Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μετατροπές

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Μετατροπές

Δημοσίευσηαπό B.T » 19 Μαρ 2008, 16:43

Εχετε φίλοι μου νά πείτε ( γράφοντας ), ποιές είναι ίσως οι καλύτερες μετετροπές σέ ένα land rover discovery mpi ,γιά βελτίωση τής συμπεριφοράς του στο χώμα όπως καί στήν άσφαλτο.

Μηχανολογικες βελτιώσεις,στησίματος,αύξησης των διάφορων δυνατοτήτων του.Οχι απαραίτητα γιά αγωνιστική χρήση.

Βελτιώσεις ή καί κάποιες προσωπικές πατέντες πού έχουν επιτύχει καί θα θέλατε να τίς μοιραστήτε με τούς υπολοίπους από εμάς.

Το θέμα μπορεί να επεκταθεί εάν θέλετε καί στά υπόλοιπα μοντέλα τής εταιρείας.

Σας ευχαριστώ ίσως είναι κάτι πού απασχολεί πολούς από εμάς.
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό fatman » 20 Μαρ 2008, 10:11

Μιλαμε φυσικα για ενα καλοσυντηρημενο οχημα,δηλαδη το να "πειραξεις" ενα οχημα κακοσυντηρημενο,θα αναδειξει τα προβληματα του (μεγενθυμενα κιολας) και θα ριξεις το φταιξιμο στην μετατροπη.
Εχουμε και λεμε λοιπον..(για Disco)
1)Προστασια κατω μερους,ξεκιναμε με προστατευτικα διαφορικων και ποδια τεποζιτου βενζινης και κατι για προστασια της κατω μπαρας τιμονιου και αν σοβαρεψει το off road προστατευτικα μαρσπιε,αντε και μια ποδια εμπρος (αν αφαιρεσουμε και το spoiler)
2)Σωστα λαστιχα,αν πατε για λασποκαταστασεις mud,αν ειστε του
χιονοδρομικου-χειμερινου τουρισμου,απαραιτητα χιονολαστιχα,δεν παιρνει
τσιγκουνιες εδω.
3)Αδιαβροχα καλυματα στα καθισματα και λαστιχενια πατακια.
Αυτα γενικως θα σας καλυψουν για παρα πολυ καιρο,καλυτερα να αφιερωσετε πολυ χρονο σε οδηγηση-προπονηση,γιατι αν οδηγας το Disco μια στο τοσο και κατευθειαν στα "βαθια" και "τουμπανο" να το εχετε,δεν προκειται να σας προσφερει κατι..
4)Στα πιο σοβαρα τωρα (και με τη σειρα που τα εκανα και εγω τελικα..),ενα
διαφορικο περιορισμενης ολισθησης πισω κανει μεγαλη διαφορα και δεν απαιτει κατι αλλο(ενισχυμενα ημιαξονια κλπ) και ΑΝ? συνδιαστει με κατι αντιστοιχο για τον εμπρος αξονα,εισατε κομπλε!
Μην ξεχναμε οτι το Disco ειναι οχημα εκδρομικο και σε αυτο τον αξονα βελτιωσεων προχωραμε.
Αυτα ειναι αρκετα για παρα-παρα πολλα χλμ off road.
Επομενα βηματα,που πρεπει να γινονται ΠΟΛΥ προσεκτικα και εξαρτονται απο τον τυπο εδαφους που θα κινηστε..
Επεμβασεις στην αναρτηση,με σωστα ελατηρια,αντιστοιχα
απορτισερ-βασεις-σινεμπλοκ κλπ,γιατι πολυ ευκολα
χανεις(διαδρομες-ανεση-ομοιογενεια-οδικη συμπεριφορα) σε αυτον τον τομεα!! και μακροζωια απο λαθος γωνιες λειτουργειας αξονων,μπρατσων αναρτησης κλπ
Το τρελλο ψηλωμα ΔΕΝ ειναι απαραιτητο,το Disco βρισκει μονο πισω σχετικα ευκολα (με νορμαλ υψος)
Επισης αλλη μετατροπη-ες που θα αργησουν(λογω συχνοτητας "σκληρου" off-road) να αποσβεσουν το κοστος-αναγκαιοτητα τους,ειναι μεγαλα λαστιχα,τα οποια θελουν χωρο για να μπουν,γραναζια (κορωνοπηνια) για να "περιστραφουν" και φρενα για ναφρεναρουν!!
Μετα αν θελετε μπλεκετε με 100% μπλοκαριζομενα διαφορικα,που αν συνδιαστουν με μεγαλυτερα λαστιχα πρεπει να συνοδευονται με ενισχυμενα ημιαξονια-μπιλιοφορους κλπ,βεβαια εξαρταται και ποσο σιδεροφαγος ειστε!
Κατι προφυλακτηρες-εργατες κλπ και αλλα τσιμπαγκαλα,μονο η χρηση που κανει ο καθε οδηγος θα δειξει αν ειναι απαραιτητα.
Πιστευω οτι τα πρωτα 4 βηματα καλυπτουν το 90%+ των περιπτωσεων, τα υπολοιπα βλεποντας και κρινοντας τι ζηταει ο καθενας και πιστευω οτι ολα πρεπει να γινονται βημα-βημα,βαση παντα ενος σχεδιου βεβαια,γιατι μετα αρχιζει το ραβε-ξηλωνε!
Και πανω απο ολα μην ντρεπεστε να ρωτησετε ΠΡΙΝ προχωρησετε σε
μετατροπες,καποιον στο δρομο,σε καποιο forum,σε φιλους ΑΛΛΑ παντα να
"φιλτραρετε" ολα αυτα να βγαζετε συμπερασμα,γιατι υπαρχουν και ασχετοι και κομπλεξικοι και μακακες που δεν παραδεχονται το "στραβο" της υποθεσης και επιτειδιοι που θελουν τα λεφτα σας..
Αυτα απο εμενα,
Φιλικα Fatman
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

