Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
RedBull Romaniacs 2009 Live: Sibiu - Sibiu


O Chris Birch έφτασε πρώτος στο Long Walk Up και πάλεψε με απίστευτο νεύρο!


Lady' s Farm: The long walk… UP!

Οι ... σαδιστικές τάσεις του Martin είναι γνωστές από τα προηγούμενα χρόνια. Το προηγούμενο βράδυ στην ενημέρωση, ανέφερε ότι οι Pro και οι Expert θα έχουν να κάνουν μια δύσκολη ανηφόρα, στη μέση του δάσους χωρίς να έχουν δυνατότητα εξωτερικής βοήθειας για την πρώτη ώρα....

Βέβαια κράτησε κρυφό, το τι εννοούσε «δύσκολη ανηφόρα». Ήταν η ... κατηφόρα που έγινε δύο μέρες πριν το ονομαζόμενο Long Walk Down μια και μόνο με τα πόδια έβγαινε!



Απίστευτη γκαντεμιά για τον Γιώργο Μανωλίδη!
Η μοτοσυκλέτα του είχε συνεχώς προβλήματα και δεν τον άφησε να οδηγήσει.

Η τελευταία μέρα ξεκίνησε στις 08:00. Για να φτάσουμε όμως στο σημείο της φωτογράφησης ξεκινήσαμε από τις 05:30. Η Lady’s Farm βρίσκονταν στη μέση της διαδρομής μεταξύ Sibiu – Petrosani, ένα σημείο που το ξέραμε καλά από τη διαδρομή που ακολουθούσαμε δυο μέρες πριν.

Είναι μέσα Αυγούστου, αλλά εδώ είναι ήδη φθινόπωρο. Ομίχλη και χαμηλή θερμοκρασία είναι αρκετά για να τουρτουρίζεις μέσα από το μπουφάν. Καθαρίζουμε τα πρώτα 30 χιλιόμετρα ασφάλτου μαζεμένοι πάνω στα μηχανάκια.

Αφήνουμε πίσω το χωριό που θα γίνει η εκκίνηση της ειδικής και μπαίνουμε στο δάσος για το πρώτο σημείο της φωτογράφησης. Όχι κάτι ιδιαίτερο. Ένα κατηφορικό ρυάκι σε βγάζει στο πρώτο checkpoint της ημέρας.

Περνούνε οι pro και λίγο αργότερα και οι δικοί μας, Γιώργηδες.



Αν και νομίζαμε ότι η φωτία στη μοτοσυκλέτα του από την πρώτη μέρα θα δημιουργούσε προβλήματα, ο Κοινωνάς έκανε βόλτα.


Η μοτοσυκλέτα του Μανωλίδη έχει και πάλι χάσει τα νερά. Συμπληρώνουν κάθε τόσο και συνεχίζουν.

Εντωμεταξύ ο Martin μας ενημερώνει ότι τελικά το Long Walk Up θα το κάνουν μόνο οι pro και ότι έχει δώσει τη διαδρομή των Hobby στους Expert σε εκείνο το σημείο.

Ευτυχώς γιατί.... ακόμα εκεί θα ήμασταν!

25 χιλιόμετρα εύκολου μονοπατιού, αντίθετα στη διαδρομή μας βγάζουν ακριβώς μέσα στο σημείο. Είμαστε η γνωστή παρέα, τρία άτομα, ο υπογράφων, ο αδελφός του Martin, Beci κάμεραμαν και o ψηλός Hans το support μας.



Του βγήκε η γλώσσα στο σπρώξιμο του Bolton!


Ο Beci είναι ένας απίστευτα περιπετειώδης τύπος, που έχει μια εταιρία παραγωγής video στην Αυστρία και είναι και ο υπεύθυνος για τα φανταστικά DVD που βλέπεται κάθε χρόνο. Έχει παιδικό απωθημένο να ανεβαίνει στα πιο απίθανα μέρη με την κάμερα του.

Πέρσι είχε κρεμαστεί από την κορυφή του κτιρίου του τερματισμού 30 μέτρα πάνω από το έδαφος για να πάρει λίγα πλάνα. Φέτος δεν έχει αφήσει δέντρο για δέντρο.

Οδηγεί μοτοσυκλέτα κάθε χρόνο μόνο εδώ στο Romaniacs για τις ανάγκες των γυρισμάτων, αλλά καθαρίζει –κουβαλώντας και τη μεγάλη τσάντα του εξοπλισμού- με ιδιαίτερη άνεση τα μονοπάτια.

Το ίδιο και ο Hans το support μας. Έχει τρέλα με το enduro και πάνω στη μοτοσυκλέτα του θα βρεις ότι πιο τρελό gadget κυκλοφορεί από την άλλη πλευρά του ατλαντικού. Τελευταία δοκίμασε και το συμπλέκτη Rekluse αλλά τον ξήλωσε πάραυτα, μια και δεν του επέτρεπε να κάνει τα απαραίτητα παιχνίδια.



