almak έγραψε:.Το κακό μ' αυτά είναι πως αποφασίζουν να επέμβουν με βάση ένα softwear ρυθμισμένο από το εργοστάσιο και που είναι προσαρμοσμένο στο "προφίλ" των υποψήφιων αγοραστών στους οποίους στοχεύουν
οι υποψηφιοι αγοραστές είναι γνωστής ικανότητας οδηγών και το softwear
το γνωρίζει ίδη. Άρα ώς εδώ καλά.Τί κάνεις όμως όταν πχ μπείς από λάθος έστω γρήγορα σε μιά χιονισμένη - παγωμένη στροφή και προσπαθήσεις να το μαζέψεις με το γκάζι και "ανάποδα" και ο μεγάλος αδελφός που θα διαγνώσει σπινάρισμα αποφασίσει να φρενάρει τον ή τους τροχούς που σπινάρουν ή και να διακόψει ανάλογα με τα "αρχικά" του (ESP, ASR, ΣΟΥ.ΜΟΥ.ΤΟΥ, ΤΖΟΥ.ΚΟΥ.ΛΟΥ κλπ,κλπ) την παροχή ισχύος;;;;
Αν ξέρεις να το μαζέψεις τότε μπορείς να συνεργαστείς με τις καινούργιες
δυνατότητες του αυτοκινήτου και δεν θα φύγεις στον γκρεμό.Σίγουρα είναι σωτήρια για μιά μεγάλη γκάμα σφαλμάτων, καλό είναι πάντως να υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησής τους ώστε να αποφασίζει ο κάθε χρήστης πότε και πόσο θα "βοηθηθεί"
Αν παρ'όλα αυτά θες να επεμβαίνεις τότε χρειάζεσαι αυτοκίνητο
10ετίας το οποίο σίγουρα θα δέχεται τις εντολές σου αλλά πολύ
αμφιβάλω αν θα έχει την δυνατότητα να τις εκπληρώσει
Τόσο απλά λοιπόν.......
και εγώ που ανησυχούσα!!!!!!!
Ζήτω ο μεγάλος αδελφός!!!!