Σε περιπτώσεις που οι αντιπροσωπίες εξαρτώνται από την κεντρική, το καλύτερο που έχεις να κάνεις ειναι να πάρεις τα τηλέφωνα της κεντρικής (1-2 ειναι τα αρμόδια πρόσωπα) και να μιλήσεις κατευθείαν μαζί τους. Εκεί αφήνεις να δεις τι π@π@ρι@ θα σου πούνε και επειδή σίγουρα δεν θα είναι πλήρως ενημερωμένοι τους ταπώνεις και στο τέλος αναφέρεις πολύ ευγενικά πως θα κινηθείς νομικά αφού ως καταναλωτής βλάπτεσαι!!! Εμένα προσωπικά έτσι μόνο λύθηκε το πρόβλημα σε άλλης μάρκας φυσικά.
Η αντικατάσταση όλων των κατεστραμένων μερών ειναι η βασική απαίτηση. Αλλαγή αυτοκινήτου από απίθανο ως αδύνατον και σε τέτοιες απαιτήσεις ξέρουν οι αντιπροσωπίες πως κερδίζουν χρόνο