GENERAL LEE έγραψε:Εγώ εδώ νομίζω ότι θα συμφωνήσω με τον fok ...θα συμφωνήσω γιατί δεν βλέπω και δεν ξέρω το παρασκήνιο !
Τι φταίει ο αγωνιζόμενος ? ρώτησε πριν τρέξει και του είπαν έλα !
Και τι είναι αυτή η δικαιολογία ??? δεν είχε παρπριζ !!! τεχνικό έφορο είχαμε ? έγινε παρατήρηση στον αγωνιζόμενο ?
απ την άλλη βέβαια , ναι είναι άδικο για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας να έχουν να συναγωνιστούν 1 ssv και αύριο 2 και 3 ... συμφωνώ με την δημιουργία κατηγορίας αλλά δεν μου άρεσε ο τρόπος ...
Σπύρο να λέμε τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη ... δυσαρεστήθηκε ένας αγωνιζόμενος ο οποίος και έξοδα έκανε και οδήγησε με την ψυχή του αυτό το πράμα που δεν πατούσε στη γη ... θα έπρεπε να είχε ενημερωθεί πολύ πριν το βάλει στο καράβι για Κρήτη ότι ή δεν παίζει ή δεν θα βαθμολογηθεί και τρέχει για την πλάκα του .
Μην μου πεις για το παρμπριζ , γιατι στον κανονισμό γράφει ότι αν το παρπριζ σπάσει θα πρέπει το πλήρωμα να φέρει Full face κράνος ή γυαλιά μοτοκρος για να μπορέσει να συνεχίσει ...που θα πει οτι όπως και να έχει το πράγμα κάποια δεδομένη στιγμή του αγώνα είναι νομότυπο να εκκινήσεις ειδική χωρίς παρπριζ ! Δεν έχουμε δα και την τραγικότερη έλλειψη ...
anyway ...
Πάμε Πάτρα τώρα ...
Για να μην πέσεις, αλλά και κανείς άλλος, στην παγίδα "παρασκήνιο", ο ασφαλέστερος δρόμος για όλους είναι ο κανονισμός και η απευθείας σε πρώτο πρόσωπο επαφή με την ΟΜΑΕ και όχι μέσω μουπαν-σουπαν.
Αυτά που αναφέρεις περι παρμπρίζ δεν έχουν σύνδεση, καθότι:
1. Το παρμπρίζ στους συγκεκριμένους αγώνες δεν είναι θέμα ασφαλείας -καθώς όπως βλέπεις και γνωρίζεις δεν είναι προϋπόθεση στις άλλες κατηγορίες, στον ίδιο αγώνα και σε δυσκολότερα εμπόδια.
2. Το να διαθέτει παρμπρίζ το όχημα (όπως και πόρτες, φτερά κλπ) για τη συγκεκριμένη κατηγορία είναι προϋπόθεση που χαρακτηρίζει τη συγκεκριμένη κατηγορία. Αν ο στόχος ήταν να επιτραπεί η συμμετοχή Side b Side στη συγκεκριμένη κατηγορία να είσαι σίγουρος ότι αυτό θα είχε περιγραφεί κατάλληλα. Παράλληλα η δυνατότητα ώστε να συνεχίσει το όχημα έως το τέλος του ΣΚΕΛΟΥΣ / ΗΜΕΡΑΣ (και όχι όλο τον αγώνα και σίγουρα οχι να παρουσιαστεί με σπασμένο κλπ στον Ε.Ε.) δεν είναι λάστιχο.
Για τη δικαιολογημένη δυσαρέσκεια του οποιοδήποτε πληρώματος και για την αποφυγη τέτοιων καταστάστεων καλύτερα να μην "παίζει" χαλασμένο τηλέφωνο. Αν κάποιος δεν γνωρίζει και έχει και τους λόγους του σχετικά με το αν το όχημα του πληροί τους τεχνικούς κανονισμούς αρμόδια είναι η Τ.Ε.
Συνολικά βέβαια θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι ο κανονισμός (WT αλλα και Trial) έχει συνταχθεί με την παραδοχή και τον περιορισμό ότι η ΟΜΑΕ δεν "κάλυπτε" UTV / Side by Side.
Η κάλυψη των οχημάτων Side by Side είναι κάτι όμως που, παρότι έχει ανακινηθεί τουλάχιστον από τον Ιούλιο απο την επιτροπή, δεν είχε φτάσει σε διέξοδο τουλάχιστον ασφαλιστική κάτι που απο ότι φαίνεται πλέον αλλάζει.
Τα παραπάνω βέβαια δεν είναι σε καμία περίπτωση για να δικαιολογήσουν την μη τήρηση των κανονισμών.