gas έγραψε:ενοω την δυσκολια που παρουσιαζουν οι οι μπροστινοι τροχοι στο στριψιμο..
Είναι γιατί σου λείπει ένα κεντρικό διαφορικό που θα επιτρέπει στους δυο αξονες (ενταξει μπροστά δεν έχει αξονα αλλα το ιδιο κάνει) , να περιστρέφονται με διαφορετική ταχύτητα όταν στριβεις.
Γενικώς όταν στριβεις οι μπροστινοί τροχοί διανύουν διαφορετική αποσταση απο τους πίσω. Ενα κεντρικό διαφορικό θα το επέτρεπε αυτό.
Το δικό σου συστημα τετρακίνησης δεν το επιτρέπει (συμπεριφέρεται όπως όταν κλειδώνεις το κεντρικό διαφορικό, σε αυτά τα αυτοκίνητα που έχουν τέτοιο φυσικά) και τους αναγκάζει να κινηθούν με την ιδια ταχυτητα και άρα να διανύσουν την ιδια απόσταση.
Γι αυτό το λόγο δεν ενδύκνυται να κινήσαι (εγώ με το νιβα κινούμαι άνετα καθοτι διαθέτει κεντρικό διαφορικό) με τετρακίνηση σε καλό οδόστρωμα. Κουρδίζει το σύστημα μετάδοσης όπως λένε. Αντίθετα σέ χωματόδρομους και λάσπη απλά "σπινάρεις ελαφρώς" και στριβεις.
Επίσης το ιδιο συμβάινει και με τους τροχούς του ιδιου αξονα όταν στρίβεις. Ο εσωτερικός διανύει μικρότερη απόσταση απο τον εξωτερικό(και άρα κινούνται με διαφορετική ταχύτητα) . Φυσικά το διαφορικό το επιτρέπει αυτό. Οταν όμως είναι μπλοκε ισχυει ότι και παραπάνω και γι αυτό έχει δυσκολία στο στριψιμο.
Και μετά μου λέτε ότι το Νιβα μου έχει Βαρυ Τιμόνι !
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
www.tataclub.gr