Γιάννη ευχαριστώ για τον πληθυντικό της μεγαλοπρεπείας αλλά δεν νομίζω να χρειάζεται. Αλλωστε μετά από τόσα χρόνια που σε ξέρω και με ξέρεις προσωπικά αν μη τι άλλο είναι γραφικό το να απευθύνεται ο ένας στον άλλο στον πληθυντικό (εκτός και αν αρχίσαμε να έχουμε γαλλικές συνήθειες)
Το κουμπάκι στο οποίο αναφέρεσαι ίσως να είναι το κουμπί του cruise control. (αν και πολύ αμφιβάλω καθώς σίγουρα μπορεί κανείς να το ξεχωρίσει) (από την άλλη πλευρά βέβαια το cruise control ΟΝΤΩΣ μειώνει την κατανάλωση στην κίνηση στον αυτοκινητόδρομο)
Σε ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ εκδόσεις υπήρξε ένα κουμπάκι στο ταμπλώ το οποίο με ηλεκτρομαγνητική ενεργοποίηση κλείδωνε το κεντρικό διαφορικό.
ΜΑΛΛΟΝ σε αυτό το δεύτερο κουμπάκι αναφέρεσαι.
Αυτό όμως
σίγουρα δεν ήταν μηχανισμός απομόνωσης του εμπρός διαφορικού. Απλώς άφηνε το κεντρικό διαφορικό να λειτουργεί σε ελεύθερη κατάσταση.
=======================
Οσον αφορά τα 6 με 7 κιλα ανά ίππο (ή και περισσότερα) εκεί σίγουρα βρίσκονται τα AUDI quattro πρώτης και δεύτερης γενιάς με απλούς κινητήρες, τα SUBARU Forester και δεν νομίζω ότι δεν έγινε αναφορά μόνο σε "τέρατα" και ειδικής περιορισμένης παραγωγής αυτοκίνητα. Ας μην πηγαίνουμε όμως σε παραδείγματα με περισσότερο ασφάλτινο προσανατολισμό. Από το 1970 η Land Rover έχει δώσει στην αγορά ένα αυτοκίνητο που πήγαινε με περισσότερα από 160 χαω και μόνιμη τετρακίνηση με δυνατότητα κλειδώματος και του κεντρικού διαφορικού (όπως και το Discovery 1, Discovery 2, Defender, RaRo P38A)
Η ερώτηση του φίλου paliadim αφορούσε συστηματα αυτόματης τετρακίνησης και ο υπογράφων επιμένει στην θέση του ότι τα ΣΩΣΤΑ σχεδιασμένα συστήματα τέτοιας μετάδοσης κίνησης ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ να λειτουργούν σε ΟΛΟ το φάσμα ταχύτητας κίνησης του οχήματος που τα διαθέτουν. Αλλιώς πολύ απλά δεν είναι ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ αλλά ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ τετρακίνητα.
=====================
Η προτίμηση στα γιαπωνεζοκορεάτικα είναι θέμα που σίγουρα Γιάννη δεν μπορείς να αρνηθείς όσον αφορά τις προσωπικές επιλογές για τα αυτοκίνητα που πληρώνεις μόνος σου και αγοράζεις για τον εαυτό σου και την οικογένειά σου. Και αυτό το ξέρουν όλοι όσοι έχουν την τύχη να σε γνωρίζουν ή να έχουν δει τα αυτοκίνητά σου.
Ολοι μας έχουμε τις προσωπικές μας προτιμήσεις και δεν είναι κακό να τις δεχόμαστε. Δεν χρειάζεται να ντρέπεται κανείς αν προτιμάει τα προϊόντα προελεύσεως εκτός Ευρώπης.
Τα εγκώμια προς το Galloper και το Patrol που έχουν περάσει από τα χέρια σου (το δεύτερο το έχεις ακόμη νομίζω?) είναι γνωστά και καταγεγραμμένα.
Οπως καταγεγραμμένα είναι και τα εγκώμια προς το Land Rover μέχρι που άρχισαν τα προβλήματα (αν και ήταν άσχετα προς τον συμπληρωματικό εξοπλισμό που του είχες προσθέσει και αφορούσαν περισσότερο το υπέργηρο της ηλικίας του συγκεκριμένου οχήματος και τις λάθος επιλογές στα μηχανικά του). Είναι γνωστή σε όλους όσους παρακολουθούν τα fora (τόσο αυτό όσο και το
www.tο4x4.gr) η ταλαιπωρία που πέρασες με το Landy σου αφού σαν επιλογή ήταν μη σωστή εξ' αρχής για την χρήση που το ήθελες και κυρίως όπως στήθηκε το αυτοκίνητο μηχανικά (γιατί στα αξεσουάρ του ήταν απολύτως επιτυχημένο).
Σε χαιρετώ και πολλούς χαιρετισμούς και ευχές και στην Κωνσταντίνα και τον μικρό
(τώρα που το σκέφτομαι υπάρχει η πιθανότητα με το υποκορεστικό tetrakinisimag να γράφει κάποιος άλλος εκτός από τον φίλο Γιάννη Αθανασίου???? Αν ναι τότε κατανοητός ο πληθυντικός)