| |
Το θαύμα της Ροδόπης, με τη διαμαντένια διαδρομή δεν θα πραγματοποιηθεί.
Ο αγώνας ακυρώνεται λόγω έλλειψης συμμετοχών. Μόλις 21 αναβάτες και 11 πληρώματα αυτοκινήτων. Η οργάνωση θα επικοινωνήσει μαζί σας για τα περαιτέρω.
Είναι στα αλήθεια κρίμα μια και ο αγώνας αυτός αναμενόταν στα υψηλά επίπεδα της Μυθικής Ροδόπης του ’04 και παρόμοιός του δεν έχει γίνει στην Ελλάδα.
Ευχαριστήσουμε τον πυρήνα των RallyRaid που έδωσε το παρόν, δηλώνοντας συμμετοχή και σε αυτόν τον αγώνα, γνωρίζωντας ότι μόνο μας μέλημα ήταν και είναι πάντα οι άρτιες διοργανώσεις.
Το Σαββατοκύριακο, θα υπάρχει road book (ρολό και κανονικό) για να γίνει η διαδρομή από όσους δήλωσαν συμμετοχή και επιθυμούν να κάνουν τη διαδρομή μαζί μας.
Για την οργανωτική επιτροπή
Σπύρος Κατσιμαλής
Το Σαββατοκύριακο 3 & 4
Νοεμβρίου 2007, διοργανώνεται από το
Off-Road.gr, τον ΦΕΔ και τη νομαρχία Δράμας, το Ροδόπη Adventure Raid
‘07, ένας μαραθώνιος αντοχής και περιπέτειας στα βουνά της Ροδόπης!
Τρία χρόνια μετά επιστρέφουμε στα πανέμορφα βουνά, με έναν αγώνα
διαμάντι που επιβάλλεται να συμμετέχουν όλοι!
Ο πρώτος διήμερος αγώνας μοτοσυκλέτων και αυτοκινήτων ήταν η Ρούμελη
2004. Στη συνέχεια καταβάλλοντας υπεράνθρωπες προσπάθειες δημιουργήσαμε
τη θρυλική Ροδόπη ’04!
Μια διαμαντένια διαδρομή...
Τρία χρόνια μετά, έχοντας διανύσει αμέτρητα χιλιόμετρα εκτός δρόμου,
επέστρεψα στη Ροδόπη. Στόχος ακόμα μια υπέροχη διαδρομή.
Χαμένος μέσα στα απίθανα δρομάκια, σχεδόν σκεπασμένος από τα φύλλα,
κάτι τριβέλιζε στο μυαλό μου. Βρε λες;
Έχοντας ήδη έτοιμη μια μέρα με περισσότερα από 370 χιλιόμετρα και σα
σκοπό ακόμα μια με περίπου 260, άλλαξα εντελώς γνώμη....
Είναι κρίμα να έρθουμε στη
Ροδόπη και να μην δούμε τα πιο «σκοτεινά» δρομάκια.
Σκοτεινά δρομάκια;
Κατά γενική ομολογία η δεύτερη μέρα του ’04, σύντομη και σφικτή, έκλεψε
τις εντυπώσεις. Ο ορεινός όγκος της Ροδόπης, με τα ατελείωτα χιλιόμετρα
βατών διαδρομών, κρύβει μέσα της ένα λαβύρινθο από εξαιρετικής
δυσκολίας, ξεχασμένους και πανέμορφους δρόμους!
Κόψε από δω, ράψε εκεί, αυτός δε μας κάνει είναι πολύ γρήγορος, ο άλλος
έχει πολύ πέτρα, χιλιόμετρο με το χιλιόμετρο χτίστηκε μια διαδρομή γύρω
από τη φιλοσοφία της δεύτερης μέρας του ’04.
Δεύτερη μέρα του 04, δεύτερη μέρα του 04, δεύτερη μέρα του 04...
Τι σημαίνει αυτό;
Σημαίνει Adventure Raid!
