Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Evros Adventure Trophy 2007



Ολοκληρώθηκε στην ακριτική Ορεστιάδα το «Εθνικό» μας Trophy.

Για τρεις ημέρες (28-29-30 Απριλίου) 24 ομάδες και 4 «μονά» πληρώματα αναμετρήθηκαν με τα χώματα και την λάσπη του βορειότερου κομματιού της χώρας μας.

Τον αγώνα διοργάνωσε η Λέσχη 4Χ4 Έβρου και το παρόν έδωσαν πληρώματα από την Βόρεια Ελλάδα αλλά και από την Κρήτη.

Επίσης δήλωσαν συμμετοχή πληρώματα από την Ρουμανία, την Ιταλία και την Τουρκία. Ο αγώνας περιελάμβανε συνολικά 5 ειδικές δοκιμασίες, εκ των οποίων η μία νυχτερινή.
Οι απλές ήταν απαιτητικές τόσο σε οδήγηση όσο και σε πλοήγηση, αποζημιώνοντας όμως τα πληρώματα με την ομορφιά τους, αφού περνούσαν μέσα από μοναδικά τοπία.
Το συνολικό μήκος του αγώνα ήταν 118 χιλιόμετρα.

Η πλατεία της Ορεστιάδας αποτελούσε το κέντρο της διοργάνωσης και φιλοξένησε τα εντυπωσιακά τετρακίνητα που αποτέλεσαν αντικείμενο θαυμασμού για τους κατοίκους.
Από την Παρασκευή το βράδυ τα περισσότερα αυτοκίνητα ήταν στην θέση τους περιμένοντας την εκκίνηση.
Πιο οργανωμένη ομάδα σίγουρα έδειχνε η τουρκική, με δύο φορτηγά υποστήριξης γεμάτα ανταλλακτικά και μηχανικούς έτοιμους για «δράση».



Το Σάββατο το πρωί έγινε ο τεχνικός έλεγχος και το μεσημέρι ξεκίνησε επιτέλους ο αγώνας με την πρώτη «κατατακτήρια» ειδική που πραγματοποιήθηκε λίγο έξω από την πόλη.
Ήταν μια ειδική σχετικά εύκολη με σκοπό να «ζεσταθούν» τα πληρώματα αλλά και να προσφέρουν θέαμα στους πολλούς θεατές που συγκεντρώθηκαν για να την παρακολουθήσουν.
Περιελάμβανε μια ανηφόρα με στέρεο έδαφος (και αρκετή σκόνη) και ένα πέρασμα από αρκετή λάσπη σε παρακείμενο βούρκο.

Η πλειοψηφία των αυτοκινήτων πέρασε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και το θέαμα ήταν αρκετό.
Ότι καλύτερο για αρχή του αγώνα.



Η δεύτερη ειδική πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου.
Η λέσχη του Έβρου είχε βάλει ένα δύσκολο στοίχημα με την απόφαση να κάνει νυχτερινή ειδική (και απλή διαδρομή στην συνέχεια) και σίγουρα το κέρδισε.
Μπορεί οι θεατές να μην έδωσαν το παρόν - άλλωστε η ειδική ήταν μακριά από την Ορεστιάδα - όμως όλα κύλησαν ομαλά, το ενδιαφέρον ήταν μεγάλο, το θέαμα πλούσιο και το πιο σημαντικό, ήταν μια ατμοσφαιρική ειδική που μου θύμισε Trophy του εξωτερικού.
Σε μήκος ήταν πολύ μικρή. Στην ουσία ήταν δύο αρκετά τεχνικά ανεβοκατεβάσματα σε λοφίσκο.
Ακολουθούσε μεταμεσονύχτια απλή διαδρομή προς το σημείο της κατασκήνωσης στο Μικρό Δέρειο.

