| |
Αλλαγές σε όλα τα μοντέλα ανακοίνωσε η ΤΜ, τόσο στα πλαίσια όσο και
στους κινητήρες.
Αλλαγές σε όλα τα μοντέλα
- Μερικές μετατροπές στα σημεία στον σκελετό για να προκύψει ακόμη
περισσότερη ποιότητα
- Νέο μπροστινό φανάρι με λάμπα αλογόνου
- Νέο πίσω στοπ led με νέα βάση πινακίδας
- Νέα τρόμπα συμπλέκτη
- Νέο κάλυμμα σέλλας
- Νέα αυτοκόλλητα
Αλλαγές στους ΔΙΧΡΟΝΟΥΣ κινητήρες
ΜΟΝΟ 250cc και 300cc
- Καινούργια ηλεκτρονική με διπλή χαρτογράφιση και διακόπτη
επιλογής στο τιμόνι
ΜΟΝΟ 125cc και 144cc
- Καινούργιος σχεδιασμός μπιέλας για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στις
υψηλές στροφές χρήσης
Αλλαγές στους ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ κινητήρες των 450
- Μεγαλύτερη μπιέλα σε μήκος
- Κοντύτερο πιστόνι με ένα ελατήριο λαδιού και ένα ελατήριο
συμπίεσης
- Καινούργιοι εκκεντροφόροι εισαγωγής και εξαγωγής (μόνο για το Mx
450cc)
- Βελτιωμένη εξάτμιση
- Νέο ράουλο αλυσίδας (μόνο SMX 450cc)
- Καρμπυρατέρ Keihin FCRD 39 (μόνο τα MX 450cc και MX 530cc)
[Δελτίο
τύπου ΤΜ]
ΤΜ
Racing EN 144 2009 - Off-Road.gr Gallery
More articles
|
|
| |
|