μετατροπές

Δημοσίευσηαπό B.T » 20 Μαρ 2008, 15:25

Κατατοπιστικότατος!!!!
ευχαριστώ
land rover ειναι αποψη για το 4χ4
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 20 Μαρ 2008, 15:39

Σε γενικές γραμμες θα συμφωνήσω με τον Κύριο Fatman, με δύο μικρούς προβληματισμούς

α) Περιορισμένης Ολίσθησης : Δεν ξέρω κατα πόσο θα κάνει δουλειά στο χίονι με την έννοια ότι ισως θα χρειάζονται συνεχείς διορθώσεις στο τιμόνο, και το κυριότερο, αν ενδύκνυται στις πλάγιες κλίσεις με λάσπες

β) Προστασία , προφυλακτήρες κλπ : Μόνος ενδυασμός το βάρος σε ένα ήδη βαρύ οχημα. Εγώ ψάχνω πως θα το αδυνατήσω.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό fatman » 20 Μαρ 2008, 17:19

Απο τα 150-180? αντε 200-250! κιλα που του εχω ριξει,αφαιρω 25 που εχω χασει εγω,προσθετω ομως 22 ο ενας και 12 ο αλλος γιος,τα 47 της γυναικας μου αντε να γινουν 45(ηταν ετσι και αλλιως μεσα κατα την αγορα),ξερω γω.. μπερδευτικα,ποσο βγαινει - να το αφησω??
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

μετατροπές

Δημοσίευσηαπό B.T » 20 Μαρ 2008, 18:16

Φίλοι μου ξέρει κάποιος να μου πεί εάν φτιάχνει η ρόπη στόν mpi
ευχαριστώ.
land rover ειναι αποψη για το 4χ4
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 20 Μαρ 2008, 18:55

ΝΑΙ ΞΕΡΩ,

πετώντας τον και βάζοντας ένα 3.9 V8 Heavymetal (οπως λέει και ο φίλος μου ο λόρδος).
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 21 Μαρ 2008, 01:20

Ρε παιδια το διαφορικο περιορισμενης ολισθησης πως-ποτε εμπλεκεται και λειτουργει? Ποιος ο λογος της μη επιλογης 100% μπλοκε (πισω φυσικα!) κατ επιλογη πχ ARB? Περα βεβαια απο το οικονομικο.... Οσο για τα ενισχυμενα ημιαξονια, αν παραμεινει κανεις στη εργοστασιακη 205/80/16 και δεν οδηγει στα εμποδια με pedal to the metal τοτε δεν θα υποφερουν.
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 21 Μαρ 2008, 08:17

Αγαπητέ Mudnolis,

οι συζητήσεις περί διαφορικών δεν τελειώνουν ποτέ...

υπάρχουν αρκετά είδη διαφορικών με διαφορετικές λειτουργίες.

η βασική διαφορά των "περιορισμένης ολίσθησης" με τα "μπλοκέ" είναι ότι τα πρώτα δουλεύουν συνέχεια, τα δεύτερα συνήθως όχι, αλλά εμπλέκονται συνήθως με διακόπτη. Πρέπει δηλαδή ο χειριστής να εμπλέξει πρίν το εμπόδιο και ν' απεμπλέξει αμέσως μετά ή να εμπλέξει όταν κολλήσει και να προσπαθήσει να ξεκολλήσει...

