m.misk(j)is έγραψε:...οι κοτσαδόροι αμερικάνικου τύπου είναι πιο πρακτικοί γιατί έχουν αρκετά αξεσουάρ που προσαρμόζονται στην αναμονή των 2"
ένα πολύ χρήσιμο είναι αυτό εδώ το shackle:
αλλά και βάση ποδηλάτου:
(γιατί η πίσω πόρτα του KJ όταν της φορτώνεις βάρος μετά από λίγο καιρό "πέφτει" και αρχίζει να τρίζει...)
Η κατάργηση του εργοστασιακού σημείου πρόσδεσης τώρα, οφείλετε πρώτα απ' όλα στο γεγονός ότι η βάση του κοτσαδόρου πρέπει να βιδώσει πάνω στο σασί στα ίδια σημεία που είναι κανονικά βιδωμένη η εργοστασιακή δέστρα - τουλάχιστον στα 2 από αυτά που βρίσκονται στην διαμήκη δοκό του σασί.
Όποιος κοτσαδόρος και να μπει λοιπόν, ευρωπαϊκός, αμερικάνικος, curt, mopar, hidden-hitch, κλπ, η δέστρα φεύγει...
Και καλύτερα που φεύγει δηλαδή, αφού δεν είναι και για πολλά-πολλά έτσι κι αλλιώς
Χ.