pouf έγραψε:L/R110 έγραψε:ΥΓ. fatman 4 πόντοι ψήλωμα είναι άλλη ιστορία. Επίσης θεωρώ λάθος να βάλεις αποστάτες στα ελατήρια. Αν θέλεις ψήλωμα για να κερδίσεις κοιλιακή Ελευθερία ή/και Αrticulation (Άρθρωση) ξεκινάς με μακρύτερα ελατήρια.
προσωπικη αποψη ειναι αυτη ή υπαρχει αιτιολογηση?
Αγαπητέ pouf, Το θέμα ανάρτηση L/R το γνωρίζω πάρα πολύ καλά τόσο σε θεωρητικό όσο και πρακτικό επίπεδο.
Αποδεκτές λύσεις υπάρχουν πολλές και εξαρτάτε από το τι θέλει να πετύχει ο καθένας και τι είναι διευθετημένος να θυσιάσει σε συνδυασμό με το κόστος.
Δεν είναι εύκολο σε 5 αράδες να αναλύσω τα υπέρ και τα κατά της κάθε αλλαγής.
Εν κατακλείδι
Εξαντλείς τις δυνατότητες του οχήματος σου και κυρίως τις δικές σου.
Μετά αποφασίζεις τι είναι αυτό που σε περιορίζει και θέλεις να βελτιώσεις.
Το πραγματοποιείς στάδιο - στάδιο για να ξέρεις τι πέτυχες και και αν σε εξυπηρετεί
Κάθε μετατροπή έχει και τα αρνητικά της. Αντιστάθμισε το τι κερδίζεις και το τι χάνεις.
Αυτά τα βήματα τα επαναλαμβάνεις κάθε φορά και προχωράς.
Φίλε V.Leivaditis ξοδεύεις λιγότερα μόνο αν είσαι απόλυτα συνειδητοποιημένος του τι ακριβώς θέλεις. Και πάλι λάθος επιλογές σίγουρα θα κάνεις...
Τώρα σχετικά με το ψήλωμα με αποστάτες (Body Lift)
Ας το εξετάσουμε μεμονωμένα.
Δηλ βάζουμε 4 πόντους αποστάτες και αφήνουμε ελατήρια - αμορτισέρ μαμά.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Μετατοπίζουμε το κέντο βάρους (πιο εύκολη ανατροπή)
ΛΥΣΗ αποστάτες στους τροχούς ή/και ζάντες με offset.
ΘΕΤΙΚΑ
Μεγαλύτερη κοιλιακή ελευθερία.
Γνώμη μου: ακόμα και το 110 δεν την χρειάζεται [ειδικά όταν μιλάς μόνο για αυτό, σαν στόχο]. Τρόπο θέλει, όχι κόπο.
Μεγαλύτερη διάσταση ελαστικών.
Πετυχαίνεις καλύτερα πατήματα και ευκολότερη υπερπήδηση εμποδίων.
Μέχρι 33-34in είναι ok. Για μεγαλύτερα ΠΡΟΣΟΧΗ στο δεξί πόδι. Θα τα κουρέψεις όλα.
Καλό είναι να γίνει και ενίσχυση της κινηματικής αλυσίδας.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Σε συνδυασμό με σφιχτά ελατήρια (και offset) δεν χάνεις ιδιαίτερα στην άσφαλτο.
Εννοείτε ότι κατεβάζεις τις βάσεις των αμορτισέρ για να μην χάσεις διαδρομή ανάρτησης.
Σαν ολοκληρωμένη λύση βελτίωσης θα έβλεπα, περισσότερο από 4cm, με 35in ελαστικό, με το ανάλογο offcet, και 2 Μπλοκέ, ενισχυμένα διαφορικά - ημιαξόνια κλπ και γιατί όχι και portal άξονες!!!
Προσωπική μου γνώμη
Πριν από οτιδήποτε βάλε ελαστικά και εργάτη
Ξεκίνα με αύξηση του Αrticulation (Άρθρωση της ανάρτησης).
Βάλε όσο πιο μεγάλα σε διάμετρο ελαστικά σου επιτρέπει η ανάρτηση σου.
Όσο πιο Long Travel ανάρτηση τόσο καλύτερα (για Off-Road) και μετά και μετά συνεχίζεις με περισσότερες επεμβάσεις....
Κάθε μετατροπή κάν΄ την ολοκληρωμένη και μην προχωράς στο επόμενο βήμα αν δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα να το υποστηρίξεις.
Και ξεκαθάρισε με τον εαυτό σου πιο είναι το 80% της χρήσεις που κάνεις στο όχημα σου.