Καταρχήν τα χιλιόμετρα διαμορφώθηκαν:
Πρώτη μέρα ~250 χιλιόμετρα
Δεύτερη μέρα ~220 χιλιόμετρα
Σφικτά καταπράσινα ξεχασμένα δρομάκια, συμπληρωμένα από υπέροχα
σκεπαστά και σβέλτα κομμάτια. Η ΜΩΤ δεν ανεβαίνει με τίποτα. Ακόμα ένα
κερασάκι στην τούρτα; Το πιο λιτό δρομοβιβλίο που έγραψα ποτέ...
Ξεχάστε τα «μη χάσεις το επόμενο», «μέτρα καλά». Θα βρείτε μόνο τα
απολύτως απαραίτητα. Η δεύτερη μέρα είναι δεν είναι 100 τουλίπες!
Η ομορφιά και η απαιτητική πλοήγηση λοιπόν το κύριο χαρακτηριστικό της
διαδρομής.
Ευπρόσδεκτη θα είναι κάθε ειδική προετοιμασία των οχημάτων. Μη σκάσει
μύτη κανείς με ασφάλτινα. Τα mud είναι must και άμα βρέξει... θα
χρειαστούν πιο «ειδικά».
Τεχνικές ανηφόρες και κατηφόρες, όχι απαραίτητα με μεγάλη κλίση (μιλάμε
πάντα για δρόμους), αλλά είναι τόσο ξεχασμένοι, που τα λούκια
καταπίνουν με άνεση μια μοτοσυκλέτα. Τα κατεβάσματα είναι «κοφτά» και
απαιτούν προσοχή. Οι νερολακούβες, αντίστοιχες των trophy.
Γιατί όλα αυτά;
Μα... για να γνωρίσουμε την πραγματική Ροδόπη!
Όχι αυτή που μπορείτε να δείτε πηγαίνοντας μια οικογενειακή βόλτα, αλλά
αυτή που κρύβεται από πίσω και θέλει πολύ «ψάξιμο».
Ότι ονειρευόσασταν και δεν τολμούσατε
να το ζητήσετε!
Το Ροδόπη Adventure Raid ‘07, προσμετρά με συντελεστή βαθμολογίας 3 στο
φετινό έπαθλο CCRR της ΕΘΕΑ/ΕΘΕΑΜ και γίνεται πραγματικά την καλύτερη
εποχή!
Το δίλημμα με τις Α3-Μ3
Λοιπόν. Διαλέγετε και παίρνετε!
Συμμετοχή 1 ή δύο μέρες. Βαθμολογικά ο τερματισμός στις Α3-Μ3 την πρώτη
μέρα θα μετρά διπλός και τη δεύτερη μονός. Συμμετοχή και τις δύο μέρες
= τελικό αποτέλεσμα Χ 3!
Ένα παιχνίδι για όλους!
Στον αγώνα της Ροδόπης μπορούν να συμμετέχουν όλοι, χωρίς περιορισμούς!
Πέρα από τις γνωστές κατηγορίες στον αγώνα της Ροδόπης μπορούν να
συμμετέχουν όλοι μια και θα υπάρχουν ξεχωριστές κατηγορίες μοτοσυκλετών
και αυτοκινήτων, που δεν προσμετρούν στο θεσμό των CCRR ’07.
Πάρτε το όχημα σας και δοκιμάστε το καταπληκτικό παιχνίδι συμμετέχοντας
στην κατηγορία Adventure!
Κατηγορίες και παράβολα συμμετοχής
Έως βράδυ Κυριακής 28/10
Μ1,Μ2,Μ3, Quad, Adv : Διήμερη συμμετοχή 130€
Α1,Α2,Α3, Adv: Διήμερη συμμετοχή 200€
R/T8: Διήμερη συμμετοχή 320€
Μ3, Quad, Adv: Μονοήμερη συμμετοχή 80€
Α3, Adv: Μονοήμερη συμμετοχή 130€
R/T8: Μονοήμερη συμμετοχή 250€
Έως 1/11/2007
Μ1,Μ2,Μ3, Quad, Adv : Διήμερη συμμετοχή 150€
Α1,Α2,Α3, Adv: Διήμερη συμμετοχή 230€
R/T8: Διήμερη συμμετοχή 350€
Μ3, Quad, Adv: Μονοήμερη συμμετοχή 100€
Α3, Adv: Μονοήμερη συμμετοχή 150€
R/T8: Μονοήμερη συμμετοχή 280€
Η εκκίνηση του αγώνα θα γίνει το Σάββατο στις 10:00, από το κέντρο της
Δράμας και συγκεκριμένα από το κτίριο της Νομαρχίας Δράμας που θα
φιλοξενήσει τον αγώνα.