Τα πληρώματα έφτασαν τα ξημερώματα στο bivouac του αγώνα όπου τους περίμεναν τεράστιες φωτιές και μεγάλες ποσότητες οινοπνεύματος για να τους βοηθήσουν να χαλαρώσουν!
Μία δύσκολη μέρα είχε φτάσει στο τέλος της και μία ακόμα πιο δύσκολη θα ξημέρωνε σε λίγες ώρες.
Κάποιοι είχαν αρκετή δουλειά να κάνουν στα αυτοκίνητα τους, και δεν υπήρχε χρόνος για ξεκούραση.



Το πρωί της Κυριακής έγινε η τρίτη ειδική μέσα σε ποτάμι πολύ κοντά στο bivouac.
Κατά την γνώμη μου ήταν η πιο όμορφη ειδική του αγώνα.
Μεγάλη σε μήκος, περιελάμβανε τεχνικά κομμάτια αλλά και σημεία δύσκολα, που δοκίμαζαν τα όρια αναρτήσεων, δύναμης κινητήρα και εργάτη.
Ο κόσμος ήταν αρκετός και ενθουσιώδης παρά το απομακρυσμένο σημείο της ειδικής.

Επόμενη ειδική δοκιμασία, το απόγευμα της ίδιας ημέρας, η τέταρτη ειδική.
Εύκολα προσβάσιμη από θεατές (συγκέντρωσε πολλούς), ήταν μια θεαματική ανηφόρα διαρκείας σε λόφο, που στο τελείωμα της γινόταν απότομη.
Ήταν η ανηφόρα που θα θυμούνται για πάντα οι Κοκίνης και Σταθάκος (Νο 5) που είχαν την «στιγμή» τους, πραγματοποιώντας ένα ανατριχιαστικό τουμπάρισμα, ευτυχώς χωρίς συνέπειες για τους ίδιους, το Patrol όμως...
Οι φωτογραφίες τα λένε όλα:













































Την Δευτέρα ολοκληρώθηκε ο αγώνας με την σούπερ ειδική που έγινε στο ίδιο σημείο με πέρυσι.
Θεαματική κορδελιασμένη ειδική που καθόρισε και την τελική κατάταξη του αγώνα.
Είχε ένα δύο δυσκολίες όπου οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι δοκίμασαν για μια τελευταία φορά τους εργάτες τους, αλλά και μια μεγάλη ευθεία που τα τετρακίνητα ανάπτυσσαν μεγάλη ταχύτητα σε ανώμαλο έδαφος.
Κολλήματα, τουμπαρίσματα αλλά και άψογα περάσματα «αέρα» έκαναν τους θεατές να χειροκροτούν σχεδόν ασταμάτητα.

Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στο γνωστό από προηγούμενα Evros Trophy Θεράπειο.

Πρώτοι οι «γκορίλας» Καραθανάσης - Κουπαρελούδης, Μπαρμπέρης - Δημητριάδης (Νο 21-22).
Δεύτερη η ελληνο-ρουμανική ομάδα των Μισκή - Μουρατίδη, Makri - Soceanu (Νο 15-16).
Τρίτη τερμάτισε η ομάδα από την Κρήτη παρά την ατυχία τους στην τέταρτη ειδική.
Κοκίνης - Σταθάκος, Πισκοπάκης - Τζώρτζης (Νο 5-6).



Κλείνοντας, δύο επισημάνσεις:
Πρώτα, τα συγχαρητήρια…

Στα στελέχη της διοργάνωσης για την μεγάλη προσπάθεια να ξεπεραστούν τα λάθη του παρελθόντος.
Κύριοι τα καταφέρατε. Ανεβάσατε ψηλά τον πήχη.
Ελάχιστα πράγματα μπορούν ακόμα να γίνουν για να προσεγγίσετε το τέλειο.

Στους αγωνιζόμενους που τόλμησαν να δοκιμαστούν σε έναν αγώνα σκληρό, απαιτητικό και πολυέξοδο.
Να ξέρετε ότι έτσι πρέπει είναι τα πραγματικά Trophy: Μικρές Οδύσσειες εκτός δρόμου οδήγησης, υπερπήδησης εμποδίων και πολύπλοκης πλοήγησης.
Δοκιμάσατε τα αυτοκίνητα σας αλλά και το σώμα και πνεύμα σας και σίγουρα όλοι σας θα έχετε θαυμάσιες ιστορίες να διηγηθείτε...