O Letti δεν το βάζει κάτω


Φτάνουμε στην τέλος του μονοπατιού και χώνουμε τις μοτοσυκλέτες μέσα στα δέντρα για να μην εμποδίζουν.
Συνεχίζουμε με τα πόδια, γλιστρώντας στην κατηφόρα που θα κληθούν να ανέβουν λίγο αργότερα οι Pro. Δεν είναι μόνο η κλίση που δε σε αφήνει να σταθείς όρθιος με τα πόδια, είναι και η διάρκεια (περισσότερο από 2 χιλιόμετρα) και η φιδωτή χάραξη με τα διάσπαρτα αναχώματα που φαντάζουν αδύνατο να ανεβούν με μηχανάκι.

Ήδη –όπως είπαμε και πριν- προχθές ήταν δύσκολο να κατέβεις, κρατώντας τη μοτοσυκλέτα με τα χέρια.

Μια ώρα αργότερα, φτάνει στο σημείο ο Chris Birch. Προσπαθεί μια-δύο-τρεις να ξεπεράσει το πρώτο σημείο της ανηφόρα αλλά είναι αδύνατο. Ξαναγυρίζει πίσω και παίρνει κάθε φορά όλο και μεγαλύτερη φόρα.

Κάθε φορά το σαθρό έδαφος, γεμάτο φύλλα και άμμο τον σταματούν στο ίδιο σημείο.



Bolton και Cuthbertson κοιτούν την προσπάθεια του Letti

Impossible! Φωνάζει και αρχίζει με τη μοτοσυκλέτα να ψάχνει άλλα σημεία προσέγγισης. Και είναι ακόμα στο «εύκολο» σημείο...
35 λεπτά αργότερα –ενώ ο Chris είναι ακόμα κάπου στη μέση της ανηφόρας- φτάνει ο Bolton. Κάνει μια δοκιμή και καταλήγει και αυτός στο συμπέρασμα ότι «δε βγαίνει». Βγάζει το κράνος και ποζάρει στο φακό.

Σκαει μύτη και λιγομίλητος ο Cuthbertson. Λένε να κάνουν team και πάνω εκεί φτάνει στην ανηφόρα και ο Letti (Lettenbichler) που θέλει να προσπαθήσει μόνος του.

Φτάνει και ο Cyril. Συμφωνούν και προσπαθούν πλέον και οι τρεις μαζί και περνάνε μια – μια μοτοσυκλέτα μέσα από τα δέντρα.
Είναι όλοι μούσκεμα.



Φτάνει και ο Cyril


Μιλούν για το πως θα αντιμετωπίσουν το θέμα. Θα κάνουν ομάδα να ανέβουν; Θα γυρίσουν πίσω; Πόσο δύσκολο είναι μετά.

Και κάπου εκεί ο πάντα χαρωπός Bolton τους λεει: Θυμάστε προχθές εκείνη την κατηφόρα με τους βράχους που κάναμε με τα πόδια; Ε, αυτή είναι αλλά τώρα πρέπει να την κάνουμε ανηφόρα!

Με το που θυμάται αυτό ο Cyril (που είναι πρώτος στην κατάταξη) τους λεει:

Παιδιά εγώ ήρθα εδώ να οδηγήσω και όχι να σπρώξω, γυρνάω πίσω να βρω τρόπο να το παρακάμψω.

Το ίδιο αποφασίζουν και ο Bolton με τον Cuthbertson.



Ο Bolton βοηθά το Cyril


Από δεξια Bolton (16), Cyril και Cuthbertson.

O Letti λεει ότι θα το προσπαθήσει. Βασίζεται στο τετράχρονο μοτέρ του και την τεχνική του.

Πρώτη, γκάζι, απότομο άφημα συμπλέκτη, επιτόπου σούζα, το μοτέρ σβήνει και σπρώχνει με το σώμα του το μπροστινό 30 – 40 πόντους προς την άλλη κατεύθυνση και πάνω.

Μετά πιάνει τη μοτοσυκλέτα και τη σηκώνει αυτούς τους 30-40 πόντους. Ανάσα για συγκέντρωση δυνάμεων και πάλι.

Σε λίγο φτάνουν στο σημείο και άλλοι αναβάτες, άλλοι προσπαθούν για λίγο και φεύγουν, άλλοι μόλις ακούσουν ότι ο Cyril έφυγε δεν δοκιμάζουν καν...

Εκπληκτικός ο Ισπανός Faja Beltran που πήρε πράγμα σαν μια πρόκληση και δεν το έβαλε κάτω.



Ο Cyril αποφασίζει ότι θα γυρίσει πίσω


Εντωμεταξύ ο Chris έχει φτάσει πλέον κοντά στο πιο δύσκολο σημείο της ανηφόρας, αυτό με τους κάθετους βράχους. Είναι απίστευτό πόσο νεύρο κρύβει μέσα του αυτό το σκελετωμένο παιδί.

Αν τον δεις στο δρόμο με κανονικά ρούχα – με τίποτα δεν θα πιστέψεις ότι πρόκειται για έναν αναβάτη εντούρο.

Και όμως πιέζει, σηκώνει τη μοτοσυκλέτα, κινείται, ξαναπέφτει και ξαναπιέζει, όλο αυτό το χρόνο από τη στιγμή που ήρθε.

