kozagio έγραψε:ολα τα power box λειτουργουν με τον ιδιο τροπο... απλα κοροιδευουν τον εγκαφαλο οτι η πιεση του πετρελαιου ειναι χαμηλη και ο εγκεφαλος αυξανει την πιεση. αν τωρα το μαγικο κουτι καει τοτε θα πρεπει να ξαναβαλεις την φισα στη θεση της και νατο βγαλεις εκτος και πιθανον να χρειαστει ν αλαξεις και την ασφαλεια του συστηματος τροφοδοσιας για να κινηθεις ξανα
Τελικά έχει βρεθεί κάποιο μαγικό κουτί που δεν κάνει διακοπές? Είχα ακούσει για κάποιο που βάζει η ΚΙΑ στην Πάτρα και μου είπαν ότι έχει δοκιμασθεί αρκετά (autotech powerbox), εγώ από την Bosch έχω θετική απάντηση για
www.tdc-technologies.com and more specifically in:
http://www.tdc-technologies.com/Vehicle ... st-Kia.htm)
Υπάρχει
http://www.automotivesynergy.com/typhoo ... n_rail.htm
http://www.psipowerbox.com/cms/find-your-vehicle.html
Στην Αγγλία σε ανάλογα με το δικό μας site δίνουν το
www.automotivesynergy.com/ ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΓΓΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Αλλά έχει κανένας εμπειρία από πολλά χιλιόμετρα?
RE: Powerbox tuning booster
Besides the power box, for those living in Malaysia there is a readily service available for tuning up your sorento from 140 - 180 hp with about an additional 75nM
I got my car tuned. Its at 180hp + 10 - 15 hp from the K&N drop in I added.
Have not taken it for a dyno test yet,.should be clocking in about 190-195hp
Its a really cool upgrade.
www.automotivesynergy.com/
The rev's are much smoother and the pick up is much better. Wish the car was stock the way I have it now after upgrading it.
The powerbox was about 1482MYR(Malaysian Ringgit - excluding shipment) My upgrade cost me 1600MYR which was worth it with more power and nM to add