Δεύτερο, θα ήθελα να επισημάνω κάποια θέματα ασφαλείας σε αυτού του είδους τους αγώνες:
Με αφορμή το ατύχημα των Κοκίνη - Σταθάκου, δεν θα ήθελα να σκεφτώ τι θα γινόταν αν αυτό συνέβαινε σε ένα λιγότερο προετοιμασμένο αυτοκίνητο.
Μήπως ήρθε η ώρα να τεθούν πιο αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας στα Trophy?
Ανεβαίνει το κόστος προετοιμασίας αλλά...
Τέλος πρέπει οπωσδήποτε να βελτιωθούν οι συνθήκες ασφαλείας και μέσα στις ειδικές: Στην τρίτη ειδική είδα θεατές να στέκονται δίπλα σε τεντωμένο συρματόσκοινο εργάτη που δούλευε στο φουλ και σε «δύσκολη» γωνία.
Οι θεατές δεν γνωρίζουν πως σπάει ένα συρματόσκοινο, ή πως ξεφτίζουν ένα-ένα τα σύρματα και στριφογυρίζουν με δαιμονισμένη ταχύτητα κόβοντας ότι πετύχουν στην πορεία τους. Η διοργάνωση θα πρέπει να είναι πιο αυστηρή και να έχει κριτές σε αυτά τα σημεία που θα κατευθύνουν τον κόσμο.
Α, και επιτέλους πρέπει να τοποθετούνται αληθινές «κουβέρτες ασφαλείας» και όχι πρόχειρες λύσεις.
Κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουμε να βλέπουμε αρμαφλέξ ή κομμάτια ύφασμα πιασμένα με δεσματικά στο συρματόσχοινο...

Αρκετά όμως με τα παράπονα (που δεν αφορούν μόνο τον συγκεκριμένο αγώνα), το Evros Trophy 2007 τελείωσε με επιτυχία, μας άρεσε πολύ, αναμένουμε ανυπόμονα το επόμενο.


Κείμενο-Φωτογραφίες: [Γιώργος -Cuspid- Φυτάς - Off-Road.gr]

Περισσότερες φωτογραφίες
Σχετική συζήτηση στο forum





ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΟΜΑΔΩΝ:

1 / 21-22 ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ ΑΠ. ΜΠΑΡΜΠΕΡΗΣ ΒΑΣ. ΚΟΥΠΑΡΕΛΟΥΔΗΣ Γ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Θ. 2774

2 /15-16 ΜΙΣΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ YONUTZ MAKRI ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ Μ. ZINA SOCEANU 2793

3 /5-6 ΚΟΚΙΝΗΣ Γ. ΠΙΣΚΟΠΑΚΗΣ Γ. ΣΤΑΘΑΚΟΣ Δ. ΤΖΩΡΤΖΗΣ Γ. 4069

4 /27-28 ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΟΨΙΔΗΣ Γ. ΣΑΚΙΖΛΗΣ ΠΑΝ ΝΕΧΝΕΝΤΙΔΗΣ Π. 4280

5 /33-34 ΜΙΣΧΟΣ ΘΕΜ. ΣΩΤΗΡΟΥΔΗΣ ΑΓΓ. ΓΚΟΥΜΑΣ ΝΙΚ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Χ. 5312

6 /41-42 ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ ΧΡ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟ. ΤΣΙΤΣΙΟΣ ΒΑΣ. ΦΡΑΓΚΑΛΗΣ ΕΥΑΓ. 5686,5

7 /29-30 ΦΥΤΑΣ Γ. ΠΑΡΑΓΙΟΣ ΑΝ. ΚΑΛΑΙΤΖΙΔΗΣ Φ. ΠΑΡΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ 8336