Ο Letti με την τεχνική του και φυσικά και τη δύναμη του, έχει φτάσει και αυτός στο σημείο με τους βράχους.



Ο Bolton δε σταματά να το διασκεδάζει!


Ο Cyril ξέρει ότι χαρίζει τον αγώνα



Το τετράχρονο εδώ υπερτερεί ξεκάθαρα. Δοκιμάζει δύο – τρεις φορές.

Στην κορυφή από τους βράχους υπάρχει σκαλοπάτι ενδιάμεσα σε δέντρα και δεξιά και αριστερά γκρεμός και δεν μπορείς να το καθαρίσεις απλά με φόρα.
Τελικά, εκατοστό εκατοστό ανεβαίνει!

Και είναι ο πρώτος που πέρασε ακριβώς στο χρονικό όριο που επιτρέπει να δώσουμε βοήθεια. Είναι πλέον ο νικητής του αγώνα!



Ο Letti προσπαθεί να βγάλει την πετροανηφόρα με γκάζι αλλά τον έχει πάρει πολύ δεξια


Πίσω στο Sibiu
Οι δικοί μας κατάφεραν να τερματίσουν. Με άπειρα προβλήματα που τους χάλαγαν το κέφι αλλά δεν το έβαλαν κάτω. Μαγεύτηκαν από την φύση της Ρουμανίας, απογοητεύτηκαν από τα έξοδα αλλά θα προσπαθήσουν ξανά.

Προσαρμόστηκαν γρήγορα στον τρόπο πλοήγησης με το GPS, είχαν τη φυσική κατάσταση και πάνω που άρχιζαν να αποδίδουν, κινούμενοι στην τρίτη θέση και με ελπίδα για τη δεύτερη, καταρρακώνονταν από τις μηχανικές βλάβες.




Στιγμές ανάσας


Ο φετινός αγώνας
Ήταν μικρότερος από τις άλλες χρονιές. Τέσσερις μόλις ημέρες αγώνα με μικρότερο πρόλογο. Σύμφωνα με τον Martin ήταν θέμα κόστους.

Προσπαθώντας να προσελκύσει περισσότερους αναβάτες, μείωσε το επίπεδο δυσκολίας στις κατηγορίες Extreme και Hobby ένα 30% περίπου και σκοπεύει να το κρατήσει έτσι, μια και αυτό του δίνει τη δυνατότητα να επιτρέπει και τις μονές συμμετοχές Expert που προτίμησαν και οι περισσότεροι φέτος μια και μόλις 8 Expert Team δήλωσαν συμμετοχή (16 άτομα σε σχέση με τα 38 των expert single).




Και άλλοι προσπάθησαν



Του χρόνου

Ο αγώνας θα γίνει την ίδια περίοδο μια και οι καιρικές συνθήκες είναι ευνοϊκότερες τέτοια εποχή. Το κόστος συμμετοχής σε ένα τέτοιο αγώνα ανέρχεται περίπου στις 2300 ευρώ ανα άτομο (1500 περίπου η συμμετοχή και τα υπόλοιπα γενικά έξοδα) που σίγουρα δεν τον κάνουν φθηνό, είναι όμως μια μοναδική εμπειρία. Αν ψήνεστε επικοινωνήστε με το 697 5923759.

Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [Off-Road.gr]


Το κακό είναι ότι όταν πέφτεις στην ανηφόρα... χάνεις μέτρα


Σχετικά άρθρα - Downloads - links

Οι φετινές συμμετοχές

Σχετική συζήτηση στο forum
RedbullRomaniacs.com

Ροή άρθρων 2009
RedbullRomaniacs 2009: Η επιστροφή...
RedbullRomaniacs 2009 Live: Πρόλογος
RedbullRomaniacs 2009 Live: H πρώτη μέρα στο βουνό
RedbullRomaniacs 2009 Live: Sibiu - Petrosani
RedbullRomaniacs 2009 Live: Petrosani-Sibiu


RedBullRomaniacs 2008
Redbull Romaniacs 2008: Finish!
Redbull Romaniacs 2008: Φωτορεπορτάζ - Finish
Redbull Romaniacs 2008: The D-Day!
Redbull Romaniacs 2008: Φωτορεπορτάζ - The D-Day!
Redbull Romaniacs 2008: Μεγαλύτερο από ποτέ!


RedBull Romaniacs 2007
RedBull Romaniacs 2007: Hard Enduro Rally - Live!
RedBull Romaniacs 2007 - φωτορεπορτάζ 1ο - Πρόλογος
RedBull Romaniacs 2007 - φωτορεπορτάζ 2ο - Πρώτη μέρα στα βουνά!
RedBull Romaniacs 2007 - φωτορεπορτάζ 3ο - Δεύτερη μέρα στα βουνά!
RedBull Romaniacs 2007 - φωτορεπορτάζ 4ο - Τρίτη μέρα στα βουνά!
RedBull Romaniacs 2007 - φωτορεπορτάζ 5ο - Τερματισμός!

RedBull Romaniacs 2006
 Red Bull Romaniacs Hard Enduro Rally το 2006!
















































































































































































































































































































































More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.025103 seconds. ]