάποιον που προσπάθησε στα εμπόδια.


Του Ντάγκα δεν του έφταναν τα εμπόδια... μετά τον αγώνα ήθελε κι άλλο!

Η συνέχεια του επάθλου σηματοδοτεί την επιστροφή της λέσχης Περιστερίου στους αγώνες και θα πραγματοποιηθεί στις 24 Φεβρουαρίου στην περιοχή της Παιανίας.

Αναμένεται να συγκεντρώσει ακόμα περισσότερες συμμετοχές για αυτό φροντίστε να είστε εκεί!
 

Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [Nora Agapi]



Είπαμεεε! Όλοι ήταν εκεί!



Σχετικά Link - Downloads
Αποτελέσματα σε pdf

Σχετική συζήτηση στο Forum
Επισκεφτείτε το site της λέσχης


Έπαθλο Trial 4Χ4 Fedima Cup 2008
9,2O Ιανουαρίου Εκάλη Club
23,24 Φεβρουαρίου 4Χ4 Περιστερίου
15,16 Μαρτίου Οff-Road.gr
28,29 Ιουνίου Εκάλη Club
6,7 Σεπτεμβρίου 4Χ4 Περιστερίου
22,23 Νοεμβρίου Εκάλη Club






More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035457 seconds. ]