Ύστερα από περίπου 250 χιλιόμετρα περιπέτειας στα μαγευτικά δρομάκια,
θα κλείσει η πρώτη μέρα περίπου στις 18:00, με αρκετούς να τερματίζουν
ακόμα και αργά το βράδυ!
Μετά από την σύντομη προετοιμασία και ανάπαυση o αγώνας, θα συνεχιστεί
την επομένη το πρωί 05:30, με τους συμμετέχοντες να ολοκληρώνουν το
δεύτερο σκέλος, επιστρέφοντας στη Δράμα για τον τερματισμό και την
τελετή απονομής, περίπου στις 16:00.
Μην το σκέφτεστε πολύ! Ο απόλυτος
αγώνας των τελευταίων ετών το Ροδόπη Adventure Raid '07 σας περιμένει!
Περισσότερες πληροφορίες στο 697 5973759 Σπύρος Κατσιμαλής
Συνεργάτες - Χορηγοί
Νομαρχία Δράμας: Η βοήθεια της Νομαρχίας Δράμας αγκάλιασε από την αρχή
τον αγώνα και η βοήθεια της είναι ουσιαστική.
Αστυνομική διεύθυνση και Πυροσβεστική υπηρεσία Δράμας: Η «ασφάλεια» του
αγώνα. Η συνεργασία τους εξασφαλίζει την ομαλότητα διεξαγωγής του
αγώνα.
Σύλλογος Ραδιοερασιτεχνών Δράμας: Η «φωνή» του αγώνα. Η συνεργασία τους
εξασφαλίζει την επικοινωνία σε ένα από τα πιο απομονωμένα σημεία της
Ελλάδας.
Κριτές, ενδιάμεσοι και στελέχη του αγώνα: Εκτός από τους παραπάνω, πάνω
από 25 άνθρωποι βοηθούν ώστε η διεξαγωγή του αγώνα να κυλήσει ομαλά.
Αυτοκίνητα
# |
Οδηγός |
Πλοηγός |
Όχημα |
Κατηγορία |
Ομάδα/Χορηγός |
101 |
Πάνος -SUVORD- ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ |
Ιαν -PANIAIN- ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ |
Ford Maveric |
A2: Normal |
Λέσχη 4Χ4 Εκάλη - Brat - Colway Tyres |
102 |
Ιωαννίδης
-ΣΙΔΕΡΟΦΑΓΟΣ- ΔΑΚΗΣ |
Ηλίας ΠΑΛΟΥΜΠΗΣ |
Mitsubishi
Pajero |
A3: Raid |
Επιγραφον-MythosFM-Maxxis-Aplopolis-Skar |
103 |
Σταύρος ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ |
Παναγιώτης ΚΑΛΦΑΣ |
Suzuki Jimny |
A2: Normal |
|
104 |
Δημοσθένης
ΧΡΗΣΤΟΥ |
Σωτήρης
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ |
Land Rover 90 |
A1: Open |
Ανιμονιον |
105 |
Αντώνης ΓΡΑΦΑΣ |
Κώστας ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ |
Lada Niva |
A3: Raid |
|
106 |
Δημήτριος
-MITSOS- ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ |
Ελευθέριος
-DIAS- ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ |
Nissan Navara |
A2: Normal |
Nissan - Stator
Racing Team |
107 |
Τόλης ΜΑΛΤΟΥΔΗΣ |
Πάνος ΜΑΛΛΙΟΣ |
Suzuki Samurai |
A3: Raid |
Koutsombos Racing Team SGM |
108 |
Μάνος ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ |
Στέφανος -RINO-
ΜΕΛΙΣΣΟΥΡΓΟΣ |
Mitsubishi
Pajero |
A2: Normal |
www.neroulias.com
- Rino μεταφορική |
Μοτοσυκλέτες
# |
Αναβάτης |
Μoto |
Κατηγορία |
Ομάδα/Χορηγός |
