Παρεπιπτόντως και στον αγώνα της Θήβας έτρεξα με τις ίδιες ζώνες και κανείς δεν μου ανέφερε το παραμικρό! Δύο τεχνικοί έλεγχοι δηλαδή και για να δεις εάν ο πυροσβεστήρας είναι σωστά δεμένος ανάμεσα στα καθίσματα, πρέπει (λόγω του χωρίσματος της καρότσας) αναγκαστικά να μπεις από την πόρτα του οδηγού ή του συνοδηγού. Έχουμε λοιπόν κατακόκκινες ζώνες Sabelt τεσσάρων σημείων πάνω σε ταμπά χρώματος κάθισμα, μόνιμα βιδωμένες στη βάση του καθίσματος. Δεν νομίζω ότι μπορεί να ξεφύγει από το μάτι κάτι τέτοιο! Μάλλον γεννάει ερωτήματα που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν και έχουν να κάνουν με το απυρόβλητο του νόμου που ανέφερα παραπάνω.
Μήπως γινόμαστε λίίίίίίγω υπερβολική!!!
5.5 Ειδικά για την Ομάδα 4Χ4: Για να καταταχτεί ένα τετρακίνητο σε αυτή την ομάδα, θα πρέπει το όχημα αυτό να είναι στην κατάσταση, όπως αυτό παραδίδεται από τον κατασκευαστή και πωλείται στην αγορά και να μην έχει υποστεί καμιά άλλη αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση σε οποιοδήποτε σημείο του (μηχανικό, αμαξώματος κ.α.), πέραν από αυτές που επιτρέπονται από τον παρόντα κανονισμό:
Δεν μπορώ να καταλάβω το ασαφές του θέματος.
Η εκπρόθεσμη προσέλευση συνεπάγεται την απαγόρευση εκκίνησης στον αγώνα εκτός από την περίπτωση ανωτέρας βίας που θα κριθεί από την οργάνωση.
25.3 Μόνον τα πληρώματα τα οποία έχουν περάσει από τον διοικητικό έλεγχο μπορούν να παρουσιαστούν με το όχημα τους, που θα φέρει τις πινακίδες και τα νούμερα συμμετοχής, στον τεχνικό έλεγχο, ο οποίος θα είναι γενικής μορφής, (τύπος και κατασκευαστής οχήματος, ορατή συμφωνία του οχήματος με την ομάδα που έχει δηλωθεί, κύρια όργανα ασφαλείας, συμμόρφωσή του προς τον ΚΟΚ κλπ.) Εάν μετά τον έλεγχο κάποιο όχημα βρεθεί να μην είναι σύμφωνο με τους τεχνικούς ή τους κανονισμούς ασφαλείας, ο αλυτάρχης μπορεί να ορίσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο να ετοιμαστεί το όχημα.
25.Συμπληρωματικοί έλεγχοι μπορούν να γίνουν τόσο στα μέλη του πληρώματος όσο και στο όχημα σ’ οποιαδήποτε στιγμή στη διάρκεια του αγώνα. Ο διαγωνιζόμενος είναι υπεύθυνος ώστε το όχημα του να είναι σύμφωνο με τις τεχνικές προδιαγραφές σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Η παρουσίαση του οχήματος στον τεχνικό έλεγχο θεωρείται σαν σιωπηρή δήλωση ότι το όχημα είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς.
25.8 Ένας πλήρης τεχνικός έλεγχος που προβλέπει ως και την αποσυναρμολόγηση του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει στον τερματισμό για τα αυτοκίνητα που έχουν καταταγεί στις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης, σ’ αυτά που έχουν καταταγεί πρώτα σε κάθε ομάδα και κλάση, καθώς επίσης και σε κάθε άλλο αυτοκίνητο, κατά την απόλυτη κρίση του αλυτάρχη, που ενεργεί αυτεπάγγελτα ή μετά από ένσταση ή μετά από εισήγηση του Τ.Ε.
Εν κατακλείδι τι θέλω να πω με όλες αυτές τις π@π@ρολογίες που γράφω παραπάνω:
Έγινε ένα λάθος λόγω του νεαρού της ηλικίας του θεσμού, που κατά την γνώμη μου επιμερίζετε και στις δύο πλευρές.
Τώρα από εκεί και πέρα πιστεύω επαφίεται σε εμάς, εάν με τις κινήσεις μας θα οδηγήσουμε τους οργανωτές να γίνουν αυστηροί, και να τα τηρούν τους κανονισμούς και εγκυκλίους κ.λ.π. κ.λ.π., οπότε όλη η ιστορία περί ‘‘ρε παιδιά να κάνουμε αγώνες που θα μπορεί να έρθει και ο άλλος με το αμάξι και την μηχανή που έχει, και να το ευχαριστηθούμε’’ πάει περίπατο.
Και μία ερώτηση προς όλους τους οδηγούς αυτοκινήτων: Έχετε σκεφτεί ότι πολλοί αναβάτες τρέχουν με τα καθημερινά τους μηχανάκια KLR 650, TT 250R XT 600 ενάντια σε καθαρόαιμα και ούτε δυσανασχετούν ούτε απαιτούν να δημιουργηθούν ξεχωριστές κατηγορίες, απλά ευχαριστιούνται τον αγώνα.