τα περιορισμένης ολίσθησης τύπου torsen (που έχουμε μπρός-πίσω ο fatman-εγώ και πολλά άλλα παιδιά), δουλεύουν συνέχεια προσπαθόντας να μεταφέρουν περισσότερη ροπή στον τροχό που έχει λιγότερη πρόσφυση (όσο ένας τροχός χάνει πρόσφυση τόσο μεγαλύτερη ροπή πάει στον άλλο)

το torsen σου δίνει καλύτερο traction, βοηθάει περισσότερο πρίν κολλήσεις και γενικά θέλει λίγη περισσότερη φόρα (στροφές στους τροχούς) για να αποδώσει...

νομίζω ότι για εκδρομική (ενίοτε σκληρή) χρήση και στα ελληνικά χώματα (λάσπες, χιόνια κλπ) το torsen βολεύει, εγώ προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος (με μεγάλα λάστιχα και τα λεπτά ημιαξόνια κανένα πρόβλημα, πολλά χρόνια-χλμ)

από εκεί και πέρα, ή συζήτηση για προτιμήσεις διαφορικών δεν τελειώνει ποτέ...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό vagelis » 21 Μαρ 2008, 08:21

Αν βαλεις 100% μπλοκε τοτε χρειαζεσαι και ενισχυμενα ημιαξονια στον αξονα που εχει το μλοκε, καθως αι νισχυμενα κορωνοπηνια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 21 Μαρ 2008, 12:23

η βασική διαφορά των "περιορισμένης ολίσθησης" με τα "μπλοκέ" είναι ότι τα πρώτα δουλεύουν συνέχεια, τα δεύτερα συνήθως όχι, αλλά εμπλέκονται συνήθως με διακόπτη. Πρέπει δηλαδή ο χειριστής να εμπλέξει πρίν το εμπόδιο και ν' απεμπλέξει αμέσως μετά ή να εμπλέξει όταν κολλήσει και να προσπαθήσει να ξεκολλήσει...


Να σημειώσουμε δε, ότι αρκετοι με τον ορο μπλοκέ εννοουν περιορισμένης ολισθησης κάποιου ποσοστού πχ 75% μπλοκέ.

Οταν το μπλοκέ γίνει 100% τοτε locker , που μπορεί να είναι είτε αυτόματο είτε χειροκίνητο.

Επιμένω όμως ότι σε πλάγιες κλισεις με λάσπες, θέλεις ελευθερα διαφορικά.

Ας πουν περισσότερα οσοι τα χρησημοποιούν ήδη !
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 21 Μαρ 2008, 13:28

Κανένα πρόβλημα με τα τύπου torsen σε δύσκολα terrain (κλίσεις με ελάχιστη πρόσφυση κλπ)

Η βοήθειά τους είναι από λίγη έως σημαντική, ανάλογα πάντα το terrain.

Πάντως δεν δημιουργούν παράπλευρα φαινόμενα-προβλήματα, ακόμη και στον μπροστινό άξονα. Αλλάζει λίγο η συμπεριφορά του αυτοκινήτου (ιδίως με το μπροστινό) αλλά ευχάριστα πράγματα.

Από τα καλύτερα που έβαλα στο απλό σχετικά disco μου...

Τα καλύτερά του torsen είναι σε ανηφορικές στροφές με λίγη πρόσφυση που μόλις σπινάρει ο εσωτερικός, δίνει ροπή στον εξωτερικό και το αυτοκίνητο αντί να πετάει μούρη προσπαθεί να κατευθυνθεί προς το εσωτερικό της στροφής...

Επίσης στο χιόνι, παγωμένο-δύσκολα κλπ κάνει μανούβρες κυριολεκτικά σαν ερπυστριοφόρο (πάντα με τα κατάλληλα λάστιχα)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 21 Μαρ 2008, 13:57

Thanks,

Τι τυπου (μαρκας) torsen φοράς ?
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 21 Μαρ 2008, 17:08

True Track
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

μετατροπές

Δημοσίευσηαπό B.T » 22 Μαρ 2008, 11:09

φίλοι μου, μήπως κάποιος από εσάς έχει βελτιώσει τον mpi καί εάν ναί σε ποιά σημεία.
ευχαριστώ.
.
land rover ειναι αποψη για το 4χ4
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 15 επισκέπτες