1 |
Christian WOELFL |
Yamaha WR250f |
M1: 450 |
Flat Team |
2 |
Δημήτριος
-HUSQY- ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ |
Husqy TE570 |
M2: Open |
Rider's Shop -
Off-Road.gr |
3 |
Κώστας -BLEU- ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ |
KTM EXC 525 |
M2: Open |
Riders Shop-KM-Dive-KM&Sons-Extra Produc |
4 |
Σίμος -PINO-
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ |
KTM EXC 450 |
M1: 450 |
Off-Road.gr |
5 |
Στέλιος -SMOKIE- ΒΙΤΟΥΝΗΣ |
Yamaha WR450F |
M1: 450 |
Off-Road.gr - Drama Wireless Network |
6 |
Γιώργος -SPITS-
ΣΠΙΤΣΕΡΗΣ |
Yamaha WR250f |
M1: 450 |
Flat Team |
7 |
Κωνσταντίνος -ΜΠΕΜΠΕΚΟΣ- ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΛΗΣ |
KTM 640 Adv |
M2: Open |
Dirty store - Maragoudakis |
8 |
Ιωάννης -SIMI-
ΣΙΜΙΤΛΙΩΤΗΣ |
KTM EXC400 |
M3: Raid |
Off-Road.gr |
9 |
Μελέτιος -DRMEL- ΣΤΑΜΑΤΗΣ |
Suzuki DRz400e |
M3: Raid |
Makan-MotoXατζηγεωργίου-Αχo-Offroad team |
10 |
Αλέξανδρος
-AXELKAL- ΚΑΛΑΠΟΘΑΚΗΣ |
Suzuki DRz400E |
A3: Raid |
Ελαστικά
Χατζηγεωργίου - Makan |
11 |
Γιάννης -KALEXARIS- ΜΑΛΤΑΜΠΕΣ |
Honda XR400 |
M3: Raid |
SimoCarolin |
12 |
Πάρις -BERG-
ΚΟΝΤΗΣ |
Husaberg FE550 |
M2: Open |
Riders Shop -
Extra Products - Paraginis |
13 |
Απόστολος ΝΙΞΑΡΛΙΔΗΣ |
Husqvarna 610TE |
M3: Raid |
|
14 |
Αλέξανδρος
ΝΙΚΟΛΑΟΥ |
Suzuki DR 250 XC |
M1: 450 |
Suzuki
Ανδριόπουλος- Βλασταράς τεχνική |
15 |
Χρήστος ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ |
KTM EXC F250 |
M3: Raid |
|
16 |
Γιώργος -GEGO-
ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ |
Honda CRF 450X |
M1: 450 |
Tassoulis -
Makan - Off-Road.gr |
17 |
Γιάννης ΣΕΓΚΟΣ |
KTM EXC 250 |
M3: Raid |
Off-Road.gr |
18 |
Φώτης
ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ |
KTM |
M3: Raid |
|
Σχετικά links-Downloads
Σχετική συζήτηση στο Forum
Διαβάστε τι έγινε στον αγώνα
της Ροδόπης το 2004
Δήλωση συμμετοχής αυτοκινήτου
Δήλωση συμμετοχής μοτοσυκλέτας
/ Quad
Γενικός κανονισμός Cross
Country Rally Raid 2007
Τεχνικός κανονισμός
αυτοκινήτων Cross Country Rally Raid 2007
Τεχνικός κανονισμός
αυτοκινήτων κατηγορίας R: Rally / T8 (283)
Ειδικός
κανονισμός Ροδόπη 2007
Ξενοδοχεία
Ονομα
|
Κατη/ρια
|
Δωμάτια
|
Τηλέφωνα
|
Διεύθυνση
|
ΚΟΥΡΟΣ
|
B
|
42
|
+302521057200
|
3το χιλ Δράμας
Καβάλας
|
ΞΕΝΙΑ
|
B
|
48
|
+302521033195/6
|
Εθνικής Αμύνης 10
|
ΕΠΑΥΛΙΣ
|
Β
|
25
|
+302521081348
|
6ο
χιλ. Δράμας - Νευροκοπίου
|
ΜΑΡΙΑΝΑ
|
C
|
51
|
+302521031521
|
Βοραζάνη. 3
|
ΤΑΣΚΟ
|
C
|
48
|
+302521024000
|
Τέλος 1ης
Ιουλίου.
