Γεια και χαρά σε όλους . Ο χειμώνας πέρασε , χαρίζοντας μας ωραίες στιγμές γεμάτες χιόνι και λάσπη . Η αύξηση της θερμοκρασίας , για τους περισότερους είναι καλοδεχούμενη , αλλά μάλλον για τετρακίνητα μας είναι οδυνηρή. Ειδικά για τα NIVA με Cooler λόγω του πρόσθετου ψυγείου που μπαίνει μπροστά απο το ψυγείο της μηχανής . Αποτέλεσμα σε σχετικά μικρή κίνηση η θερμοκραασία να ανεβαίνει όχι βέβαια στο κόκκινο αλλά σε βαθμούς που κατα την δική μου άποψη το αμάξι δυσανασχετεί . Πχ το ρελαντί γίνεται ασταθές , και άλλα . Σε ερώτηση στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι πρέπει να ανοίγει το βεντιλατέρ σε ψηλή θερμοκρασία για να δουλεύει καλά ο καταλύτης και ότι δεν υπάρχει πρόβλημα . Μπούρδες , το αμάξι δείχνει τέλεια συμπεριφορά στους 90 και κάτι , ΄και όταν ανεβαίνει δεν πάει καλά . Τους ζήτησα να βάλω θερμοστάτη που να ανοίγει σε χαμηλότερη θερμοκρασία και μου είπαν πως δεν γίνεται διότι αυτό καθορίζεται απο τον εγκέφαλο !!!!!!!! Μάλλον αδιανόητο . Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα με το Astra όταν το πήρα είχαν θερμοστάτη για γερμανικά πρότυπα θερμοκρασίας και μια αλλαγή μου διατηρούσε την θερμοκρασία κοντά στους 90 με τέλεια συμπεριφορά του αμαξιού . Με το NIVA το πρόβλημα λύνεται με το ανοιγμα του COOLER οι έλικες δουλεύουν περισσότερο και η θερμοκρασία 90 . Αλλά το αμάξι χάνει σε δύναμη και το να παγώνω μέσα στο αμάξι όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι 20 το θεωρώ αδιανόητο . Θα ήθελα την βοήθεια σας στην αντιμετώπιση του προβλήματος !!!!
Μια δική μου σκέψη είναι διακόπτης που θα ανοίγει το βεντιλατέρ με δική μου βούληση (κάτι που θα ήταν και χρήσιμο στο πέρασμα ποταμιου ή σε πολύ χιόνι ) Αν κάποιος απο την παρέα το έχει δοκιμάσει να μου συστήσει τον ηλεκτρολόγο που έκανε την μετατροπή ή αν είναι απλή να την περιγραψει μιας και πιάνουν τα χέρια μου στα ηλεκτρολογικά . Σας ευχαριστώ όλους ..