8 /25-26 ΤΣΕΚΜΕΤΖΟΓΛΟΥ ΑΝ. ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΤΣΙΤΣΙΠΑΝΗΣ ΣΤ. ΜΠΑΡΜΠΑΣ ΔΗΜ. 8613

9 /37-38 ΒΑΣΤΕΑΣ ΕΜΜ. ΤΟΥΤΟΥΝΤΖΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΑΒΒΟΥΛΙΔΗΣ ΜΡ. ΤΣΙΛΙΓΟΠΟΥΛΟΣ Θ. 8641

10 /19-20 ΜΠΑΝΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ Δ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥΔΗΣ Δ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ Μ. 8971

11 /11-12 ΒΡΑΧΝΙΔΗΣ ΙΩ. ΚΑΝΙΜΑΣ Κ. ΡΑΧΜΑΝΙΔΗΣ Δ. ΤΣΑΓΓΟΥ Δ. 9052

12 /1-2 ΚΑΛΑΙΤΖΗΣ ΑΘ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜ ΚΑΛΑΙΤΖΗΣ ΙΩΑ ΤΑΧΜΑΤΖΙΔΗΣ ΓΕΩ 9175

13 /9-10 ΣΙΔΕΡΗΣ ΜΑΝΘΟΣ ΜΙΧΑΛΑΣ ΜΙΧΑΗΛ ΔΕΔΕΗΛΙΑΣ ΧΡ ΛΙΑΤΗΣ ΝΙΚ 10884

14 /43-44 CEMIL ISLIKCI MEHMET BECCE SELCUK AKKAFA TURGUT BARIS 10922

15 /60-14 ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΧΑΡ. ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ ΑΝΑΣΤ. ΒΟΣΒΟΛΗΣ ΑΘ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ Δ. 14869

16 /23-24 ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΗΛΙΑΣ ΚΑΛΙΑΡΟΠΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚ. ΚΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΙΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΡ. 18668

17 /7-8 ΤΡΑΚΙΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΜΑΤΣΙΚΙΔΗΣ Γ. ΑΛΑΤΖΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΑΤΡΙΔΗΣ Κ. 21941

18 /47-48 MURAT YOLBULAN ILYAS SONMEZ ALI DOGANER HUSEYIN AFSAR 23961,5

19 /45-46 AHMET TINKIR YALCIN TURKELI ENGIN TINKIR BAYRAM EYRI 24776

20 /49-50 SONER IRIS ADRIAN LOZINKA MUSTAFA ANDIBAY ANDI DAMIRI 41221

21 /35-36 MASSIMIGLIANO HARLOS MAURIZIO PIFFER LORIS CALUBINI MAURIZIO LEONARDI 41537

22 /31-32 ΣΙΩΓΚΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΠΟΥΤΖΗΣ ΑΝΔΡ. ΖΛΑΤΚΟΣ ΑΘ. 117115,5

23 /17-18 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΣΗΦ ΠΑΠΠΑΣ ΣΠΥΡΟΣ ΓΚΟΥΓΚΟΥΦΚΑΣ Π ΚΡΙΚΩΝΗΣ ΕΥΑΓΓ. 119729

24 /3-4 ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Γ. ΖΑΚΩΝΗΣ Γ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Μ. ΜΠΑΜΠΑΤΣΙΔΗΣ Π. 128819


ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΟΝΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ:

1 /52 ΜΠΑΧΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΙΣΟΥΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 4916

3 /39 ΝΟΥΣΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΣΙΟΥΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 18428

2 /40 ΜΕΛΕΤΟΥΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΥΔΗΣ ΒΑΛΑΝΤΗΣ 18658

4 51 ΝΤΟΥΛΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΝΔΡΕΛΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ 59669






Υπάρχουν περισσότερες από 1000 φωτογραφίες από τον αγώνα!
Ζητήστε τις δικιές σας κάνοντας click εδώ









































































































More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.044599 seconds. ]