|
ΕΜΠΟΡΙΚΟ
|
D
|
49
|
+302521037903
|
Εθνικής Αμύνης. 8
|
Έγραψαν ...
…πήγα και
σε άλλους
αγώνες και εκεί
κατάλαβα πόση δουλεία είχατε κάνει σχεδιάζοντας
αυτό το σούπερ περίπλοκο δίκτυο δρόμων ....(Οδηγός 4Χ4)
Συγχαρητήρια,
ήταν ένας πολύ προσεγμένος σε όλα του τα σημεία αγώνας.
Το βραδινό κομμάτι ήταν τέλειο και με σωστή διάρκεια, παραπάνω μάλλον
θα κούραζε…. (Αναβάτης μοτό)
....Ο
συνδυασμός με τμήματα από rally μέχρι [έως και τεχνικά σε μερικά
σημεία (τουλάχιστον για το μέγεθος του110)] trial έκαναν την μεγάλη
επιτυχία…. (Οδηγός
4Χ4)
Από τους καλύτερους αγώνες που έχω
συμμετάσχει!!!!
¶ψογη οργάνωση, απίστευτό μέρος, super διαδρομές, απλά πάρα πολύ
καλό
και πάρα πολύ γρήγορο!!! Ευχαριστώ για αυτή την εμπειρία!!! (Αναβάτης
μοτό)
....Πάντα μου
άρεσαν οι
εκδρομές στη φύση αλλά μέσα
από τέτοιους αγώνες μου δίνεται η ευκαιρία να ανακαλύψω το συνδυασμό
του μικρού εξερευνητή και του Carlos Sainth που κρύβω μέσα μου!!!
(Οδηγός 4Χ4)
Μπορεί
να μην υπήρχαν ωκεανοί
άμμου, σφοδρές
αμμοθύελλες και Βεδουίνοι. Μπορεί να μην είδαμε τερατώδη πρωτότυπα με
διαστημική τεχνολογία να επιχειρούν το "ακατόρθωτο". Η ουσία όμως
είναι ότι ... απαιτήθηκε ό,τι
απαιτείται σε όλους τους διεθνείς αγώνες αντοχής: Αντοχή!
(Περιοδικό Drive)
Η συνύπαρξη αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε έναν αγώνα δεν είναι απλή
υπόθεση. Ευτυχώς, όπως και στις δύο προηγούμενες διοργανώσεις, όλα
δούλεψαν ρολόι, όσον αφορά τη συνεργασία δίτροχων - τετράτροχων.... Η
οργάνωση ανταποκρίθηκε σχετικά άμεσα στα όποια προβλήματα, χωρίς
ιδιαίτερα λάθη δείχνοντας ότι αν θές
μπορείς.
(Περιοδικό 4Χ4 Magazine).
...Ήταν ο αγώνας
που συμβίωσαν αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες, όπως στους διεθνείς αγώνες
Rally Raid, μια συμβίωση που έχει αποδειχθεί αρμονική και όλα δείχνουν
πως αυτού του είδους οι αγώνες είναι πολύτιμοι.
Απλοί, προσιτοί, διασκεδαστικοί και σωστά παρεϊστικοι. Τα λέμε στον
επόμενο!
(Περιοδικό ΜΟΤΟ)
More articles
|
|
| |
|